Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bestyjka - następczyni Tempry
Autor Wiadomość
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 20-04-2010, 22:31   Bestyjka - następczyni Tempry

Pojawiła się w okazyjnej cenie, pojechałem obejrzeć i zawróciła mi w głowie do tego stopnia że porzuciłem prace nad temperką. Ma swoje wady, szczególnie wizualne, mechanicznych prawie nie ma, silnik suchy i ładny, turbinka dmucha, zawieszenie bez stuków tylko chwilowo strasznie twarde ;)
Tak naprawdę to jest Tempra, tylko w innej skórze ;)

Konkrety:
Lancia Dedra 2.0 8vT '92 seryjnie 162km, full opcja bez klimy
Aktualne mody: IC z iveco, chip, recaro(w oryginale nie było), sprężyny Eibach -60(naprawdę twardo), stożek K&N, wydech 3 cale pełny przelot z tłumikiem końcowym Monti - aktualna moc nieznana, ale oscyluje podobno w okolicach 200KM(po ogarnięciu podstaw przyjdzie czas na pomiar)

Wady(poza wizualnymi): falują obroty na ciepłym, prędkościomierz i licznik przebiegu martwe, nie działa el. składanie lusterek, wskaźnik temp oleju dziwnie pokazuje(no chyba że się nie znam;) )

Wrażenia z jazdy: po prostu niesamowite ;)

Kilka zdjęć:



I na koniec zdjęcie które pokazuje co ta bestia potrafi - czarny merc miał 3.2l 220KM ;)

_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
Alan 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 636
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 21-04-2010, 05:29   

Pikna...do pieszczot ale Pikna...widzę że na ogólnopolski muszę zabrać więcej materiałów reklamowych :P 4wd?
_________________
Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...

Lancia Kappa SW 2.4 Tds

     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-04-2010, 07:27   

Gratulacje :)

Dopracuj zewnętrznie, ogarnij drzwi może zderzak bo pocięty dość mocno, jakaś polerka i śmoc ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 21-04-2010, 07:34   

lorgbow, gratulacje zakupu, troche dopiescic i będzie lalunia :D

lorgbow napisał/a:
wskaźnik temp oleju dziwnie pokazuje(no chyba że się nie znam;) )

Tzn. jak dziwnie :?:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 21-04-2010, 10:15   

Alan napisał/a:
...widzę że na ogólnopolski muszę zabrać więcej materiałów reklamowych :P 4wd?

Niestety nie integralka, na ogólnopolski chyba się w tym roku nie dam rady wybrać niestety
Raku napisał/a:
ogarnij drzwi może zderzak bo pocięty dość mocno, jakaś polerka

Drzwi i zderzak obowiązkowo, co do lakieru waham się - raczej pomaluję całą, mimo że lakierek ma ciekawy(widać na zdjęciach, raz wygląda na zielony raz na niebieski)
egon. napisał/a:
Tzn. jak dziwnie :?:

W czasie normalnej jazdy(~20 minut po Wrocku) wkaźnik wychodzi ledwo ponad minimum(niewiele ponad 40), ale np leciałem autostradą przez chwilę na 5k obrotów to podskoczył do 100 i nawet lekko ponad, muszę jeszcze więcej pojeździć żeby się temu przyjrzeć
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 21-04-2010, 11:59   

lorgbow, jak, skoczył z 40tu odrazu na 100 :?: to dziwne, temp. oleju idzie do gury duuuuzo wolniej niz płynu chłodniczego, co te 40st. po 20min jest mozna powiedziec w normie, to ten nagły skok do 100 juz nie. Ja dodam, ze mi w Sedici, temp. oleju zadko szła powyzej 70-75st. ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-04-2010, 12:03   

Czujnik temperatury oleju nie jest kosztowny. możesz wymienić po prostu.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-04-2010, 12:30   

lorgbow, ładne serducho :D wpadnij nią na majówkę do Sławy. Trzeba to opić :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 21-04-2010, 12:47   

Raku napisał/a:
Czujnik temperatury oleju nie jest kosztowny. możesz wymienić po prostu.

I tak najpewniej zrobię, i potem będę sprawdzał. Jutro szykuje mi się trasa 200km więc będę zwracał szczególną uwagę na wskaźnik oleju, w piątek będę grzebał przy aucie po raz pierwszy(na dzień dobry podmienię środek na ten z tempry), więc pewnie od razu skoczę do sklepu i kupię takowy czujnik. Od razu pytanie(zakładam że z częściami do lancii będzie kiepsko): sedici lub jeszcze coś innego miały sam czujnik?

ciechu, nie obiecuję, ale postaram się - ale nawet jeśli to raczej tylko na 1 popołudnie dam radę
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-04-2010, 13:28   

Sprawdź w Eper po vin, albo w katalogu EPS np. po aucie.
czujniki są różnie wyskalowane, więc mogą nie pasować jedne do drugich (desek w zasadzie), albo gwinty inne. :P
Chociaż nie twierdzę że pasować nie będzie od innego. :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 21-04-2010, 13:48   

lorgbow napisał/a:
w piątek będę grzebał przy aucie po raz pierwszy(na dzień dobry podmienię środek na ten z tempry), więc pewnie od razu skoczę do sklepu i kupię takowy czujnik. Od razu pytanie(zakładam że z częściami do lancii będzie kiepsko): sedici lub jeszcze coś innego miały sam czujnik?

