Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
v-max wazych 2.0
Autor Wiadomość
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-04-2010, 21:57   

Raku napisał/a:
hmm.. wtedy mogłem dziadkowi pożyczyć auto na chwile.



A temu co ma niedowład prawej nogi i czasem mu usztywnia ;] to by tlumaczyło wszystko ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 21:57   

ivanovich81, nie!! masz kata i sobie go wytnij
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-04-2010, 21:58   

Raku, tia dobre :lol: a kolega trzymał kamerkę w prawej ręcę jeszcze pewnie haha haha
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
ivanovich81 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 55
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:01   

czarek45 napisał/a:
masz kata i sobie go wytnij


I bede miał 8s do 100km/h?
_________________
tak że tego----MOTOKOMMANDO
     assistance
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:02   

Dziąbal a kto tu pisze, że 100 w 10 s zrobię?

Kolega z pracy ma bravo 1.2 16v 80 koni i wącha dymek z mojego wydechu!!!

** Dodano: 18-04-2010, 23:03 **
ivanovich81, na pewno nie, ale jak ma kat 15 lat to może być przytkany!
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:04   

dziura napisał/a:
Bdm, "Twoja belgijska wersja na prawdę brzmi zajebi**" kolego właśnie po braku czujnika położenia wału i dodatkowym czujniku w kolektorze stwierdził to m.in serwis, dodam, że w serwisie i u mechanika został podpięty do komputera pod deską od strony pasażera i nie ma możliwości odczytu błędów z komputera bo żadne oprogramowanie nie pasuje (brak zgodności z wersją oprogramowania). Komp nie jest uwalony bo mam drugi na podmianę i na jednym jak i drugim nie problemów z autem.

Co do Twojej belgijskiej wersji wozu - pewnie miałeś silnik 1.4 i.e - na wtrysku, ale ktoś przełożył silnik z gaźnikowca, o czym świadczy brak czujnika położenia wału, gniazdo do połączenia z kompem było, ale nie wskazuje błędów i się nie łączy bo w gaźnikowcu nie ma komputera, a Twój wóz dobrze działa po podmianie komputera, bo ten komputer w ogóle nie pracuje - jest ze starej instalacji wtryskowej, po prostu ktoś go nie wyjął
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:04   

czarek45 napisał/a:
Dziąbal a kto tu pisze, że 100 w 10 s zrobię?

Kolega z pracy ma bravo 1.2 16v 80 koni i wącha dymek z mojego wydechu!!!


Ale sie normalnie nam na forum killer trafił ;] co mu nie dać to objedzie ;] Może się pofatyguje do Ciebie? żebyś miał fory to wyłączę 3 z 6 garków, akurat mi 1,5 litra zostanie ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-04-2010, 22:06   

Cytat:
S jeżdżących po naszych Polskich drogach, gdzie z salonu wyjeżdżały gołe i wesołe.


Moja duma na temat mojej wersji S została dotkliwe dotknięta, może nie mam tych wszystkich bajerów ale przynajmniej przeżył dużo swoich bogato wyposażonych braci którzy swój żywot zakończyli na auto-szrotach a niektóre ich organy można spotkać w jeszcze pokazujących się na drogach fiatach.

Mierzyłem osiągi mojej furki (specjalnie dla tego tematu) i powiem że nimożliwe jest zejście poniżej 12-13 (błąd pomiarowy)sec, na pokładzie dodatkowo pusta butla z gazem a biegi zmieniałem przy 5tys (powyżej wcale nie przyśpiesza szybciej). Nie mówiąc o tym że komprecha książkowa więc silnik w stanie fabrycznym (musze sobie jakoś odbić za tą wersje S :) ) wiec wszystkie te historyjki o mega dobrych czasach... prosze o jakis dokument?
  
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:06   

czarek45, wersja belgijska wymiata tak czy inaczej, nic Twojemu 1.4 nie dorówna. Masz powody do dumy.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-04-2010, 22:10   

dość może :)
czarek45, nagraj film - na zamkniętym odcinku prostej drogi.. i tyle. będzie wiadomo.
Nikt w twoje przekonania nie uwierzy, ponieważ każdy wie jak porusza się tipo 1.4.
Belgijska wersja o niczym nie świadczy. Aby było więcej koni, trzeba silnik wolnossący zmodyfikować, na ten rynek specjalnie fabryka nie wkładała innych wałków czy tłoków.
Ty masz standardowy silnik i tyle. koniec

