|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wysokie obroty na jałowym |
Autor |
Wiadomość |
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 22-08-2009, 23:00
|
|
|
ciechu, dziwne, ale kłocił sie nie bede... to teraz zmieniaj altka i próba w trasie na Pleszew |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 23:31
|
|
|
ciesiu ty mi tu kartek nie dawaj ,jedno pytanie czy ja ci nie mówiłem o altku że nieraz na nie równościach ,nie raz na postoju ma rożne zachowania ,i w ogóle ty DR.HOUS-zie czy zastosowałeś się choć by do jednej mojej wskazówki ,jak ci mówiłem ,nie ty zabrałeś pacjentkę i teorie swoje w życie wprowadziłeś ,dobrze ze cię szaleńcze powstrzymaliśmy i lepiej jak jutro przeczytam że pacjentka wraca do zdrowie ,bo nie ręczę za siebie |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 22-08-2009, 23:35
|
|
|
grabarz napisał/a: | dobrze ze cię szaleńcze powstrzymaliśmy |
Dokładnie, zeby nie my to zamiast rejestrowac, bys złomował |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-08-2009, 13:43
|
|
|
no to się porobiło |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-08-2009, 15:00
|
|
|
I szlag mnie trafia już!!! Zrozumie to ktoś? Przełożyłem altek sprawny i ładowanie jest w kratkę, od 12,2 do 13,6 w zależności od włączonych odbiorników. No i ładowanie rośnie wraz z obrotami. Wiadomo - regulator. Ale ja kur... ten sam altek założyłem spowrotem do mojej starej Tempry i ładowanie było w normie (14,2). Od czego jeszcze mogą być takie wydziwasy? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 25-08-2009, 15:34
|
|
|
ciechu, masa, i ogólnie podłączenia wszystkie w smoczycy wyczysc, bo jesli w tamtej temprze jest dobrze w smoczycy tez musi byc |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 10:12
|
|
|
Nie wiem, czy ktoś wpadł na to, ale poznałem dziś przyczynę falujących obrotów. Ustawiałem sobie przed chwilą światła z bratem. A że aku się niezbyt dobrze ma, to mówię do brata: "odpalę go, żeby aku coś tam się podładował". Cyk, rozrusznik i... BUUUUM!!! Wysiadam z auta, patrzę - nie ma obudowy filtra - super! Jutro do pracy pojadę bez. No i obudowę muszę kombinować No ale świateł nie skończyłem regulować, więc odpalam silnik mimo wszystko i... obroty przestały falować. Silnik pracuje równiutko. Tyle że na gazie. A miał na gazie falowania (między 900-1100). Filtr, mimo że wyglądał na czysty to prawie powietrza nie przepuszczał. Na benzynie falowanie zapewne nie znikło, bo kiedy regulowałem to wszystko filtr i tak był zdjęty a obroty 600-1500. Tak więc walczę dalej. Czas na posprawdzanie masy.
** Dodano: 30-08-2009, 11:12 **
masy sprawdzone, ładowanie już jest normalne (14,3V). Przejechalem trase Leszno-Z.G., Z.G.-Leszno bez najmniejszego problemu. Więc jeden problem z głowy. Ale niestety falowanie na Pb nie ustało. Faluje tak bardzo, że w pewnym momencie auto gaśnie i jest problem z jego odpaleniem. Czasami trzeba minutę non stop kręcić, żeby załapał. Wymienione - Wtrysk, przepustnica, krokowy, CPP (wymieniony i ustawiony), CTP (niebieski)... Co jeszcze może za to odpowiadać? CPW? Sonda lambda? Lewe powietrze czy uszkodzony komputer? Jak nie dojdę z nim do ładu do przyszłego weekendu, to jadę na komputer. Ale może uda się zaoszczędzić ta stówkę. Dodam, że jak silnik zimny to po odpaleniu obroty ma około 600-700 i nie faluje. Problem zaczyna się po 2-3 minutach, kiedy silnik się trochę rozgrzeje.
** Dodano: 30-08-2009, 11:21 **
Aha, i jeszcze to strzelanie przy odpalaniu kiedy silnik jest ciepły. Raz mi obudowę filtra rozerwało, a pozostałe strzały może bajzlu nie robią, ale są. Nie zawsze, ale 1-2 dziennie mi strzela. Tylko na ciepłym silniku, najczęściej po 10 minutach od zgaszenia silnika. Może to jest jakiś trop? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 30-08-2009, 10:49
|
|
|
ciechu, odłącz całkiem sondę i zobacz jak się jeździ.Oczywiście chodzi o silnik 835C1.000 W takim razie sprawdź czy nie przestawił się może jakoś CPW na kole pasowym i pasowało by sprawdzić rozrząd.
Czy sprawdzałeś może ciśnienie paliwa w układzie
Przeglądnij też elektro-zawory od gazu czy na pewno odcinają dopływ gazu.A ile ma parownik już natłuczone
Możesz też dla testu odpiąć czujnik temperatury silnika żeby zobaczyć jak zapala i jak pracuje silnik,ale to raczej na ciepłym silniku.
Jeśli się nie mylę to u Ciebie nie ma rozdzielacza tylko duża cewka w tym miejscu.Sprawdź jej masę.
Więcej grzechów nie pamiętam |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 11:51
|
|
|
ZielonyTBG, witam u nas też dostawał wysokie obroty dałem nowy czujnik temperatury cieczy (niebieski) i sonde lambda i mam spokuj |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|