Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z TEMPRĄ 2.0 C.D.
Autor Wiadomość
Djmatisss 


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 38
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-08-2007, 07:36   PROBLEM Z TEMPRĄ 2.0 C.D.

Słuchajcie wymontowałem pompę paliwową... Aby sprawdzić czy działa bo na paliwie mi autko nie chodzi... pompka działa ale przy okazji zabaczyłem ile syfu jest w zbiorniku u jakie mam paliwo... To jakies rozpuszczalniki plastikowy kubek mi się roztopił...
Po wyczyszczeniu koszyczkaa i odpaleniu auto zapala na benzynie... tylko ze jesli tylko spuszcze noge z pedału gazu to gaśnie... Może wtryski?? hmmm... Kolejnym problemem jest to że zauważyłem że autko na gazie chodzi nie równomiernie... więc może jednak to wtryski?? raz obrotki ładne poniżej 1000 a później powyżej... silniczek krokowy mam wymieniony więc to nie to... Przewody masowe popoprawiałem ale nadal widze jak deska DGT mi lekko migocze na wolnych obrotach... Po mału zaczynam tracić cierpliwość do tego autka. Coraz więcej części w nim powymieniałem a nadal chodzi tak samo. ehhh
  
 
lotarr 



Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2005
Posty: 79
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 13-03-2008, 11:23   

silniczek krokowy w 2,0? gdzie on jest?
_________________
tempra 2,0 ie cat sw '91r.
     assistance
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 13-03-2008, 12:30   

Na gazie wtryski już nie chodzą, więc jeśli Ci pływa na obrotach to możliwe, że coś z silniczkiem krokowym jednak.
Kupiłeś nowy?

Djmatisss napisał/a:
Przewody masowe popoprawiałem ale nadal widze jak deska DGT mi lekko migocze na wolnych obrotach.

Alternator podaje odpowiedni prąd (wystarczający, aby łądować bateryjkę oraz sprostać zapotrzebowanim urządzeń w aucie) dopiero od pewnych obrotów. Mi jak w Temprze obroty spadną powiedzmy do 800 rpm to widzę lekkie przygaśnięcie światełek, dopiero jak lekko wdepnę to widać jak (najlepiej to widać po światłach) światła rozjaśniają się trochę.

Możliwe, że gdy skaczą Ci obroty to poprostu alternator w pewnych momentach chodzi zbyt wolno, aby dać wystarczającą ilość prądu. Aku ma około 12,2-12,5V, zaś alternator daje większe napięcie rzędu 13,5V. Stąd wahania, jak altek za wolno kręci to napięcie spada do napięcia jakie daje akumulator, jak altek się kręci wystarczająco szybko, to napięcie rośnie.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 17-03-2008, 07:45   

W 2.0 niema silniczka krokowego jest elektrozawór wolnych obrotów ale jak autko jest rozgrzane to mozna go odłączyć i nie powinno zgasnąć. Może go zalewać na wolnych obrotach i dlatego gaśnie
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load