Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa przekładni kierowniczej
Autor Wiadomość
maciekw 
witamy nowego


Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 6
Skąd: Czestochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-08-2008, 14:08   

Tak sie zastanawiam jak przy listwie moze byc luz na przekladni....
  
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 29-08-2008, 20:17   

Dzisiaj wymieniałem ten drążek u siebie w maryśce i powiem tyle " ()&*()^&*%&(^$%^#$%& mać !!!! ) też musiałem spawać i ledwo z bidą udało się odkręcić. Przy drugiej stronie wyciagam maglownice i nie będe się meczył.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Kaputzin 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 157
Skąd: Kobylanka/UK
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-02-2009, 02:24   

Na przeglądzie diagnosta zasugerował potrzebę wymiany właśnie końcówki drążka i tzw "jabłka". Dzwonie do ASO spytać o części a meches mówi, że przy wspomaganiu to jest niewykonalne i tylko wymieniają na nową przekładnie kierowniczą - ewentualnie mogą zregenerować ale nie gwarantują trwałości:) No to jak niewykonalne? Mam mu może ten opis i zdjęcia ZielonegoTBG pokazać czy na szkolenie do Niego wysłać?

Wpisałem więc w allegro i ...
http://www.allegro.pl/ite...a_tipo_m24.html
i do tego
http://www.allegro.pl/ite...mpra_prawa.html

Czy to są części które będę potrzebował czy coś jeszcze przygotować wcześniej?
Czy to bardzo skomplikowana naprawa i co mogę uszkodzić?

Wymianę końcówki drążka meches z ASO zaproponował mi za 70 - 100 za stronę z ustawieniem zbieżności. "Jabłka" nie zrobi ale może popatrzeć czy to juz trzeba by je wymieniać ;)
_________________
*** Fiat Tempra 1.6 MPI, Benzyna/LPG, '95, 200 000, DGT, zieleń perłowa***


"Gdy opuści mnie granie, miej w opiece mnie Panie"
     Moneta
 
 skype
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 11-02-2009, 11:15   

Kaputzin, to są właśnie te części.Możesz przed wymianą jeszcze sprawdzić czy ta guma (harmonijka) która osłania przegub w drążku jest w dobrym stanie.
A naprawa nie jest jakaś trudna,tylko jest dostęp kiepski.U mnie w oryginalnym drążku nie było miejsca na klucz,więc żeby go odkręcić trzeba było go pospawać.I na koniec pozostaje zaklepać drążek żeby się nie odkręcił.Też nie za ciekawie z dostępem.


Z czego te serwisy żyją,skoro nic się nie da,a jak już to kosztuje pół auta :(
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load