Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
1.9 TDS
Autor Wiadomość
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-12-2005, 12:13   

Hmmm a to nie jest tak z TDs mialo intercooler??:>
Tak mnie jakos naszlo
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 15-12-2005, 14:16   

A nie jest tak że wszystkie 1.9 TD miały intercooler ;-) ? A 1.9 D (były takie) nie miały ani turbo ani intercooler'a.

Coś mi się jednak zdaje że TDS to jest po prostu TD S a alternatywą jest TD SX. Z tej mojej zeskanowanej broszury wynika właśnie, że 1.9 TD występowało tylko w wersjach wyposażenia S i SX czyli może być 1.9 TD S i 1.9 TD SX. W obu przypadkach był ten "katalizator".

Pozdr,
Z.
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
aristo 


Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 98
Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-12-2005, 15:27   

Zbyniu napisał/a:
A nie jest tak że wszystkie 1.9 TD miały intercooler ;-) ? A 1.9 D (były takie) nie miały ani turbo ani intercooler'a.

Coś mi się jednak zdaje że TDS to jest po prostu TD S a alternatywą jest TD SX. Z tej mojej zeskanowanej broszury wynika właśnie, że 1.9 TD występowało tylko w wersjach wyposażenia S i SX czyli może być 1.9 TD S i 1.9 TD SX. W obu przypadkach był ten "katalizator".

Pozdr,
Z.


Ten katalog jest z konkretnego roku na konkretny rynek (uwzględniający tamtejsze przpisy, wymaganie rynku itp). Po prostu na ich rynku dealer proponował takie warianty i to wszystko.
Co wcale nie znaczy, że u nas nie mogły być wersje np. z gaźnikeim bez katalizatora i bez zagłówków.
A przecież w tym katalogu są właśnie tylko wersje z wtryskiem, jestem ciekaw czy wogóle były wersje gaźnikowe tempry np. w niemczech.
Podobnie ma sie z wyposażeniem wersji Diesel (turbo/bez turbo/ z automatem/bezstopniowa skrzynka itp).
Wyposażenie zależy m.in. od miejsca gdzie dealer chciał sprzedać takie auto.
  
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 15-12-2005, 17:11   

aristo napisał/a:
Zbyniu napisał/a:
A nie jest tak że wszystkie 1.9 TD miały intercooler ;-) ? A 1.9 D (były takie) nie miały ani turbo ani intercooler'a.

Coś mi się jednak zdaje że TDS to jest po prostu TD S a alternatywą jest TD SX. Z tej mojej zeskanowanej broszury wynika właśnie, że 1.9 TD występowało tylko w wersjach wyposażenia S i SX czyli może być 1.9 TD S i 1.9 TD SX. W obu przypadkach był ten "katalizator".

Pozdr,
Z.


Ten katalog jest z konkretnego roku na konkretny rynek (uwzględniający tamtejsze przpisy, wymaganie rynku itp). Po prostu na ich rynku dealer proponował takie warianty i to wszystko.
Co wcale nie znaczy, że u nas nie mogły być wersje np. z gaźnikeim bez katalizatora i bez zagłówków.
A przecież w tym katalogu są właśnie tylko wersje z wtryskiem, jestem ciekaw czy wogóle były wersje gaźnikowe tempry np. w niemczech.
Podobnie ma sie z wyposażeniem wersji Diesel (turbo/bez turbo/ z automatem/bezstopniowa skrzynka itp).
Wyposażenie zależy m.in. od miejsca gdzie dealer chciał sprzedać takie auto.


Zgadza się - pisałem o tym. Broszurka dotyczy rynku niemieckiego i mozliwe, że konkretnego dealera (jednak dostepne opvje były raczej takie same tyle że jeden dealer mógł dawać coś w standardzie a inny nie).
Myślę, że były wersji z gaźnikiem (ale tylko 1.4/1.6 - 1.8 i 2.0 zawsze były z wtryskiem) ale może tylko najstarsze wersje (szczerze mówiąc nie wiem z którego roku jest ta broszurka).

BTW, w tej broszurze jest wersja bez zagłówków (nie wiem czy dotyczy to tyłu czy przodu też) - L ich nie ma ale nie pytajcie gdzie to jest napisane bo kolega to próbował tłumaczyć, nie pamiętam już który to punkt... Po próbie przeczytania kilu słów typu Gurthoheneinstellung czy Luftungsbetatigung wysłał mnie na drzewo ;-)

Co do Diesla - nigdy nie słyszałem ani nie widziałem w Compact wersji innewj niż ze skrzynią manualną. Automaty były tylko w benzynach 1.6 i 2.0 (w tym katalogu tylko 2.0).

