Spalanie... dużo, mało? |
Autor |
Wiadomość |
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-04-2005, 20:42
|
|
|
Romano, a gdzie jest ten termostat dokladnie.
I jak ewentulnie go wywalic?? |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
rhoody
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 29 Mar 2005 Posty: 191 Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 15-04-2005, 21:45
|
|
|
w obudowie filtra powietrza!!! ja też go zdemontowałem!!!
wracając do moich zmian: mianowicie odciąłem całkowicie dolot ciepłego powietrze do filtra i zaślepiłem jego wlot (na filtrze), następnie zlikwidowałem wspominany termostat znajdujący się w obudowie filtra, a na koniec skróciłem wąż doprowadzający zimne powietrze i prawie całkowicie zaślepiłem jego wlot (zostawiając tylko minimalny przelot, który mogę zresztą regulować)... u mnie się sprawdziło - jeżdżę tak od ok roku i spalanie spadło - reszta też bez zarzutu...
aha!!! mam silnik z jednopunktowym wtryskiem, więc filtr powietrza znajduje się centralnie na wtryskiwaczu, czyli praktycznie na środku silnika... |
_________________ Była Tempra, jest Megane Coupe... |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-04-2005, 21:50
|
|
|
Emf, termostat jest przy rurze dolotowej do obudowy filtra powietrza od przodu samochodu, dochodzi do niego też rura z ciepłym powietrzem z nad kolektora dolotowego.
Wystarczy, że odłączysz tą rurę i już Ci nie będzie zasyłal ciepłego powietrza.
Musisz sam to zobaczyć bo ja miałem inną obuowę, ateraz mam obudowę z TD, gdzie fabrycznie nie ma takiego termostatu.