|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Po wymianie wahaczy |
Autor |
Wiadomość |
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-04-2010, 20:10 Po wymianie wahaczy
|
|
|
Witam.
Znowu odezwało się moje 'szczęście'
Wymieniłem wahacze z przodu, jako, że nie ja odbierałem auto od mechanika nie zwrócono uwagi na mały szczegół mianowicie przy ustawionej kierownicy do jazdy na wprost koła są lekko skręcone w lewo, co można z tym zrobić ?
Drugi problem to taki, że jakieś 3 dni po wymianie coś strasznie zaczęło mi walić, odgłos dochodzi jakby z prawego przedniego koła słychać go zwykle na nierównościach, tylko, że nie zawsze, niekiedy wjadę w dziurę nic nie słychać, a niekiedy tak walnie, że się wszystkiego odechciewa. Po przeczytaniu innych postów stawiam na te gumy na stabilizatorze, ale nie mam pewności, czy możliwe, że szlag trafił amortyzator i to on tak się tłucze ?
Pozdrawiam.
Rafał |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-04-2010, 20:17 Re: Po wymianie wahaczy
|
|
|
rafal22bb napisał/a: | Witam.
Znowu odezwało się moje 'szczęście'
Wymieniłem wahacze z przodu, jako, że nie ja odbierałem auto od mechanika nie zwrócono uwagi na mały szczegół mianowicie przy ustawionej kierownicy do jazdy na wprost koła są lekko skręcone w lewo, co można z tym zrobić ? |
ustawic zbierznosc ?
rafal22bb napisał/a: | Drugi problem to taki, że jakieś 3 dni po wymianie coś strasznie zaczęło mi walić, odgłos dochodzi jakby z prawego przedniego koła słychać go zwykle na nierównościach, tylko, że nie zawsze, niekiedy wjadę w dziurę nic nie słychać, a niekiedy tak walnie, że się wszystkiego odechciewa. Po przeczytaniu innych postów stawiam na te gumy na stabilizatorze, ale nie mam pewności, czy możliwe, że szlag trafił amortyzator i to on tak się tłucze ?
Pozdrawiam.
Rafał |
nastąpilo to trzy dni po zmianie czy poprostu z poczatku nie zwracałes uwagi na to ? moze byc tysiac roznych powodow.. sciag kolo i obadaj.. czy wszystko podokrecane, czy sworzen jest dobrze scisniety bo czasem moze byc wywalona zwrotnica i nawet nowy wahacz nie pomoze tylko trzeba inne metody stosowac |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 19-04-2010, 20:22
|
|
|
mam to samo. mnie ściąga w prawą stronę, diagnosta który mi badał samochód na przeglądzie powiedział, że mam sworzeń w prawym wahaczu do wymiany. polecam zajechać do stacji diagnostycznej. Cały przegląd z pieczątką kosztuje 99zł, ale z tego co wiem, to pojedyncze badanie da się zrobić. Znajdź w necie adres i telefon do jakiejś takiej stacji i zadzwoń z pytaniem, czy da rade. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-04-2010, 20:27
|
|
|
ja mam wybity sworzen ale nie sciąga.. ale zbierznosc to podstawowa sprawa nawet nie ma o czym mowic |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-04-2010, 20:29
|
|
|
o zbieżności też myślałem, ale nie byłem pewien czy to to, zwłaszcza, że końcówki drążka nie były wymieniane. Niestety na mechanice się nie znam zbytnio. Zdejmowałem koło i wszystko jest podokręcane, tak jak ma być. Jelcyn ja mam nowe wahacze, a do diagnosty i tak jadę bo jutro mam przegląd |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 19-04-2010, 20:30
|
|
|
Stivi, zgadza się, przy jakichkolwiek pracach przy zawieszeniu należy pojechać na ustawianie geometrii zawieszenia.
** Dodano: 19-04-2010, 21:31 **
rafal22bb, to jutro się dowiesz ja z takim krzywym na przegląd pojechałem i pieczątkę dostałem. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-04-2010, 20:49
|
|
|
Pieczątkę też dostanę, to nie oto chodzi, tylko oto, że wkurzają mnie te stuknięcia co jakiś czas i nie wiem gdzie szukać przyczyny
** Dodano: 20-04-2010, 17:36 **
No i sprawa się rozwiązała, mianowicie jak auto zostało podniesione moim oczom ukazała się piękna poluzowana śruba (jedna z tych 4 co trzymają wahacz) widocznie jak sprawdzałem pod blokiem to musiałem jej nie dostrzec. Po dokręceniu nic nie stuka |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|