[LPG] tak jakby brakowało mu mocy... |
Autor |
Wiadomość |
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-05-2009, 22:32 [LPG] tak jakby brakowało mu mocy...
|
|
|
witam! kupiłem tipo 1.6 DOHC z gazem i na gazie jest tak : na wolnych obrotach jak się wciska gaz to ładnie wchodzi na wyższe obroty, ale jak się rusza to można trzymać dosłownie gaz w podłodze a on bardzo powolutku wchodzi na obroty... takie uuu i wchodzi bardzo wolno... nawet dla próby próbowałem zapiszczeć i na światłach dałem mu sporo gazu puszczam szybko sprzęgło, a on tak bardzo delikatnie pisnął i spadł z obrotów i znów powoli się wkręcał... później dolałem gazu na BP i jakby delikatnie dostał kopa ale nie takiego co trzeba i na 3-jce jak się zapaliło "power" to zaczął szarpać i spadać z obrotów... puściłem gaz i jechał sobie dalej mułowato... dodam że na benzynce nie mogę go sprawdzić bo nie działa pompka paliwa... co to może być??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2009, 08:50
|
|
|
gawor06, pewnie gaz do wyregulowania, wymień filtr gazu bo może zasyfiony, wymień swiece i przewody WN bo lpg lubi jak są dobre i zrób tą pompkę to sie dowiesz jak na Pb chodzi |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2009, 09:09
|
|
|
co do świec i kabli to nowe... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2009, 09:29
|
|
|
gawor06, mam nadzieje że nie stałeś się posiadaczem skarbonki kupionej za parę stów na allegro ogólnie to zweryfikuj stan instalacji gazowej. Zaczynając od najporywistszej rzeczy filierek powietrza i gazu, potem w jakiej kondycji jest parownik może potrzebna będzie mu regeneracja albo chociaż spuszczenie szlamu, następnie regulacja LPG, Nie wiem jaką masz instalacje ale sonda lambda też może mieć coś do powiedzenia. No i wyposaż się w pompkę paliwa. Zawsze to mieć lepiej zapasowy system zasilania. Jak to nie pomoże to przyczyny szukać trzeba w silniku, np. niska moc podyktowana słabą kompresją wynikająca ze zużycia itp. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2009, 14:38
|
|
|
a więc tak byłem u gazowników i powiedzieli że filterek gazu i powietrza są oki... co do parownika to był zmieniany... a mam pyt czy słaba moc może też wynikać z tego że mam trafiony simering w aparacie zapłonowym i tamtędy leci olej??? a co do kompresji to gdyby była nie tak to chyba ciężko by odpalał i nie chodził na wszystkie gary... a on odpala i pracuje ładnie... jak się stoi i wciska gaz to też się ładnie wkręca na obroty, tylko jak się jedzie to jakoś tak mułowato... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2009, 16:46
|
|
|
gawor06 napisał/a: | a mam pyt czy słaba moc może też wynikać z tego że mam trafiony simering w aparacie zapłonowym i tamtędy leci olej??? | nie, chyba że zalewa ci ciurkiem kopułkę gawor06 napisał/a: | a co do kompresji to gdyby była nie tak to chyba ciężko by odpalał i nie chodził na wszystkie gary... | nie prawda tak by było jak by pierścienie z tłoków pospadały |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2009, 16:50
|
|
|
gawor06, ja ma niską kompresję na jednym garnku i różnicy zero, a smiga jak trzeba |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2009, 21:21
|
|
|
sam nie wiem ... jutro zmienie mu świece, i olej... zaleje go minerałema pod koniec tygodnia zrobie simering bo leci przez tą kopułkę... :/ |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2009, 22:45
|
|
|
gawor06 napisał/a: | bo leci przez tą kopułkę... :/ | może ci styki zapaćkało w kopułce gawor06 napisał/a: | i olej... zaleje go minerałema | wiesz że potem nie będzie już odwrotu ja bym sobie jednak zrobił pomiar kompresji przed ta decyzją |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2009, 22:56
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | ja bym sobie jednak zrobił pomiar kompresji przed ta decyzją |
dlaczego??? przed czym nie będzie już odwrotu???
