|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
--Kreci a nie odpala--- |
Autor |
Wiadomość |
Lolo88
Wiek: 36 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 49 Skąd: Gorzów Wlkp.
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 15-12-2008, 22:15
|
|
|
ale nic pewnego czy to modul zaplonowy? moj model digiplex 2 MED 474a |
_________________ Gaziwo dodaje skrzydel...:D |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 15-12-2008, 23:23
|
|
|
Lolo88, pewne na 100% nie, ale na cewce nie masz napiecia ktore powinno isc z modulu. Takie rzeczy jak modul dobrze byloby moc sprawdzic podmieniajac z kims kto ma identyczny, chyba ze mozesz liczyc na dobroc sprzedawcy w motoryzacyjnym ktory pozwoli ci sprawdzic przed sklepem zanim go kupisz |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Lolo88
Wiek: 36 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 49 Skąd: Gorzów Wlkp.
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 16-12-2008, 21:54
|
|
|
witam wszystkich:)
nadszedl czas rozwiazania zagadki:) wystarczylo wyciagnac baterie i nacisnac na stop ok 30 sekund,nie wierzylem w ten sposob kasowania ale sie przekonalem:) widocznie komputer wylapal bledy podczas odpiecia klemy,bo napewno zrobilem ze byl spadek napiecia bo robilem to przy biegu jalowym wiec napiecie nie bylo za wysokie, wszystko wskazuje na to.Dzieki wszystkim za pomoc,a ja juz chcialem wiazke pruc i sprawdzac przejscie z modulu do cewki:D wiecie co nawet silniczek wolnych obrotow sie zrobil bo nie mialem niskich obrotow tylko 2 tys,po wlaczeniu zaplonu silniczek sam mi przepustnice otwieral na ok 2 cm i tak zostawalo |
_________________ Gaziwo dodaje skrzydel...:D |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|