v-max wazych 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
p_r_z_e_m_k_o
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 355 Skąd: Kościan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 10:14
|
|
|
Machello napisał/a: | Wiedziełem że nikt nie bedzie wierzył. Różne katalogi różnie podają, z tego co słyszałem to te czasy mierzą w dwie osoby + 50kg w bagażniku (nie wiem ile w tym prawdy) takze masa robi swoje. Dodam iż mam silnik po kapitalnym remoncie, podczas próby miałem pompę paliwa i regulator ciśnienia z dedry turbo, aha i na pierwszych metrach urwało mi wydech na elastyczce no i jechałem na wolnym. Ja też byłem w szoku skąd taki czas. Dla porównania scignołem sie z kumpla Alfą 155 2.0 TS 143 konna i ją objechałem. Jak nagram filmik to oczywiście wrzuce na forum. |
Zapraszam do Kościana, porównamy Specjalnie dla Ciebie będę jechał na LPG i nie kręcił powyżej 5 tys.
Pozdro
EDIT
No właśnie jak 115 konna tempra robi czas na poziomie skody felicji czy tipo w dieselu? Na moje do setki musi być coś ok 10 sec. No i kolejna sprawa, po co się podniecać ile ma do 100? jak jedziesz w trasie i kogos wyprzedzasz ma to znaczenie? Dla mnie ważniejsze jest np jak sie zbiera od 100 do np 140 na 4 biegu. |
_________________ Tipo 1,9 Tds - Mariana
AR 155 2.0 8v TS / AR GT 1.9 JTDm |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-04-2010, 11:30
|
|
|
p_r_z_e_m_k_o napisał/a: | Dla mnie ważniejsze jest np jak sie zbiera od 100 do np 140 na 4 biegu. |
i tu zapewne 1.8 i 2.0 więcej mają do powiedzenia niż 1.4 i 1.6 ;p chociaż do 100 mają zbliżone czasy |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-04-2010, 11:35
|
|
|
11 sek do 100 ma tempra 2.0 sedan, sw ma chyba 12 sek a sw 4x4 właśnie 12.9 |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 17-04-2010, 12:06
|
|
|
Lesniczy masz racje, w tym filmiku to w 10s jest dopiero ok 50km/h |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 12:45
|
|
|
egon., no ja właśnie nie wiem co tu się dzieje wogóle ...
jeden kolega twierdzi że seryjną temprą kręci 8,5sec , inny kolega wrzuca filmik i twierdzi że bez problem schodzi poniżej 12 kiedy na filmie prędkość 96km/h osiąga po 20 sec. paranoja jakaś normalnie
zaś p_r_z_e_m_k_o, pytał jakie ma znaczenie przyspieszenie do setki ? ano dla mnie ma bo kiedy staje na skrzyżowaniu obok np. omegi 2.0 16v to wiem że mogę ją łyknąć ....
wracając do pytania kolegi Guzik, czasy robisz nie najgorsze, biorąc pod uwagę wiek oraz przebieg silnika i uszkodzony cpp to 12 sec do setki to nie taka tragedia, po wymianie cpp możliwe że auto będzie się zbierało lepiej ale cudów się nie spodziewaj na pewno nie zejdziesz poniżej osiągów katalogowych |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
ivanovich81
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 55 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 12:48
|
|
|
Bdm napisał/a: | 11 sek do 100 ma tempra 2.0 sedan, sw ma chyba 12 sek a sw 4x4 właśnie 12.9 |
automat też ma 12.9 hehe ja nawet robiłem pomiar w mojej ale mi sie kalendarz skończył przy 80 km/h |
_________________ tak że tego----MOTOKOMMANDO |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 12:53
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | cudów się nie spodziewaj na pewno nie zejdziesz poniżej osiągów katalogowych | no chyba że porządnie odchudzi autko
Leśniczy napisał/a: | ja mam taką propozycję. wszyscy, którzy twierdzą że bez problemu wykręcą swoim bolidem czas lepszy niż podaje producent niech wrzucą filmik bo szkoda czasu na bzdury. | jestem jak najbardziej za! Bajkopisarzom stanowcze NIE!!! |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 15:43
|
|
|
ciechu napisał/a: | no chyba że porządnie odchudzi autko |
chyba butlą lpg i całym tym szajstwem od gazu
Leśniczy napisał/a: | wracając do pytania kolegi Guzik, czasy robisz nie najgorsze, biorąc pod uwagę wiek oraz przebieg silnika i uszkodzony cpp to 12 sec do setki to nie taka tragedia, po wymianie cpp możliwe że auto będzie się zbierało lepiej ale cudów się nie spodziewaj na pewno nie zejdziesz poniżej osiągów katalogowych |
Wymienię czujnik, pierścienie, może coś będzie niżej
Chociaż nie ma tragedii, to nie nowe auta
Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem
btw-skąd wziąć czujnik? Dziś pytałem w sklepie, ale nie mają nigdzie.. na allegro też tylko do 1.4/1.6 i ewentualnie 2.0 16v |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 18:00
|
|
|
Guzik napisał/a: |
btw-skąd wziąć czujnik? Dziś pytałem w sklepie, ale nie mają nigdzie.. na allegro też tylko do 1.4/1.6 i ewentualnie 2.0 16v |
jest taki w inter carsie , magneti marelli ( czyli oryginał ) za 700zł czyli w sklepie za to samo krzyknęli by pewnie ok 500zł
ale nie załamuj się jakiś nowy zamiennik to może za 100-200
a najlepiej to na szrocie szukać
nie wiem czy ten nie podejdzie
http://www.radar.pl/Czujn...empra-29830145/ |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 21:37
|
|
|
Leśniczy, chyba nie umiesz czytać!
