Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekładka deski z obrotomierzem do Tipo 1.4 gaźnik HELP! :)
Autor Wiadomość
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-05-2008, 21:26   Przekładka deski z obrotomierzem do Tipo 1.4 gaźnik HELP! :)

Witam, jakiś czas temu zakupiłem analogową deskę z obrotomierzem z zamiarem założenia do siebie. Ja posiadam wersję "analog na ubogo" czyli tylko prędkościomierz i podstawowe wskaźniki zegarek i liczniki kilometrów. Zabrałem się więc do pracy wyczyściłem deskę wymieniłem wszystkie żaróweczki na nowe, ściągnąłem starą deskę. Ponoć miało być prosto. Rzekomo wystarczyło podciągnąć kabelek od cewki co tez zrobiłem i podłączyć do któreś nóżki od obrotomierza, a tym czasem zonk. Po ściągnięciu mojej deski okazało się że różnica jest znaczna. Nie wiem gdzie jaką kostkę podpiąć bo układ jest zupełnie inny dodatkowo nowa deska ma więcej gniazd. Nowa deska ma el. check stąd pewnie dodatkowe gniazdo ale nie mam zamiaru podłączać tego bo wiem ze wiąż sie to ze znacznymi przeróbkami, chcę tylko żeby deska funkcjonowała prawidłowo, działał obrotomierz i wszystkie kontrolki. Cyknąłem, zdjęcie obu desek z tyłu i teraz pytanie do znawców elektryki gdzie którą kostkę podłączyć dla ułatwienia kostki ze starej deski ponumerowałem. Czy trzeba będzie przerabiać jakieś kostki? Czy wystarczy powsadzać w dobre miejsca. Drugie pytanie do której nóżki podpiąć impuls z cewki żeby obrotomierz działał. Ostatnie pytanie stary licznik ma zakres do 200 nowy zaś do 220 czy nowy po założeniu będzie przekłamywał rzeczywista prędkość? Czy mechanizm prędkościomierza jest skonstruowany tak że będzie pokazywał właściwą prędkość? W razie czego mam prędkościomierz i saklę do tej deski ze skalą 200 i mogę przełożyć ale wolałbym uniknąć. PROSZĘ O POMOC !!!
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 19-05-2008, 21:34   

Kurde rzeczywiście się mocno różnią.
JAM_BELFEGOR, od jakiej wersji zapodałeś tą deskę?
Ja wymieniałem w swojej Temperce i pomimo, że miałem wersję deski od wtrysku, a moja była gaźnik, były bez mała identyczne.
Jedyne co wymieniłem to żarówkę od ssania bo w wersji wtryskowej, oczywiście to miejsce było zaślepione zaślepką bez żarówki.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-05-2008, 21:44   

Od 1.4 I.E albo 1.6 I.E Tą z zakresem do 220 nie wiem ;) Bo mam dwie identyczne różnią sie tylko zakresem 200 i 220 km/h i napisem press tyre ta z 200km/h ma 2.0 i 1.9 bar co sugerowało by że pochodzi z 1.4 I.E a t druga ma 2.2 i 2.2 bar ale obydwie mają identyczny tył.

** Dodano: 19-05-2008, 22:46 **
P.S żaróweczkę od ssanka też sobie wsadziłem bo była zaślepka :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 19-05-2008, 21:48   

JAM_BELFEGOR, jak deska jest wyskalowana na 220 to nie jest to czasem z jakies 2.0??
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-05-2008, 22:28   

Emf napisał/a:
Ja wymieniałem w swojej Temperce i pomimo, że miałem wersję deski od wtrysku, a moja była gaźnik, były bez mała identyczne.
Jedyne co wymieniłem to żarówkę od ssania bo w wersji wtryskowej, oczywiście to miejsce było zaślepione zaślepką bez żarówki.


Robilem dokladnie ten sam zabieg i tez deske mialem od wtryskowca i tak jak napisal EMF, zero kombinowania, cala operacja zajela mi moze ze 20 minut.
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-05-2008, 23:09   

ubek, od 2.0 ma skale 260 może to było od 1.8 nie istotnie mam mam taką sama deskę od 1.4 i tył dokładnie taki sam. Pytanie dalej brzmi jak to podpiąć teraz innej nie dostane z tego co wiem, jeśli chce mieć obrotomierz.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-05-2008, 23:19   

JAM_BELFEGOR ja miałem deskę z takim samym tyłem... :roll: tylko że już teraz nie bardzo pamietam. Wiem że kostki pasowały bez przerabiania... daj fotkę obu liczników tylko że oddzielnie i w wysokiej rozdzielczości. Ja doszedłem po ścieżkach która kostka gdzie. A obrotomierz do śrubki tylko też muszę zerknąć do której p ścieżce. Jedna kostka jest od obrotomierza - ta pod el. checkiem i jest tam tylko jedna aktywna ścieżka + masa i ona idzie do jednej ze śrubek.

