[Benzyna] problem z kabelkami |
Autor |
Wiadomość |
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-10-2008, 18:34 [Benzyna] problem z kabelkami
|
|
|
1sad |
|
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-10-2008, 19:56
|
|
|
zdjęcie pierwsze: czujnik zamknięcia przepustnicy układu cut-off,działającego przy obrotach powyżej 1800 bodajże.(wpisz w szukajkę cut-off) na zdjęciu drugim widać gniazdo do którego powinien być podłączony ten przewód lub przewód od dyszy wolnych obrotów , zdjęcie drugie to przewody podgrzewacza kolektora dolotowego, podłącz do końcówek czujnika który na zdjęciu wskazujesz palcem wskazującym:), zdjęcie trzecie dysza wolnych obrotów, brak przewodu skutkuje gaśnięciem auta na wolnych obrotach. a tak nawiasem ten Twój "nowy" gaźnik to jakiś chyba z niezłego demobilu. siłownik podtrzymania przepustnicy na zimnym silniku też nie powinien działać (odłączona dźwignia siłownika od dźwigni przepustnicy, brak zawleczki). ile zapłaciłeś za takie cudo z "regulacją"? |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-10-2008, 20:15
|
|
|
12332 |
|
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-10-2008, 21:12
|
|
|
podłącz przewód do elektrozaworu na trzecim zdjęciu. przy zamkniętej przepustnicy przy włączonym silniku elektrozawór powinien być otwarty a jeśli nie ma kabelka a zarazem prądu nie może się otworzyć. . cut-off jest całym układem w skład którego wchodzi wiele elementów (digiplex, czujnik przepustnicy, elektrozawór, czujnik położenia wału korbowego) a którego zadaniem jest odcięcie za pomocą właśnie tego elektrozaworu paliwa kiedy hamujesz silnikiem a obroty są powyżej 1800 w celu ograniczenia emisji spalin a w praktyce oszczędności na paliwie. piszesz że strzela podczas odpalania jak szybko gazujesz-podejrzewam że szybko gazując pompujesz paliwo za pomocą mechanicznej pompki przyspieszenia, która bezpośrednio podaje paliwo do gardzieli gaźnika. na trzecim zdjęciu te dwa elementy powinny być połączone razem |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-10-2008, 21:30
|
|
|
213 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-10-2008, 22:46
|
|
|
bart19, Masakra ten twój nowy gaźnik to jakiś szrot a mechanik nic nie zrobił za wyjątkiem dokręcenia 4 śrub. Nic nie podłączył. Zrób jak Pawcio, pisze. To nie może w takim stanie jak jest dobrze dziać. Pawcio napisał/a: | cut-off jest całym układem w skład którego wchodzi wiele elementów (digiplex, czujnik przepustnicy, elektrozawór, czujnik położenia wału korbowego) | Nie do końca prawda nie każdy gaźnikowiec w TT ma digiplex i czujnik położenia wału. Moduł cut-off jest zabudowany w digiplex lub w przypadku jego braku jest montowany jako osobny układ. Cytat: | podłącz przewód do elektrozaworu na trzecim zdjęciu | szukaj czerwonego kabla
Pawcio napisał/a: | zdjęcie drugie to przewody podgrzewacza kolektora dolotowego, podłącz do końcówek czujnika który na zdjęciu wskazujesz palcem wskazującym:) | Nieprawda, oczywiście jest to podgrzewacz ale sposób podłączenia inny.
Termo zawór w kolektorze zwiera i rozwiera styki, gdyby było prawdą to co piszesz Pawcio i tak musiał by jeszcze do czujnika podłączyć napięcie (ma dwie nóżki przecież). Na zdjęciu masz jak to podłączyć. Dwa czarne kabelki to impuls sterujący do przekaźnika zaś czerwono biały musisz podłączyć do czerwono białego z odpowiedzią kostką (powinien się gdzieś walać za kolektorem ten kabelek albo jest ucięty i schowany w czarnym peszlu na tylnej ściance komory silnika).