- w 16 sekund na gazie nie wkręcając na 1 biegu obrotów powyżej 2 tyś i drugim powyżej 4 tyś, a na trzecim miałem 4,8 tyś przy 96 km/h
Dobrze, że masz 8 zaworową wersję bo przy 16- tce przy takich obrotach i pojemności 2.0 cała buda telepała by Ci się jak stary diesel mojego kumpla z 1976 roku golf I.
Na dodatek mam knigę z danymi samochodu i wg. niej istnieje silniczek 160A1.046 o innych parametrach niż wszędzie dostępne informacje dodatkowo przyspieszenie wg. tej książki wynosi 12s do 100 km/h
http://www.fotosik.pl/pok...dd1b41e23d.html
Jest w Kielcach gościu, który pracował w serwisie fiata, teraz prowadzi sklep z częściami do włochów, AR,FIAT, LANCIA, IVECO i po oględzinach mojego tipo powiedział w 2006 roku, że jestem szczęśliwym posiadaczem 6 sztuki tego auta w województwie Świętokrzyskim, stwierdził pochodzenie samochodu podczas zakupu czujnika cieczy chłodzącej o nie zidentyfikowanym numerze, nawet serwis fiata twierdził, że taka część o podanym numerze katalogowym nie istnieje, on znalazł i czekałem ponad 3 tygodnie na sprowadzenie! |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 17-04-2010, 21:42
|
|
|
czarek45 napisał/a: | w 16 sekund na gazie nie wkręcając na 1 biegu obrotów powyżej 2 tyś i drugim powyżej 4 tyś, a na trzecim miałem 4,8 tyś przy 96 km/h
Dobrze, że masz 8 zaworową wersję bo przy 16- tce przy takich obrotach i pojemności 2.0 cała buda telepała by Ci się jak stary diesel |
leprzego kawału nie słyszałem, 16V nie "telepało" wogóle, a od 3tys. szło jak pocisk I prosze cie nie porównuj Twojego 1,4 do 16V. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 21:57
|
|
|
ale poniżej 3000 to jak syrenka, bo z tego co wiem to każdy 16 zaworowy silniczek idzie gorzej z dołu niż jego 8 zaworowy poprzednik, tak więc kolego nie ściemniaj. koleś, który u mnie śmiga na 1/4 podczas nie legalów golfem II ma 1.8 8v w podstawie 90 kucy trochę przemodzony na ponad 140 kucy wybebeszony, buda 3 drzwiowa robi setkę poniżej 8 sekund i zasuwa 235 km/h na prostej, miałem okazję się z nim przejechać i objeżdza takie autka jak bawarkę e 36 328 coupe, e30 z takim samym silnikiem już nie mówię o passacie 2.5 tdi 180 kucy! Twierdzi i wie z doświadczenia, że silniki 8 zaworowe mają max moment obrotowy umieszczony niżej niż 16 v i między innymi nie zmienia serducha od 2.0 16v gti |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 22:12
|
|
|
Sorki za OT , ale już nie mogłem tego czytać w spokoju, bo mi ciśnienie się podnosiło
czarek45 napisał/a: | Na dodatek mam knigę z danymi samochodu i wg. niej istnieje silniczek 160A1.046 o innych parametrach niż wszędzie dostępne informacje dodatkowo przyspieszenie wg. tej książki wynosi 12s do 100 km/h
http://www.fotosik.pl/pok...dd1b41e23d.html |
Nie znam niemieckiego, ale w skanie który podałeś jakoś nie widzę tego Twojego wyjątkowego silnika 160A1.046 o innych parametrach, ani też nie widzę przyspieszenia dla niego ;/
Poza tym sprawdziłem w swojej książce i jakoś nie zauważyłem, żeby ten 1.4 160A1.046 o zupełnie innych parametrach niż pozostałe 1.4 był jakiś wyjątkowy. No chyba, że chodzi Ci o te parametry - 160A1.046 to 1.4 na wtrysku o mocy 51kW czyli całych 69 KM
Nie wiem jak Ty tym osiągasz 100km/h w 12s skoro w tyle to nawet gaźnikowe 1.6 (86KM) nie robi setki, ale się nie będę spierał |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
