Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
v-max wazych 2.0
Autor Wiadomość
p_r_z_e_m_k_o 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 355
Skąd: Kościan
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-04-2010, 10:14   

Machello napisał/a:
Wiedziełem że nikt nie bedzie wierzył. Różne katalogi różnie podają, z tego co słyszałem to te czasy mierzą w dwie osoby + 50kg w bagażniku (nie wiem ile w tym prawdy) takze masa robi swoje. Dodam iż mam silnik po kapitalnym remoncie, podczas próby miałem pompę paliwa i regulator ciśnienia z dedry turbo, aha i na pierwszych metrach urwało mi wydech na elastyczce no i jechałem na wolnym. Ja też byłem w szoku skąd taki czas. Dla porównania scignołem sie z kumpla Alfą 155 2.0 TS 143 konna i ją objechałem. Jak nagram filmik to oczywiście wrzuce na forum.


Zapraszam do Kościana, porównamy :) Specjalnie dla Ciebie będę jechał na LPG i nie kręcił powyżej 5 tys.

Pozdro

EDIT

No właśnie jak 115 konna tempra robi czas na poziomie skody felicji czy tipo w dieselu? Na moje do setki musi być coś ok 10 sec. No i kolejna sprawa, po co się podniecać ile ma do 100? jak jedziesz w trasie i kogos wyprzedzasz ma to znaczenie? Dla mnie ważniejsze jest np jak sie zbiera od 100 do np 140 na 4 biegu.
_________________
Tipo 1,9 Tds - Mariana :)
AR 155 2.0 8v TS / AR GT 1.9 JTDm
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 17-04-2010, 11:30   

p_r_z_e_m_k_o napisał/a:
Dla mnie ważniejsze jest np jak sie zbiera od 100 do np 140 na 4 biegu.


i tu zapewne 1.8 i 2.0 więcej mają do powiedzenia niż 1.4 i 1.6 ;p chociaż do 100 mają zbliżone czasy
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-04-2010, 11:35   

11 sek do 100 ma tempra 2.0 sedan, sw ma chyba 12 sek a sw 4x4 właśnie 12.9
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 17-04-2010, 12:06   

Lesniczy masz racje, w tym filmiku to w 10s jest dopiero ok 50km/h :roll:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 12:45   

egon., no ja właśnie nie wiem co tu się dzieje wogóle ...
jeden kolega twierdzi że seryjną temprą kręci 8,5sec , inny kolega wrzuca filmik i twierdzi że bez problem schodzi poniżej 12 kiedy na filmie prędkość 96km/h osiąga po 20 sec. paranoja jakaś normalnie :)

zaś p_r_z_e_m_k_o, pytał jakie ma znaczenie przyspieszenie do setki ? ano dla mnie ma bo kiedy staje na skrzyżowaniu obok np. omegi 2.0 16v to wiem że mogę ją łyknąć ....

wracając do pytania kolegi Guzik, czasy robisz nie najgorsze, biorąc pod uwagę wiek oraz przebieg silnika i uszkodzony cpp to 12 sec do setki to nie taka tragedia, po wymianie cpp możliwe że auto będzie się zbierało lepiej ale cudów się nie spodziewaj na pewno nie zejdziesz poniżej osiągów katalogowych
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
  
 
ivanovich81 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 55
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-04-2010, 12:48   

Bdm napisał/a:
11 sek do 100 ma tempra 2.0 sedan, sw ma chyba 12 sek a sw 4x4 właśnie 12.9


automat też ma 12.9 hehe ja nawet robiłem pomiar w mojej ale mi sie kalendarz skończył przy 80 km/h :badgrin:
_________________
tak że tego----MOTOKOMMANDO
     assistance
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 17-04-2010, 12:53   

Leśniczy napisał/a:
cudów się nie spodziewaj na pewno nie zejdziesz poniżej osiągów katalogowych
no chyba że porządnie odchudzi autko :D

Leśniczy napisał/a:
ja mam taką propozycję. wszyscy, którzy twierdzą że bez problemu wykręcą swoim bolidem czas lepszy niż podaje producent niech wrzucą filmik bo szkoda czasu na bzdury.
jestem jak najbardziej za! Bajkopisarzom stanowcze NIE!!!
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 15:43   

ciechu napisał/a:
no chyba że porządnie odchudzi autko

chyba butlą lpg i całym tym szajstwem od gazu :lol:

