Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty na jałowym
Autor Wiadomość
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 05-08-2009, 20:36   Wysokie obroty na jałowym

W sumie wiem, co jest nie tak, ale nie bardzo wiem co jest do wymiany, bo pierwszy raz bawię się w monowtrysku. A więc problem dotyczy Tempry 1.6ie. Na zimnym silniku jest wszystko ok, tzn. obroty okolo 1000 obr/min, ale po jakims czasie przepustnica nie wraca na swoją pozycję i obroty mam nawet pod 3000 obr/min. Opiszę według zdjęcia:



Więc chodzi o to, że mechanizm oznaczony jako '1' po dodaniu gazu nie wraca całkowicie na swoją pozycję. Wygląda to tak, jakby nawinięta sprężyna była za słaba, żeby docisnąć końcówkę '2' do czujnika '3'. Tzn. dotyka go, ale nie powoduje wciśnięcia tego czujnika i tym samym obroty nie spadają. Po ręcznym dociśnięciu wszystko wraca do normy. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś opisał mi przy okazji wyszczególnione części nazwami, bo nie wiem co to jest (do tej pory tylko gaźniki miałem)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-08-2009, 21:01   

3 to silniczek krokowy i to wlasnie on odpowiada za obroty na jalowym a w twoim przypadku on sie wiesza i blokuje po wysunieciu gdy dodajesz gazu i z tad takie wysokie obroty poczytaj o nim i albo czeka cie czyszczenie albo wymiana
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-08-2009, 21:28   

ciechu, nie baw się w czyszczenie ,tylko wymień na nowy ;) jeżeli to 100 % on ,ale po tym co piszesz to tak ,,radze ci ,śrubki z tyłu masz 3 ,wyczujesz palcami ,są na takie specjalne imbusy ,ale ja wiem że są przerobione na śrubokręt płaski ,tylko taki króciutki musisz mieć ;)
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 06-08-2009, 11:04   

ciechu, co do krokowca to wymiana na nowy by pewnie pomogła, ale na funkiel nówkę, tylko one trochę kosztują - kupisz używkę i nie wiesz ile pojeździsz - jak rozbierzesz ten co masz to w środku jest sprężyna - odwróć ją i poskładaj z powrotem. Dodatkowo sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-08-2009, 11:15   

właśnie znalazłem powód dla którego przepustnica nie wraca na swoje miejsce. Otóż wygląda to tak, jakby na ośce przepustnicy był lekki luz, tzn ośkę można docisnąć o około pół milimetra w kierunku wtrysku. Jak puszczę to wraca z powrotem. I tu jest problem. Przy dociśniętej ośce przepustnica w gardzieli (ta blaszka) pracuje poprawnie, jak puszczę to trze o wnętrze i się zawiesza. I teraz pytanie. Co dalej? Można ustawienie tej blaszki wyregulować na ośce, czy raczej nie? Nie wiem jak się tego problemu pozbyć.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-08-2009, 18:47   

ciechu, jeżeli masz wytartą ośkę to do wymiany jest korpus monowtrysku.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-08-2009, 12:09   

wymieniłem przepustnicę, krokowca i cpp. może powinienem wymienić też sam wtrysk? Objawy jakie teraz mam - na podmienionym krokowcu obroty wariują od 500 do 1500. Na gazie ma 4000 i nie chce zejsc. Jest reakcja podczas ustawiania cpp. Zmienlem spowrotem na starego krokowca i obroty skacza minimalnie ale silnik gasnie. Nie ma reakcji na regulacje cpp. Na gazie wszystko ok - obroty okolo 900-1000. CPU wielokrotnie resetowany. Na benzynie jest w ogole dziwny objaw. Nie reaguje prawie na otwieranie przepustnicy, a jak dam do oporu to sie dlawi i gasnie. Dochodze do wniosku (wraz z grabarzem) ze albo wtrysk jest zasyfiony, albo filtr paliwa, albo pompa juz nie wyrabia. Wtrysk moge podmienic (jak tylko uporam sie ze sruba w ktorej klucz sie slisga), ale odnosnie pompy to nie chcialbym kupowac na darmo i mysle jak ja sprawdzic? Czy lambda tez moze byc przyczyna? Dodam ze na LPG reakcje sa normalne, tylko z Pb mam ciagle problem.