** Dodano: 20-05-2008, 00:23 **
z tego co widzę i pamiętam to 4 i 2 do tych kostek na górze (pasują tylko tam), jedynka do gniazda niżej na środku a 3 do gniazda po prawej.

** Dodano: 20-05-2008, 00:26 **
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-05-2008, 07:39   

JAM_BELFEGOR, prędkość powinień pokazywać ok, gdyż zapewne jeżeli skala jest taka sama, to poprostu kładziono "mocniejszą" sprężynę (od odbijania).
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
evillysy 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 551
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-05-2008, 10:20   

JAM_BELFEGOR, ja jak zmieniałem deskę u siebie to miałem identyczną jak ty sytuację(takie same deski jak na foto) i kostki do nowej deski pasowały tylko w odpowiednie miejsca-nie było możliwości podłączyć czegoś inaczej.

** Dodano: 20-05-2008, 11:21 **
P.S
nie zapomnij podłączyć wężyka od ekonomizera
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-05-2008, 15:26   

evillysy, 2 kostki na pewno da się podłączyć w różne miejsca 2 lub 3 są 6 pinowe jedna 7 pinowa. Nie ma tak dobrze ;) dodatkowo nie wiem jak przeprowadzić wężyk od ekonomizera :) bo musiałbym wyrypać jakąś dziurę w przegrodzie :lalala: od razu mowie że nie ma czegoś takiego podprowadzonego pod deskę musiałbym zrobić od początku do końca (nawet nie wiedziałbym gdzie go w komorze silnika podpiąć to co jest na forum to jest jak podłączyć sie ale w silniku I.E a nie gaźniku) poza tym w mocowanie na wężyk eko jest wkręcona jakaś śruba troszkę głębiej o co w tym chodzi? Nie da się jej wykręcić da się obrócić bo próbowałem przy jednej desce. akj3, mam nadzieje że się nie myślisz bo nie chce puścić dechy z dymem :( mam ndzieje że sie jakieś zwarcie nie zrobi.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-05-2008, 15:30   

Przejście z środka do komory silnika jest proste. Tylko nie widać tego na pierwszy rzut oka.
Masz gaźnik to masz linkę od ssania. Możesz próbować się przebić tym samym przejściem co ta linka.

Jak byś patrzył na serwo hamulca, od przodu, to po lewej stronie na godzinie 11 jest bodajże tam (u mnie nie używana) zaślepiona dziura. Tam się przebiłem jak prowadziłem przewód napięcia na tył auta.

A co do podłączenia to możesz spróbować wpiąć się w podićsnienie. Czyli byś musiał wpiąć się w tą rurkę która idzie do digiplexa. Kup jakiś trójnik (coś jak z klocków lego do pneutmatyki) w sklepie i założ na próbę. Możliwe, że ruszy ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 20-05-2008, 15:45   

JAM_BELFEGOR to że wtyczki są 6 i 7 pinowe to i tak nie gra roli bo ich nie da się wpiąć w inne miejsca. Przyjrzyj się dobrze bo różnią się tam "zapadki".
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-05-2008, 17:28   

miszko napisał/a:
Masz gaźnik to masz linkę od ssania. Możesz próbować się przebić tym samym przejściem co ta linka.
Nie przecisnę tamtędy kabla od podciśnienia. Za wąsko to samo z linką od gazu również za wąsko, poza tym miszko,
miszko napisał/a:
Czyli byś musiał wpiąć się w tą rurkę która idzie do digiplexa.
nie patrzysz na opisy na dole każdego posta więc sie zacytuje "/F/I/A/T/ TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A.2000 (P/LPG) Gaźnik TLDE bez Digiplex'a" teraz jasne :lalala: poza tym mam zaznaczenie gdzie się wepnę bo termo zawory zamykają się i na części przewodów nie ma podciśnienia dlatego musiał bym dokładnie widzieć gdzie podłączać się o ile to możliwe, ale na ekonomizerze mi nie zależy tak ja na el. check bajer nie potrzebny mi do szczęścia. Poza tym dalej nie wiem co z tą śrubką wkręcona w mocowane na eko. po za tym u mnie na desce wskazówka na ekonomizerze jest cały czas na maksie tak nowino być?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 20-05-2008, 17:33   