czarek45
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 22:21
|
|
|
nie 51 kW (69) a 56 kW czyli ciut więcej i 113 Nm a wg. danych ze stron 106 Nm, a jak twierdzisz, ża ma 69 koni to sobie przetłumacz :
"fiat cassino factory JUNE 1988-1.4ie 78bhp SEPTEMBER 1992-1.4ie engines now with petrol injection and catalytic converters. 1.4ie power down from 78 to 71bhp" |
_________________ Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(
Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-) |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 22:44
|
|
|
Co prawda dalej w tym skanie nie widzę danych technicznych dotyczących twojego silnika, ani w cytacie po angielsku nie widzę, żeby to chodziło własnie o 160A1.046, ale spoko, widocznie moja książka nie jest zbyt dokładna i jest tak jak mówisz, bo według niej w 1989 roku ze 160 robili tylko 160A1.000 na gaźniku i miały 70KM,a 78konne to były tylko gaźnikowe 1.4 159A2.000.
Więc tak jak pisałem już wyżej, spierał się nie będę
Pozdr. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 18-04-2010, 00:57
|
|
|
czarek45 napisał/a: | ale poniżej 3000 to jak syrenka, bo z tego co wiem to każdy 16 zaworowy silniczek idzie gorzej z dołu niż jego 8 zaworowy poprzednik, |
twierdzisz, że 115 koni jest mocniejsze od 150 ?
czarek45 napisał/a: | czekałem ponad 3 tygodnie na sprowadzenie! |
Może na szrocie prędzej byś coś znalazł bo te agenty z serwisów to trochę jak by to powiedzieć ... na okrętkę zawsze ida z częściami.
czarek45, daj po prostu filmik jak ciśniesz na maxa do 100 ( nie z górki ) i będzie po krzyku. Tak się składa, że nie jeden użytkownik wie więcej niż jakiś koleś z " aso " albo tzw " servisu fiata ". |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
matizz86
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 171 Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 18-04-2010, 10:57
|
|
|
widzę że debata na temat przyśpieszenia od 0 do 100 w waszych (benzynowych) włoszkach cały czas kreci się wokół tego samego. z tego co wiem to benzyniaki albo kuchenki gazowe pala ogromne ilości paliwa a osiągi jakie tutaj wypisujecie wcale nie odbiegają od osiągów starych poczciwych DIESLI 1.9 TD. 12 s na rozgrzanym silniku nie stanowi większego problemu nie licząc czarnej chmury za autem przy zużyciu paliwa na poziomie 6-6,5l Diesla który kosztuje mnie 2,50 zł albo 4,05 na shellu. z silnikiem nie ma żadnych problemów wystarczą mu zmiany rozrządu, oleju i filtrów. a jak komuś brakuje emocji z seryjnego silnika może zwiększyć osiągi przy użyciu śrubokręta podkręcając pompę BOSCHA i usuwając ogranicznik obrotów, dobrze jest wtedy tez usunąć albo zablokować zawór upustowy żeby turbinka gwizdała ponad 1 bar. dopiero wtedy będziecie mieli radochę z objechania omegi czy nie jednej bawarki klekoczącym fiatem |
_________________ tempra 1.9 s.w td intecooler
///// ti amo Fiat
I T A L Y D E S I G N |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 18-04-2010, 11:14
|
|
|
czarek45 napisał/a: | ale poniżej 3000 to jak syrenka, bo z tego co wiem to każdy 16 zaworowy silniczek idzie gorzej z dołu niż jego 8 zaworowy poprzednik |
po pierwsze pisałes o obrotach rzędu 4-4,8tys obr. (2gi i 3cim biegu) a przy tych obrotach napewno nie telepie i napewno jest duuuuzo lepiej niz 8V To jak idzie z dołu, kazdy wie, ale mysle, ze i tak porównywalnie z 8V.