Leśniczy napisał/a:
wracając do pytania kolegi Guzik, czasy robisz nie najgorsze, biorąc pod uwagę wiek oraz przebieg silnika i uszkodzony cpp to 12 sec do setki to nie taka tragedia, po wymianie cpp możliwe że auto będzie się zbierało lepiej ale cudów się nie spodziewaj na pewno nie zejdziesz poniżej osiągów katalogowych

Wymienię czujnik, pierścienie, może coś będzie niżej :)
Chociaż nie ma tragedii, to nie nowe auta ;D
Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem :D


btw-skąd wziąć czujnik? Dziś pytałem w sklepie, ale nie mają nigdzie.. na allegro też tylko do 1.4/1.6 i ewentualnie 2.0 16v :roll:
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 18:00   

Guzik napisał/a:


btw-skąd wziąć czujnik? Dziś pytałem w sklepie, ale nie mają nigdzie.. na allegro też tylko do 1.4/1.6 i ewentualnie 2.0 16v :roll:


jest taki w inter carsie , magneti marelli ( czyli oryginał ) za 700zł czyli w sklepie za to samo krzyknęli by pewnie ok 500zł :P

ale nie załamuj się jakiś nowy zamiennik to może za 100-200
a najlepiej to na szrocie szukać :)

nie wiem czy ten nie podejdzie
http://www.radar.pl/Czujn...empra-29830145/
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 21:37   

Leśniczy, chyba nie umiesz czytać!

- w 16 sekund na gazie nie wkręcając na 1 biegu obrotów powyżej 2 tyś i drugim powyżej 4 tyś, a na trzecim miałem 4,8 tyś przy 96 km/h

Dobrze, że masz 8 zaworową wersję bo przy 16- tce przy takich obrotach i pojemności 2.0 cała buda telepała by Ci się jak stary diesel mojego kumpla z 1976 roku golf I.

Na dodatek mam knigę z danymi samochodu i wg. niej istnieje silniczek 160A1.046 o innych parametrach niż wszędzie dostępne informacje dodatkowo przyspieszenie wg. tej książki wynosi 12s do 100 km/h

http://www.fotosik.pl/pok...dd1b41e23d.html

Jest w Kielcach gościu, który pracował w serwisie fiata, teraz prowadzi sklep z częściami do włochów, AR,FIAT, LANCIA, IVECO i po oględzinach mojego tipo powiedział w 2006 roku, że jestem szczęśliwym posiadaczem 6 sztuki tego auta w województwie Świętokrzyskim, stwierdził pochodzenie samochodu podczas zakupu czujnika cieczy chłodzącej o nie zidentyfikowanym numerze, nawet serwis fiata twierdził, że taka część o podanym numerze katalogowym nie istnieje, on znalazł i czekałem ponad 3 tygodnie na sprowadzenie!
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 17-04-2010, 21:42   

czarek45 napisał/a:
w 16 sekund na gazie nie wkręcając na 1 biegu obrotów powyżej 2 tyś i drugim powyżej 4 tyś, a na trzecim miałem 4,8 tyś przy 96 km/h

Dobrze, że masz 8 zaworową wersję bo przy 16- tce przy takich obrotach i pojemności 2.0 cała buda telepała by Ci się jak stary diesel

haha haha leprzego kawału nie słyszałem, 16V nie "telepało" wogóle, a od 3tys. szło jak pocisk :lalala: I prosze cie nie porównuj Twojego 1,4 do 16V.
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 21:57   

ale poniżej 3000 to jak syrenka, bo z tego co wiem to każdy 16 zaworowy silniczek idzie gorzej z dołu niż jego 8 zaworowy poprzednik, tak więc kolego nie ściemniaj. koleś, który u mnie śmiga na 1/4 podczas nie legalów golfem II ma 1.8 8v w podstawie 90 kucy trochę przemodzony na ponad 140 kucy wybebeszony, buda 3 drzwiowa robi setkę poniżej 8 sekund i zasuwa 235 km/h na prostej, miałem okazję się z nim przejechać i objeżdza takie autka jak bawarkę e 36 328 coupe, e30 z takim samym silnikiem już nie mówię o passacie 2.5 tdi 180 kucy! Twierdzi i wie z doświadczenia, że silniki 8 zaworowe mają max moment obrotowy umieszczony niżej niż 16 v i między innymi nie zmienia serducha od 2.0 16v gti
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-04-2010, 22:12   