JAM_BELFEGOR miałem taki sam silnik i wpiąłem trójnik na przewodzie do serwa i dobrze działał.
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-05-2008, 17:39   

JAM_BELFEGOR, jest na max, bo nic jej nie zasysa w dół :) wepnij się gdziekolwiek w kolektor dolotowy, może być też w podciśnienie serva ale istnieje możliwość, że wskazówka będzie reagować przy hamowaniu

nie było przypadkiem w gaźnikowcach bez digi jakiegoś podciśnieniowego korektora zapłonu? do czegoś takiego mógłbyś się wpiąć
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-05-2008, 17:42   

akj3, bardzo dobrze wytłumaczył niby kostki są takie same ale mają rowki umieszczone w innych odległościach od siebie i tylko w jedne miejsca pasują a od cewki do obrotka kabel możesz podpiąć do tej śrubki co na foto zaznaczona a ekonomizer wpinasz w wężyk od podciśnienia co idzie od gaźnika zakładasz trójnik ciągniesz do kabiny podłączasz i śmiga
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
dcfan 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 660
Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 20-05-2008, 18:21   

A dobra dziura to jest kochani po prawej stronie serwa od przodu patrząc:) Tam idą wszelkie kable z komory silnika do kabiny, np plus do puszki:)
_________________
Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-05-2008, 22:30   

dcfan, no tak nie wiem czy sie tam dostane bo mam parownik akurat nad serwem dostęp kiepski ;( coś pomyśli się.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
evillysy 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 551
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 21-05-2008, 08:39   

JAM_BELFEGOR, a ja sobie poprowadziłem wężyk od ekonomizera tą samą dziurą w przegrodzie którą wchodzi linka od prędkościomierza
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-05-2008, 13:23   

Bez rozepchania tej gumy nie ma szans nie udało mi sie nawet tamtędy przecisnąć kabla od cewki tak ciasno siedzi linka :( dziś jak znajdę czas zabiorę sie za to, albo jutro. Porobię zdjęcia i temat jak sie uda trafi do działu porad ku potomnym, którzy będą przekładać deski :)

** Dodano: 22-05-2008, 21:42 **
Ok deska założona jutro będzie pełen opis ze zdjęciami. Wszystko działa za wyjątkiem zegarka nie wiem czemu nie chodzi. Jak kupię przewody podciśnieniowe to zrobię ekonomizer jak mi się będzie chciało, bo to w sumie zbędny bajer. Wole sobie drobić amperomierz i woltomierz w słupku bardziej potrzeba rzecz. Będe wiedział czy aku ma prawidłowe ładowanie i jaki jest bilans energii na + czy - tylko podłączenie amperomierza muszę jeszcze wymyślić.

** Dodano: 23-05-2008, 10:48 **
Opis:
Deska pierwotna z TIPO 1.4 na gaźniku:

Ponumerowane złącza począwszy od prawej strony deski

Docelowa deska z TIPO prawdopodobnie 1.4 I.E - 1.6 I.E (tu nie ma większej różnicy bo wszystkie wyglądają niemalże identycznie z tyłu):

Wtyczki podłączamy w takiej kolejności jak na foto, dodatkowo obrotomierz możemy wpiąć w złączę na kostkę co też zrobiłem(zaznaczyłem na zdjęciu jedyną aktywna ścieżkę) lub podłączyć pod nóżkę zaznaczoną na zajęciu.Ekonomizer podłączamy przewodem podciśnieniowym który bez zagięć i ściśniętych miejsc postaramy się wyprowadzić do komory, podłączamy go do... (tu muszę sprawdzić na 100% gdzie ;D ) Kabel od obrotomierza podłączamy do cewki wpinamy się w brązowo biały przewód.