Pozdr,
Z.
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
Mir23 



Wiek: 42
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 87
Skąd: Chełm, Warszawa
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 27-12-2005, 11:45   

ja mam td z katalizatorem wersję SX a nie mam nawet połowy wyposażenia z tego katalogu.Moja temperówka była przyprowadzona ze Szwajcarii a rynek niemiecki nie dopuszczał wersji bez kata natomiast na nasz rynek wychodzily dwie wersje TD i TDs ta druga z katalizatorem
_________________
Była: Tempra SW, 1.9 TD, XII.1993r, 140000km
Była: Micra 1.3, 1993r., 165000km
Jest: Audi A4 Avant 1.8 1996r. przebieg - kto to wie? :)
  
 
Erewan 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 397
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 29-12-2005, 23:54   

Czy ja się wreszcie dowiem, czemu mam Temprę SLX? Ma prawie wszystkie bajery, jakie mogła mieć, ale z tego co widzę, nie różni się praktycznie od wersji SX. Fakt, mam silnik 1.8, ale w Niemczech stoją do kupienia 1,8 SX - SLX jak na lekarstwo. Co to ma być ta "L" między S a X?? ;)
     Moneta
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 30-12-2005, 14:43   

a może to jakaś taka wersja do VIPÓW??hehe

wyposarzenie tempry kombi slx mojego kumpla : deska digital, elektrycznie otwierane szyby z przodu, elektrycznie ustawiane lusterka, centralny zamek, komputer pokładowy, klimatyzacja, ABS, poduszka powietrzna kierowcy, wspomaganie kierownicy, regulacja kierownicy, radiomagnetofon, skórzana tapicerka, alufelgi, pneumatyczna regulacja tylnego zawieszenia-automatyczna.

wersja sx to przy slx jeden wielki śmietnik
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-12-2005, 16:25   

moley napisał/a:
komputer pokładowy

Ten o ktorym tyle sie napisalismy na forum ?? Jesli tak to zalatw foty !!!:D
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-12-2005, 19:22   

A ja teraz jeżdże temprą SW 1,9 td 82 KM z 92 roku i nie wiem czy to S czy SX czy SLX czynic z tych rzeczy a ma takie ustrojstwa:
1. czarne zderzaki,
2. wspomaganie kierownicy
3. regulowaną w pionie kierownicę
4. el. przednie szyby
5. el. szyber
6. automatycznie regulowane reflektory
7. welurowa tapicerka (fotel kierowcy bez regulacji wysokości)
8. centralny zamek
9. lampka w bagażniku (tj. na dachu)
10. hak (oryginał)
11. schowek bez zamka na kluczyk
12. brak regulacji podświetlenia zegarów
13. deska analog z obrotomierzem

i chyba wszystko...
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-01-2006, 16:11   

Jeśli deska analog to max. tylko S. Wszystkie SX i SLX miały deskę digital (to je odróżnia od S i L) - czy to w dieslu czy w benzynie. Najuboższa wersja L nie występowała CHYBA w dieslu, SLX występowała tylko w benzynie.

BTW, FIAT nie zawsze trzymał się tych oznaczeń - kolega miał Temprę która odpowiadała wersji SX natomiast nigdzie nie było to napisane - w miejscu gdzie jest to oznaczenie (z przodu na bocznej listwie) miał napisane "2.0 i.e. cat" (samochód sprowadzony z Niemiec).

Pozdr,
Z.
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
Remi 



Wiek: 37
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 27
Skąd: Slesin
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 01-01-2006, 21:39   

TO ja tez jestem zgubiony, na blotniku ma SX a deske mam analog ( co prawda Tipo, ale to chyba nie taka różnica ) - skomplikowane to wszystko ...
_________________
Tipo 1.6 i.e. `94 LPG
  
 
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 01-01-2006, 22:28   

co do tego czy wersja sie zgadza z oznaczeniami na autku tj. błotnik nie zawsze jest prawdą przecież możesz zmienić se błotnik na oznaczenie slx czy jakies inne.

fiat nie zawsze się trzymał oznaczen wersji tak jak kazda inna firma- masz wersje S ale zawsze możesz se dokupic szyber , elktryczne szybki czy inne bajery przy kupnie nowego autka to się nazywa WYPOSAZENIE OPCJONALNE :D


co do zdjęc tego komputera pokładowego postaram się załatwić ale bedzie to trudne bo kolo siedzi we francji i mam z nim słaby kontakt ale zawsze można sprobowac

EDIT:

to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-01-2006, 22:43   

moley napisał/a:


to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??