A to a propos dźwigni pompki uchylenia przepustnicy
Tak maja być połączone. Resztą jak Pawcio pisze. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 07:09
|
|
|
JAM_BELFEGOR, co do kostki to masz rację, pisałem trochę na pamięć. należy ja podłączyć do kostki na ściance grodziowej. czujnik na przesyłać impuls masy do przekaźnika który jest elementem przekazującym odpowiednią wartość prądu do samego grzejnika (jeża). co do układów bez digiplexa, to za bardzo nie wiem jak jest bo pisałem na swoim przykładzie a ja mam to urządzenie i to on steruje kiedy elektrozawór ma być otwarty na podstawie sygnału z CPW i czujnika przepustnicy. |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 10:08
|
|
|
Pawcio, Ok tylko napisałem koledze bart19, odnośnie modułu cut-off bo ma silnik 1.4 i najprawdopodobniej nie ma digiplex'a i CPP co mogło by go trochę zdezorientować. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-10-2008, 17:22
|
|
|
chlopaki mam takie pytanie caly dzien walcze z dojsciem czemu mi niechce odpalic auto, przeczyscilem swiece i zapalil mi dwa razy pod rzad ale zgasl jakos po 15 sekundach i pozniej niechcial znowu zapalac pomimo ze gazowalem tak jak robilem wczesniej. Teraz mam pytanko bo dojrzalem ze mam gaznik WEBER 32/34 TLDE 21/151 i jak poszukalem na necie to sie okazalo ze jest to gaznik do tempry i niewiem czy musze go zmienic czy on pasuje do tego modelu???spojrzalem w ksiazke i wyszlo mi na to ze roznia sie one tylko dysza glowna paliwa ,bralem z tej stronki porownanie (http://www.gaznik.pl/dane_techniczne_weber_32-34_tlde.html). I mam jeszcze jendo pytanko bo sprawdzalem tez filtry i wyszlo mi na to ze niemam filtra paliwa, czy on jest gdzies ukryty??? bo przeszukalem cale auto wlacznie jak niektorzy pisali z tylu kolo prawego kola.
Dzieki |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 17:37
|
|
|
u mnie filtr paliwa jest w komorze silnika na ściance grodziowej z prawej strony u dołu. jest on ważny ale nie zapominaj że przeszłości zamontowanego gaźnika pewnie nie znasz i na początku pasuje go dokładnie wyczyścić bo jeśli komora pływaka jest zanieczyszczona to możesz "szukać igły..." a brudny gaźnik może się objawiać tym, że Ci motorek nie chce odpalić. |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 22:24
|
|
|
bart19 napisał/a: | u mnie filtr paliwa jest w komorze silnika na ściance grodziowej z prawej strony u dołu. | u mnie dokładnie w tym samym miejscu i u ciebie bart19, powinno być tak samo. Pawcio napisał/a: | pasuje go dokładnie wyczyścić bo jeśli komora pływaka jest zanieczyszczona to możesz "szukać igły..." a brudny gaźnik może się objawiać tym, że Ci motorek nie chce odpalić. | w ogóle ten gaźnik wygląda podejrzenie nie wiadomo co w nim siedzi bart19, Ja mam teraz gaźnik z tempry 1.6 u siebie na 1.4 i nie ma problemu, działa tak samo jak mój oryginalny. Ważne tylko żeby dobrze dobrać gaźnik, bo były takie co miały odpływ paliwa i takie co go nie miały. Teraz masz bez odpływu jeśli tak, to musisz mieć puszkę wyrównująca poziom paliwa. Jej zadaniem jest odprowadzanie nadmiaru paliwa z powrotem do baku. Jeśli jej nie masz to pompa będzie tłoczyć do gaźnika na siłę za dużo paliwa i nawet zawór iglicowy tego nie odetnie, będzie zalewać gaźnik i efekcie silnik mnóstwem paliwa które nie będzie się mogło spalić, zresztą po chwili i tak zaleje świece. Puszka jest z tyłu za gaźnikiem
** Dodano: 26-10-2008, 22:29 **
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-10-2008, 23:08
|
|
|
213312 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 23:22
|
|
|
bart19 napisał/a: | czy lepiej poszukać nowy gaznik? co sadzisz?? | za nowy - używany będziesz musiał zapłacić przynajmniej 100zł a i tak nie masz pewności w jaki jest faktycznie stanie, nowy gaźnik w ASO 650zł mniej więcej. Może spróbuj podziałać z tym co masz. Do mycia kanałów używaj nitro (tylko pościągaj plastiki) jak masz kompresor i pistolet to wtryskuj nitro pod ciśnieniem wtedy dobrze wypukasz kanały paliwowe i dysze. Jeśli nie masz kompresora, kup sobie duże WD 40 z aplikatorem tym też dobrze nadmuchasz w kanały a WD 40 dobrze rozpuszcza brud. Resztę rób jak w manualu. Jeśli nie wiesz jak regulować gaźnik to nie ruszaj śrub regulacyjnych po prostu. bart19 napisał/a: | . A filtra paliwa niema jest tylko cos malego podobne do filtra ale jest wielkosci 1cm na 1 cm. | cyknij temu fotkę, jak nie znalazłeś filtra to pora założyć nowy. bart19 napisał/a: | iemka JAM_BELFEGOR, niejestem pewien ale odplyw paliwa mam przy pompie paliwa bo tak mi starszy wytlumaczyl bo tez na poczatku szukal kolo gaznika | nie nie mistrzu nie o to chodzi, pompa paliwa zawsze ma odpływ i w przypadku gaźnika z odpływem i bez. Tu nie chodzi o pompę a element który ci znaczyłem na zdjęciu (ta właśnie puszka jest podłączona do odpływu pompy i pompa zbiera nadmiar benzyny z niej) masz to? Gdybyś miał gaznik z odpływem to odpływ by był podłączony do powrotu z pompy. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-10-2008, 11:19
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 12:24
|
|
|
bart19 napisał/a: | tak czy zle mowie | źle... Zacznijmy od tego mamy dwa typy gaźnika w TT (pomijam różnice w dyszach) Gaźnik z powrotem paliwa i gaźnik bez powrotu paliwa taki jak mój i twój, na zdjęciu ci zaznaczyłem gdzie jest dysza powrotu w pierwszym przypadku.
