Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
falowanie obrotów, wysokie spalanie, wysokie obroty jałowe
Autor Wiadomość
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-03-2012, 13:04   

JAM_BELFEGOR,no wlasnie w pore nie wyczulem piwnego zapachu :) ale info moze komus sie przyda.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Horyzont2 


Wiek: 33
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Wioska Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-03-2012, 12:30   

No więc chyba ustrzeliłem powód dziwnego zachowywania się silnika.... Dziś rano po odpaleniu silnik wskoczył mi na 4tys obr na dzień dobry-tak na powitanie nowego pięknego dnia, więc stwierdziłem, że k... dosyć tego... Zacząłem odłączać wszystkie kostki po kolei i po odłączeniu tego sinik wrócił do normy, więc pojechałem z odłączonym tym czymś... nagrzał się i zniknęło falowanie obrotów, przerywanie i wszystko wróciło do należytego porządku tylko obroty jałowe po nagrzaniu się silnika schodzą ok 800-900(ok bo mam digitale i ciężko mi dokładnie określić, ale na słuch były w normie) a potem wskakują na ok 1300 i na benzynie i na gazie. Po podłączeniu nic się nie zmienia-trzyma to 1300 i dopiero po ponownym odłączeniu silnik wraca do normy. Pytanie mam takie: co to jest co przedstawia zdjęcie? znajduje się przy kolektorze ssącym,od prawej strony silnika pod obudową filtra powietrza.
     Moneta
 
 
pawcio0706 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 146
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-03-2012, 14:37   

z tego co widze jest to czujnik położenia przepustnicy
_________________
Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990
     assistance
 
Horyzont2 


Wiek: 33
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Wioska Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-03-2012, 16:13   

Muszę wiedzieć na 100% co to jest ;] żebym wiedział co kupić 8)
     Moneta
 
 
pawcio0706 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 146
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-03-2012, 19:30   

jezeli to jest po lewej sronie ( od strony paska rozrzaadu, alternatora itp) to na 100% jest to czujnik polozenia przepustnicy.
_________________
Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990
     assistance
 
Horyzont2 


Wiek: 33
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Wioska Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-03-2012, 20:18   

Ok dzięki :) . Dziękuję wszystkim zaangażowanym w pomoc :) . Jeżeli wymiana czujnika położenia przepustnicy nie pomoże napiszę znów z prośbą o pomoc :)
     Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 18-03-2012, 22:20   

Horyzont2 napisał/a:
Jeżeli wymiana czujnika położenia przepustnicy nie pomoże
radze kupic caly uzywany jednopunkt i zalozyc
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-03-2012, 22:20   

Horyzont2, a popatrz jeszcze czy aby na pewno cały układ paliwowy jest szczelny.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Horyzont2 


Wiek: 33
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Wioska Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-03-2012, 23:06   

kamilsitek1983 napisał/a:
radze kupic caly uzywany jednopunkt i zalozyc

Tak tylko z tego co się orientuje z częściami(nawet używanymi) do mojego silnika jest problem, bo ich po prostu nie ma...
     Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 18-03-2012, 23:17   

http://forum.tempra.org/t...o-s-vt22261.htm tu kolega ma wytrysk

** Dodano: 18-03-2012, 23:22 **
no przepustnice z tpsem
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
Horyzont2 


Wiek: 33
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Wioska Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-03-2012, 23:01   

Przepustnica została wymieniona-razem z czujnikiem. Problem wysokich obrotów jałowych(teraz między ok 2-3 tys) po odpaleniu pozostał... Po odłączeniu czujnika położenia przepustnicy na zimnym silniku gaśnie(z tego za zauważyłem silniczek krokowy się cofa wyłączając ssanie). Po podgrzaniu się silnika i podłączeniu spowrotem czujnika położenia przepustnicy wszystko wraca prawie do normy. Prawie bo silnik utrzymuje ok 1000 obr... :sciana: co mam teraz wymienić? Czujnik temperatury w kolektorze zmienia rezystancję od ok(badane w warunkach domowych na wrzątku)2kΩ przy temp pokojowej do ok 550Ω przy wrzątku. Poradźcie coś proszę bo mi się już pomysły kończą...
     Moneta
 
 
Gość

Wysłany: 17-04-2012, 23:03   

a mieżyłeś rezytor wtrysku? Dokładnie jego rezystancję, znajduje się na lewym kieluchu stojąć przodem do auta. I dlaczego nie wymienisz parownika, albo membram? Przecież to Ci sie szybko zwróci? Będziesz miał po problemie, najprawdopodobniej na gazie będzie chodził dobrze.
  
 
Horyzont2 


Wiek: 33
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Wioska Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-04-2012, 17:45   

Kupiłem zestaw naprawczy do tego parownika i jest już zrobiony :) autko chodzi dobrze tylko irytują mnie te obroty dopóki nie odłączę tego czujnika :/ wymieniłem silniczek krokowy-było ok, ale przez 2 dni... Rezystor wtrysku? Na prawym kielichu auta jest jakaś czarna plastikowa puszeczka idzie do niej czerwony gruby kabel z aku... to to jest ten rezystor ? Nie rozbierałem bo nie miałem za bardzo czasu na to...
     Moneta
 
 
Gość

Wysłany: 25-04-2012, 22:05   

to jest złącze przewodów + idących z alternatora do akumulatora. Pisałem na lewym. O którym czujniku piszesz bo nie czaję?jak widzę jesteś z Miasta Łodzi, jak coś to możemy się spiknąć. Co dwie głowy to nie jedna!
  
 
Horyzont2 


Wiek: 33
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 18
Skąd: Wioska Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-05-2012, 17:30   

Mówię o czujniku położenia przepustnicy... Na lewym kielichu nic nie mam. Ok możemy się spotkać, jestem za! Napisz kiedy Ci pasuje tylko pamiętaj, że ja pracuje 8-16 pn-pt ;]
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load