No to jak będziesz grzebał ,to zawsze możesz sobie czujnik wykręcić i zabrać ze sobą do sklepu ;) ,gdybyś nie bardzo miał pewność :D
lorgbow napisał/a:
ale nawet jeśli to raczej tylko na 1 popołudnie dam radę

Starczy nam byś my się nią nacieszyli haha
No i gratki za zakup 8) ,a tak z ciekawości to czemu nie doszło do transakcji twojej z RobertWroc :?:
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
Alan 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 636
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 21-04-2010, 14:38   

lorgbow napisał/a:
zakładam że z częściami do lancii będzie kiepsko
bo? dedra to popularne auto.... jak do Kappy nie ma problemu to i do Dedry nie będzie
_________________
Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...

Lancia Kappa SW 2.4 Tds

     assistance
 
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 21-04-2010, 14:46   

grabarz, Kappę kupił od Roberta jego brat(świeżo po zdaniu prawka)
Alan, chodziło mi o wersję silnika, niektórzy ubezpieczyciele nie mają jej w katalogach, a nawet mając deltę 1.6 nieraz musiałem cierpliwie w sklepie tłumaczyć że części pasują od T/T(nie wspominając że wołali więcej za tą samą cześć do delty niż do Tipo)

A i co mnie zdziwiło w dedrze to to że ma drugi bagnet oleju, od oleju w skrzyni. Nie wiedziałem że taki bajer występował ;)

** Dodano: 21-04-2010, 18:15 **
Dzisiaj pojeździłem po Wrocławiu troszkę więcej, fakt, temp oleju rośnie powoli i przy minimalnym użyciu turbiny doszła powoli do jakichś 70-75stopni(o ile dobrze zrozumiałem skalę). Wychodzi na to że jednak się nie znam, zawsze byłem pewien że normalna temp oleju jest w podobnym przedziale co temp wody(Zawsze czytając widziałem o pomiarach ciśnienia w okolicach 100stopni itp). Spytam więc dla pewności: słyszałem że dopóki olej się nie rozgrzeje nie powinno się wkręcać na obroty uruchamiające turbo - jaki to przedział temperatury mniej więcej? 60stopni? więcej?

Dla własnej pewności czujnik temp oleju i tak kupię, dzisiaj nie mieli w sklepie.
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 21-04-2010, 18:54   Re: Bestyjka - następczyni Tempry

lorgbow napisał/a:
aktualna moc nieznana, ale oscyluje podobno w okolicach 200KM...


Kto w niej grzebał, podniesione do ilu doładowanie??? Seryjne wtryski daja radę dolać PB do max 1,0bar doładowania potem ubogo się robi!!!! Jak masz MBC to wypier......lić i wróć do pierburga od sterowania turbo bo się za długo silnikiem nie nacieszysz.

Co do oliwy, broń boże deptać mocno zanim nie złapie 60-70stopni minimum, a i przyzwyczaj sie do widoku temp. oliwy ponad 100stopni jak poganiasz, ten typ tak ma ;]

Jak coś mam pełną dokumentację serwisową do dedry turbo i integralki.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-04-2010, 04:51   

Historia auta z LKP
Samochód jeździ na chipie, doładowanie ma około 1,0-1,1 bar (relacja ustna)
MBC nie ma(przynajmniej nigdzie nie było o tym słowa i nikt nie mówił z poprzednich właścicieli), więc w sumie nie wiem jak podniesiono doładowanie. Opiekę merytoryczną na forum LKP z tego co się zorientowałem sprawowali koledzy angel oraz lancia1969, niestety obaj już nieaktywni, ale do jednego dostałem od razu nr telefonu(jeszcze nie korzystałem)

Co do chipu dowiedziałem się że ma zdjęte "wszystkie blokady"(cokolwiek by to znaczyło), w tym nie ma odcięcia, mam również chip seryjny i trzeci, najmocniejszy z nich wszystkich.