Grunt, że dobrze CI się jeździ.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-04-2010, 22:11   

a co do kolegi czarek45, nie obraź się, osobiście nic do Ciebie nie mam ale poprostu bajki opowiadasz, w sumie to nic złego, chcesz dowartościować swojego fiata no ale chyba nie powinieneś robić tego na T/T Forum... mnie osobiście najbardziej wku$$$a jak ktoś powie na moją bestie UNO... dziś mi się zdarzyło usłyszeć ;///
  
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:21   

GrzesiekK., wiem, że mnie objedziesz, ale trzeba przeliczyć zamiary na siły i podchodząc w ten sposób do sprawy mogę zaprosić kumpla (misiek galant 2.5 v6 w kombi ma dłubane 4x4 480 koni i gołe blachy chłopaszek robił w HBM), a on objeżdża suzuki gsr 600, które ma 3.6s do 100 i nie jednego kozaka z Kielc już odwalił na 1/4, nawet modzone evo 9 z klubu Scyzor! Nie o to chodzi bo w ten sposób zakończymy sprawę na chłopakach VTG i ich maszynach!

** Dodano: 18-04-2010, 23:23 **
meter30, taaakkk

wiem jak wygląda spi zresztą rozbierałem i potrafię odróżnić wtrysk od gaźnika!!!

** Dodano: 18-04-2010, 23:26 **
Larry075, nie chciałem Cię dotknąć lub obrazić

duży plus bo masz lżejsze auto

elektryka, szyber, granie i parę kilo dodatkowo dochodzi
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:29   

czarek45, Czy mi się wydaje czy na drugim filmiku w samej końcówce przy hamowaniu blokuje Ci tylko hamulce na przedniej osi?? :D
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 22:32   

wręcz na odwrót hamowałem ręcznym i dopiero nożny został naciśnięty
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 18-04-2010, 22:56   

dzisiaj spróbowałem się z ivanovich81, miał na pokładzie pasażera a ja sam.

Do około 60 km/h byłem z przodu o około długość auta ale powyżej 70 zostawałem coraz bardziej z tyłu ;)

** Dodano: 18-04-2010, 23:57 **
ivanovich81,

tempra 2.0 LPG ( blos ) automat ( po remoncie silnika :p )

ja - tipo 1.4 gaźnik LPG ( kuchenka gazowa )

** Dodano: 18-04-2010, 23:59 **
czarek45, czemu nie chcesz dać tego filmiku ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2010, 23:14   

czarek45 napisał/a:


kolejna rzecz dla cieniasów w 2.0 dane fabryczne 1.8 i.e podają Tipo 1.8ie (1989) 205 km/h 9.4 sec i co łyso wam w tych super brykach o pojemności 2.0, które nie mogą zejść poniżej 11s hahaahah, proponuje wam wymienić progi bo chyba są dociążone betonem! Albo zróbcie remont tych zajebiście zdrowych i utrzymanych aut. Jak ktoś jeszcze raz wrzuci te śmieszne dane i tabelkę, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością to się zleję ze śmiechu. Być może te dane mogą dotyczyć super wypasionych wersji S jeżdżących po naszych Polskich drogach, gdzie z salonu wyjeżdżały gołe i wesołe.



po peirwsze 1.8 ie ( vmax 205 i 9.4 do setki ) o którym wspominasz to wersja 16 zaworowa która rozwija moc 136km ? czyżbyś się nie doczytał tego drobnego szczegółu w swojej książce ?

po drugie moje 2.0 ( seryjnie 10,5sec do steki ) robi setkę w 10 sec co potwierdza filmik załączony na początku tematu ...

po trzecie z pełnego opisu wklejonego w języku ang. jasno wynika że "wzmocnienie" silników 1.4 nastąpiło w roku 1990 zaś twoje tipo pochodzi z 89. więc twój bolid się na wzmocnienie nie "załapał" zresztą co dużo gadać któryś z kolegów już wspominał - gaźnik 78hp , wtrysk 70hp

po czwarte twojej wypasionej, mocniejszej belgijskiej wersji tipo już nawet nie chcę komentować bo jak to sam określiłeś można sie "posikać"

po piąte może w końcu zobaczymy ten filmik jak ty swoim bolidem bez problemy schodzisz poniżej 12sec ( bo deklarowałeś się wcześniej że tyle wykręcisz ) a zaraz zaraz ..... przecież już widzieliśmy ten filmik gdzie prędkość 96km/h osiągasz po 18 sec ... i to śmieszne tłumaczenie bo "nie wciskałem do końca" więc zamiast pierd.... te farmazony
pokaż nam "cieniasom w 2.0" jaki czas wykręca twoje 1.4 tylko bez głupiego tłumaczenia że nie wciskałeś....

