![Tempra Tipo Team Strona Główna](../images/logoforum/logo.jpg) |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
1.9 TDS |
Autor |
Wiadomość |
MupiK
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/460168355479a40b405c7f.gif)
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-12-2005, 12:13
|
|
|
Hmmm a to nie jest tak z TDs mialo intercooler??:>
Tak mnie jakos naszlo |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Zbyniu
![.::Przyjaciel TTT::.](../templates/subSilver/images/ranks/przyjaciel.gif)
![](../images/avatars/4424811244ea019a92283.jpg)
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-12-2005, 14:16
|
|
|
A nie jest tak że wszystkie 1.9 TD miały intercooler ;-) ? A 1.9 D (były takie) nie miały ani turbo ani intercooler'a.
Coś mi się jednak zdaje że TDS to jest po prostu TD S a alternatywą jest TD SX. Z tej mojej zeskanowanej broszury wynika właśnie, że 1.9 TD występowało tylko w wersjach wyposażenia S i SX czyli może być 1.9 TD S i 1.9 TD SX. W obu przypadkach był ten "katalizator".
Pozdr,
Z. |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
aristo
![.::bywalec::.](../templates/subSilver/images/ranks/30.gif)
Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 98 Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-12-2005, 15:27
|
|
|
Zbyniu napisał/a: | A nie jest tak że wszystkie 1.9 TD miały intercooler ;-) ? A 1.9 D (były takie) nie miały ani turbo ani intercooler'a.
Coś mi się jednak zdaje że TDS to jest po prostu TD S a alternatywą jest TD SX. Z tej mojej zeskanowanej broszury wynika właśnie, że 1.9 TD występowało tylko w wersjach wyposażenia S i SX czyli może być 1.9 TD S i 1.9 TD SX. W obu przypadkach był ten "katalizator".
Pozdr,
Z. |
Ten katalog jest z konkretnego roku na konkretny rynek (uwzględniający tamtejsze przpisy, wymaganie rynku itp). Po prostu na ich rynku dealer proponował takie warianty i to wszystko.
Co wcale nie znaczy, że u nas nie mogły być wersje np. z gaźnikeim bez katalizatora i bez zagłówków.
A przecież w tym katalogu są właśnie tylko wersje z wtryskiem, jestem ciekaw czy wogóle były wersje gaźnikowe tempry np. w niemczech.
Podobnie ma sie z wyposażeniem wersji Diesel (turbo/bez turbo/ z automatem/bezstopniowa skrzynka itp).
Wyposażenie zależy m.in. od miejsca gdzie dealer chciał sprzedać takie auto. |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Zbyniu
![.::Przyjaciel TTT::.](../templates/subSilver/images/ranks/przyjaciel.gif)
![](../images/avatars/4424811244ea019a92283.jpg)
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-12-2005, 17:11
|
|
|
aristo napisał/a: | Zbyniu napisał/a: | A nie jest tak że wszystkie 1.9 TD miały intercooler ;-) ? A 1.9 D (były takie) nie miały ani turbo ani intercooler'a.
Coś mi się jednak zdaje że TDS to jest po prostu TD S a alternatywą jest TD SX. Z tej mojej zeskanowanej broszury wynika właśnie, że 1.9 TD występowało tylko w wersjach wyposażenia S i SX czyli może być 1.9 TD S i 1.9 TD SX. W obu przypadkach był ten "katalizator".
Pozdr,
Z. |
Ten katalog jest z konkretnego roku na konkretny rynek (uwzględniający tamtejsze przpisy, wymaganie rynku itp). Po prostu na ich rynku dealer proponował takie warianty i to wszystko.
Co wcale nie znaczy, że u nas nie mogły być wersje np. z gaźnikeim bez katalizatora i bez zagłówków.
A przecież w tym katalogu są właśnie tylko wersje z wtryskiem, jestem ciekaw czy wogóle były wersje gaźnikowe tempry np. w niemczech.
Podobnie ma sie z wyposażeniem wersji Diesel (turbo/bez turbo/ z automatem/bezstopniowa skrzynka itp).
Wyposażenie zależy m.in. od miejsca gdzie dealer chciał sprzedać takie auto. |
Zgadza się - pisałem o tym. Broszurka dotyczy rynku niemieckiego i mozliwe, że konkretnego dealera (jednak dostepne opvje były raczej takie same tyle że jeden dealer mógł dawać coś w standardzie a inny nie).
