|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Mega wysokie spalanie, wariactwo obrotó itp.... |
Autor |
Wiadomość |
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-05-2012, 19:44
|
|
|
Z tym kompem to na zimnym silniku. |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 12-06-2012, 15:25
|
|
|
nie resetowałem kompa, a poprawiło się to wahanie obrotów po wymianie przewodu od odmy obadamy jak spalanie teraz będzie |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-06-2012, 09:11
|
|
|
Wczoraj resetowalem u siebie w 1.6 i.e kompa przez zdjecie klemy.Podlaczylem,odpalilem i pozwolilem sie nagrzac na wolnych.Dzis stwierdzam ze to nic nie dalo.Na zimnym wolne potrafia byc 2 tys,faluja ,skacza i takie tam.
Ostatnio zalozylem nowke przepustnice z cpp.Nic to nie dalo a nawet powiem jest jeszcze gorzej bo czesciej obroty skacza.Nie wiem jak juz z tym samochodem sobie poradzic Na zimnym sa cuda-zdejmuje noge z gazu na 5 biegu a on jedzie 60 kmh na wolnych.Po rozgrzaniu do 90 zwykle juz jest dobrze i rowno trzyma obrotki. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 29-06-2012, 20:36
|
|
|
Cytat: | Do tego wentylator się szybko załącza, przejadę może łącznie ze 4 km i się włącza mimo że temp na zew niska. Na wskaźniku temperatura na ogół 80 do 90 czasem powyżej 100. A wiatrak się załącza przy ok 90 i skurnik nawet po wyłączeniu zapłonu chodzi przez 5 minut |
Dziś to zniwelowałem.
Po raz zaśniedziałe styki przy czujniku temp w chłodnicy
Po dwa uwalony czujnik, zamieniłem i okazało się że mam od FSO
Wymieniłem płyn chłodniczy, bo tamten to jakiś okropnie czarny był, nie olej ale jakiś brudny
I teraz to działa perfekto |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|