Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
v-max wazych 2.0
Autor Wiadomość
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-04-2010, 07:53   v-max waszych 2.0?

Czy może mieć na to wpływ uszkodzony cpp i brak vae(zamówiony już)?
Do setki w 12 z hakiem, a fabryczne dane to niecałe 11 sec.
v-max ledwo 180 teraz :(
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 16-04-2010, 14:09   

Guzik, testowane na Pb? Czy na LPG? Bo to różnica... A druga sprawa - Ile lat ma Twoja Tempra? Przekalkuluj to.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-04-2010, 14:20   

0-100 10sec mierzone g-techem
http://www.youtube.com/us...u/0/oM7A6-YjsL0 ( kręcone telefonem )
v-max 190km/h ( powyżej 170 buja się już dość powoli )

oczywiście jazda na PB

** Dodano: 16-04-2010, 15:23 **
Guzik, zawór vae to odpowiada tylko za niskie obroty
zaś cpp ( czujnik położenia przepustnicy ? )
chyba może powodować takie rzeczy
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-04-2010, 15:19   

Testowane na lpg, ale na pb lepiej nie jest wcale, bo tez próbowałem. Na pb ma różne takie przerywania około 3 i 5 tysi na odłączonym cpp, bo na podłączonym nie da się jechać na pb(na lpg działa tak samo jak na odłączonym-czyli dobrze). oczywiście ustawiony był cpp na 0,2, a nawet na 0,5v raz.
Ile ma w końcu być dla silnika 2.0?
Leśniczy, Ty mierzyłeś to?
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-04-2010, 15:24   

Guzik napisał/a:
Testowane na lpg, ale na pb lepiej nie jest wcale


instalka 2 gen ? Jak tak to weź pod uwagę zwężkę w dolocie.

** Dodano: 16-04-2010, 16:25 **
Leśniczy napisał/a:
0-100 10sec mierzone g-techem


ile takie coś kosztuje ? Szukam na allegro pod tym hasłem i jakoś nic nie ma
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Machello 



Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 16-04-2010, 16:28   

Witam!
Ja wykręciłem czas około 10s na gazie II gen., po wyciągnięciu miksera gazowego na PB czas 8,5s mierzone programem GPS Performance.
_________________
TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 16-04-2010, 16:34   

Machello, to jak sedici haha
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-04-2010, 17:21   

Machello, jak tempra 2.0 ie seryjnie ma 12.9 do setki to seryjnym autem zszedłeś 5 sec czyli wykręciłeś 8,5 ? buahhahaa gdybyś tam miał tak ze 200 konni to może byś taki czas zrobił ....

błagam nie pisać głupot

Luczu, ja mierzyłem dokładnie takim

http://www.allegro.pl/ite...tuning_bcm.html


_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-04-2010, 19:39   

Machello napisał/a:
Ja wykręciłem czas około 10s na gazie II gen., po wyciągnięciu miksera gazowego na PB czas 8,5s mierzone programem GPS Performance.
nie dopuszczam mysli,że sie nie pomyliles lub poniosla Cie ułańska fantazja...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Machello 



Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 16-04-2010, 19:45   

Wiedziełem że nikt nie bedzie wierzył. Różne katalogi różnie podają, z tego co słyszałem to te czasy mierzą w dwie osoby + 50kg w bagażniku (nie wiem ile w tym prawdy) takze masa robi swoje. Dodam iż mam silnik po kapitalnym remoncie, podczas próby miałem pompę paliwa i regulator ciśnienia z dedry turbo, aha i na pierwszych metrach urwało mi wydech na elastyczce no i jechałem na wolnym. Ja też byłem w szoku skąd taki czas. Dla porównania scignołem sie z kumpla Alfą 155 2.0 TS 143 konna i ją objechałem. Jak nagram filmik to oczywiście wrzuce na forum.
_________________
TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 16-04-2010, 20:12   

Machello napisał/a:
scignołem sie z kumpla Alfą 155 2.0 TS 143 konna i ją objechałem.

Nie uwierze jak nie zobacze :roll:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-04-2010, 20:19   

egon., czemu nie? nie wiadomo w jakim stanie była Alfa :)
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 16-04-2010, 20:21   

dziura, w sumie racja :P
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-04-2010, 20:35   

Machello napisał/a:
Wiedziełem że nikt nie bedzie wierzył. Różne katalogi różnie podają, z tego co słyszałem to te czasy mierzą w dwie osoby + 50kg w bagażniku (nie wiem ile w tym prawdy) takze masa robi swoje. Dodam iż mam silnik po kapitalnym remoncie, podczas próby miałem pompę paliwa i regulator ciśnienia z dedry turbo, aha i na pierwszych metrach urwało mi wydech na elastyczce no i jechałem na wolnym. Ja też byłem w szoku skąd taki czas. Dla porównania scignołem sie z kumpla Alfą 155 2.0 TS 143 konna i ją objechałem. Jak nagram filmik to oczywiście wrzuce na forum.


