|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
problem ze spalaniem |
Autor |
Wiadomość |
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-02-2007, 15:57 problem ze spalaniem
|
|
|
no i wreszcie pojawiłmi się problem.Mój samochodzik Croma 2.0 ie naraz stał sie niezwykle łapczywy.
Dotychczas na mieście zadowalał się 10 litrami /100km.Czyli tak normalnie bez oszczędności(raz oszczędzając inaczej mówiąc męcząc silnik udało mi soię zejść do 8l/100km!!A teraz potrzebuje az 16-17l/100k.
Kłopot zaczął sie po powrocie z gór.Dostał tam równo w d....I wyglada ze własnie tam stało sie coś co sprawiło że pokochał duze ilości paliwa.
Tankując przeważnie za 50,- (ok13l)przejeżdżałem ok 130km a teraz dokładnie raz 79km-myślałem że wina paliwa,zimna,korków ale ponownie wlałem za 50,- i przejechałem 81km.Wnisek jest taki ze spalanie ustaliło się na stałym poziomie.,Tylko jakimś wysokim.
Czy jest możliwe ze w górach poprostu coś pomieszało sie w kompie i pomoże reset czy co?A ponieważ ta wycieczka rodzinna troszke mnien szarpnęła to nie bardzo stać mnie na wywalenie 60,- na diagnostykę więc moze jakiś pomysł? Czy moze nie ma to związku z wycieczką a tylko zbieg okoliczności? |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 16-02-2007, 20:20
|
|
|
Nie mam pojęcia o tym silniku,ale na początek zrobił był reset kompa i sprawdził sondę lambda no i czujnik temperatury. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-02-2007, 20:43
|
|
|
W sumie jest to taki sam silnik jak w Temprach.1995 ccm 16v DOHC (137 KM), Z dwoma wałkami rozrządu.Dlatego i przyczyna musi być podobna.Albo komp zwariował albo coś ze świecami kablami itp. Tym bardziej że pojawiło się lekkie falowanie obrotów z tendencją do onizania ich do 700-800 obr/min. oraz lekkie nierówności pracy silnika.
W kazdym razie myślę ze w poniedziałek wymienię hurtem,świece,kable ,kopółkę palec.
I pytanie co sadzicie o świecach bosch super plus yttrium?
Cena nie jest szokująca-koło mnie mają po 10,-/szt
Faktycznie jakaś rewelka jak reklamują czy nie wygłupiać sie czy kupić normalne NGK albo iskry?
http://gladysek.pl/bs/c_czesci_ps_1.html |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
Marcin - fiattipo.pl
Pomógł: 4 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 1166 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-02-2007, 11:21
|
|
|
RobertWroc napisał/a: |
I pytanie co sadzicie o świecach bosch super plus yttrium?
Cena nie jest szokująca-koło mnie mają po 10,-/szt
|
bardzo dobre świece |
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|