Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[LPG] tak jakby brakowało mu mocy...
Autor Wiadomość
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-05-2009, 22:32   [LPG] tak jakby brakowało mu mocy...

witam! kupiłem tipo 1.6 DOHC z gazem i na gazie jest tak : na wolnych obrotach jak się wciska gaz to ładnie wchodzi na wyższe obroty, ale jak się rusza to można trzymać dosłownie gaz w podłodze a on bardzo powolutku wchodzi na obroty... takie uuu i wchodzi bardzo wolno... nawet dla próby próbowałem zapiszczeć i na światłach dałem mu sporo gazu puszczam szybko sprzęgło, a on tak bardzo delikatnie pisnął i spadł z obrotów i znów powoli się wkręcał... później dolałem gazu na BP i jakby delikatnie dostał kopa ale nie takiego co trzeba i na 3-jce jak się zapaliło "power" to zaczął szarpać i spadać z obrotów... puściłem gaz i jechał sobie dalej mułowato... dodam że na benzynce nie mogę go sprawdzić bo nie działa pompka paliwa... co to może być???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-05-2009, 08:50   

gawor06, pewnie gaz do wyregulowania, wymień filtr gazu bo może zasyfiony, wymień swiece i przewody WN bo lpg lubi jak są dobre i zrób tą pompkę to sie dowiesz jak na Pb chodzi
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-05-2009, 09:09   

co do świec i kabli to nowe...
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-05-2009, 09:29   

gawor06, mam nadzieje że nie stałeś się posiadaczem skarbonki kupionej za parę stów na allegro :lalala: ogólnie to zweryfikuj stan instalacji gazowej. Zaczynając od najporywistszej rzeczy filierek powietrza i gazu, potem w jakiej kondycji jest parownik może potrzebna będzie mu regeneracja albo chociaż spuszczenie szlamu, następnie regulacja LPG, Nie wiem jaką masz instalacje ale sonda lambda też może mieć coś do powiedzenia. No i wyposaż się w pompkę paliwa. Zawsze to mieć lepiej zapasowy system zasilania. Jak to nie pomoże to przyczyny szukać trzeba w silniku, np. niska moc podyktowana słabą kompresją wynikająca ze zużycia itp.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-05-2009, 14:38   

a więc tak byłem u gazowników i powiedzieli że filterek gazu i powietrza są oki... co do parownika to był zmieniany... a mam pyt czy słaba moc może też wynikać z tego że mam trafiony simering w aparacie zapłonowym i tamtędy leci olej??? a co do kompresji to gdyby była nie tak to chyba ciężko by odpalał i nie chodził na wszystkie gary... a on odpala i pracuje ładnie... jak się stoi i wciska gaz to też się ładnie wkręca na obroty, tylko jak się jedzie to jakoś tak mułowato...
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-05-2009, 16:46   

gawor06 napisał/a:
a mam pyt czy słaba moc może też wynikać z tego że mam trafiony simering w aparacie zapłonowym i tamtędy leci olej???
nie, chyba że zalewa ci ciurkiem kopułkę :lalala:
gawor06 napisał/a:
a co do kompresji to gdyby była nie tak to chyba ciężko by odpalał i nie chodził na wszystkie gary...
nie prawda tak by było jak by pierścienie z tłoków pospadały :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-05-2009, 16:50   

gawor06, ja ma niską kompresję na jednym garnku i różnicy zero, a smiga jak trzeba
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-05-2009, 21:21   

sam nie wiem ... jutro zmienie mu świece, i olej... zaleje go minerałema pod koniec tygodnia zrobie simering bo leci przez tą kopułkę... :/
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-05-2009, 22:45   

gawor06 napisał/a:
bo leci przez tą kopułkę... :/
może ci styki zapaćkało w kopułce ;D
gawor06 napisał/a:
i olej... zaleje go minerałema
wiesz że potem nie będzie już odwrotu :roll: ja bym sobie jednak zrobił pomiar kompresji przed ta decyzją
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-05-2009, 22:56   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
ja bym sobie jednak zrobił pomiar kompresji przed ta decyzją


dlaczego??? przed czym nie będzie już odwrotu???