W przypadku gdy mamy gaźnik z powrotem paliwa to ta domalowana końcówka jest podłączona bezpośrednio do powrotu z pompy paliwa (to jest prostszy układ). My jednak kolego nie mamy tego więc żeby gaźnik się nie przelewał to wymyślili sobie ten pojemnik za gaźnikiem który 2 posty wyżej widzisz na zdjęciu. Jak to działa? Zasilanie paliwa z pompy idzie najpierw do tego zbiorniczka i gdy się napełni przez górny wężyk paliwo trafia do gaźnika, jednocześnie do tej puszki podłączony jest wężyk powrotny z pompy paliwa gdy gaźnik się napełni a zawór iglicowy odetnie paliwo w gaźniku, to puszka zamyka się w swoim obiegu czyli paliwo trafia do niej i zaraz wraca z powrotem. Gdy w gaźniku spadnie poziom paliwa w komorze pływakowej otwiera się zawór iglicowy i paliwo z powrotem z puszki napełnia go i tak w kółko. Kapujesz W skrócie bez niej nie będzie ci działał gaźnik w taki przypadku jaki masz. Ten kabel na zdjęciu wygląda jak z digiplex'a policz ile ma pinów jeśli 11 to z digiplex'a jeśli 7 to być może z modułu cut-off ja na zdjęciu nie moge się doliczyć.
** Dodano: 27-10-2008, 12:26 **
Spisz mi kod silnika z tabliczki znamionowej bo znowu mam wrażenie że trafił się jakiś amatorko przerobiony silnik.
** Dodano: 27-10-2008, 12:32 **
To co ci odwalił mechanik... jeśli w ogóle można go tak nazwać to gorzej jak amatorszczyzna to nie ma prawa działać! Przy wyższych obrotach zalejesz silnik, bo nie ma zbiornika przelewowego, przy hamowaniu silnikiem nie będzie odcinał paliwo bo masz urznięte kable z elektro-zaworu, przy rozruchu nie będzie podtrzymania obrotów i będzie gasł chyba ze wsadzisz pedał w podłogę i tak będziesz jechał albo na cięgnie ssania ręcznego, do tego brak podgrzewania kolektora dolotowego poza tym silnik mógł mieć sterowanie zapłonem poprzez digiplex co się z nim stało? zrób zdjęcie aparatu zapłonowego i gaźnika z przodu. Masakra
** Dodano: 27-10-2008, 12:39 **
Poza tym czym jest doprowadzone paliwo do gaźnika ? wężem z akwarium tu nie ma żartów to jest paliwo tu stosuje się grube gumowe zbrojone wężyki, odporne na wysokie temperatury i trawiące właściwości benzyny. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-10-2008, 14:03
|
|
|
2313123 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 18:54
|
|
|
Hej. Zrobiłem ci schemat jak to powinno wyglądać
trochę cie w błąd wprowadziłem bo napisałem ci ze powrót idzie przez pompę. Nie prawda mój błąd sam się zakręciłem ten schemat ci to wyjaśni.
Co do kodu silnika to powinieneś mieć jednostkę z wtryskiem tak jak przypuszczałem
A masz gaźnik stąd ta kostka 11 pin była do digiplex'a. Ogólnie znowu masakra nie wiem od czego zacząć w ogóle.