** Dodano: 23-05-2008, 18:20 **
Którędy puścić przewody do kabiny? Sam sobie zadawałem to pytanie. Tak jak koledzy radzili czyli próbować przecisnąć przez gumę w którą wchodzi linka prędkościomierza lub cięgno ssania (zielony gruby przewód). Mnie się nie udało, po pierwsze dla tego że mam tam parownik od gazu a więc dostęp kiepski, a po drugie u mnie gumy są tak ciasne że ani rusz. Wymyśliłem więc alternatywę, poza tym przy okazji udało mi się przeprowadzić parę dodatkowych przewodów extra tak na zaś (prawdopodobnie nie długo wykorzystam jest to podłączenia amperomierza i woltomierza wprost do źródełka żeby pomiar był najlepszy). Do rzeczy, najpierw podpinamy (najlepiej wlutowujemy przewód do brązowo/białego w cewce zaznaczonego na zdjęciu i izolujemy)

następnie proponuje puścić sobie kabelek tak jak na foto:

czyli wzdłuż reszty przewodów a następnie wyłamać się z szeregu i przeciągnąć go tak jak na zdjęciu strzałki pokazują przewód (tam jest taka sprytna dziurka przez która wchodzą miedzy innymi przewód od spryskiwaczy i wycieraczek) zaś kółka wejście przewodu w podszybie oraz jego wejście do kabiny. W podszybiu jest taka sprytna uszczelka prowadząca wprost do kabiny wystarczy zrobić w niej małą dziurkę i przecisnąć przewód, potem go wpychać dalej aż pojawi się w okolicy skrzynki bezpieczników. Było trochę roboty bo trzeba zdemontować podszybie (ale przy okazji naprawiłem sobie wycieraczki - juz się nie zacinają). Jest to dość fajna propozycja jak przeprowadzić większą ilość przewodów z kabiny do komory silnika.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Arkady1s 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-06-2008, 09:21   A coz Elektronicznymzapłonem BOSCH?

Wszystko ładnie i pięknie ale ja mam małą nieścisłość. Dotyczy silników z elektroniczną cewką boscha.Są tam trzy przewody, CZERWONY, NIEBIESKI, ŻÓŁTY. Kompletnie nie mam pomysłu skąd wziąść sygnał dla obrotka a niestety w książkach nic nie znalazłem a i szukajka mi nie pomogła.
Byłbym wdzięczny za pomoc osób które już miały okazję podłączać obrotka do boscha.
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-06-2008, 13:55   

Niestety nie umiem ci pomóc bo sam jak widzisz mam zwykłą cewkę a tego ustrojstwa na oczy nie widziałem ale szukałbym przewodu z niskim napięciem, jak masz miernik i możliwości lub poczekaj na kolegów, niech oni sie wypowiedzą. Przepatrz też dział download tam jest pełno schematów elektryki.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
strugar 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-02-2009, 15:29   

a ja mam takie pytanie
czy obrotomierz z wersji i.e będzie działał ze zwykła cewka zapłonowa i gaźnikiem?
pamiętam ze w polonezach caro był z tym problem obrotomierz od jednopunktu wariował po podpięciu do normalnej cewki
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-02-2009, 16:35   

strugar napisał/a:
a ja mam takie pytanie
czy obrotomierz z wersji i.e będzie działał ze zwykła cewka zapłonowa i gaźnikiem?

Jeżeli będzie to deska z wersji wtryskowej z jedną cewką i rozdzielaczem to będzie wszystko działać, jeżeli chodzi o deskę z wersji z dwoma cewkami bez rozdzielacza to szczerze nie wiem czy będzie wskazywać dobrze obrotu.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
strugar 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-02-2009, 12:13   

no i mam kolejne pytanie z racji tego ze zakupiłem identyczne zegary jak kolega i planuje je zamontować u swoim tipo mam parę spraw do wyjaśnienia a mianowicie

1 która zaślepkę mam wyciągnąć i gdzie zamontować żarówkę żeby mieć kontrolkę ssania

2 chciałbym wymienić podświetlenie całych zegarów za czerwona ale zależało by mi na tym żeby podświetlały się od spodu a nie od góry czy wymaga to jakiś specjalnych przeróbek i zmian w tarczach? montaż całego układu na ledach nie jest problemem nie chce mi sie za bardzo dłubać przy tarczach
_________________
był 125p 80r, 89r, 82r
- Escort 1.4 95r
- Escort RS 2000 92r moja największa miłość

jest Fiat Tipo 1.4 power by weber carburator całkiem przyjemna zabawka

będzie BRAVO HGT lub FOCUS 2.0 ZETEC
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load