Myślę, że były wersji z gaźnikiem (ale tylko 1.4/1.6 - 1.8 i 2.0 zawsze były z wtryskiem) ale może tylko najstarsze wersje (szczerze mówiąc nie wiem z którego roku jest ta broszurka).
BTW, w tej broszurze jest wersja bez zagłówków (nie wiem czy dotyczy to tyłu czy przodu też) - L ich nie ma ale nie pytajcie gdzie to jest napisane bo kolega to próbował tłumaczyć, nie pamiętam już który to punkt... Po próbie przeczytania kilu słów typu Gurthoheneinstellung czy Luftungsbetatigung wysłał mnie na drzewo ;-)
Co do Diesla - nigdy nie słyszałem ani nie widziałem w Compact wersji innewj niż ze skrzynią manualną. Automaty były tylko w benzynach 1.6 i 2.0 (w tym katalogu tylko 2.0).
Pozdr,
Z. |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mir23
![.::Przyjaciel TTT::.](../templates/subSilver/images/ranks/przyjaciel.gif)
![](../images/avatars/5910445451049714524d.jpg)
Wiek: 42 Dołączył: 02 Gru 2005 Posty: 87 Skąd: Chełm, Warszawa
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 27-12-2005, 11:45
|
|
|
ja mam td z katalizatorem wersję SX a nie mam nawet połowy wyposażenia z tego katalogu.Moja temperówka była przyprowadzona ze Szwajcarii a rynek niemiecki nie dopuszczał wersji bez kata natomiast na nasz rynek wychodzily dwie wersje TD i TDs ta druga z katalizatorem |
_________________ Była: Tempra SW, 1.9 TD, XII.1993r, 140000km
Była: Micra 1.3, 1993r., 165000km
Jest: Audi A4 Avant 1.8 1996r. przebieg - kto to wie? |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Erewan
![zbanowany](../templates/subSilver/images/ranks/zbanowany.gif)
![](../images/avatars/212115158642a233779eb31.gif)
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 397 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-12-2005, 23:54
|
|
|
Czy ja się wreszcie dowiem, czemu mam Temprę SLX? Ma prawie wszystkie bajery, jakie mogła mieć, ale z tego co widzę, nie różni się praktycznie od wersji SX. Fakt, mam silnik 1.8, ale w Niemczech stoją do kupienia 1,8 SX - SLX jak na lekarstwo. Co to ma być ta "L" między S a X?? |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
moley
![:vip:](../templates/subSilver/images/ranks/vip.gif)
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 30-12-2005, 14:43
|
|
|
a może to jakaś taka wersja do VIPÓW??hehe
wyposarzenie tempry kombi slx mojego kumpla : deska digital, elektrycznie otwierane szyby z przodu, elektrycznie ustawiane lusterka, centralny zamek, komputer pokładowy, klimatyzacja, ABS, poduszka powietrzna kierowcy, wspomaganie kierownicy, regulacja kierownicy, radiomagnetofon, skórzana tapicerka, alufelgi, pneumatyczna regulacja tylnego zawieszenia-automatyczna.
wersja sx to przy slx jeden wielki śmietnik |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
MupiK
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/460168355479a40b405c7f.gif)
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-12-2005, 16:25
|
|
|
moley napisał/a: | komputer pokładowy |
Ten o ktorym tyle sie napisalismy na forum ?? Jesli tak to zalatw foty !!!:D |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
rodzynek
![.::czesty bywalec::.](../templates/subSilver/images/ranks/40.gif)
![](../images/avatars/933887135477412b74b208.jpg)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-12-2005, 19:22
|
|
|
A ja teraz jeżdże temprą SW 1,9 td 82 KM z 92 roku i nie wiem czy to S czy SX czy SLX czynic z tych rzeczy a ma takie ustrojstwa:
1. czarne zderzaki,
2. wspomaganie kierownicy
3. regulowaną w pionie kierownicę
4. el. przednie szyby
5. el. szyber
6. automatycznie regulowane reflektory
7. welurowa tapicerka (fotel kierowcy bez regulacji wysokości)
8. centralny zamek
9. lampka w bagażniku (tj. na dachu)
10. hak (oryginał)
11. schowek bez zamka na kluczyk
12. brak regulacji podświetlenia zegarów
13. deska analog z obrotomierzem
i chyba wszystko... |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Zbyniu
![.::Przyjaciel TTT::.](../templates/subSilver/images/ranks/przyjaciel.gif)
![](../images/avatars/4424811244ea019a92283.jpg)
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-01-2006, 16:11
|
|
|
Jeśli deska analog to max. tylko S. Wszystkie SX i SLX miały deskę digital (to je odróżnia od S i L) - czy to w dieslu czy w benzynie. Najuboższa wersja L nie występowała CHYBA w dieslu, SLX występowała tylko w benzynie.
