|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo 1.4 Gaźnik .. Pomocy !! |
Autor |
Wiadomość |
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-01-2011, 13:59
|
|
|
witajcie podpinam sie pod temat gaznika 78 KM odkrecilem gorna pokrywe wlotu powietrza i zauwazylem ze jakby brakowalo mi srubki w jednym miejscu powiedzcie czy tam powinno cos byc??bo sam juz nie wiem ....fotootwór w p[rzedniej czesci gaznika... |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-01-2011, 16:31
|
|
|
dspmatrix, a tam gdzie zaznaczylem nie powinno być żadnego podciśnienia?
|
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-01-2011, 17:23
|
|
|
dspmatrix, TLDE były montowane w wielu Fiatach (Tipo,Tempra,Uno,Regata,Strada) więc ten otworek może być pod inny model mocowania i pokrywki gaźnika.
Darek91, to jest powrót paliwa... w TT jest zaślepiony |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-01-2011, 17:30
|
|
|
no własnie ja nie mam pojecia tam gdzie narysowales jest jakby otwor wylotowy według mnie nadm,iaru moze paliwa czy jak bo narysowana na tym kawalku jest jakby <powrót> czy moze <wyjscie> strzalka według mnie cos jest nie halo bo ten otwor jest zaślepiony lub moze mi sie zdaje no i kwestia tego co zaznaczylem to tez jakis otwor z gwintem w srodku ale nic tam nie jest moze nie bylo albo i bylo tego nie wiem....moze jakies dysza ma byc tu od przodka ale nie mam pojecia dlatego sie dolaczylem do tematu
** Dodano: 20-01-2011, 17:32 **
Kajlon, o widzisz kajlonku wydaje mi sie ze w uno byl tam z tylu powrót paliwa ale nie pamietam mimo iz Uniakiem jezdzilem 2 lata <fiat uno 1.0 i.e z katalizatorem i na monowtrysku> |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-01-2011, 17:44
|
|
|
dspmatrix, ZTCW tam gdzie zaznaczyłem jest strzałka "wychodząca".
Czyli że coś wychodzi z gaźnika |
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-01-2011, 19:10
|
|
|
Darek91, otóz to napisalem to powyzej a kolega kajlon rozwiazal problem co to ma byc ten gaznik pasuje do 4 marek aut i w uno np... z tylu gdzie zaznaczyles byl powrot paliwa do zbiornika czyli przelewowy nadmiarowy jak tam se chcemy go nazywacDarek91,napisal to jest powrót paliwa... w TT jest zaślepiony wuiec to z tylu juz z glowy a co do przodka mozliwe ze to mocowanie pokrywki gaznika w uniaku mialem monowtrysk na 3 stopkach byla powieszona pokrywa..pozdrowionka |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
Darek91
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 125 Skąd: Konstancin-Jeziorna
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-01-2011, 19:39
|
|
|
dspmatrix napisał/a: | a co do przodka mozliwe ze to mocowanie pokrywki gaznika |
Mocowanie pokrywki to jest chyba te wysunięte do góry |
_________________ 159A3.000
Stop eco-terrorism, fuck the fuel economy! |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-01-2011, 21:34
|
|
|
dspmatrix, odpowiadam ci na twoje pytanie fabrycznie w tej wersji gaźnika nic tam nie było, ot porostu dziura. Pamiętaj że ten sam korpus był w wykorzystywany w kilku wersjach tego gaźnika, w zależności w jakim silniku lądował i w jakim aucie. Nie które elementy są pozostałością po czymś co było w innej wersji. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|