|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Naprawa przekładni kierowniczej |
Autor |
Wiadomość |
maciekw
witamy nowego
Dołączył: 04 Sie 2008 Posty: 6 Skąd: Czestochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-08-2008, 14:08
|
|
|
Tak sie zastanawiam jak przy listwie moze byc luz na przekladni.... |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 29-08-2008, 20:17
|
|
|
Dzisiaj wymieniałem ten drążek u siebie w maryśce i powiem tyle " ()&*()^&*%&(^$%^#$%& mać !!!! ) też musiałem spawać i ledwo z bidą udało się odkręcić. Przy drugiej stronie wyciagam maglownice i nie będe się meczył. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Kaputzin
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 157 Skąd: Kobylanka/UK
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-02-2009, 02:24
|
|
|
Na przeglądzie diagnosta zasugerował potrzebę wymiany właśnie końcówki drążka i tzw "jabłka". Dzwonie do ASO spytać o części a meches mówi, że przy wspomaganiu to jest niewykonalne i tylko wymieniają na nową przekładnie kierowniczą - ewentualnie mogą zregenerować ale nie gwarantują trwałości:) No to jak niewykonalne? Mam mu może ten opis i zdjęcia ZielonegoTBG pokazać czy na szkolenie do Niego wysłać?
Wpisałem więc w allegro i ...
http://www.allegro.pl/ite...a_tipo_m24.html
i do tego
http://www.allegro.pl/ite...mpra_prawa.html
Czy to są części które będę potrzebował czy coś jeszcze przygotować wcześniej?
Czy to bardzo skomplikowana naprawa i co mogę uszkodzić?
Wymianę końcówki drążka meches z ASO zaproponował mi za 70 - 100 za stronę z ustawieniem zbieżności. "Jabłka" nie zrobi ale może popatrzeć czy to juz trzeba by je wymieniać |
_________________ *** Fiat Tempra 1.6 MPI, Benzyna/LPG, '95, 200 000, DGT, zieleń perłowa***
"Gdy opuści mnie granie, miej w opiece mnie Panie" |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 11-02-2009, 11:15
|
|
|
Kaputzin, to są właśnie te części.Możesz przed wymianą jeszcze sprawdzić czy ta guma (harmonijka) która osłania przegub w drążku jest w dobrym stanie.
A naprawa nie jest jakaś trudna,tylko jest dostęp kiepski.U mnie w oryginalnym drążku nie było miejsca na klucz,więc żeby go odkręcić trzeba było go pospawać.I na koniec pozostaje zaklepać drążek żeby się nie odkręcił.Też nie za ciekawie z dostępem.
Z czego te serwisy żyją,skoro nic się nie da,a jak już to kosztuje pół auta |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|