Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] problem z kabelkami
Autor Wiadomość
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-11-2008, 11:57   

bart19 napisał/a:
czy go uslysze??? :roll:
nic nie usłyszysz raczej przy włączonym silniku. Podgrzewacz włączy się przy działającym alternatorze jak wynika ze schematu. Sprawdzić możesz prosto jeśli masz multimetr (urzondzonko do pomiaru napięcia, oporności, natężenia itd.) to po porostu na wyjściu z układu czyli przed wtyczką od "jeża" mierzysz napięcie po rozgrzaniu silnika termo włącznik powinien odciąć masę i przekaźnik odetnie napięcie czyli multimetr pokarze ci zero. Jeśli nie masz takich wynalazków, to cokolwiek do pomiaru napięcia, lub jakaś żaróweczka na 12V zmasowana z np. korpusem. Diadę w układ zasilania jeża nie wsadzaj bo tam płynie prąd o bardzo dużym natężeniu w stosunku do diody.

** Dodano: 11-11-2008, 12:10 **
Zrób zgodnie ze schematem który ty wkleiłeś przeglądam teraz swój schemat i pomyliłem nóżkę 85 z 86 :lalala: tak to jest jak człowiek robi po ciemku późna porą hehehe
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart19 


Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 11-11-2008, 12:16   

ok najpierw sprawdze miernikiem a pozniej sprawdze na diodzie bo akurat mam taka przygotowana bo zarowki na 12 v niemam.

a mam podlaczac mase do czujnika kolektora??
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-11-2008, 12:23   

bart19, poprawiłem ten schemat w sumie to wyszło to samo co wkleiłeś po zamianie nóżek.
bart19 napisał/a:

a mam podlaczac mase do czujnika kolektora??
no masz układ nie zadziała bez zmasowania go gdziekolwiek.

** Dodano: 11-11-2008, 12:27 **
Pod cewką i akumulatorem masz punkt koncentryczny masy tam sobie podpij kabelek jak dobrze pójdzie to będziesz miał od razu jedną wtyczkę wolną. (przynajmniej ja miałem) jeśli nie zrób sobie końcówkę oczkową 8mm i zakręć pod śrubę z resztą.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart19 


Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 11-11-2008, 12:30   

123123
  
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-11-2008, 12:36   

Cyknij fotkę bo nie wiem co ci zostało z silnika po wtrysku. Normalnie w lewym nadkolu za reflektorem dla silnika z gaźnikiem masz obudowę filtra powietrza. Jak zobacz to ci powiem, wole nie spekulować.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 11-11-2008, 19:23   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Jak zobacz to ci powiem, wole nie spekulować.


To może mi się uda :mrgreen: Jest to pozostałość po układzie wtryskowym,a jest to pochłaniacz par paliwa.W gaźniku tego nie ma.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-11-2008, 20:15   

ZielonyTBG, całkiem możliwe i pewnie tak jest, ale równie dobrze może to być zbiorniczek do spryskiwaczy przełożony przez genialnego mechanika, albo jakiś inny wynalazek "made in warsztat pana mietka" widziałeś pompe paliwa kolegi parę postów wstecz? dlatego lepiej poczekać na foto :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart19 


Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 12-11-2008, 12:35   

31211
  
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-11-2008, 14:07   

bart19 napisał/a:
JAM_BELFEGOR, jak mozesz napisz mi jak puszcze odprowadzenie od tej puszki to mam sie podpiac pod odprowadzenie z pompy paliwa poprzez trojnik, czy jak???
a nie możesz kupić sobie oryginalnej pompy zamiast tego badziewia, nowa kosztowała mnie pół roku temu 36zł lub poszukać jakieś używki (choć się nie opłaca) niż tak kombinować.
bart19 napisał/a:
Wymieniajac przewody podcisnienia urwalo mi sie wejscie do jednego prawdopodobnie czuJnika , napiszcie mi co to jest dokladnie bo za bardzo niewiem :?: :?: :?:
Znowu masakra ta śruba obok, to co to za cyrk? :lalala: , tam powinien być wkręcony jeszcze jeden termo zawór. Tak w ogóle to co masz na zdjęciu tak jak napisałem to termo zawory nie czujnik. Powinieneś mieć dwa biały (ten co masz zepsuty) i czarny w miejsce śruby. Cały układ powinien tak wyglądać: http://forum.tempra.org/t...ghlight=#108628 Musisz skombinować sobie takie sprawne a ja ci pomogę z podłączaniem podciśnienie do gaźnika.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart19 


Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 23-11-2008, 18:54   

czyli tam gdzie jest sruba to tez ida jakies kalbe podcisnienia od gaznika??
czy przez to moge miec problem z silnikiem??bedzie zle chodzic??
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-11-2008, 19:30   

bart19, oczywista oczywistość. Silnik nie będzie chodził dobrze dopóki nie skończysz wszystkich prac po których będzie wyglądał jak oryginalny gaźnikowiec 1.4 potem jeszcze czeka cie porządna regulacja i dopiero wtedy będzie ok.
Cytat:
czyli tam gdzie jest sruba to tez ida jakieś kable podciśnienia od gaźnika??
a oglądałeś fotki z linku wyżej? no pewnie że tak !

** Dodano: 23-11-2008, 19:32 **
Sterowanie podciśnieniowe gaźnika to podstawa, nie ma takiej siły żeby bez tego dobrze chodził w każdym zakresie obrotów, na benzynie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
bart19 


Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 23-11-2008, 20:00   

a powiedz mi do czego dokladnie ide te kable. bo w ksiazce nic niewidze zeby tam cos szlo a po drugie no niemam gdzie juz podlaczyc.
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-11-2008, 23:28   

Tu masz schemat plus zdjecia z linku 2 posty wyżej.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load