Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[LPG] tak jakby brakowało mu mocy...
Autor Wiadomość
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 07-05-2009, 10:19   

gawor06 napisał/a:
a ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą w razie W... ???

To zalezy czy bedziesz robił sam, czy dasz do mechanika ;)
Jesli sam to wymiana uszczelki + uszczelniaczy zaworów to kosz ok 80-100zł ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-05-2009, 22:30   

ej a jeszcze wpadłem na jeden pomysł... czy ta mułowatość może być spowodowana brakiem tej rury??? :



przypominam że auto na gaz...

a druga sprawa to wydaje mi się że mam strasznie krótką linkę gazu... dosłownie wcisnę i już zaraz podłoga???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-05-2009, 22:34   

gawor06 napisał/a:
druga sprawa to wydaje mi się że mam strasznie krótką linkę gazu... dosłownie wcisnę i już zaraz podłoga???


na postoju walnij do dechy i zobaczysz, czy Ci się wkręci na max obroty :) Jeżeli tak to OK jeżeli dojdzie np. do 5 tys. to znaczy, że coś nie tak z linką ( chociaż w to wątpię )

gawor06 napisał/a:
jeszcze wpadłem na jeden pomysł... czy ta mułowatość może być spowodowana brakiem tej rury??? :


Jeżeli to jest rura od zimnego powietrza a jej nie masz - pobiera gorące powietrze z komory silnika co może być przyczyną zamulenia LPG ( jak zimny silnik to też muli ? )
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-05-2009, 22:38   

Luczu napisał/a:
Jeżeli to jest rura od zimnego powietrza a jej nie masz - pobiera gorące powietrze z komory silnika co może być przyczyną zamulenia LPG ( jak zimny silnik to też muli ? )


tak to ta rura od zimnego powietrza... hmm jak zimny to też... a poza tym jak ja go odpale i pochodzi minute to silnik chłodny ale kolektor juz bardzo ciepły...

co jeszcze:
sprzęgło łapie przy samej podłodze...
silnik odpala od kopa, nie kopci
nowe świece...

może to jakieś przewody od podciśnienia???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-05-2009, 22:41   

gawor06 napisał/a:
hmm jak zimny to też...


no to dziwne ...

gawor06 napisał/a:
sprzęgło łapie przy samej podłodze...

bez problemu można je sobie wyregulować śrubą

gawor06 napisał/a:
może to jakieś przewody od podciśnienia???


tutaj raczej nie pomogę :)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-05-2009, 22:43   

no bo już ręce opadają... mam do zrobienia tylne zawieszenie i wziąłbym się za nie, ale jak by to jeździło... bo po mieście w korkach to, to nawet nie przeszkadza, ale wyjechać na trase to strach nawet tira wyprzedać bo to nie chce iść... powoli się rozbuja... bo on nie ma jakby takiego pierdo**nięcia tylko powoli się buja... ;/
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-05-2009, 22:46   

gawor06, A na PB jak sprawa wygląda ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-05-2009, 22:51   

niby pompka paliwa trafiona, ale jak przełącze podczas jazdy to nie szarpie tylko dalej jedzie tak jak jechał no może delikatnie lepiej, ale nadal jest tak słaby że nawet pisnąć nie chce, więc wyprzedać dalej się nie da, chyba że rower... a na przykład jak na światłach dam mu dużo obrotów i puszcze szybko sprzęgło to jest takie lekkie pipipi i zaraz schodzi na niskie obroty i znów powoli się toczy... a tak jak mówie nie kopci, odpala tylko wolny... ;/
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-05-2009, 22:53   

gawor06 napisał/a:
ale nadal jest tak słaby że nawet pisnąć nie chce



skoro na PB masz taki sam problem ... Coś w silniku nie tak. Sprawdź kompresję na 1 ogień.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-05-2009, 23:54   

kurde pojadę na tą kompresję... 30 zł to nie mająt... ale dziwi mnie to bo jakby nie miał komprescji to chyba by tak nie odpalał od strzała... a jeszcze jedno zauważyłem że lampka POWER zaświeca mi się w granicach 2200-2500obr... czy to aby nie za wcześnie??? a i w ogóle jaka powinna być kompresja w 1.6 DOHC???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 10-05-2009, 01:01   

gawor06 napisał/a:
POWER zaświeca mi się w granicach 2200-2500obr... czy to aby nie za wcześnie


za wcześnie

gawor06 napisał/a:
jaka powinna być kompresja w 1.6 DOHC???


fabrycznie chyba 13. Teraz wiadomo będzie mniej ale powinno być koło 12 ewentualnie 11 z groszami ... Z reszta mechanik CI powie.

** Dodano: 10-05-2009, 02:02 **
http://forum.tempra.org/t...t=ile+kompresja
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 10-05-2009, 01:18   

gawor06 napisał/a:
POWER zaświeca mi się w granicach 2200-2500obr...

Zdecydowanie za wczesnie, sprawdz wszystkie przewody podcisnienia, miałem to samo w swoim 1,6 jednego u mnie brakowało, ale wystarczy , ze bedzie pekniety i juz za wczesnie sie bedzie zapalac. Z tym, ze to raczej nie jest przyczyna zamulenia auta ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-05-2009, 01:32   

egon. napisał/a:
Z tym, ze to raczej nie jest przyczyna zamulenia auta


I tu się nie zgodzę, podciśnienie w naszych autkach jest bardzo ważne! Po części steruje digiplexem z tego co pamiętam.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 10-05-2009, 01:34   

ubek napisał/a:
Po części steruje digiplexem z tego co pamiętam.

Po czesci tak, ale nie wydaje mi sie, zeby az tak auto zamulało (chyba :roll: ) tak czy siak w te przewody warto zajrzec ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-05-2009, 01:36   

Luczu napisał/a:

fabrycznie chyba 13


więcej...
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-05-2009, 10:05   

ubek napisał/a:
Luczu napisał/a:

fabrycznie chyba 13


więcej...


Między 13-14bar nie powinieneś się martwić.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 17-05-2009, 13:42   

temat do usunięcia...
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Kaputzin 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 157
Skąd: Kobylanka/UK
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-05-2009, 13:53   

No a co w końcu sie okazało? Bo u mnie podobnie zamula na LPG i szukam co mu nie pasuje :)
_________________
*** Fiat Tempra 1.6 MPI, Benzyna/LPG, '95, 200 000, DGT, zieleń perłowa***


"Gdy opuści mnie granie, miej w opiece mnie Panie"
     Moneta
 
 skype
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 17-05-2009, 14:06   

nie wiem auto sprzedane...
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load