Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze wzmaczniaczem
Autor Wiadomość
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-12-2009, 17:36   

ale jemu o to nie chodzilo... Tylko od kiedy to na kablu remote daje sie bezpiecznik ?
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-12-2009, 17:40   

Stivi, hehehe Nie daje sie bezpiecznika tylko są już tam fabrycznie np. jest w pionku deh 4700,pionku dex p99r,Denon DCT 850,DCT 970r,JVC KD SH 9103 i wielu wielu innych,bezpieczniki tam są na kablu remote o wartości od 0,5A do 1A po co nie wiem bo jakoś mnie to nie interesowało.Są przez fabrykę założone wiec być muszą,a palą sie najczęściej przy podpinaniu remote do wzmaka na włączonym radiu wiec przed czymś zabezpieczają :lol:
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
  
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-12-2009, 17:46   

szczerze to pierwszy raz o tym slysze.. mialem swojego czasu p99r i raczej tam nie bylo nic takiego.. nie wiem jak reszta. Ale bardzo w to watpie..

a pozatym kolega mowil o jakims soniaku z nienajwyzszej polki wiec nie sądze zeby tam byl owy dzyndzel..
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-12-2009, 17:59   

Stivi, To raczej nie wątp kolego ;) Sporo radyjek w swoim życiu przerobiłem i różne cuda widziałem ;) A tutaj zdjęcie owego nieszczęsnego bezpiecznika:

http://www.fotosik.pl/pok...b0d724d79a.html

I jeśli go nie miałeś to miałeś kombinowaną kostkę niestety.W oryginale jest taka jak na focie.
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-12-2009, 18:08   

za bardzo nie widac na jakim kablu jest.. osobiscie najczesciej takie widzialem na kablu zasilajacym jak juz... ale nie bede sie sprzeczal bo byc moze ze tam jest.. ale to nei znaczy ze tak bylo oryginalnie;p bo raczej predzej by bylo widac jakby ktos usunal ten bezp i zlutowal kabel niz jakby przecial kabel i wstawil bezp;p
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-12-2009, 18:15   

Stivi no akurat takie zdjęcie dałem bo nie chce mi sie lecieć do siostry do auta rozwalać żeby zrobić na radyjku ;) Myślałem że to już będzie wystarczające ale widocznie niektórzy są uparci ;) Jak będę dobierał się tam do radio to wstawię dla wszystkich niedowiarków zdjęcie i jeszcze cynke moim dwóm denonom ;) w pionku na zasilającym jest normalny bezpiecznik 4A,taki jak na zdjęciu jest jeszcze na wyjściu do alarmu i oba są wartości 0,5 A pionka przerobiłem w szerz wzdłuż i w poprzek i miałem go od 1 właściciela jeszcze z gwarancją starą i wszystko w oryginale tak jak na fotce ;) A poza tym u kolegi z podobnym nickiem do Ciebie jak się spotkaliśmy też były takie bezpieczniki i wszystko ident patent ;)Pozdro
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
  
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-12-2009, 18:17   

moze sie czepiam ale z ciekawoscia czekam na fotke ;)
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-12-2009, 18:48   

akurat obecność bezpiecznika na REM mogę potwierdzić, miałem w rekach kilka radyjek ( wyciągnietych prosto z pudełka ) , które taki bezpiecznik miały

zaś z teorią drutowania bezpieczników absolutnie sie nie mogę zgodzić. nigdy zamiast bezpiecznika nie wkłada się żadnego druta !!!! metodę taką wymyślili kompletni amatorzy elektroniki nie mający zielonego pojęcia o tym.

nie da się na oko dobrać grubości ani długości metalowego druta aby miał podobną wartość co bezpiecznik ( również istotne jest z czego ten drucik jest zrobiony , zastosowanie np. miedzi zupełni zmieni wartość przepalenia )
weź w rękę dwa szklane małe bezpieczniki jeden wartości 1A a drugi 5A zobaczysz że różnica między grubościami drucika jest praktycznie nie widoczna !!!

w opisanej przez ciebie sytuacji co zrobię kiedy spali mi się bezpiecznik podczas jazdy ? wymienię go na drugi taki sam.
jeśli ktoś w aucie nie ma takiego zestawu jak fotce to tak samo jakby jeździł bez koła zapasowego.
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-12-2009, 18:49   

Wiedziałem że mam jeszcze gdzieś na dysku tą fote wiec tak,to jest ori kostka pioneera dex p99r :

http://www.fotosik.pl/pok...e42d4b6bf9.html

Mam nadzieje że teraz już nie będzie problemów z rozróżnieniem kolorów kabla,choć na poprzedniej focie jakby sie przypatrzeć to widać że ten przewód z tym bezpiecznikiem też jest niebieski ;)

Leśniczy, Twoja metoda usunięcia tej usterki co kolega chciał też do fachowych nie należy i bardziej pod amatorkę podbiega omijając problem a nie go rozwiązując,wiec to kwestia podejścia i proponuje już zostawić ten temat i niech każdy robi jak jemu pasuje ;)
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-12-2009, 19:05   

zwracam honor! aczkolwiek nie musi go tam byc.. osobiscie wolalbym bo wywalic i skrecic kabel bez zabezpieczenia niz rozmyslac czy ten 'drudzik' bedzie dzialal czy moze nie..
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
lapson88 