Ile w ogole kosztuje NOWY krokowiec, bo nie moge znalezc nic na Allegro?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-08-2009, 12:27   

ciechu, Nowy krokowiec kosztuje od 60zł(zamiennik) do 250-300zł(oryginał Bosch).
Ja kupiłem jakieś pół roku temu zamiennik firmy GETZ i na razie nie narzekam ;)
Tu masz krokowce z Allegro: http://www.moto.allegro.p...cat=1&country=1
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-08-2009, 12:51   

u siostry w Tipku 1.6 monowtrysk "Bosch" też są takie objawy że jak mu otworzysz przepustnice do się dusi. Wymieniłem sonde lambda , oczywiście kupiłem ory. Boscha, podczas wymiany okazało się że stara sonda miała przetarte kable i zrobiła zwarcie , poszedł bezpiecznik który się znajduję na grodzi. Po wymianie i resecie auto pojeździło jakieś 2 dni i znowu się mu pogorszyło więc pobawiłem się CPP i tym imbusem o którym pisał grabarz, auto chodzi trochę lepiej , dzisiaj jadę kupić cały wtrysk i zobaczymy czy to jego wina.
     Moneta
 
 
maciek_wk 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 568
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-08-2009, 12:55   

Maciek1991, trzeba ustawić CPP zgodnie z instrukcją z pewnego postu o CPP

maciekt8 napisał/a:

Teraz napiszę jak się to ustawia(kiedyś koleś mi wysłał który robił w serwisie co i jak) więc opiszę.

Pierwsza sprawa to cofamy maksymalnie silnik krokowy po to żeby całkowicie zamknąć przepustnicę. Najlepiej go wykręcić do tej operacji. Albo podać napięcie z jakiegoś źródła co by się cofnął. Lub można też zrobić tak - włączamy zapłon luzujemy wtyczkę od krokowca, otwieramy na maksa przepustnicę, dotykamy do stycznika biegu jałowego palcem jak silnik się cofnie to zwalamy mu wtyczkę, nie wolno poruszyć nawet minimalnie przepustnicą bo silnik się wysunie. Ogranicznik przepustnicy ma się całkowicie opierać na śrubie.

Teraz piny 1 i 5 to zasilanie powinno być około 5V. Nas interesują piny 1 i 2. 1 to masa choć nie jest połączona z masą silnika(nie wiem czemu, ale napięcia są jednakowe przy pomiarach). Do tego celu zrobiłem sobie takie styki do miernika które wkładam do kostki po zdjęciu gumki ochronnej)

Teraz należy ustawić potencjometr tak aby napięcie między pinem 1 a 2 lub 2 a masą było od 0,18V do 0,25V (od 180mV do 250mV)

Jak ustawimy za duże napięcie np 0,40V to silnik będzie się zalewał, za niskie to będzie miał za mało paliwa i też będzie telepało. Ustawiłem w 3 autach tak jak opisywałem i jest dobrze przyjąłem średnią wartość 0,20V
Dla przykładu podam że nowa przepustnica z potencjometrem fabrycznie zaplombowanym miała wartość 0,18V.

Pomiary przy częściowo otwartej przepustnicy czyli z podpiętym silnikiem krokowym będą inne bo np na zimnym silniku będzie to napięcie wyższe a na ciepłym niższe.

Tak jak pisałem minimalny ruch czy nawet dokręcenie tych 4 śrub może spowodować zmianę dlatego przy dokręcaniu kontrolujemy wartość.

Składamy wszystko spowrotem robimy reset kompa i testujemy - jazda próbna.