BTW, FIAT nie zawsze trzymał się tych oznaczeń - kolega miał Temprę która odpowiadała wersji SX natomiast nigdzie nie było to napisane - w miejscu gdzie jest to oznaczenie (z przodu na bocznej listwie) miał napisane "2.0 i.e. cat" (samochód sprowadzony z Niemiec).
Pozdr,
Z. |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Remi
![.::nowy::.](../templates/subSilver/images/ranks/10.gif)
![](../images/avatars/547588647437a4c2ed94c3.jpg)
Wiek: 37 Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 27 Skąd: Slesin
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-01-2006, 21:39
|
|
|
TO ja tez jestem zgubiony, na blotniku ma SX a deske mam analog ( co prawda Tipo, ale to chyba nie taka różnica ) - skomplikowane to wszystko ... |
_________________ Tipo 1.6 i.e. `94 LPG |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
moley
![:vip:](../templates/subSilver/images/ranks/vip.gif)
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 01-01-2006, 22:28
|
|
|
co do tego czy wersja sie zgadza z oznaczeniami na autku tj. błotnik nie zawsze jest prawdą przecież możesz zmienić se błotnik na oznaczenie slx czy jakies inne.
fiat nie zawsze się trzymał oznaczen wersji tak jak kazda inna firma- masz wersje S ale zawsze możesz se dokupic szyber , elktryczne szybki czy inne bajery przy kupnie nowego autka to się nazywa WYPOSAZENIE OPCJONALNE
co do zdjęc tego komputera pokładowego postaram się załatwić ale bedzie to trudne bo kolo siedzi we francji i mam z nim słaby kontakt ale zawsze można sprobowac
EDIT:
to schowek po str. pasażera był też na kluczyk?? |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
rodzynek
![.::czesty bywalec::.](../templates/subSilver/images/ranks/40.gif)
![](../images/avatars/933887135477412b74b208.jpg)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-01-2006, 22:43
|
|
|
moley napisał/a: |
to schowek po str. pasażera był też na kluczyk?? |
Szczerze mówiąc to nie wiem ale jak pytałem w sklepie o stacyjkę, to mi powiedzieli, że komplet 6-ciu bębenków kosztuje 107 zł. I tak sobie wydedukowałem, że chyba do schowka ten szósty |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
miszko
![.::Administrator::.](../templates/subSilver/images/ranks/administrator02.gif)
![](../images/avatars/13401214124cdebc05477f4.jpg)
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 01-01-2006, 23:16
|
|
|
moley napisał/a: | to schowek po str. pasażera był też na kluczyk?? |
Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Zbyniu
![.::Przyjaciel TTT::.](../templates/subSilver/images/ranks/przyjaciel.gif)
![](../images/avatars/4424811244ea019a92283.jpg)
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-01-2006, 15:03
|
|
|
Remi napisał/a: | TO ja tez jestem zgubiony, na blotniku ma SX a deske mam analog ( co prawda Tipo, ale to chyba nie taka różnica ) - skomplikowane to wszystko ... |
Duża różnica - w Tipo deski były analogowe chyba, że wersja z przodu na blotniku była DGT (jak digital).
Wszystko co pisałem wcześniej na temat L/S/SX/SLX dotyczy Tempry. Tipo to inna bajka.
Pozdr,
Z.
[ Dodano: 02-01-2006, 14:07 ]
miszko napisał/a: | moley napisał/a: | to schowek po str. pasażera był też na kluczyk?? |
Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym. |
Kolega w swojej prawie całkiem wypasionej 2.0 z automatem ma kluczyk w schowku ale odbił mu się czkawką bo jak mu się włamali po radio to myśleli, że panel jest w schowku i rozwalili ten zamek. A panelu nie było więc radio zostawili... Wniosek - nie zamykać schowka jak się ma zamykany...
