[Benzyna] problem z kabelkami |
Autor |
Wiadomość |
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-11-2008, 11:57
|
|
|
bart19 napisał/a: | czy go uslysze??? | nic nie usłyszysz raczej przy włączonym silniku. Podgrzewacz włączy się przy działającym alternatorze jak wynika ze schematu. Sprawdzić możesz prosto jeśli masz multimetr (urzondzonko do pomiaru napięcia, oporności, natężenia itd.) to po porostu na wyjściu z układu czyli przed wtyczką od "jeża" mierzysz napięcie po rozgrzaniu silnika termo włącznik powinien odciąć masę i przekaźnik odetnie napięcie czyli multimetr pokarze ci zero. Jeśli nie masz takich wynalazków, to cokolwiek do pomiaru napięcia, lub jakaś żaróweczka na 12V zmasowana z np. korpusem. Diadę w układ zasilania jeża nie wsadzaj bo tam płynie prąd o bardzo dużym natężeniu w stosunku do diody.
** Dodano: 11-11-2008, 12:10 **
Zrób zgodnie ze schematem który ty wkleiłeś przeglądam teraz swój schemat i pomyliłem nóżkę 85 z 86 tak to jest jak człowiek robi po ciemku późna porą hehehe |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-11-2008, 12:16
|
|
|
ok najpierw sprawdze miernikiem a pozniej sprawdze na diodzie bo akurat mam taka przygotowana bo zarowki na 12 v niemam.
a mam podlaczac mase do czujnika kolektora?? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-11-2008, 12:23
|
|
|
bart19, poprawiłem ten schemat w sumie to wyszło to samo co wkleiłeś po zamianie nóżek. bart19 napisał/a: |
a mam podlaczac mase do czujnika kolektora?? | no masz układ nie zadziała bez zmasowania go gdziekolwiek.
** Dodano: 11-11-2008, 12:27 **
Pod cewką i akumulatorem masz punkt koncentryczny masy tam sobie podpij kabelek jak dobrze pójdzie to będziesz miał od razu jedną wtyczkę wolną. (przynajmniej ja miałem) jeśli nie zrób sobie końcówkę oczkową 8mm i zakręć pod śrubę z resztą. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-11-2008, 12:30
|
|
|
123123 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-11-2008, 12:36
|
|
|
Cyknij fotkę bo nie wiem co ci zostało z silnika po wtrysku. Normalnie w lewym nadkolu za reflektorem dla silnika z gaźnikiem masz obudowę filtra powietrza. Jak zobacz to ci powiem, wole nie spekulować. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 11-11-2008, 19:23
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Jak zobacz to ci powiem, wole nie spekulować. |
To może mi się uda Jest to pozostałość po układzie wtryskowym,a jest to pochłaniacz par paliwa.W gaźniku tego nie ma. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-11-2008, 20:15
|
|
|
ZielonyTBG, całkiem możliwe i pewnie tak jest, ale równie dobrze może to być zbiorniczek do spryskiwaczy przełożony przez genialnego mechanika, albo jakiś inny wynalazek "made in warsztat pana mietka" widziałeś pompe paliwa kolegi parę postów wstecz? dlatego lepiej poczekać na foto |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-11-2008, 12:35
|
|
|
31211 |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-11-2008, 14:07
|
|
|
bart19 napisał/a: | JAM_BELFEGOR, jak mozesz napisz mi jak puszcze odprowadzenie od tej puszki to mam sie podpiac pod odprowadzenie z pompy paliwa poprzez trojnik, czy jak??? | a nie możesz kupić sobie oryginalnej pompy zamiast tego badziewia, nowa kosztowała mnie pół roku temu 36zł lub poszukać jakieś używki (choć się nie opłaca) niż tak kombinować. bart19 napisał/a: | Wymieniajac przewody podcisnienia urwalo mi sie wejscie do jednego prawdopodobnie czuJnika , napiszcie mi co to jest dokladnie bo za bardzo niewiem | Znowu masakra ta śruba obok, to co to za cyrk? , tam powinien być wkręcony jeszcze jeden termo zawór. Tak w ogóle to co masz na zdjęciu tak jak napisałem to termo zawory nie czujnik. Powinieneś mieć dwa biały (ten co masz zepsuty) i czarny w miejsce śruby. Cały układ powinien tak wyglądać: http://forum.tempra.org/t...ghlight=#108628 Musisz skombinować sobie takie sprawne a ja ci pomogę z podłączaniem podciśnienie do gaźnika. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-11-2008, 18:54
|
|
|
czyli tam gdzie jest sruba to tez ida jakies kalbe podcisnienia od gaznika??
czy przez to moge miec problem z silnikiem??bedzie zle chodzic?? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-11-2008, 19:30
|
|
|
bart19, oczywista oczywistość. Silnik nie będzie chodził dobrze dopóki nie skończysz wszystkich prac po których będzie wyglądał jak oryginalny gaźnikowiec 1.4 potem jeszcze czeka cie porządna regulacja i dopiero wtedy będzie ok. Cytat: | czyli tam gdzie jest sruba to tez ida jakieś kable podciśnienia od gaźnika?? | a oglądałeś fotki z linku wyżej? no pewnie że tak !
** Dodano: 23-11-2008, 19:32 **
Sterowanie podciśnieniowe gaźnika to podstawa, nie ma takiej siły żeby bez tego dobrze chodził w każdym zakresie obrotów, na benzynie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
bart19
Wiek: 36 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-11-2008, 20:00
|
|
|
a powiedz mi do czego dokladnie ide te kable. bo w ksiazce nic niewidze zeby tam cos szlo a po drugie no niemam gdzie juz podlaczyc. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-11-2008, 23:28
|
|
|
Tu masz schemat plus zdjecia z linku 2 posty wyżej.
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|