Jak ogarnę podstawy, śmigam na pewno na pomiary + wylądują zegary: ciśnienie oliwy i wskaźnik doładowania, mam nadzieję że będzie to już pod koniec maja
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-04-2010, 07:16   

lorgbow napisał/a:
Opiekę merytoryczną na forum LKP z tego co się zorientowałem sprawowali koledzy angel oraz lancia1969, niestety obaj już nieaktywni, ale do jednego dostałem od razu nr telefonu(jeszcze nie korzystałem)


Ten pierwszy "Aniołek" to Cię zapewne do mnie odeśle, jego dedre do stanu używalności i pełni mocy akurat ja doprowadzałem bo ją trochę mechanicy popsuli ;] Potem Angel zaczął sam dłubać właśnie zabawy z MBC i takie tam pierdoły, nie chciał się słuchać no i silnik się skończył auto pojechało w świat ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-04-2010, 07:50   

Słyszałem tą historię :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-04-2010, 08:18   

lorgbow, mogę ci podesłać numer do Grzesia Lancia1969.
A tak przy okazji to znam pierwszego właściciela tej Dederki,dużo tam gość serca i pracy włożył i z tego co mówił to na A-4 poszła 245km/h (pogonił tam pancervagona w disielu z wolsburga :badgrin: )
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-04-2010, 13:31   

rob, właśnie do niego nr dostałem, a do kolegi miszax mam jakieś 30km od domu ;)

A Angel był źródłem części - IC itp. zresztą tyle wywnioskowałem czytając temat
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-04-2010, 20:16   

rob napisał/a:
lorgbow, mogę ci podesłać numer do Grzesia Lancia1969.


Grzesio git chłopak, jego biała strzała dopieszczona i szyyyyybka.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 26-04-2010, 16:33   

Weekend w domu, więc działałem ;)
Priorytetem była wymiana sprężyn z -60 na -30, zmiana recaro, felg i powrót do serii w temprze.
Zacząłem w sobotę po południu




Felunek z tempry:



Zacząłem od wyjęcia foteli z dedry, zawsze to mniej kg do podnoszenia ;) następnie wziąłem się za wymianę sprężyn z tyłu, działałem w systemie: góra, felga, wymiana sprężyny, nowa felga dół. Jak na razie bezproblemowo.

Tutaj sprężyna tył -60 vs -30 i dedra już na glebie - z tyłu było 195/45/15, jest 205/50/15



Czas na przód(prawa strona), ciągle w tym samym systemie, tutaj porównanie -30 vs -60 przód, przyznam szczerze że zwątpiłem ;)



Demontaż poszedł bez większego problemu, poza tym że stwierdziłem że wahacz bardzo mocno jest dociśnięty do góry więc będzie trzeba się posiłować trochę ;) Kolumna poskładana, przyszedł czas na montaż. Zapewniłem sobie pomoc w kwestii trafienia śrubami w otwory i naciągam wahacz w dół. Zgrzyt, uderzenie i ogólnie j**nięcie. Guma na przegubie rozerwana, przegub uszkodzony(wyleciała kulka z łożyska) i wyszedł z półośki, było już około godziny 19, jako że nie miałem pomysłu co z tym fantem zrobić, pochowałem niepotrzebne rzeczy, zadzwoniłem do kolegi kubek, obiecał przyjechać w niedzielę po południu i pomóc z tym fantem. Samochód na noc w powietrzu. :sciana:

W niedzielę przed południem, przed przybyciem ratunku ;) postanowiłem ogarnąć część wizualną i skończyć prace nad temprą:

Wystawka recaro:



Recaro i kierownica już w dedrze i tutaj ciekawostka: zawiasy oparcia kanapy różniły się od siebie:



Przegub udało się poskładać, guma znalazła się w delcie którą mam na części, ale wyjęcie jej stamtąd kosztowało nas(mnie i kubka) sporo czasu i wysiłku. Skończyliśmy około 19, zmieniłem tylko lewe koło i musiałem śmigać do Wrocka, kończyła się powoli przepustka.

Podsumowując weekend:
- samochód śmiga teraz na 3x -30 i 1x -60(nie ściąga, stoi równo, ale czuć różnicę w twardości stron)
- recaro z tempry, felgi artec i kierownica abartha wylądowała w dedrze
- tempra wróciła do pełnej serii, na stalówkach
- dedra dostała nowe kable WN(Bosh) i świece(NGK R)

Tak to wyglądało w niedzielę około 20:



Tutaj bardzo duże podziękowania dla kolegi kubek za poświęcony czas i pomoc - bez niego nie poskładałbym samochodu do kupy. :uklony:

C.D.N.
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
  
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 26-04-2010, 16:37   

lorgbow, no jest coraz lepiej :D
A co z Temprą robisz :?:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 26-04-2010, 16:48   

egon., nie utrzymam dwóch dwulitrowych samochodów - tempra idzie na sprzedaż niestety
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
Cichy 



Wiek: 38
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Cz-wa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-04-2010, 17:13   

mam pytanie czy będziesz sprzedawał te szare przednie fotele bo byłbym chetny
     assistance
 
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 26-04-2010, 18:17   

Klik
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load