Pozdr,
Z. |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ego
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/8316272104919de730d74a.jpg)
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-01-2006, 15:19
|
|
|
miszko napisał/a: | moley napisał/a: | to schowek po str. pasażera był też na kluczyk?? |
Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym. |
no właśnie ja mam cosik takiego,tylko nie mam do tego kluczyka,nie bardzo wiem jak sie do tego dobrac,zeby to mozna było zamykac,w jaki sposob mozna zmienic zamek w schowku? jak sie do niego dostac,bo z tego co patrzylem na to to to wyglada na jakies zgrzane |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Zbyniu
![.::Przyjaciel TTT::.](../templates/subSilver/images/ranks/przyjaciel.gif)
![](../images/avatars/4424811244ea019a92283.jpg)
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-01-2006, 17:51
|
|
|
Wydaje mi się, że tak jak mówisz pokrywa schowka jest z plastiku i jest zgrzana/sklejona. Mi też nie wygląda na rozbieralną. Zresztą po co likwidować zamek - rozumiem, żeby go chcieć założyć...
A kluczyk - wydaje mi się, ze jest częścią zamienną i do dostania w ASO. Taka prosta rzecz to chyba nawet nie jest unikalna - każdy pasuje do każdego ? W ASO powinni wiedizeć.
Pozdr,
Z.
[ Dodano: 02-01-2006, 17:02 ]
rodzynek napisał/a: | moley napisał/a: |
to schowek po str. pasażera był też na kluczyk?? |
Szczerze mówiąc to nie wiem ale jak pytałem w sklepie o stacyjkę, to mi powiedzieli, że komplet 6-ciu bębenków kosztuje 107 zł. I tak sobie wydedukowałem, że chyba do schowka ten szósty |
Ale do schowka jest mniejszy :-)
BTW, komplet bębenków z kluczykami faktycznie jest drogi - nawet w sklepie z zamiennikami. Mi jak rozwalili bębenek w drzwiach (ale go nie pokonali) to kupiłem nową klamkę z bębenkiem i dwoma kluczykami. Do drzwi mam inny kluczyk (rzadko używany) ale koszotwalo to chyba niecałe 50 zł.
Pozdr,
Z. |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
romano
![.::Moderator::.](../templates/subSilver/images/ranks/moderator02.gif)
![](../images/avatars/13937309364b4f81bc5663c.jpg)
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-01-2006, 21:38
|
|
|
Cytat: | to schowek po str. pasażera był też na kluczyk??
Tak, była też taka możliwość. Lecz bardzo mało T/T widziałem z tym. |
A ja mam ale trochę się zacina to nawet nie zamykam na kluczyk.
ego napisał/a: | no właśnie ja mam cosik takiego,tylko nie mam do tego kluczyka,nie bardzo wiem jak sie do tego dobrac,zeby to mozna było zamykac,w jaki sposob mozna zmienic zamek w schowku? jak sie do niego dostac,bo z tego co patrzylem na to to to wyglada na jakies zgrzane |
Przecież do schowka jest tem sam kluczyk co do drzwi i stacyjki więc problemu nie powinno być no chyba, że miałeś zmeniane zamki. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
![](http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Zbyniu
![.::Przyjaciel TTT::.](../templates/subSilver/images/ranks/przyjaciel.gif)
![](../images/avatars/4424811244ea019a92283.jpg)
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-01-2006, 00:46
|
|
|
A mi się właśnie wydaje, że kluczyk jest inny, mniejszy. Sam bębenek jest plastikowy. Spytam kolegi który tak ma jak to jest u niego...
Pozdr,
Z. |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ego
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/8316272104919de730d74a.jpg)
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-01-2006, 09:30
|
|
|
tak zmieniane miałem zamki,do drzwi i bagażnika mam jeden,do stacyjki drugi i do benzyny trzeci,miałem jeszcze czwarty,ale on tez nie pasował do schowka poprzedni właściciel zgubił klucze |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
rodzynek
![.::czesty bywalec::.](../templates/subSilver/images/ranks/40.gif)
![](../images/avatars/933887135477412b74b208.jpg)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Gru 2005 Posty: 130 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-01-2006, 23:47
|
|
|
ego napisał/a: | tak zmieniane miałem zamki,do drzwi i bagażnika mam jeden,do stacyjki drugi i do benzyny trzeci,miałem jeszcze czwarty,ale on tez nie pasował do schowka poprzedni właściciel zgubił klucze |
Polecam rozebrać wkładki i poprzekładać blaszki blokujące bębenki. Da sie zrobić i mieć jeden kluczyk do wszystkich zamków:) |
_________________ rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ego
![::1100::](../templates/subSilver/images/ranks/100.gif)
![](../images/avatars/8316272104919de730d74a.jpg)
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-01-2006, 07:56
|
|
|
rodzynek napisał/a: | ego napisał/a: | tak zmieniane miałem zamki,do drzwi i bagażnika mam jeden,do stacyjki drugi i do benzyny trzeci,miałem jeszcze czwarty,ale on tez nie pasował do schowka poprzedni właściciel zgubił klucze |
Polecam rozebrać wkładki i poprzekładać blaszki blokujące bębenki. Da sie zrobić i mieć jeden kluczyk do wszystkich zamków:) |
mozesz cos wiecej na ten temat? akurat w to sie nigdy nie bawiłem |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Erewan
![zbanowany](../templates/subSilver/images/ranks/zbanowany.gif)
![](../images/avatars/212115158642a233779eb31.gif)
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 397 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-01-2006, 01:48
|
|
|
romano napisał/a: | Przecież do schowka jest tem sam kluczyk co do drzwi i stacyjki więc problemu nie powinno być no chyba, że miałeś zmeniane zamki. |
Zbyniu napisał/a: | A mi się właśnie wydaje, że kluczyk jest inny, mniejszy. |
Schowek zamykany na kluczyk i z oświetleniem jest własnie na wyposażeniu wersji SLX - zamek jest otwierany TYM SAMYM kluczykiem, co drzwi i zapłon.
