|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo 2.0 problem |
Autor |
Wiadomość |
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-02-2010, 15:36
|
|
|
no i stało się...urwałem tą śrubkę kocham ten samochód!!
Dalej ciężko pali, dalej spala 16/100, benzyna w oczach ginie |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-02-2010, 16:34
|
|
|
Leśniczy hmm może Z zapalaniem jest trochę ciężko, w zimę zwłaszcza (kręcił kilka razy aż do zalania świec) teraz tam po jakiś 3-4sek. załapie, zauważyłem że przy mocnym przydeptaniu wkręca się ładnie aż zaczyna coś strzelać w okolicach filtra powietrza, ogólnie zaczął ostatnio chodzić trochę inaczej ma inny dźwięk... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-02-2010, 18:58
|
|
|
nie mam już pomysłów co jest nie tak , proponuje diagnostyke komputerową |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 03-03-2010, 21:09
|
|
|
Panowie, a co powiecie na silniczek(ten zawór) od Alfy 164?(taki sam jest też do niektórych opli). Tam nie ma tej regulacji śrubką. Po prostu podpina się i jedzie. Zakupiłem taki właśnie silniczek i zdam relację jak to działa i czyw ogóle. Jedyna jego wada-grubsze węże potrzeba.
Jak wyzdrowieję to założę i dam znać. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 06-03-2010, 10:06
|
|
|
Widzialem taki podobny ktory jest od opla i chyba calibry 2.0, jedyna rzecz to szerszy obwod węzy i trzeba pokombinowac zeby to zalozyc i podlaczenie jest na dwa piny czyli tak jak u nas i kostka idealnie pasuje ciekawe jak to sie moze sprawowac bo myslalem zeby taki patent zastosowac u siebie. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 06-03-2010, 10:52
|
|
|
Założyłem, CPP ustawione na 0,21V, ale obroty ma dalej różne. Myślę, że ssie mi gdzieś lewe powietrze i też dlatego. Poza tym te silniczki ze szrotu...czy ja wiem ile one warte? Może gdyby był nowy to inna sprawa. Ale spokojnie, dojdę do tego i dam znać |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-03-2010, 13:31
|
|
|
U mnie po wyczyszczeniu, dopiero po jakimś czasie jak by obroty się wyrównały, tzn gdzieś w granicach 800-900 na luzie i czasami zgaśnie przy wyrzucaniu na luz, tylko znowu pojawiło się szarpanie na zimnym... W poniedziałek jadę podpiąć go pod komputer. Może wreszcie dojdę z nim do ładu |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Prawdziwek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 181 Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-04-2010, 22:09
|
|
|
Postanowilem odlaczyc EGR u siebie w 1.8ie, napotkalem jednak pewna przeszkode a mianowicie, u mnie od zaworu EGR w miejscu zaznaczonym na zdjeciu odchodzi 3 krociec, do ktorego podlaczony jest wezyk, wyglada to tak:
Oczywiscie odlaczylem i zaslepilem, ten ktory idzie do niego z grzybka na dole, oraz dwa, ktore mialem na gorze w EGR, czyli w sumie wypialem 3 wezyki.
Teraz pytanie co robi ten trzeci (zaznaczony czerwona strzalka), bo wszyscy wypinaliscie jedynie dwa?
Dodam ze auto zapala normalnie, ma dobre stale obroty (800) na jalowym i ogolnie jedzie bez zarzutu po zdjeciu tego dodatkowego wezyka.
Mozecie mnie oswiecic za co on odpowiada? |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 26-04-2010, 23:07
|
|
|
od tego grzybka zaznaczonego na niebiesko ogólnie powinny wychodzić 3 wężyki z czego jeden idzie właśnie do zaworu EGR i nim steruje. tyle że u mnie ten trzeci wychodzi z dołu. w każdym razie to nie znaczenia raczej bo w chwili obecnej twój zawór EGR nie ma "sterowania" więc jest ciągle zamknięty |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Prawdziwek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 181 Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-04-2010, 23:10
|
|
|
Czyli dobrze ze zdjalem wszystkie?
Reasumujac jaka funkcje pelni kazdy z tych trzech wezykow? |
_________________ Fabbrica Italiana di Automobili Torino |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-04-2010, 07:42
|
|
|
Jeżeli już zaślepiasz egr, czyli to w kółku przy kolektorze ssącym i nic więcej nie robisz, to bym pozostawił wszystkie podciśnienia jak były. Układ szczelny, zamknięty.
Możesz to już dalej całkiem wywalić z auta, a podciśnienia pozaślepiać.
Nie pamiętam czy nie idzie któreś do przepustnicy, a jak idzie a ty je zdjąłeś z tego "grzybka" niebieskiego to będzie przez nie zasysać lewe powietrze.
Ale to wszystko jeżeli, bo nie pamiętam czy z przepustnicą połączone jest |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2010, 10:26
|
|
|
Raku, kolega mówi że wszystkie wężyki, które ściągał pozaślepiał więc raczej lewego powietrza nie łyka
Prawdziwek,aby EGR się otworzył muszą być spełnione 2 warunki :
- odpowiednia temp silnika czyli 90C ( wężyk nr 1 )
- odpowiednie obroty silnika ( czyli odpowiednie podciśnienie w kolektorze dolotowym. ) ( wężyk nr.2 )
jeśli te warunki zostaną spełnione wtedy "sterownik" czyli ten górny "grzybek" wężykiem nr.3 otwiera zawór EGR i nie dopalone syfy z kolektora wydechowego wracając do ssącego w celu "dopalenia się" |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|