Sorki za OT , ale już nie mogłem tego czytać w spokoju, bo mi ciśnienie się podnosiło :P

czarek45 napisał/a:
Na dodatek mam knigę z danymi samochodu i wg. niej istnieje silniczek 160A1.046 o innych parametrach niż wszędzie dostępne informacje dodatkowo przyspieszenie wg. tej książki wynosi 12s do 100 km/h

http://www.fotosik.pl/pok...dd1b41e23d.html


Nie znam niemieckiego, ale w skanie który podałeś jakoś nie widzę tego Twojego wyjątkowego silnika 160A1.046 o innych parametrach, ani też nie widzę przyspieszenia dla niego ;/
Poza tym sprawdziłem w swojej książce i jakoś nie zauważyłem, żeby ten 1.4 160A1.046 o zupełnie innych parametrach niż pozostałe 1.4 był jakiś wyjątkowy. No chyba, że chodzi Ci o te parametry - 160A1.046 to 1.4 na wtrysku o mocy 51kW czyli całych 69 KM :)
Nie wiem jak Ty tym osiągasz 100km/h w 12s skoro w tyle to nawet gaźnikowe 1.6 (86KM) nie robi setki, ale się nie będę spierał :lol:
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-04-2010, 22:21   

nie 51 kW (69) a 56 kW czyli ciut więcej i 113 Nm a wg. danych ze stron 106 Nm, a jak twierdzisz, ża ma 69 koni to sobie przetłumacz :
"fiat cassino factory JUNE 1988-1.4ie 78bhp SEPTEMBER 1992-1.4ie engines now with petrol injection and catalytic converters. 1.4ie power down from 78 to 71bhp"
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-04-2010, 22:44   

Co prawda dalej w tym skanie nie widzę danych technicznych dotyczących twojego silnika, ani w cytacie po angielsku nie widzę, żeby to chodziło własnie o 160A1.046, ale spoko, widocznie moja książka nie jest zbyt dokładna i jest tak jak mówisz, bo według niej w 1989 roku ze 160 robili tylko 160A1.000 na gaźniku i miały 70KM,a 78konne to były tylko gaźnikowe 1.4 159A2.000.
Więc tak jak pisałem już wyżej, spierał się nie będę ;)
Pozdr.
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 18-04-2010, 00:57   

czarek45 napisał/a:
ale poniżej 3000 to jak syrenka, bo z tego co wiem to każdy 16 zaworowy silniczek idzie gorzej z dołu niż jego 8 zaworowy poprzednik,



twierdzisz, że 115 koni jest mocniejsze od 150 ?

czarek45 napisał/a:
czekałem ponad 3 tygodnie na sprowadzenie!


Może na szrocie prędzej byś coś znalazł bo te agenty z serwisów to trochę jak by to powiedzieć ... na okrętkę zawsze ida z częściami.

czarek45, daj po prostu filmik jak ciśniesz na maxa do 100 ( nie z górki ) i będzie po krzyku. Tak się składa, że nie jeden użytkownik wie więcej niż jakiś koleś z " aso " albo tzw " servisu fiata ".
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
matizz86 



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 171
Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 18-04-2010, 10:57   

widzę że debata na temat przyśpieszenia od 0 do 100 w waszych (benzynowych) włoszkach cały czas kreci się wokół tego samego. z tego co wiem to benzyniaki albo kuchenki gazowe pala ogromne ilości paliwa a osiągi jakie tutaj wypisujecie wcale nie odbiegają od osiągów starych poczciwych DIESLI 1.9 TD. 12 s na rozgrzanym silniku nie stanowi większego problemu nie licząc czarnej chmury za autem przy zużyciu paliwa na poziomie 6-6,5l Diesla który kosztuje mnie 2,50 zł albo 4,05 na shellu. z silnikiem nie ma żadnych problemów wystarczą mu zmiany rozrządu, oleju i filtrów. a jak komuś brakuje emocji z seryjnego silnika może zwiększyć osiągi przy użyciu śrubokręta podkręcając pompę BOSCHA i usuwając ogranicznik obrotów, dobrze jest wtedy tez usunąć albo zablokować zawór upustowy żeby turbinka gwizdała ponad 1 bar. dopiero wtedy będziecie mieli radochę z objechania omegi czy nie jednej bawarki klekoczącym fiatem
_________________
tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 18-04-2010, 11:14   

czarek45 napisał/a:
ale poniżej 3000 to jak syrenka, bo z tego co wiem to każdy 16 zaworowy silniczek idzie gorzej z dołu niż jego 8 zaworowy poprzednik

po pierwsze pisałes o obrotach rzędu 4-4,8tys obr. (2gi i 3cim biegu) a przy tych obrotach napewno nie telepie i napewno jest duuuuzo lepiej niz 8V :P To jak idzie z dołu, kazdy wie, ale mysle, ze i tak porównywalnie z 8V.
I ja jestem za tym co kolega Luczu, napisał, daj poprostu wiarygodny filmik tego twojego sprintu i po kłopocie.
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 18-04-2010, 11:18   

matizz86, http://forum.tempra.org/t...m?highlight=uno
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Frodo89 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-04-2010, 11:38   

