  | 
               
                   
                   
                  Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Szarpie wariuje 1.6 95rok | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 EGON:  		  
		 
          
  
  
        Wiek: 44  Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69                   Skąd: Zgierz          	 
	           Województwo: Łódzkie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-02-2006, 17:18   Szarpie wariuje 1.6 95rok
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               silnik 835C1000 bez aparatu zapłonowego z cewką z boku rok 1995 przebieg 116.000km objawy:
 
podczas jazdy (niezaleznie czy ciepły,zimny,słońce,deszcz) wystepuje szarpanie np: jade sobie równo nagle auto zaczyna hamować silnikiem nieciągnie po chwili znów ciągnie itd. jak wcisne gaz do dechy w momencie gdy nieciągnie nieraz pojedzie do przodu a innym razem brak reakcji , zdarza sie tez ze podczas tych objawów silnik krokowy wychyla się na max. auto nie jedzie w momencie gdy wrzuce na luz lub wcisne sprzegło i obroty spadna do 1000 zaczyna działać dochodzi do 3000 obr. i znów gasnie i od 1000 znów zaczyan działać i tak non stop wtedy trzeba zgasić silnik i po właczeniu zapłonu krokowy wraca do prawidłowego położenia, po restarcie kompa jest dobzre przez pewnien czas. Ja do tej pory sprawdziłem: pompe paliwa,filtr,zbiornik,weże paliwa,przewody,świece,wszystkie złaczki to jest na 100% sprawne uż mi się pomysły kończą co może być przyczyną | 
             
						
				_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 akwar  		  
		 
          
  
        Wiek: 56  Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 64                   Skąd: Bialobrzegi          	 
	           Województwo: Mazowieckie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-02-2006, 10:46   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pewnie potencjometr przepustnicy(tzw:czujnik)iskrzy.Jeśli tak to po zdemontowaniu go ścieżki będą czarne.W dziale "download"jest do pobrania szczegółowy opis jak go wyczyścić i co Ci będzie potrzebne do demontażu.Po prawidłowym wyczyszczeniu i założeniu należy go wyregulować.Na gorącym silniku po załączeniu się i wyłączeniu wentylatora chłodnicy.Oczywiście regulację wykonujemy na benzynie.Należy tak go ustawić aby wolne obroty osiągnęły wartość:900 obr/min.Powodzenia    
 
 
[ Dodano: 25-02-2006, 10:50 ]
 
Zapomniałem dodać że przed zdję ciem czujnika należy oczywiście zdjąć klemę z akumulatora,po wykonaniu czynności założyć.Nie jest to trudne.parę dni temu ten problem mnie dotyczył 
 
 
[ Dodano: 25-02-2006, 10:57 ]
 
http://forum.tempra.org/d...tion=file&id=53 | 
             
						
				_________________ Tempra 1.6ie.1993 r(White Lady) | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 EGON:  		  
		 
          
  
  
        Wiek: 44  Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69                   Skąd: Zgierz          	 
	           Województwo: Łódzkie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-02-2006, 16:30   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | akwar napisał/a: | 	 		  Pewnie potencjometr przepustnicy(tzw:czujnik)iskrzy.Jeśli tak to po zdemontowaniu go ścieżki będą czarne.W dziale "download"jest do pobrania szczegółowy opis jak go wyczyścić i co Ci będzie potrzebne do demontażu.Po prawidłowym wyczyszczeniu i założeniu należy go wyregulować.Na gorącym silniku po załączeniu się i wyłączeniu wentylatora chłodnicy.Oczywiście regulację wykonujemy na benzynie.Należy tak go ustawić aby wolne obroty osiągnęły wartość:900 obr/min.Powodzenia    
 
 
[ Dodano: 25-02-2006, 10:50 ]
 
Zapomniałem dodać że przed zdję ciem czujnika należy oczywiście zdjąć klemę z akumulatora,po wykonaniu czynności założyć.Nie jest to trudne.parę dni temu ten problem mnie dotyczył 
 
 
[ Dodano: 25-02-2006, 10:57 ]
 
http://forum.tempra.org/d...tion=file&id=53 | 	  
 
Czym to wyczyscić i co konkretnie czyścić po zdjeciu manuala juz obejżałem a wogóle
 
byłem dziś w ASO i komputer pokazał : zablokowany regulator biegu jałowego i panowie w ASO powiedzieli że to przez silnik krokowy tak szarpie czy to możliwe ?? | 
             
						
				_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 akwar  		  
		 
          
  
        Wiek: 56  Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 64                   Skąd: Bialobrzegi          	 
	           Województwo: Mazowieckie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-02-2006, 18:29   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Po prostu gumką.Taką do ścierania ołówka.Najlepsza byłagy myszka,bo jest dosyć twarda.Nie wolno robić tego papierem ściernym,ani czymkolwiek ściernym.A po przeczyszczeniu już wiesz co robić dalej.Co do opini panów z ASO,to profilaktycznie możesz przeczyścić krokowca,ja jednak stawiałbym raczej na potencjometr(z własnego doświadczenia).Powodzenia!!! | 
             
						
				_________________ Tempra 1.6ie.1993 r(White Lady) | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 EGON:  		  
		 
          
  
  
        Wiek: 44  Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69                   Skąd: Zgierz          	 
	           Województwo: Łódzkie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-02-2006, 19:21   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A czemu na manualu sa 2 różne na samym dole ? | 
             
						
				_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 akwar  		  
		 
          
  
        Wiek: 56  Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 64                   Skąd: Bialobrzegi          	 
	           Województwo: Mazowieckie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-03-2006, 17:42   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ten drugi jest wyczyszczony | 
             
						
				_________________ Tempra 1.6ie.1993 r(White Lady) | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
             Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji. 
 |