Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo 2.0 problem
Autor Wiadomość
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-02-2010, 15:36   

no i stało się...urwałem tą śrubkę :lol: kocham ten samochód!!
Dalej ciężko pali, dalej spala 16/100, benzyna w oczach ginie :lol:
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-02-2010, 16:34   

Leśniczy hmm może :?: Z zapalaniem jest trochę ciężko, w zimę zwłaszcza (kręcił kilka razy aż do zalania świec) teraz tam po jakiś 3-4sek. załapie, zauważyłem że przy mocnym przydeptaniu wkręca się ładnie aż zaczyna coś strzelać w okolicach filtra powietrza, ogólnie zaczął ostatnio chodzić trochę inaczej ma inny dźwięk...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-02-2010, 18:58   

nie mam już pomysłów co jest nie tak , proponuje diagnostyke komputerową :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 03-03-2010, 21:09   

Panowie, a co powiecie na silniczek(ten zawór) od Alfy 164?(taki sam jest też do niektórych opli). Tam nie ma tej regulacji śrubką. Po prostu podpina się i jedzie. Zakupiłem taki właśnie silniczek i zdam relację jak to działa i czyw ogóle. Jedyna jego wada-grubsze węże potrzeba.

Jak wyzdrowieję to założę i dam znać.
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 06-03-2010, 10:06   

Widzialem taki podobny ktory jest od opla i chyba calibry 2.0, jedyna rzecz to szerszy obwod węzy i trzeba pokombinowac zeby to zalozyc i podlaczenie jest na dwa piny czyli tak jak u nas i kostka idealnie pasuje ciekawe jak to sie moze sprawowac bo myslalem zeby taki patent zastosowac u siebie.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-03-2010, 10:52   

Założyłem, CPP ustawione na 0,21V, ale obroty ma dalej różne. Myślę, że ssie mi gdzieś lewe powietrze i też dlatego. Poza tym te silniczki ze szrotu...czy ja wiem ile one warte? Może gdyby był nowy to inna sprawa. Ale spokojnie, dojdę do tego i dam znać :)
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-03-2010, 13:31   

U mnie po wyczyszczeniu, dopiero po jakimś czasie jak by obroty się wyrównały, tzn gdzieś w granicach 800-900 na luzie i czasami zgaśnie przy wyrzucaniu na luz, tylko znowu pojawiło się szarpanie na zimnym... W poniedziałek jadę podpiąć go pod komputer. Może wreszcie dojdę z nim do ładu :D
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Prawdziwek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 181
Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-04-2010, 22:09   

Postanowilem odlaczyc EGR u siebie w 1.8ie, napotkalem jednak pewna przeszkode a mianowicie, u mnie od zaworu EGR w miejscu zaznaczonym na zdjeciu odchodzi 3 krociec, do ktorego podlaczony jest wezyk, wyglada to tak:




Oczywiscie odlaczylem i zaslepilem, ten ktory idzie do niego z grzybka na dole, oraz dwa, ktore mialem na gorze w EGR, czyli w sumie wypialem 3 wezyki.

Teraz pytanie co robi ten trzeci (zaznaczony czerwona strzalka), bo wszyscy wypinaliscie jedynie dwa?

Dodam ze auto zapala normalnie, ma dobre stale obroty (800) na jalowym i ogolnie jedzie bez zarzutu po zdjeciu tego dodatkowego wezyka.

Mozecie mnie oswiecic za co on odpowiada?
_________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-04-2010, 23:07   

od tego grzybka zaznaczonego na niebiesko ogólnie powinny wychodzić 3 wężyki z czego jeden idzie właśnie do zaworu EGR i nim steruje. tyle że u mnie ten trzeci wychodzi z dołu. w każdym razie to nie znaczenia raczej bo w chwili obecnej twój zawór EGR nie ma "sterowania" więc jest ciągle zamknięty
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Prawdziwek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 181
Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-04-2010, 23:10   

Czyli dobrze ze zdjalem wszystkie?

Reasumujac jaka funkcje pelni kazdy z tych trzech wezykow?
_________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino
     assistance
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-04-2010, 07:42   

Jeżeli już zaślepiasz egr, czyli to w kółku przy kolektorze ssącym i nic więcej nie robisz, to bym pozostawił wszystkie podciśnienia jak były. Układ szczelny, zamknięty.
Możesz to już dalej całkiem wywalić z auta, a podciśnienia pozaślepiać.
Nie pamiętam czy nie idzie któreś do przepustnicy, a jak idzie a ty je zdjąłeś z tego "grzybka" niebieskiego to będzie przez nie zasysać lewe powietrze.
Ale to wszystko jeżeli, bo nie pamiętam czy z przepustnicą połączone jest :P
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 27-04-2010, 10:26   

Raku, kolega mówi że wszystkie wężyki, które ściągał pozaślepiał więc raczej lewego powietrza nie łyka
Prawdziwek,aby EGR się otworzył muszą być spełnione 2 warunki :
- odpowiednia temp silnika czyli 90C ( wężyk nr 1 )
- odpowiednie obroty silnika ( czyli odpowiednie podciśnienie w kolektorze dolotowym. ) ( wężyk nr.2 )

jeśli te warunki zostaną spełnione wtedy "sterownik" czyli ten górny "grzybek" wężykiem nr.3 otwiera zawór EGR i nie dopalone syfy z kolektora wydechowego wracając do ssącego w celu "dopalenia się"
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-04-2010, 10:52   

A ni jeśli tak, to jest ok ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load