** Dodano: 27-10-2008, 18:56 **
Hmm... przyczyny tego stanu rzeczy są dwie albo masz składaka albo poprzedni właściciel miał zajawkę żeby śmigać gaźnikowcem i zdemontował głowice z wtryskiem i wsadził na to gaźnik, albo jeszcze jedna opcja, ukrzywdził cie ten twój mechanik. Jak kupowałeś samochód to było z gaźnikiem czy wtryskiem?
** Dodano: 27-10-2008, 19:04 **
Dobra postaramy się rozwiązać ten twój problem. Ale to będzie wymagało trochę pracy od ciebie. Na początek wyczyśc sobie ten swój gaźnik. Po drugie zrób zakupy tak jak pisałeś. Kup sobie nowy filtr powietrza, paliwa bo to sprawy groszowe. Zestaw naprawczy do gaźnika "Weber 32/34 TLDE" musisz podać pełna nazwę oraz że to gaźnik z Tipo 1.4-1.6, jak ci się nie uda kupić to daj znać podam ci adres sklepu gdzie to mają. Co do tej puszki to zagadaj do kogoś na forum w dziale sprzedam, głownie do tych co mają TT do rozbiórki czy by ci tego nie sprzedali. I daj ogłoszenie w dziale kupię. Inna opcja to wycieczka na szroty. Na allegro raczej nie kupisz a w ASO pewnie krzykną taką cenę ze uciekniesz z krzykiem Kable do paliwa nie są drogie tylko zaznacz do jakiego samochodu żeby ci dali odp. przekrój.
** Dodano: 27-10-2008, 19:10 **
Drugie zadanie dla ciebie to uruchomienie elektro-zaworu z tym będzie nie mało roboty. Wcześniej miałeś digiplex'a i to on odcinał paliwo teraz go nie masz. A modułu cut-off pewnie ci nikt nie zamontował, choć nie zaszkodzi poszukać.
Moduł jest w nadkolu tak jak na zdjęciu po stronie zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy. Jeśli go nie masz też przydało by się go załatwić w ten sam sposób co puszkę.
** Dodano: 27-10-2008, 19:12 **
Następnie to wszystko do kupy połączyć jak? muszę poszukać schematu potem ci to wkleję. Następnie podłącz podgrzewacz kolektora tak jak ci w postach wyżej pisałem.
** Dodano: 27-10-2008, 19:15 **
Jeszcze jedno jak patrze na aparat zapłonowy to mam wrażenie że jest źle ustawiony, ustawiał ci go ktoś. Kąt wyprzedzenia zapłonu na biegu jałowym to 10-11stopniy. Do skontrolowania masz jeszcze bak watro było by zajrzeć do niego co stało się z pompą elektryczną paliwa.
** Dodano: 27-10-2008, 19:31 **
Mógłbyś wrócić do wtrysku ale to będzie kosztowniejsza zabawa. Głowica z wtryskiem i silnikiem krokowym, czujniki CPP, CPW komputerek, digiplex, sonda lambda, elektryczna pompa paliwa, rekonstrukcja okablowania, aparat zapłonowy na wałek plus kopułka. Mogłem coś pominąć, niemniej jednak kosztowna zabawa
** Dodano: 27-10-2008, 19:51 **
Jeszcze brakujące elementy.
Jeśli masz możliwości to załatw sobie 1 i 2 choć nie są potrzebne to jednak lepiej je mieć zwłaszcza 2. silnik będzie lepiej się nagrzewał. 1 pozwoli ci uporządkować trochę kable paliwowe i WN. Zobacz też na 4. przyjrzyj się gdzie jest radiator z aparatu zapłonowego u mnie a gdzie u ciebie, dlatego mam wątpliwości czy masz w ogóle ustawiony kont zapłonu. Cyknij mi jeszcze fotkę silnika z góry całego. Me jeszcze jakaś perełkę znajdę. Szkoda że nie mieszkasz bliżej pomógłbym ci z tym i załatwilibyśmy to w jeden dzień.
** Dodano: 27-10-2008, 20:16 **
Tu masz schemat podłączenia modułu cut-off. Masz wszystko rozpisane łacznie z kolorami kabli.
** Dodano: 27-10-2008, 20:22 **
Jak nie dasz rady z regeneracja gaźnika to możemy się umówić że mi go wyślesz a ja ci go zrobię, kiedyś postawisz mi piwo przy okazji
** Dodano: 27-10-2008, 20:38 **
Nie dawno skończyłem modzić swój oryginalny gaźnik, jeszcze mu poleruje gardziele.
