Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty na jałowym
Autor Wiadomość
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-08-2009, 23:00   

ciechu, dziwne, ale kłocił sie nie bede... to teraz zmieniaj altka i próba w trasie na Pleszew ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-08-2009, 23:31   

ciesiu ty mi tu kartek nie dawaj :popupie: ,jedno pytanie czy ja ci nie mówiłem o altku że nieraz na nie równościach ,nie raz na postoju ma rożne zachowania ,i w ogóle ty DR.HOUS-zie czy zastosowałeś się choć by do jednej mojej wskazówki ,jak ci mówiłem :P ,nie ty zabrałeś pacjentkę i teorie swoje w życie wprowadziłeś ,dobrze ze cię szaleńcze powstrzymaliśmy :D i lepiej jak jutro przeczytam że pacjentka wraca do zdrowie ;) ,bo nie ręczę za siebie :nietoperz: haha
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-08-2009, 23:35   

grabarz napisał/a:
dobrze ze cię szaleńcze powstrzymaliśmy

Dokładnie, zeby nie my to zamiast rejestrowac, bys złomował haha
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maciek_wk 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 568
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-08-2009, 13:43   

no to się porobiło :P :lol:
_________________
jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety

jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci
     assistance   Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-08-2009, 15:00   

I szlag mnie trafia już!!! Zrozumie to ktoś? Przełożyłem altek sprawny i ładowanie jest w kratkę, od 12,2 do 13,6 w zależności od włączonych odbiorników. No i ładowanie rośnie wraz z obrotami. Wiadomo - regulator. Ale ja kur... ten sam altek założyłem spowrotem do mojej starej Tempry i ładowanie było w normie (14,2). Od czego jeszcze mogą być takie wydziwasy?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 25-08-2009, 15:34   

ciechu, masa, i ogólnie podłączenia wszystkie w smoczycy wyczysc, bo jesli w tamtej temprze jest dobrze w smoczycy tez musi byc ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-08-2009, 10:12   

Nie wiem, czy ktoś wpadł na to, ale poznałem dziś przyczynę falujących obrotów. Ustawiałem sobie przed chwilą światła z bratem. A że aku się niezbyt dobrze ma, to mówię do brata: "odpalę go, żeby aku coś tam się podładował". Cyk, rozrusznik i... BUUUUM!!! Wysiadam z auta, patrzę - nie ma obudowy filtra - super! Jutro do pracy pojadę bez. No i obudowę muszę kombinować :sciana: No ale świateł nie skończyłem regulować, więc odpalam silnik mimo wszystko i... obroty przestały falować. Silnik pracuje równiutko. Tyle że na gazie. A miał na gazie falowania (między 900-1100). Filtr, mimo że wyglądał na czysty to prawie powietrza nie przepuszczał. Na benzynie falowanie zapewne nie znikło, bo kiedy regulowałem to wszystko filtr i tak był zdjęty a obroty 600-1500. Tak więc walczę dalej. Czas na posprawdzanie masy.

** Dodano: 30-08-2009, 11:12 **
masy sprawdzone, ładowanie już jest normalne (14,3V). Przejechalem trase Leszno-Z.G., Z.G.-Leszno bez najmniejszego problemu. Więc jeden problem z głowy. Ale niestety falowanie na Pb nie ustało. Faluje tak bardzo, że w pewnym momencie auto gaśnie i jest problem z jego odpaleniem. Czasami trzeba minutę non stop kręcić, żeby załapał. Wymienione - Wtrysk, przepustnica, krokowy, CPP (wymieniony i ustawiony), CTP (niebieski)... Co jeszcze może za to odpowiadać? CPW? Sonda lambda? Lewe powietrze czy uszkodzony komputer? Jak nie dojdę z nim do ładu do przyszłego weekendu, to jadę na komputer. Ale może uda się zaoszczędzić ta stówkę. Dodam, że jak silnik zimny to po odpaleniu obroty ma około 600-700 i nie faluje. Problem zaczyna się po 2-3 minutach, kiedy silnik się trochę rozgrzeje.

** Dodano: 30-08-2009, 11:21 **
Aha, i jeszcze to strzelanie przy odpalaniu kiedy silnik jest ciepły. Raz mi obudowę filtra rozerwało, a pozostałe strzały może bajzlu nie robią, ale są. Nie zawsze, ale 1-2 dziennie mi strzela. Tylko na ciepłym silniku, najczęściej po 10 minutach od zgaszenia silnika. Może to jest jakiś trop?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 30-08-2009, 10:49   

ciechu, odłącz całkiem sondę i zobacz jak się jeździ.Oczywiście chodzi o silnik 835C1.000 :?: W takim razie sprawdź czy nie przestawił się może jakoś CPW na kole pasowym i pasowało by sprawdzić rozrząd.
Czy sprawdzałeś może ciśnienie paliwa w układzie :?:
Przeglądnij też elektro-zawory od gazu czy na pewno odcinają dopływ gazu.A ile ma parownik już natłuczone :?:
Możesz też dla testu odpiąć czujnik temperatury silnika żeby zobaczyć jak zapala i jak pracuje silnik,ale to raczej na ciepłym silniku.
Jeśli się nie mylę to u Ciebie nie ma rozdzielacza tylko duża cewka w tym miejscu.Sprawdź jej masę.
Więcej grzechów nie pamiętam ;D
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 30-08-2009, 11:51   

ZielonyTBG, witam u nas też dostawał wysokie obroty dałem nowy czujnik temperatury cieczy (niebieski) i sonde lambda i mam spokuj :)
_________________

     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load