moley napisał/a: | wersja sx to przy slx jeden wielki śmietnik |
No własnie nie bardzo - z folderów wynika, że to prawie to samo (jesli nie to samo). Róznice, które sam po długich porównaniach znalazłem, to:
- wersja SLX była tylko z silnikami 1.8, ewentualnie 2,0...
- SLX miało ZAWSZE tapicerkę "Szara Lorica", czyli tą, którą niektórzy z Was widzieli w mojej Malince, a inni moga zobaczyć w dziale Porady - Czyszczenie tapicerki Szara Lorica...
- SLX wcale nie ma WSZYSTKICH MOŻLIWYCH DODATKÓW, np. autopoziomowanie zawieszenia z tyłu było na zamówienie, spryskiwacze reflektorów również, nie wiem jak z elektryką tylnych szyb - ja akurat mam... niemniej była to NAJBARDZIEJ WYPASIONA wersja Tempry
Aha, w prospekcie Cromy sa opisane te literki, potem sprawdzę i napiszę, co i jak.
Co do komputera pokłądowego... to wreszcie DORWAŁEM prospekt, gdzie umieszczono fotkę całego wnętrza Tempry z deską digital i KOMPUTEREM POKŁADOWYM... mmmm... marzenie Jak zrobię skan (a zrobię niedługo), to wrzucę na forum... NAdal jednak nie widziałem jeszcze Tempry do kupienia z tym bajerkiem |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
romano
![.::Moderator::.](../templates/subSilver/images/ranks/moderator02.gif)
![](../images/avatars/13937309364b4f81bc5663c.jpg)
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-01-2006, 20:48
|
|
|
Erewan napisał/a: | Schowek zamykany na kluczyk i z oświetleniem jest własnie na wyposażeniu wersji SLX - zamek jest otwierany TYM SAMYM kluczykiem, co drzwi i zapłon.
|
Erewan napisał/a: | - wersja SLX była tylko z silnikami 1.8, ewentualnie 2,0...
- SLX miało ZAWSZE tapicerkę "Szara Lorica", czyli tą, którą niektórzy z Was widzieli w mojej Malince, a inni moga zobaczyć w dziale Porady - Czyszczenie tapicerki Szara Lorica... |
A czy to się odnosi do Tipo czy Tempry ?
Bo ja mam zamykany schowek ale za to silnik 1,6 a tapicerka to welur.
Dodatkowo elektryczne szyby(przód), regulowana kierownica, spojlery(dolna część zderzaka) w kolorze nadwozia, podświetlany schowek i bagażnik, deska digital.
na karoserii nie mam żadnych oznaczeń, ale coś mi się wydaję, że mam wersję DGT |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
![](http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Erewan
![zbanowany](../templates/subSilver/images/ranks/zbanowany.gif)
![](../images/avatars/212115158642a233779eb31.gif)
Pomógł: 3 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 397 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-01-2006, 01:44
|
|
|
romano napisał/a: | A czy to się odnosi do Tipo czy Tempry ? |
Moje wynurzenia na temat wersji SLX dotyczą oczywiście Tempry, o Tipo nie mam pojęcia - zajrzę do folderu Ale z tego co wiem, Tipo miało inne wyposażenie i inne oznaczenia wersji |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|