Szczerze mówiąc to nie wiem ale jak pytałem w sklepie o stacyjkę, to mi powiedzieli, że komplet 6-ciu bębenków kosztuje 107 zł. I tak sobie wydedukowałem, że chyba do schowka ten szósty :)
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 01-01-2006, 23:16   

moley napisał/a:
to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??

Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-01-2006, 15:03   

Remi napisał/a:
TO ja tez jestem zgubiony, na blotniku ma SX a deske mam analog ( co prawda Tipo, ale to chyba nie taka różnica ) - skomplikowane to wszystko ...


Duża różnica - w Tipo deski były analogowe chyba, że wersja z przodu na blotniku była DGT (jak digital).
Wszystko co pisałem wcześniej na temat L/S/SX/SLX dotyczy Tempry. Tipo to inna bajka.

Pozdr,
Z.

[ Dodano: 02-01-2006, 14:07 ]
miszko napisał/a:
moley napisał/a:
to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??

Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym.


Kolega w swojej prawie całkiem wypasionej 2.0 z automatem ma kluczyk w schowku ale odbił mu się czkawką bo jak mu się włamali po radio to myśleli, że panel jest w schowku i rozwalili ten zamek. A panelu nie było więc radio zostawili... Wniosek - nie zamykać schowka jak się ma zamykany...

Pozdr,
Z.
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-01-2006, 15:19   

miszko napisał/a:
moley napisał/a:
to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??

Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym.


no właśnie ja mam cosik takiego,tylko nie mam do tego kluczyka,nie bardzo wiem jak sie do tego dobrac,zeby to mozna było zamykac,w jaki sposob mozna zmienic zamek w schowku? jak sie do niego dostac,bo z tego co patrzylem na to to to wyglada na jakies zgrzane :(
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-01-2006, 17:51   

Wydaje mi się, że tak jak mówisz pokrywa schowka jest z plastiku i jest zgrzana/sklejona. Mi też nie wygląda na rozbieralną. Zresztą po co likwidować zamek - rozumiem, żeby go chcieć założyć...

A kluczyk - wydaje mi się, ze jest częścią zamienną i do dostania w ASO. Taka prosta rzecz to chyba nawet nie jest unikalna - każdy pasuje do każdego ? W ASO powinni wiedizeć.

Pozdr,
Z.

[ Dodano: 02-01-2006, 17:02 ]
rodzynek napisał/a:
moley napisał/a:


to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??


Szczerze mówiąc to nie wiem ale jak pytałem w sklepie o stacyjkę, to mi powiedzieli, że komplet 6-ciu bębenków kosztuje 107 zł. I tak sobie wydedukowałem, że chyba do schowka ten szósty :)


:D Ale do schowka jest mniejszy :-)

BTW, komplet bębenków z kluczykami faktycznie jest drogi - nawet w sklepie z zamiennikami. Mi jak rozwalili bębenek w drzwiach (ale go nie pokonali) to kupiłem nową klamkę z bębenkiem i dwoma kluczykami. Do drzwi mam inny kluczyk (rzadko używany) ale koszotwalo to chyba niecałe 50 zł.

Pozdr,
Z.
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-01-2006, 21:38   

Cytat:
to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??

Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym.

A ja mam ale trochę się zacina to nawet nie zamykam na kluczyk.

ego napisał/a:
no właśnie ja mam cosik takiego,tylko nie mam do tego kluczyka,nie bardzo wiem jak sie do tego dobrac,zeby to mozna było zamykac,w jaki sposob mozna zmienic zamek w schowku? jak sie do niego dostac,bo z tego co patrzylem na to to to wyglada na jakies zgrzane


Przecież do schowka jest tem sam kluczyk co do drzwi i stacyjki więc problemu nie powinno być no chyba, że miałeś zmeniane zamki.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-01-2006, 00:46   

A mi się właśnie wydaje, że kluczyk jest inny, mniejszy. Sam bębenek jest plastikowy. Spytam kolegi który tak ma jak to jest u niego...