Pozdrawiam


ja swój CPP ustawiłem wg tej instrukcji i jest jak najbardziej super :)
_________________
jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety

jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci
     assistance   Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-08-2009, 12:58   

maciek_wk, zobaczymy, jak nie pomoże wymiana całej przepustnicy to będę kombinował dalej.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 21-08-2009, 16:42   

Powiem tyle ,na pewno miernikami i powyższy opis ,jest jak najbardziej ok i zapewne działa w 100 % ,tylko ja jestem prosty człowiek i nigdy przy tego typu operacji nie użyłem miernika ,a samochód śmigał i miał wszystko na tip top ,mógłbym pomyśleć no far tło mi się ,ale robiłem to nie raz i nie tylko u siebie w aucie ,też u innych kolegów i zawsze ten miernik jak przywozili zostawał tam gdzie leżał ,na tylnim siedzeniu :D , i nawet po takim ustawieniu było auto podpinane pod kompa itp i było wszystko jak w zegarku ,po prostu ja nie wyobrażam sobie majtających mi się kabelków a tu jeszcze ustawiaj ,ale każdy robi tak jak umie ,i naprawdę podziwiam was za te mierniki :D
ciechu, sondę lambde masz dobrą więc nie szukaj jakiejś dziury w całym :zolta: ,popełniłeś gdzieś błąd i teraz musisz to przeanalizować ,gdzieś coś pier*ol ,to była robota na góra 2 godziny przy częściach które zakupiłeś z piwem i grillem zarazem i pierdy leniu o starych babach ,sam zauważ pierwszą ważną rzecz odkąd zacząłeś grzebać ,autu nie polepszyło się tylko jest coraz gorzej ,czyli jak pisałem wyżej gdzieś coś spierniczyłeś i brniesz w złym kierunku ,nie potrafię ci tak pomóc ,bo ja musiał bym widzieć ten silnik ,i od początku sam robić .Szkoda ze nie pomyśleliśmy byś zakupione części od razu wysłał do mnie ja bym ja poskładał i byś przyjechał po gotową :( .I 2 twój błąd że nie zadzwoniłeś ,i nie pisałeś ,mówiłem ci żebyś pytał ,może byś śmigał już ,a tak nie wiem coś tam na wyprawiał ,ale jak czytam to nie mogę uwierzyć że chodzi o auto które ja znam od podszewki.Jeżeli na prawdę nie dajesz rady ,to nie brnij w koszta ,tylko przystopuj i krok po kroku pomyśl co robiłeś ,i wyłap błąd ,i zawsze pytaj ,tyle ile na odległość będę mógł to ci odpowiem .Jak chcesz sprawdzić pompę paliwa ,to odłącz przewód zasilający paliwem od wtrysku ,wsadź w buteleczkę i zobacz z jakim ciśnieniem po przekręceniu kluczyka pompa podaje paliwo 8) ,jak słabe twoim zdaniem to ,najpierw filtr paliwa zmień ,koszt 15 zł
Pozdrawiam magister ;) ,a dla was tych co mierzą miernikiem wielki szacun ,ja chyba nigdy tą technikę nie opanuje :P
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 21-08-2009, 17:56   

ciechu, albo podjedz do mnie :D zaradzimy ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
jagy 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 21-08-2009, 20:16   

ciechuSpróbuj zewrzeć dwa piny w krokowcu,1z2 lub 3z4(nie pamiętam który to ma być) i tak odpal,jak pomoże to ściągnij mostek na krokowcu i powinno być dobrze.Mi tak poradzili jak zmieniałem krokowca,wtedy też obroty miałem wysokie i nie chciały spaść.
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-08-2009, 22:30   

maciek_wk, super instrukcja, tylko czy do ustawienia CPP nie musi być sprawny krokowiec? Ja już właściwie CPP wykluczam, bo silnik nie reaguje na jego regulację.

grabarz, jutro z rańca (wreszcie mam czas) sprawdzę pompę paliwa i filtr. I dam od razu znać co i jak. Na pewno się zgadamy, panie Magistrze :D I nie krzycz na mnie - muszę czasem pogrzebać w aucie, bo w moim silnik nie chce się psuć :D

egon. napisał/a:
ciechu, albo podjedz do mnie :D zaradzimy ;)
Tylko jak? Smoczyca narazie odmawia posłuszeństwa.

jagy, co do wysokich obrotów - problem już rozwiązałem. Wymiana przepustnicy, poprzednia się nie domykała.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-08-2009, 10:20   

ciechu napisał/a:
Tylko jak? Smoczyca narazie odmawia posłuszeństwa.