a i gazownik mi dziś powiedział jak byłem na regulacji, że mam instalacje taką jak w gaźnikowcach bez komputera i że mam jakiś mikser samoróbke i ze to przez to ma muła... nie wiem ile w tym prawdy... ;/
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-05-2009, 23:36   

Jak już raz poczęstujesz go mineralnym to już do grobowej deki będziesz to lał, a może nie ma takiej potrzeby.
gawor06 napisał/a:
mam jakiś mikser samoróbke i ze to przez to ma muła... nie wiem ile w tym prawdy... ;/
żadna samoróbka nic dobrego nie wróży proponuje popatrzeć się w normalny mikser bo to nie duży wydatek.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-05-2009, 23:43   

on powiedział że nie ma mikserów do tego... ??? co do minerała to chyba już czas bo mam DGT i pokazuje mi 38 tys, ale nie wiadomo czy to 138 czy 238 tys... bo przyciski w desce nie dzialają... ;/ a ile kosztuje sprawdzenie kompresji???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-05-2009, 10:16   

40-50zł u mechanika u kolegów w tym mnie z TTT za darmo.
gawor06 napisał/a:
on powiedział że nie ma mikserów do tego... ???
jak to nie ma, nie chce mu się robić i tyle jeśli nie ma dedykowanego to są tzw. uniwersalne które dopiera się pod średnice dolotu pojemność silnika itp. byle działało dobrze. Trzeba tylko trochę się na tym nagłowić, dlatego mu się nie chce. Może ktoś od nas ma LPG na 1.6 DOHC to ci odpisze jak ma to on zrobione. A jak masz zasobną kabzę kupuj BLOS'a i dorabiaj dolot :D odzyskasz parę koników.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2009, 10:21   

tylko ciekawe kto w łodzi z TTT sprawdza kompresję... ;/ nic dziś idzie olej i świece... pod koniec tygodnia simering w aparacie... i zobaczymy...

a powiedz mi jeszcze czy ta "mułowatość" może być jeszcze od sprzęgła??? bo mi sprzęgło łapie bardzo nisko praktycznie zaraz przy podłodze... ;/
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 06-05-2009, 12:52   

gawor06, raczej nie. Chyba, że Ci się ślizga ale to byś od razu wyczuł
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2009, 13:31   

a czemu np w 1.4 sprzęgło było wysokie a tu jest takie niskie???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-05-2009, 13:48   

gawor06, to gdzie ci sprzęgło łapie można wyregulować przynajmniej tak jest w 1.4-1.6 SOHC
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 06-05-2009, 14:11   

gawor06, http://forum.tempra.org/t...ja+sprz%EAg%B3a
http://forum.tempra.org/t...ja+sprz%EAg%B3a
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2009, 15:29   

JAM_BELFEGOR, sprzęgło łapie mi praktycznie od razu od podłogi...
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
tymek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 48
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 314
Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-05-2009, 16:46   

gawor06, według mnie to musisz podciągnąc linke od sprzęgła
_________________
BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff
     Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2009, 19:24   

a powiedzcie mi czy ten olej może cieknąć nie z aparatu zapłonowego tylko np z uszczelki pod głowicą???w ogóle jakie są objawy uszkodzonej uszczelki prócz ubytku płynu chłodniczego???plus jakie ewentualnie koszta uszczelki i wymiany???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2009, 19:30   

gawor06, uszkodzona uszczelka to bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym albo biału osad w korku wlewowym oleju, czasem nawet widać jak leci z pod głowicy
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2009, 19:49   

ale uciekałby też tamtędy olej???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2009, 22:01   

tak
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 07-05-2009, 10:04   

a ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą w razie W... ???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load