Pozdr,
Z.
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-01-2006, 09:30   

tak zmieniane miałem zamki,do drzwi i bagażnika mam jeden,do stacyjki drugi i do benzyny trzeci,miałem jeszcze czwarty,ale on tez nie pasował do schowka :( poprzedni właściciel zgubił klucze
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-01-2006, 23:47   

ego napisał/a:
tak zmieniane miałem zamki,do drzwi i bagażnika mam jeden,do stacyjki drugi i do benzyny trzeci,miałem jeszcze czwarty,ale on tez nie pasował do schowka :( poprzedni właściciel zgubił klucze


Polecam rozebrać wkładki i poprzekładać blaszki blokujące bębenki. Da sie zrobić i mieć jeden kluczyk do wszystkich zamków:)
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-01-2006, 07:56   

rodzynek napisał/a:
ego napisał/a:
tak zmieniane miałem zamki,do drzwi i bagażnika mam jeden,do stacyjki drugi i do benzyny trzeci,miałem jeszcze czwarty,ale on tez nie pasował do schowka :( poprzedni właściciel zgubił klucze


Polecam rozebrać wkładki i poprzekładać blaszki blokujące bębenki. Da sie zrobić i mieć jeden kluczyk do wszystkich zamków:)


mozesz cos wiecej na ten temat? akurat w to sie nigdy nie bawiłem
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Erewan 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 397
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 05-01-2006, 01:48   

romano napisał/a:
Przecież do schowka jest tem sam kluczyk co do drzwi i stacyjki więc problemu nie powinno być no chyba, że miałeś zmeniane zamki.

Zbyniu napisał/a:
A mi się właśnie wydaje, że kluczyk jest inny, mniejszy.


Schowek zamykany na kluczyk i z oświetleniem jest własnie na wyposażeniu wersji SLX - zamek jest otwierany TYM SAMYM kluczykiem, co drzwi i zapłon.

moley napisał/a:
wersja sx to przy slx jeden wielki śmietnik


No własnie nie bardzo - z folderów wynika, że to prawie to samo (jesli nie to samo). Róznice, które sam po długich porównaniach znalazłem, to:

- wersja SLX była tylko z silnikami 1.8, ewentualnie 2,0...
- SLX miało ZAWSZE tapicerkę "Szara Lorica", czyli tą, którą niektórzy z Was widzieli w mojej Malince, a inni moga zobaczyć w dziale Porady - Czyszczenie tapicerki Szara Lorica...
- SLX wcale nie ma WSZYSTKICH MOŻLIWYCH DODATKÓW, np. autopoziomowanie zawieszenia z tyłu było na zamówienie, spryskiwacze reflektorów również, nie wiem jak z elektryką tylnych szyb - ja akurat mam... niemniej była to NAJBARDZIEJ WYPASIONA wersja Tempry

Aha, w prospekcie Cromy sa opisane te literki, potem sprawdzę i napiszę, co i jak.

Co do komputera pokłądowego... to wreszcie DORWAŁEM prospekt, gdzie umieszczono fotkę całego wnętrza Tempry z deską digital i KOMPUTEREM POKŁADOWYM... mmmm... marzenie :) Jak zrobię skan (a zrobię niedługo), to wrzucę na forum... NAdal jednak nie widziałem jeszcze Tempry do kupienia z tym bajerkiem :(
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-01-2006, 20:48   

Erewan napisał/a:
Schowek zamykany na kluczyk i z oświetleniem jest własnie na wyposażeniu wersji SLX - zamek jest otwierany TYM SAMYM kluczykiem, co drzwi i zapłon.


Erewan napisał/a:
- wersja SLX była tylko z silnikami 1.8, ewentualnie 2,0...
- SLX miało ZAWSZE tapicerkę "Szara Lorica", czyli tą, którą niektórzy z Was widzieli w mojej Malince, a inni moga zobaczyć w dziale Porady - Czyszczenie tapicerki Szara Lorica...


A czy to się odnosi do Tipo czy Tempry ?
Bo ja mam zamykany schowek ale za to silnik 1,6 a tapicerka to welur.
Dodatkowo elektryczne szyby(przód), regulowana kierownica, spojlery(dolna część zderzaka) w kolorze nadwozia, podświetlany schowek i bagażnik, deska digital.
na karoserii nie mam żadnych oznaczeń, ale coś mi się wydaję, że mam wersję DGT
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Erewan 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 397
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 06-01-2006, 01:44   

romano napisał/a:
A czy to się odnosi do Tipo czy Tempry ?


Moje wynurzenia na temat wersji SLX dotyczą oczywiście Tempry, o Tipo nie mam pojęcia - zajrzę do folderu :) Ale z tego co wiem, Tipo miało inne wyposażenie i inne oznaczenia wersji ;)
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 38 days
Network load