|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
JAK ODPOWIETRZYĆ HAMULCE? |
Autor |
Wiadomość |
rochaz
Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 45 Skąd: Dublin
Województwo: Other
|
Wysłany: 13-07-2006, 23:26
|
|
|
Odpowietrzylem (sposobem z pompowaniem przez drugiego). Jest lepiej ale nadal pedal spada. Powtorzyc odpowietrzania czy kupic pompke? |
_________________ ...a ja miałem kierownice po stronie pasażera...
...1,6 ie...
Sprzedałem.Żałuje.Mam zdjęcia... |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 14-07-2006, 07:31
|
|
|
EASYKATO napisał/a: | albo jeszcze nie przerabiał tego | jak kolega Alan przerabial odpowietrzanie hamulcow to znaczna czesc kolegow z forum bawila sie....w piaskownicy:)pamietajcie ze gestosc plynu i grawitacja robi swoje...skoro taka to zawodna metoda to czemu wiec stosuja ja w warsztatach?ja sam robie trak od dawna i nigdy nie mialem problemow...pozatym jaki wplya ma cisnienie na rzekoma zmiane kierunku przemieszczania sie powietrza w ukladzie? |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 14-07-2006, 07:56
|
|
|
alan napisał/a: | jak kolega Alan przerabial odpowietrzanie hamulcow to znaczna czesc kolegow z forum bawila sie....w piaskownicy? |
piszesz o sobie w trzeciej osobie??
alan napisał/a: | skoro taka to zawodna metoda to czemu wiec stosuja ja w warsztatach? |
nie znam warsztatów w których stosuje się metodę upuszczania płynu hamulcowego w celu
odpowietrzenia ukł. hamulcowego
warsztaty które odwiedzałem/odwiedzam
stosują przyrząd (wymiana ciśnieniowa)
bądź
stosują metodę : wciśnij>odkręć> zakręć >puść itd
alan napisał/a: | pozatym jaki wplya ma cisnienie na rzekoma zmiane kierunku przemieszczania sie powietrza w ukladzie? |
to fizyki jednak nie miałeś... |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 14-07-2006, 10:44
|
|
|
alan, Smigasz i jest dobrze? U mnie jest super. Więc dajmy sobie siana z tematem. Widzę część ludków jest taka jak ja-nie pomacał nie uwierzy. EASYKATO, napisał ociśnieniowym przelewie-też ma rację z tym że to nie jest jakieś nie wiado co za ciśnienie tylko delikatne naddciśnienie.A płyn to nie woda i znajdując wypływ poprzez swoją gęstość zabiera na swoją wędrówkę powietrze które znajdzie po drodze. Z drógie strony temat mówił o odpowietrzaniu a nie przekładce pustego układu. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 14-07-2006, 14:24
|
|
|
e...tam chlopaki wrazliwe sa:) pewno zanim pomacali tez mowili ze kobitki sa be.... |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
mitsubishit
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2005 Posty: 45 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-07-2006, 11:04
|
|
|
EASYKATO napisał/a: | nie znam warsztatów w których stosuje się metodę upuszczania płynu hamulcowego w celu
odpowietrzenia ukł. hamulcowego
|
Ja znam
Nawet sam tak robie ale tylko po wymianie cylinderkow. Plyn splynie do cylinderka sam i wypchnie powietrze. A przekroj rurki jest tak maly ze powietrze nie przedostanie sie wyzej. Po odpowietrzeniu ZAWSZE auto jest poddawane testowi ham. na rolkach i jest ok.
EASYKATO napisał/a: | warsztaty które odwiedzałem/odwiedzam
stosują przyrząd (wymiana ciśnieniowa)
bądź
stosują metodę : wciśnij>odkręć> zakręć >puść itd |
Zgadza sie ale tej metody glownie uzywa sie do wymiany calego plynu hamulcowego w ukladzie. Ale to juz inna bajka.... |
_________________ Tipo 1.6 i.e. DGT 1990r (149C2.046) |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 20-07-2006, 00:01
|
|
|
wiec jak widac ta praktyka jest powszechnie znana:) |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-08-2006, 17:09
|
|
|
no, ale 'troszkę' odbiegliście od tematu bo (ale to normalne) każdy przedstawia swe racje i metody
a rochaz pyta co ew dalej...
jeśli żadne odpowietrzanie nie pomaga dostatecznie to:
-w jakim stanie masz klocki
-... tarcze
-prewody hamulcowe!!! elastyczne gumowe odcinki! koszyują grosze a robią niezłe jaja po latach
-pompa hamulcowa
-tłoczki czy nie puszczają
no i może ktoś coś konstruktywnego jeszcze dopisze o czym akurat zapomniałem... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|