czarek45 napisał/a:


Kolega z pracy ma bravo 1.2 16v 80 koni i wącha dymek z mojego wydechu!!!

sądząc po twojej gadce i przekonaniach twój kolega jest na prawdę dobrym kolegą bo nie chciał zrobić ci przykrości i startował w trybie emeryta
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-04-2010, 23:32   

czarek45, Leśniczy, póki dyskusja opiera się na argumentach jest wszystko OK, ale jak zaczynacie sobie skakać do oczu to nie mogę nie interweniować. Albo się uspokajacie albo usuwam posty i zamykam temat.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 19-04-2010, 08:03   

czarek45, zastanów sie wkoncu co i zkim piszesz, radze ci, poza tym daj filmik i bedzie spokuj ;)

A tak na marginesie, ciekawe ile Punto 1,2 ma do 100ki :roll:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 19-04-2010, 08:29   

czarek45, Powołujesz się na informacje które sam błędnie odczytałeś. Mało tego, nie potrafisz się przyznać do błędu i robisz w temacie niepotrzebny śmietnik. Po co się pchasz do tematu o silnikach 2.0, skoro nie masz o tych silnikach pojęcia? Jeżeli nie zamierzasz wrzucić w temat nagrania video z Twoim przyspieszeniem 12s do setki, to tutaj już nic więcej nie pisz, bo przez te Twoje bajki (ciągle niczym nie udowodnione) zeszliśmy z tematu. Masz ochotę chwalić się swoim 1.4, czy pisać głupoty o 1.8 - stwórz sobie temat na OT. I jeszcze jedno... nie zapominaj, że to jest forum miłośników TT. Na temat tych samochodów, można by powiedzieć, wiemy więcej niż obecni fachowcy w ASO Fiata.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-04-2010, 08:50   

Jelcyn, zamknij ten bajzel w cholere.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 19-04-2010, 08:58   

GrzesiekK. napisał/a:
Jelcyn, zamknij ten bajzel w cholere.


lub pokazuj ze 2-3 ostatnie strony postów :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 19-04-2010, 11:05   

http://www.youtube.com/us...u/0/lgfzOmcgNp8

robione na prostej nie z górki jazda na Pb
tak chodzi 1.4 i.e bez kata i na stożku

** Dodano: 19-04-2010, 12:06 **
dodam, że start na mokrej nawierzchni po deszczu :lalala:
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-04-2010, 11:20   

Temat czasowo odblokowany. Pozwoliłem czarkowi45, się wybronić, ale ostrzegam, grzecznie mi tu :!:
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
  
     assistance   Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 19-04-2010, 11:21   

czarek45 napisał/a:
robione na prostej nie z górki jazda na Pb
hmm, film pozostawia wiele do życzenia. Ale o tym było już mówione. Na pewno nie siedziałeś w 2.0? Jakie masz opony założone (rozmiar)?

czarek45 napisał/a:
dodam, że start na mokrej nawierzchni po deszczu :lalala:
chcesz powiedzieć, że zeszedłbyś jeszcze niżej? Kręciłem 86cio konną temprą czas w 13,5 sekundy. Zdrowiuśkim silnikiem. Tempra nie miała kata, a stożek... ile dodał Ci koników?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 19-04-2010, 11:26   

ciechu, wielkie dzięki

Co do opon 165/60/14 michelin energy saver i nie panowie nie siedziałem w 2.0 tylko w moim 1.4, co do tego, że film pozostawia wiele do życzenia to nie mogłem zamocować ceglastego canona inaczej bo spadał przy ruszaniu, ktoś z okolic Kielc może wie gdzie był dawny stadion Korony na ul. Szczepaniaka, a tam jest równo jak na stole bilardowym i tam było kręcone!

** Dodano: 19-04-2010, 12:29 **
Stożek założyłem dla dźwięku, a że przy okazji zrobił się lepszy dół tylko mnie cieszy. Ile koni dodał nie sprawdzałem bo szkoda mi kasy na hamownie. Stożek koszt 50 zł, a hamownia 150 zł jeden pomiar lub 250 za dwa. Tak się u mnie w Kielcach cenią.
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load