a i gazownik mi dziś powiedział jak byłem na regulacji, że mam instalacje taką jak w gaźnikowcach bez komputera i że mam jakiś mikser samoróbke i ze to przez to ma muła... nie wiem ile w tym prawdy... ;/ |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2009, 23:36
|
|
|
Jak już raz poczęstujesz go mineralnym to już do grobowej deki będziesz to lał, a może nie ma takiej potrzeby. gawor06 napisał/a: | mam jakiś mikser samoróbke i ze to przez to ma muła... nie wiem ile w tym prawdy... ;/ | żadna samoróbka nic dobrego nie wróży proponuje popatrzeć się w normalny mikser bo to nie duży wydatek. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-05-2009, 23:43
|
|
|
on powiedział że nie ma mikserów do tego... ??? co do minerała to chyba już czas bo mam DGT i pokazuje mi 38 tys, ale nie wiadomo czy to 138 czy 238 tys... bo przyciski w desce nie dzialają... ;/ a ile kosztuje sprawdzenie kompresji??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-05-2009, 10:16
|
|
|
40-50zł u mechanika u kolegów w tym mnie z TTT za darmo. gawor06 napisał/a: | on powiedział że nie ma mikserów do tego... ??? | jak to nie ma, nie chce mu się robić i tyle jeśli nie ma dedykowanego to są tzw. uniwersalne które dopiera się pod średnice dolotu pojemność silnika itp. byle działało dobrze. Trzeba tylko trochę się na tym nagłowić, dlatego mu się nie chce. Może ktoś od nas ma LPG na 1.6 DOHC to ci odpisze jak ma to on zrobione. A jak masz zasobną kabzę kupuj BLOS'a i dorabiaj dolot odzyskasz parę koników. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2009, 10:21
|
|
|
tylko ciekawe kto w łodzi z TTT sprawdza kompresję... ;/ nic dziś idzie olej i świece... pod koniec tygodnia simering w aparacie... i zobaczymy...
a powiedz mi jeszcze czy ta "mułowatość" może być jeszcze od sprzęgła??? bo mi sprzęgło łapie bardzo nisko praktycznie zaraz przy podłodze... ;/ |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 06-05-2009, 12:52
|
|
|
gawor06, raczej nie. Chyba, że Ci się ślizga ale to byś od razu wyczuł |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2009, 13:31
|
|
|
a czemu np w 1.4 sprzęgło było wysokie a tu jest takie niskie??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-05-2009, 13:48
|
|
|
gawor06, to gdzie ci sprzęgło łapie można wyregulować przynajmniej tak jest w 1.4-1.6 SOHC |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2009, 15:29
|
|
|
JAM_BELFEGOR, sprzęgło łapie mi praktycznie od razu od podłogi... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
tymek
Pomógł: 6 razy Wiek: 48 Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 314 Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 06-05-2009, 16:46
|
|
|
gawor06, według mnie to musisz podciągnąc linke od sprzęgła |
_________________ BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2009, 19:24
|
|
|
a powiedzcie mi czy ten olej może cieknąć nie z aparatu zapłonowego tylko np z uszczelki pod głowicą???w ogóle jakie są objawy uszkodzonej uszczelki prócz ubytku płynu chłodniczego???plus jakie ewentualnie koszta uszczelki i wymiany??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2009, 19:30
|
|
|
gawor06, uszkodzona uszczelka to bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym albo biału osad w korku wlewowym oleju, czasem nawet widać jak leci z pod głowicy |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2009, 19:49
|
|
|
ale uciekałby też tamtędy olej??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2009, 22:01
|
|
|
tak |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 07-05-2009, 10:04
|
|
|
a ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą w razie W... ??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
|