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-10-2008, 20:52
|
|
|
31231231 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 21:37
|
|
|
bart19 napisał/a: | 1.Czy moge zostawic gaznik i jak wszystko zrobię jak pisałeś to auto mi będzie jakoś działać czy muszę mieć wtryski. | Możesz mieć i tak i tak korpus silnika i reszta jest taka sama zarówno dla gaźnikowca jak i jednostki na wtrysku, to zależny od ciebie jak zrobisz prościej i taniej jest dokończyć sprawę z gaźnikiem. bart19 napisał/a: | 2.Mam pytanie do tego schematu . Bo jak ja patrzylem na pompe u siebie to ja od niej mam powrot i chyba to jest normalne. Ale jak dostane ta puszke ktorej niemam to mam sie podpiac pod ten waz powrotny z pompy czy jak?? | Pompa mechaniczna nie ma powrotu (wcześniej się pomyliłem pisząc że ma) ma tylko dwa węże ten co idzie z baku do niej i ten co wychodzi do gaźnika lub w naszym wypadku zbiorniczka. Tak a propos to pompę masz w korpusie silnika czy w baku ? Powinieneś mieć w przypadku gaźnika mechaniczną ale że ten silnik to nie wiadomo co może się okazać ze masz elektryczna w baku. bart19 napisał/a: | 3.Jaku kupowalem auto to byl z gaznikiem i niebylo zadnej rozmowy ze te auto bylo lub powinno byc wtryskiem. | Gość cię wprowadził w błąd jak widzisz ten silnik to samoróbka za pomocą węza ogrodowego i gwoździ Niestety : bart19 napisał/a: | 4.Czy ten Digiplex to jest tylko do wtryskow a cut-off do gaznikow??jak mozesz napisz mi to jakos pokrotce | Digiplex to sterowanie zapłonem występował w części gaźnikowców, głównie 1.6 i we wszystkich wtryskach. Ty musisz dokupić sam moduł cut-off ponieważ masz aparat zapłonowy w korpusie silnika a nie na wałku rozrządu.
bart19 napisał/a: | 5.Czy mam tez kupowac tego digiplexa?? | Nie j/w.
bart19 napisał/a: | 6.Jak mozesz przeslij mi jakies zdjecie dokaldne jak wyglada ten modul cut-off bo na tym zdjeciu niezabardzo wiem o ktora rzecz chodzi. | Ciężko cyknąć fotkę tego, bo nie mogę tam aparat wsadzić poszukam, ci czegoś na sieci. bart19 napisał/a: | 7.Aparatu zaplonowego raczej nikt nieustawial ale z tym to raczej pojade do serwiu fiata zeby mi sprawdzili, naszczescie mam do nich 300m(jedyny plus). | Zostaw sobie na konieć wtedy podjedziesz na regulacje gaźnika i i ustawienie konta zapłonu, o ile ruszysz bo kont widzę po korpusie aparatu masz taki że może w ogóle nie zapalisz bo iskra moia się z tłokiem który się spręża. Tu by się przydała lampa stroboskopowa to byś sobie sam ustawił. Pomyślimy nad tym tematem. Cytat: | 8.Jak mam nazwac ta puszke ???zbiorniczek odcinajacy paliwa czy jak??i czy jest ona uniwersalna czy trzeba szukac pod dany model silnika? | Jest jeden model nazwy tego nie zam. Musisz opisać do czego służy sprzedawcy.
** Dodano: 27-10-2008, 21:41 **
O części pytaj na forum zawsze można znaleźć prawie wszystko w dziale kupię /sprzedam.
** Dodano: 27-10-2008, 22:10 **
Mam znalazłem ci tą puszkę w/g .ePer (elektroniczny katalog części grupy fiata) nazywa się "ODDZIELACZ" numer katalogowy 82423698 cena z vatem w 2005r. 65zł nowy plus klamra 13zł nr. 7694345 teraz poszukam ci cut-off |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-10-2008, 22:16
|
|
|
2532 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 22:17
|
|
|
Jest cut-off nazywa się "CENTRALKA ELEKTRONICZNA" i ma numer 7752251 w 2005r koszt z vatem około 55zł nowy.
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-10-2008, 22:19
|
|
|
jutro podjade na szrot i zobacze czy jest tez zbiorniczek bo wlasnie niedawno stalo tipo rozwalone, moze mi sie poszczesci |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 22:19
|
|
|
Poczekaj chwilkę zaraz ci coś wkleję |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-10-2008, 22:23
|
|
|
1231 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 22:24
|
|
|
Tak wygląda pompa mechaniczna do 1.4 akurat pół roku temu zmieniałem i za zamiennik który widzisz dałem 30 prę złoty to co ty masz to nie wiadomo skąd pochodzi ja czegoś takiego w tipo nie widziałem nawet ePer pokazuje taki model pompy
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
|