No patrzcie, kolejny bajkopisarz ...
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-04-2010, 21:26   

8 sek do setki... U mnie przy zdrowym motorze ponad 11sek... V max chyba coś koło 190 było i nawet żwawo ale w sumie to mało mnie to interesuje... A co do wyścigu z ar 155 2.0 to albo alfa padło albo kierowca nie ogarnia, jechałem taką Ar i temprą nie ma co startować...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-04-2010, 21:29   

no no panowie teraz już nie mam wątpliwości , zakładam pompę paliwa z dedry turbo i schodzę 2 sec haha

juz pomijam fakt że sama pompa i regulator nie ma nic wspólnego z osiągami auta ( + w dedrze T i tipo jest ta sama pompa 3,5 bara )
Machello, a czy wziąłeś wogóle pod uwagę że nawigacja GPS na której to mierzyłeś ma "odświeżanie" co 2-3 sec i może lekko przekłamywać z tej okazji ?

weź kolege ze stoperem albo nakręć film i nie zdziw się kiedy nie będziesz mógł zejść poniżej 13 sec no chyba, że
z przepaści to może zrobisz poniżej 10 sec :D
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-04-2010, 21:31   

ja podłubaną licznikowe ciut ponad 200 poleciałem.
gumy zimowe do 180 chyba, a poza tym światła i winiel =)
w 8.5 nie wierze :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-04-2010, 21:39   

ludzie dajcie spokój, dla seryjnej tempry czas poniżej 10s jest po prostu nie osiągalny, a 8,5 sec to już wogóle jakiś kosmos jest normalnie.
katalog podaje dla tempry 2.0 ie 12.9 jeśli to prawda to zejście poniżej 12 sec jest już nie osiągalne
no chyba że pan mechanik podczas remontu np. przez przypadek ją uturbił haha
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
ToudiQn 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 139
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-04-2010, 21:47   

moje v-max 225km/h A4 Kraków - Katowice 8)
_________________
ByŁo :-Fiat Tipo 1.4S 1994r-
ByŁo -Fiat Tipo 2.0 16V- 1992r- Sedicivalvole
Jest: -Subaru Legacy 2.0 Turbo :) 260HP 1996r
     assistance
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-04-2010, 23:00   

Machello, dawaj filmik - tylko nie z górki ;)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Frodo89 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-04-2010, 23:04   

Luczu napisał/a:
Machello, dawaj filmik - tylko nie z górki ;)

albo moze byc z gorki , to pozniej w druga strone ( pod gorke ) i sie wyciagnie srednia ...
_________________
Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98'
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 00:14   

8,5 sec to musiałby być filmik jak tempra leci w przepaść :D
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 00:32   

Panowie ja moim starym tiposzkiem w 16 sekund na gazie nie wkręcając na 1 biegu obrotów powyżej 2 tyś i drugim powyżej 4 tyś, a na trzecim miałem 4,8 tyś przy 96 km/h (60 mil) założę się, że zrobię czas do 100 w okolicach 12 sekund! Nie z górki tylko na prostej, panowie nie wieże, że wasze autka tak słabo idą, coś z pomiarami nie tak.

** Dodano: 17-04-2010, 01:33 **
http://www.youtube.com/watch?v=fhkVdrngBvE

link na potwierdzenie
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 08:36   

Leśniczy napisał/a:
katalog podaje dla tempry 2.0 ie 12.9

Katalog podaje 10.7 dla tempry ;D

Czyli w moje 12 z hakiem mam się nie przejmować, tak?
Przyznam szczerze, że sprężanie nie jest najlepsze też(11,5, na każdym praktycznie równo)+ten czujnik. No nic, jakie polecacie pierścienie? :lol:

btw-stara 1.6 na gaźniku i lpg robiła 100 w 12 sec :roll: Tak sobie przypomniałem...
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 09:25   

czarek45 napisał/a:

http://www.youtube.com/watch?v=fhkVdrngBvE

link na potwierdzenie


no nie wiem na co mamy patrzeć bo na tym filmie od 0-100km/h wychodzi 20 sec !!!!

** Dodano: 17-04-2010, 10:35 **
ja mam taką propozycję. wszyscy, którzy twierdzą że bez problemu wykręcą swoim bolidem czas lepszy niż podaje producent
niech wrzucą filmik bo szkoda czasu na bzdury.
jeśli ktoś nie wie ile jego auto ma do setki może popatrzeć tutaj.

TIPO - http://www.autocentrum.pl...czne/fiat/tipo/

TEMPRA - http://www.autocentrum.pl...ne/fiat/tempra/

( 12.9 dla tempry 2.0 ie to podobno błąd,a rzeczywisty czas wynosi 10,7 sec )
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load