Wiek: 36
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 13
Skąd: Goleniów
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 06-12-2009, 20:02   

U mnie nie ma żadnego bezpiecznika no po za ty zabezpieczającym przy radiu. ;D A poza tym to zgadzam się z teorią że w każdym aucie powinno się wozić bezpieczniki. A co do zastępowania bezpieczników innymi to powinno się wstawiać mniejszy ( wyjątek gdy padnie 5a bo mniejszych nie ma) ze względu na to że po wstawieniu większego napięcie które spaliło odpowiedni może nie spalić bezpiecznia o większej wartości i w najlepszym wypadku spali sę żarówka ;D A co do mojego rozwiązania ze wzmakiem to wydaje mi się że na ten moment jest najlepsze. A pożądnie zajmę się sprawą przy najbliższej wolnej chwili. A poza tym to przydatny jest taki "pstryczek" kiedy jedziesz z mamą babcią albo inną wrażliwą kobietą ;D
  
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-12-2009, 23:06   

Stivi,Leśniczy, spoko tylko nie zawsze jest pod ręką 0,5A - 1A szklany bezpiecznik rurkowy a w tych radiach co ja miałem to nie jest taki bezpiecznik jak np przy CB i na prawdę ciężko żeby mieć akurat taki pod ręka,wtedy są 2 wyjścia,jechać bez muzy i szukać bezpiecznika albo włożyć coś żeby go zastąpić muzyczka pyka,kupujemy bezpiecznik wkładamy w ori miejsce i każdy zadowolony i gwarantuje że sprzęt tez będzie cały.
W tym konkretnym przypadku mi chodziło żeby dla testu zrobić i wyeliminować tą ewentualność na szybko i tyle ale okazało się że nie ma bezpiecznika tam.Ja dalej będę się upierał żeby wziąć miernik i zmierzyć ile jest na radiu na remote V i to już jako tako naświetliło by sprawę.
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-12-2009, 00:28   

chyba że przepalenie bezpiecznika powoduję zwarcie, wkładasz drut i palisz urządzenie ( np. wzmacniacz )
zola, opisane przeze mnie rozwiązanie owszem podchodzi pod lekką amatorkę, ale poczytaj wyżej zauważysz że w punktach 1,2,3 opisałem jak dojść do źródła problemu ( czyli czy problem stanowi radio,wzmak, czy kabel ) kolega skorzystał z opcji nr 4. czyli poszedł na skróty , olał co jest zwalone i podłączył tak żeby działało. po za tym rozwiązanie z przełącznikiem stosują również ludzie u których wszzytko goli jak potrzeba tyle że chcą mieć możliwość wyłączenie "basu" na wypadem przewożenia ludzi wrażliwych na tym puncie. oczywiście każde nie co lepiej rozbudoane radio posiada regulacje "suba" chcesz wyciszyć tubę, robisz to z poziomu radia.

zola, i nie żebym sie czepiał ale w twoim opisie sprzętu masz"2kW ON BOARD " możesz mi wytłumaczyć skąd wyczarowałeś moc 2000W ? bo według moich wyliczeń twój sprzęt ma max 285W RMS, i to jest 285 wat których i tak nigdy nie wykorzystasz chodźby z powodu generowanych zakłóceń przy rozkręceniu wszystkiego na 100%. uważam że realna moc twojego sprzętu przy rozkręceniu nadającym się do słuchania to ok 150W RMS czyli 17 razy mniej niż napisałeś. no chyba że chcesz powiedzieć że tak szanujący się audiofil opisuje moc muzyczną a nie RMS ? i jeszcze sumuję moc wzmaka + tuby, radia + głośników :)

może naświetle trochę sprawę nie wtajemniczonym :
najwyraźniej z obliczeń kolegi wynika że jeśli ktoś sobie kupi np ten wzmacniacz
http://www.allegro.pl/ite...m_ce_f_vat.html
to ma 1800W a nie 100 :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 07-12-2009, 08:38   

Mój post będzie chamski ale mam dość niektórych z tego forum i użerania sie z ludźmi którzy pozjadali wszystkie rozumy na temat CA i piszą że np głośniki 10cm współosiowe grają wspaniale i tego typu brednie wypisują na tym forum....

Leśniczy napisał/a:
słuchania to ok 150W RMS czyli 17 razy mniej niż napisałeś

hahahahahahahah
Błądzisz oj błądzisz i to nawet nie wiesz jak bardzo.

Widze ze jesteś wytrawnym specjalistą w dziedzine CA wiec niestety muszę Cie zasmucić,nie jest tak.

Juz z drugą osobą na tym forum sie spotykam która ma tak ograniczony tok myslenia,bez obrazy ale dedukuj sie trochę kolego.