To zes ładnie nagrzebał :bumbum: :bumbum: :axe: niemam słów, miałes tylko wymienic pare rzeczy, a tu widze, ze coraz goprzej jest :lalala:

ciechu napisał/a:
tylko czy do ustawienia CPP nie musi być sprawny krokowiec?

Oczywiscie , ze tak ;)
Powiedz mi czy on ci teraz wogóle nie zapala, gasnie, czy co bo wkoncu sam niewiem ;)

ciechu, jesli
ciechu napisał/a:
Dodam ze na LPG reakcje sa normalne,

czyli chodzi na LPG to do Pleszewa sie dokulasz :P
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-08-2009, 14:03   

i ja dzisiaj wymieniłem cały wtrysk i Tipek chodzi jak marzenie.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-08-2009, 14:06   

Maciek1991, no to gratulacje ;)



ciechu, ja powiem tak, pozakładaj wszystko tak jak było jak wróciles od grabarza z wyjątkiem wtrysku.... zaznaczam całego wtrysku z obudową tak jak kupiłes, a stary od smoczycy włuz do szafy, oraz dobrze pouszczelniaj ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-08-2009, 14:26   

egon., tak zrobię. mam nadzieję, że będzie jakiś efekt :sciana:
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-08-2009, 16:16   

Maciek1991 napisał/a:
i ja dzisiaj wymieniłem cały wtrysk i Tipek chodzi jak marzenie.

I tu powinieneś brać przykład z kolegi ,to samo ci mówiłem że masz ciechu, zrobić :zolta:
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-08-2009, 21:49   

Wymiana wtrysku nie przyniosła efektu. Za to podmiana akumulatora (stary bo stary ale naładowany) pomogła! Na jakieś 5-10 minut. Potem znów się Smoczycy pogorszyło, ładowania nie było i znowu na benzynie się dławił.

grabarz, :zolta: za co? Nie tędy droga. Ale że ładowania nie sprawdziłeś od prawie roku... :zolta: To jest właśnie powód gaśnięcia Smoczycy w trakcie jazdy. Przerobiłem to już w niej trzy razy i doszedłem z nią do porozumienia ;) A już myślałem, że ona mnie nie akceptuje :D Ale dziś nawet razem wypiliśmy bruderschafta. Ja setkę Smirnoffa, ona litra Pb95 :lalala:
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
jagy 


Wiek: 41
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 22-08-2009, 22:43   

Akumulator akumulatorem,ale duże znaczenia ma pomp paliwa(rozładowany/stary aku nie ma aż tak dużego wpływu jak silnik pracuje)Stara pompa potrafi się sama zapchać.Guma parcieje i odpada tym samym zapychając pompę.
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-08-2009, 22:48   

jagy, pompa dziś była sprawdzana na krótko. Z takim zapałem z jakim ona podaje paliwo napewno można ją wykluczyć. Zastanawia mnie tylko dlaczego podmieniony akumulator dał dał odczuwalną różnicę? Ale tylko do momentu, kiedy tez zaczął się rozładowywać. Przypadek? Paliwo przez filtr przechodzi normalnie. Wtrysk wymieniony. Nie ma chyba juz innych możliwości...
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 22-08-2009, 22:49   

jagy, ale na LPG jest to samo, czytaj uwaznie ;)

ciechu napisał/a:
Za to podmiana akumulatora (stary bo stary ale naładowany) pomogła! Na jakieś 5-10 minut. Potem znów się Smoczycy pogorszyło, ładowania nie było i znowu na benzynie się dławił.

Szczeze powiem, ze to troche dziwne.... jak bez ładowania dojechałes z ZG do Leszna :?: nie mówiąc juz o jezdzie po Lesznie :roll:

To jak jest dobrze to mozesz do Pleszewa podjechac :lalala:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-08-2009, 22:58   

egon. napisał/a:
Szczeze powiem, ze to troche dziwne.... jak bez ładowania dojechałes z ZG do Leszna :?: nie mówiąc juz o jezdzie po Lesznie :roll:
to wlasnie kwestia tego, ze czasem cos tam laduje. Zauwazylem ze wplyw na to ma temperatura. Im wiecej po miescie czy w korkach jezdze tym szybciej altek siada. A w trasie zawsze cos kolo 12,5V jest - wystarczy, zeby silnik nie zgasl
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load