I ja jestem za tym co kolega Luczu, napisał, daj poprostu wiarygodny filmik tego twojego sprintu i po kłopocie. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
Frodo89
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 104 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-04-2010, 11:38
|
|
|
Luczu, wlasnie tez chcialem to dac :p |
_________________ Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98' |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 18-04-2010, 12:57
|
|
|
czarek45 napisał/a: |
- w 16 sekund na gazie nie wkręcając na 1 biegu obrotów powyżej 2 tyś i drugim powyżej 4 tyś, a na trzecim miałem 4,8 tyś przy 96 km/h
Dobrze, że masz 8 zaworową wersję bo przy 16- tce przy takich obrotach i pojemności 2.0 cała buda telepała by Ci się jak stary diesel mojego kumpla z 1976 roku golf I.
|
po pierwsze - zupełnie ale to zupełnie nie wiem czym się chwalisz ? jaki cel ma mierzenie przyspieszenie skoro silnik nawet nie osiąga swojej mocy przy takich obrotach ? może boisz się że twój wyjątkowy bolid się rozleci podczas pomiaru 0-100km/h ?
po drugie - twój silnik czyli 160A1.046 z 88r ma moc 71 koni i 106nm a do setki idzie w 15.5 sec więc przestań tu nam czarować o wyjątkowych wzmacnianych wersjach i schodzeniu do 12sec
zrób film z butem w podłodze to porozmawiamy na poważnie
po trzecie - 8v i 16v mają po dwa wałki wyrównoważajace/ balansujące czy jak tam sobie kto je nazywa i z tej okazji kultura obu tych silników jest podobna.
a txt o tym że sedici poniżej 3000obr to jak syrenka to już wogóle mistrzostwo świata ... bez wątpienia twoje "wzmacniane" 1.4 idzie lepiej i pracuje kulturalniej
matizz86 napisał/a: | widzę że debata na temat przyśpieszenia od 0 do 100 w waszych (benzynowych) włoszkach cały czas kreci się wokół tego samego. z tego co wiem to benzyniaki albo kuchenki gazowe pala ogromne ilości paliwa a osiągi jakie tutaj wypisujecie wcale nie odbiegają od osiągów starych poczciwych DIESLI 1.9 TD. 12 s na rozgrzanym |
rozumiem że przedstawicielem tego "starego poczciwego diesla" jesteś ty ?
więc może zrobimy tak pokręć sobie "śrubką" w tym klekocie i pokaż jak schodzisz poniżej seryjnych 14.3 sec ok ?
powtarzam po raz enty do właścicieli benzyniaków, diesli i bajkopisarzy
jeśli ktoś twierdzi, że seryjnym autem schodzi poniżej czasów producenta proszę to potwierdzić filmem i lub innym dowodem !!!! |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-04-2010, 13:08
|
|
|
Cytat: | widzę że debata na temat przyśpieszenia od 0 do 100 w waszych (benzynowych) włoszkach cały czas kreci się wokół tego samego. z tego co wiem to benzyniaki albo kuchenki gazowe pala ogromne ilości paliwa a osiągi jakie tutaj wypisujecie wcale nie odbiegają od osiągów starych poczciwych DIESLI 1.9 TD. 12 s na rozgrzanym |
Potwierdzam że to są megaaa muuuły, miałem okazje prowadzić fure z tym silnikiem i przyznam że wole moje gaźnikowe, zagazowane tipo 1,4S niż tego klekota. Przynajmniej za mną nie ma czarnej chmury, i wcale te diesle nie palą tak mało. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 18-04-2010, 13:11
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | ięc może zrobimy tak pokręć sobie "śrubką" w tym klekocie i pokaż jak schodzisz poniżej seryjnych 14.3 sec ok ? |
zczaj linka co dałem z UNO 1.7 TD
** Dodano: 18-04-2010, 14:12 **
wszystko robione metodami garażowymi. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 18-04-2010, 15:30
|
|
|
Luczu, wolnossące uno 1.7D ma 60km, więc ten z turbo ma z 80 ? po zatym jest to auto po modyfikacjach czyt. nie seryjne
po za tym co najważniejsze uno waży 700kg !!!!! więc o czym my tu mówimy ? gdyby tipo 1.4 ważyło 700kg to szło by lepiej niż to uno na linku .....
i co wogóle ma temat "grzebanego" uno TD do przyspieszenie seryjnego T/T ???? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 18-04-2010, 20:10
|
|
|
Leśniczy, ten z linku to seryjny 1.7 TD - podkręcony właśnie metodami haupniczymi |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|