Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo 2.0 i.e. rozrzad
Autor Wiadomość
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 21-10-2008, 21:00   Tipo 2.0 i.e. rozrzad

czy ktos kiedys ustawial pasek rozrzadu? macie jakis schemat czy cos jak ten pasek ustawic bo przeskoczyl mi o kilka zabkow;)
     assistance
 
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-10-2008, 21:09   Re: Tipo 2.0 i.e. rozrzad

Enrique7 napisał/a:
czy ktos kiedys ustawial pasek rozrzadu? macie jakis schemat czy cos jak ten pasek ustawic bo przeskoczyl mi o kilka zabkow;)


nie chcę się zbytnio czepiac, ale na forum istnieje opcja szukaj..

http://forum.tempra.org/t...zadu-vt8721.htm

ustawiasz w taki sam sposób, na kołach jest tak samo jak na fotkach
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-10-2008, 22:10   

DARREK, Przeciez pisze u niego ze 2.0 a to jest 1.4 1.6 SOHC

http://forum.tempra.org/download.htm?id=715
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 22-10-2008, 09:27   

szukaj nie dziala
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-10-2008, 10:57   

Enrique7 napisał/a:
szukaj nie dziala
to ciekawe bo mi działa...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 22-10-2008, 13:01   

a mi cos slabo bo chyba za malo opcji wybieram i za duzo tematow wyskokuje;)

sory za offtopic;)

mam pytanie gdzie jest czujnik polozenia walu? i co to i czy moge tam sprawdzis jak jest polozony wal zeby nie odkrecac tego kola pasowego da jakos tak rade?

** Dodano: 22-10-2008, 21:54 **
kurde no pasek pekniety bede musial wymieniac i teraz problem... zdjelem te kolo pasowe od paska klinowego a tam za nim jakies inne co pasek jest podobny do rozrzadu tylko zabki po obydwu stronach jak to zdjac?
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-10-2008, 07:31   

Enrique7 napisał/a:
zdjelem te kolo pasowe od paska klinowego a tam za nim jakies inne co pasek jest podobny do rozrzadu tylko zabki po obydwu stronach jak to zdjac?
to jest pasek od wałków wyważających,żeby go zdjąć musisz popuscic napinacz,ale weź pod uwage to,ze wałki maja byc ustawione na znakach jak bedziesz składał...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-10-2008, 13:14   

Takie cos jeszcze znalazlem w kompie.







_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 23-10-2008, 16:06   

nom to jest roboty z tym;/ jak zdejme tylko ten pasek od tego drugiego i nie bede krecil tamtymi kolami i wal bedzie w tym samym miejscu to powinno byc dobrze co?

** Dodano: 23-10-2008, 22:10 **
patrzylem na to wszystko kumpel ma ksiazke to bede robil pod ksiazke ale wezme ojca bo sam nie dam rady slaby dostep a ja z chlopakami pierwszy raz cos takiego robie...
teraz nie moge zdjac lapy bo trzeba odkrecic kolo od pompy wodnej(chyba) i nie moge go zablokowac a sruby ciezko ida i slaby dostep wie moze ktos jak to zablokowac?
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-10-2008, 06:49   

Enrique7, jak ściągniesz pasek z tych wałków to na bank Ci sie przekręcą...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 24-10-2008, 19:06   

kurde no juz wiem jak wszystko ustawic wszystko fajnie ale nie moge kola od pompy wodnej odkrecic wie ktos jak mozna to dobrze zablokowac jedna sruba mi zostala a nie chce mi sie opuszczac silnika ale chyba bedzie trzeba;/
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-10-2008, 21:07   

Enrique7, wyciągnąłem pompe razem z kołem... ale nie pamietam juz jak to zrobilem,wiem że napewno nie opuszczałem silnika...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 24-10-2008, 21:29   

da rade? a do czego ta pompa jest przymocowana? jest jakies dojscie do niej?

znalazlem twoj post w tym temacie o tej pompie moze sobie przypomnisz;p
http://forum.tempra.org/t...-r-vt444,25.htm
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-10-2008, 07:19   

Da rade,ale trzeba sie nagimnastykować troche. Przymocowana jest do bloku. Pamietam,ze miałem problem z jedną srubka od przewodu,beznadziejne dojście do niej było.
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-10-2008, 09:08   

ego napisał/a:
Enrique7, wyciągnąłem pompe razem z kołem... ale nie pamietam juz jak to zrobilem,wiem że napewno nie opuszczałem silnika...



Ego wiem że młody juz nie jesteś i pamięć czasem zawodzi :badgrin: ale na 99,99% zdjąłeś koło z pompy wody, między kołem a podłużnicą jest za mało miejsca aby wysunąć wirnik pompy na tyle aby wyszedł z bloku i wyjąć pompę w ten sposób. Do walki z pompą zdejmuje sie kawalek plastikowego nadkola od strony pasazera, kolo, oslone rozrzadu, metalowa oslone mocowana z tylu do pompy wody i wszystko jest jak na dłoni, troche gimnastyki, pare przeklenstw i wylazi bez problemu.

Enrigue7 odezwij się do mnie na PRIV, mam gdzieś jeszcze jedną nówke sztuke pompe, oddam za sensowne pieniądze.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 25-10-2008, 11:49   

mam cala ksiazke o tipo i temprze i szukalem jak sie wyjmuje pompe ale jest tylko napisane do silnikow 1.4 i 1.6 ;/ w tamtych silnikach to juz wszystko bym chyba zrobil;/// nie wiem co robic slabe dojscie obnize silnik nabije klucz nasadowy i nie ebdzie miala wyjscia sroba musi pojsc;)
a teraz mi powiedzcie jak wal mam zablokowac bo musze te kolo od tego paska wyrownujacego zdjac a jak bede trzymal jednym kluczem za kolo rozdzadu to tam sie chyba rozkreci;) nie wiem jak wał zablokowac
     assistance
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-10-2008, 12:10   

Enrique7, wał - ja robiłem tak ze wrzucałem 1-nke i kumpel trzymal noge na hamulcu wtedy odkrecałem kola na wale, pamiętaj tylko ze główna nakrętka na wale korbowym ma "odwrotny" gwint znaczy sie "lewy".

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Enrique7 


Wiek: 34
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 25-10-2008, 14:05   

dzieki grzesiek bo bylem u znajomego machanika i tak mi wlasnie doradzil i chcialem wlasnie o to sie zapytac czy tak da rade w tipo;)

tamta sruba od pompy wodnej nie idzie do pompy wodnej niewiem jak sie zabrac bede muial opuscic silnik i pojdzie;) moze dzis dam rade ustawic bede mial z 5ciu ludzi tom moze damy rade;p

** Dodano: 26-10-2008, 00:45 **
problem byl ale poszlo jakos zablokowalismy zaciskiem nasadke nabilismy i poszlo pasek zmieniony ale zawor wali o tlok;/ nie wiem co teraz chyba trzeba do mechanika zajmujacego sie tym glowice oddac i teraz pytanie czy znowu trzeba bedzie rozrzad ustawiac?
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load