[LPG] tak jakby brakowało mu mocy... |
Autor |
Wiadomość |
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 07-05-2009, 10:19
|
|
|
gawor06 napisał/a: | a ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą w razie W... ??? |
To zalezy czy bedziesz robił sam, czy dasz do mechanika
Jesli sam to wymiana uszczelki + uszczelniaczy zaworów to kosz ok 80-100zł |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:30
|
|
|
ej a jeszcze wpadłem na jeden pomysł... czy ta mułowatość może być spowodowana brakiem tej rury??? :
przypominam że auto na gaz...
a druga sprawa to wydaje mi się że mam strasznie krótką linkę gazu... dosłownie wcisnę i już zaraz podłoga??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:34
|
|
|
gawor06 napisał/a: | druga sprawa to wydaje mi się że mam strasznie krótką linkę gazu... dosłownie wcisnę i już zaraz podłoga??? |
na postoju walnij do dechy i zobaczysz, czy Ci się wkręci na max obroty Jeżeli tak to OK jeżeli dojdzie np. do 5 tys. to znaczy, że coś nie tak z linką ( chociaż w to wątpię )
gawor06 napisał/a: | jeszcze wpadłem na jeden pomysł... czy ta mułowatość może być spowodowana brakiem tej rury??? : |
Jeżeli to jest rura od zimnego powietrza a jej nie masz - pobiera gorące powietrze z komory silnika co może być przyczyną zamulenia LPG ( jak zimny silnik to też muli ? ) |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:38
|
|
|
Luczu napisał/a: | Jeżeli to jest rura od zimnego powietrza a jej nie masz - pobiera gorące powietrze z komory silnika co może być przyczyną zamulenia LPG ( jak zimny silnik to też muli ? ) |
tak to ta rura od zimnego powietrza... hmm jak zimny to też... a poza tym jak ja go odpale i pochodzi minute to silnik chłodny ale kolektor juz bardzo ciepły...
co jeszcze:
sprzęgło łapie przy samej podłodze...
silnik odpala od kopa, nie kopci
nowe świece...
może to jakieś przewody od podciśnienia??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:41
|
|
|
gawor06 napisał/a: | hmm jak zimny to też... |
no to dziwne ...
gawor06 napisał/a: | sprzęgło łapie przy samej podłodze... |
bez problemu można je sobie wyregulować śrubą
gawor06 napisał/a: | może to jakieś przewody od podciśnienia??? |
tutaj raczej nie pomogę |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:43
|
|
|
no bo już ręce opadają... mam do zrobienia tylne zawieszenie i wziąłbym się za nie, ale jak by to jeździło... bo po mieście w korkach to, to nawet nie przeszkadza, ale wyjechać na trase to strach nawet tira wyprzedać bo to nie chce iść... powoli się rozbuja... bo on nie ma jakby takiego pierdo**nięcia tylko powoli się buja... ;/ |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:46
|
|
|
gawor06, A na PB jak sprawa wygląda ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:51
|
|
|
niby pompka paliwa trafiona, ale jak przełącze podczas jazdy to nie szarpie tylko dalej jedzie tak jak jechał no może delikatnie lepiej, ale nadal jest tak słaby że nawet pisnąć nie chce, więc wyprzedać dalej się nie da, chyba że rower... a na przykład jak na światłach dam mu dużo obrotów i puszcze szybko sprzęgło to jest takie lekkie pipipi i zaraz schodzi na niskie obroty i znów powoli się toczy... a tak jak mówie nie kopci, odpala tylko wolny... ;/ |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-05-2009, 22:53
|
|
|
gawor06 napisał/a: | ale nadal jest tak słaby że nawet pisnąć nie chce |
skoro na PB masz taki sam problem ... Coś w silniku nie tak. Sprawdź kompresję na 1 ogień. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-05-2009, 23:54
|
|
|
kurde pojadę na tą kompresję... 30 zł to nie mająt... ale dziwi mnie to bo jakby nie miał komprescji to chyba by tak nie odpalał od strzała... a jeszcze jedno zauważyłem że lampka POWER zaświeca mi się w granicach 2200-2500obr... czy to aby nie za wcześnie??? a i w ogóle jaka powinna być kompresja w 1.6 DOHC??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-05-2009, 01:01
|
|
|
gawor06 napisał/a: | POWER zaświeca mi się w granicach 2200-2500obr... czy to aby nie za wcześnie |
za wcześnie
gawor06 napisał/a: | jaka powinna być kompresja w 1.6 DOHC??? |
fabrycznie chyba 13. Teraz wiadomo będzie mniej ale powinno być koło 12 ewentualnie 11 z groszami ... Z reszta mechanik CI powie.
** Dodano: 10-05-2009, 02:02 **
http://forum.tempra.org/t...t=ile+kompresja |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-05-2009, 01:18
|
|
|
gawor06 napisał/a: | POWER zaświeca mi się w granicach 2200-2500obr... |
Zdecydowanie za wczesnie, sprawdz wszystkie przewody podcisnienia, miałem to samo w swoim 1,6 jednego u mnie brakowało, ale wystarczy , ze bedzie pekniety i juz za wczesnie sie bedzie zapalac. Z tym, ze to raczej nie jest przyczyna zamulenia auta |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 10-05-2009, 01:32
|
|
|
egon. napisał/a: | Z tym, ze to raczej nie jest przyczyna zamulenia auta |
I tu się nie zgodzę, podciśnienie w naszych autkach jest bardzo ważne! Po części steruje digiplexem z tego co pamiętam. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 10-05-2009, 01:34
|
|
|
ubek napisał/a: | Po części steruje digiplexem z tego co pamiętam. |
Po czesci tak, ale nie wydaje mi sie, zeby az tak auto zamulało (chyba ) tak czy siak w te przewody warto zajrzec |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 10-05-2009, 01:36
|
|
|
Luczu napisał/a: |
fabrycznie chyba 13 |
więcej... |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-05-2009, 10:05
|
|
|
ubek napisał/a: | Luczu napisał/a:
fabrycznie chyba 13
więcej... |
Między 13-14bar nie powinieneś się martwić. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-05-2009, 13:42
|
|
|
temat do usunięcia... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Kaputzin
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 157 Skąd: Kobylanka/UK
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-05-2009, 13:53
|
|
|
No a co w końcu sie okazało? Bo u mnie podobnie zamula na LPG i szukam co mu nie pasuje |
_________________ *** Fiat Tempra 1.6 MPI, Benzyna/LPG, '95, 200 000, DGT, zieleń perłowa***
"Gdy opuści mnie granie, miej w opiece mnie Panie" |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-05-2009, 14:06
|
|
|
nie wiem auto sprzedane... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
|