Luczu, wlasnie tez chcialem to dac :p
_________________
Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98'
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 12:57   

czarek45 napisał/a:


- w 16 sekund na gazie nie wkręcając na 1 biegu obrotów powyżej 2 tyś i drugim powyżej 4 tyś, a na trzecim miałem 4,8 tyś przy 96 km/h

Dobrze, że masz 8 zaworową wersję bo przy 16- tce przy takich obrotach i pojemności 2.0 cała buda telepała by Ci się jak stary diesel mojego kumpla z 1976 roku golf I.



po pierwsze - zupełnie ale to zupełnie nie wiem czym się chwalisz ? jaki cel ma mierzenie przyspieszenie skoro silnik nawet nie osiąga swojej mocy przy takich obrotach ? może boisz się że twój wyjątkowy bolid się rozleci podczas pomiaru 0-100km/h ?

po drugie - twój silnik czyli 160A1.046 z 88r ma moc 71 koni i 106nm a do setki idzie w 15.5 sec więc przestań tu nam czarować o wyjątkowych wzmacnianych wersjach i schodzeniu do 12sec haha


zrób film z butem w podłodze to porozmawiamy na poważnie

po trzecie - 8v i 16v mają po dwa wałki wyrównoważajace/ balansujące czy jak tam sobie kto je nazywa i z tej okazji kultura obu tych silników jest podobna.
a txt o tym że sedici poniżej 3000obr to jak syrenka to już wogóle mistrzostwo świata ... bez wątpienia twoje "wzmacniane" haha 1.4 idzie lepiej i pracuje kulturalniej



matizz86 napisał/a:
widzę że debata na temat przyśpieszenia od 0 do 100 w waszych (benzynowych) włoszkach cały czas kreci się wokół tego samego. z tego co wiem to benzyniaki albo kuchenki gazowe pala ogromne ilości paliwa a osiągi jakie tutaj wypisujecie wcale nie odbiegają od osiągów starych poczciwych DIESLI 1.9 TD. 12 s na rozgrzanym

haha
rozumiem że przedstawicielem tego "starego poczciwego diesla" jesteś ty ?
więc może zrobimy tak pokręć sobie "śrubką" w tym klekocie i pokaż jak schodzisz poniżej seryjnych 14.3 sec ok ?
powtarzam po raz enty do właścicieli benzyniaków, diesli i bajkopisarzy :)

jeśli ktoś twierdzi, że seryjnym autem schodzi poniżej czasów producenta proszę to potwierdzić filmem i lub innym dowodem !!!!
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-04-2010, 13:08   

Cytat:
widzę że debata na temat przyśpieszenia od 0 do 100 w waszych (benzynowych) włoszkach cały czas kreci się wokół tego samego. z tego co wiem to benzyniaki albo kuchenki gazowe pala ogromne ilości paliwa a osiągi jakie tutaj wypisujecie wcale nie odbiegają od osiągów starych poczciwych DIESLI 1.9 TD. 12 s na rozgrzanym


Potwierdzam że to są megaaa muuuły, miałem okazje prowadzić fure z tym silnikiem i przyznam że wole moje gaźnikowe, zagazowane tipo 1,4S niż tego klekota. Przynajmniej za mną nie ma czarnej chmury, i wcale te diesle nie palą tak mało.
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 18-04-2010, 13:11   

Leśniczy napisał/a:
ięc może zrobimy tak pokręć sobie "śrubką" w tym klekocie i pokaż jak schodzisz poniżej seryjnych 14.3 sec ok ?


zczaj linka co dałem z UNO 1.7 TD

** Dodano: 18-04-2010, 14:12 **
wszystko robione metodami garażowymi.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 15:30   

Luczu, wolnossące uno 1.7D ma 60km, więc ten z turbo ma z 80 ? po zatym jest to auto po modyfikacjach czyt. nie seryjne
po za tym co najważniejsze uno waży 700kg !!!!! więc o czym my tu mówimy ? gdyby tipo 1.4 ważyło 700kg to szło by lepiej niż to uno na linku .....
i co wogóle ma temat "grzebanego" uno TD do przyspieszenie seryjnego T/T ????
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 18-04-2010, 20:10   

Leśniczy, ten z linku to seryjny 1.7 TD - podkręcony właśnie metodami haupniczymi
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load