Leśniczy, to to masz lipę z matematyką i małą wiedzę o sprzęcie car audio ;) I proszę jak nie masz pojęcia o tym to się nie wypowiadaj bo tylko sie ośmieszasz 2kw to jest moc RMS którą w tej konfiguracji co teraz mam aktualnie dysponuje na wzmacniaczach.Jeśli bym jeszcze lanzara spiął w mostku w 2 ohm moc tego zestawu by wzrosła o jakieś 200 RMS

DLS A6 generuje moc mierzoną moc 1286 RMS przy oporności 1 ohm (dla niewtajemniczonych to jest monoblock,wzmacniacz jednokanałowy stworzony tylko mi wyłącznie pod subwoofer) to jest za drogi sprzęt żeby sie bawić w moc PMPO za tego nowego wzmaka kupił bym Twoją tempre :P
http://www.allegro.pl/ite...instrukcja.html

Lanzar generuje moc 2x 220wat RMS przy obciążeniu 2 ohm (i to nie jest ten nowy badziewiarski lanzar tylko stara szkoła produkowana w USA)
http://allegro.pl/item830...hool_z_usa.html

Phoenix Gold dysponuje mocą 2x 100 watt RMS to jest swojego rodzaju rodzynek i danych o nim za wiele nie ma ale prosze wierzyć na słowo ;)

Co daje prosty rachunek 1926 watt RMS mocy wzmacniaczy jeśli dodał bym do tego moc głośników w RMS wyszło by 3066 ;)

I to są wszystko moce mierzone i poparte pomiarami przez specjalistów w różnych magazynach,następnym razem proszę poczytać trochę i pisać debi*** opinie.

I jestem tego na 100000% pewny że i tak nie przemówiłem Ci do rozumu i dalej będziesz się upierał że to jednak TY masz racje,ale wiesz co,leje na to sikiem prostym bo już nie mam siły ani chęci tłumaczyć komuś że nie jest tak jak akurat on sobie to wyobraził.Doradzajcie głośniki 10cm współosiowe,doradzajcie TUBY (jak można doradzać coś co jest zrobiona z prasowanego papieru i tylko buczy a nie gra O_o) zamiast SKRZYŃ,montujcie w tylną półkę głośniki,mnie to wali bo od takich opinii rzyg** się chce i już nie będę nikogo nigdy wyprowadzał z błędu.

Pozdrawiam
Szymon
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-12-2009, 09:23   

zola napisał/a:


DLS A6 generuje moc mierzoną moc 1286 RMS przy oporności 1 ohm (dla niewtajemniczonych to jest monoblock,wzmacniacz jednokanałowy stworzony tylko mi wyłącznie pod subwoofer) to jest za drogi sprzęt żeby sie bawić w moc PMPO za tego nowego wzmaka kupił bym Twoją tempre :P
http://www.allegro.pl/ite...instrukcja.html


ja bym sie obrazil ;p fakt ze A6tka to gruby sprzet ale jako uzytkownik TT nigdy nie zamienilbym blaszanego gowna za Tt;p



zola napisał/a:
I jestem tego na 100000% pewny że i tak nie przemówiłem Ci do rozumu i dalej będziesz się upierał że to jednak TY masz racje,ale wiesz co,leje na to sikiem prostym bo już nie mam siły ani chęci tłumaczyć komuś że nie jest tak jak akurat on sobie to wyobraził.Doradzajcie głośniki 10cm współosiowe,doradzajcie TUBY (jak można doradzać coś co jest zrobiona z prasowanego papieru i tylko buczy a nie gra O_o) zamiast SKRZYŃ montujcie w tylną półkę głośniki,mnie to wali bo od takich opinii rzygać się chce i już nie będę nikogo nigdy wyprowadzał z błędu.


stwierdzenie 'doradzajcie głosniki tuby i inne' jest tak jakby wyjęte z pamietnika zranionego misia. Jesli juz takie rzeczy piszesz to podaj osobe która niby takie rzeczy poleca! To, że osoby ktorych nie interesuje tematyka CA pytaja o glosniki 10cm to absolutnie normalne zjawisko..

Sumowania mocy nie bede komentował bo szkoda gadac
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 07-12-2009, 09:52   

Stivi napisał/a:
Sumowania mocy nie bede komentował bo szkoda gadac

Nie było moim zamiarem sumowanie na forum mocy wzmaków ale to kolega Leśniczy zaczął tą zabawę,pewnie poczuł sie urażony którymś moim postem i chciał dogryźć co lekko mu nie wyszło,oparł obliczenia o nie wiem jakie dane ani wzory matematyczne,a ja tylko go chciałem wyprowadzić z błędu w jakim by tkwił.
Co do tuby to na szybko znalazłem 2 przykłady a'la : a ja mam tube i gra bardzo fajnie
To że sie pytają o 10cm głośniki to wiem że jest normalne bo sam raz doradziłem takie głośniki ale podkreśliłem że jakość ich jest równa 0 na co zaraz inni wyskoczyli żeby sie kłócili ze mną bo głosniki 110w pod radiem grają wspaniale,i chodziło mi głównie o to że niektórzy są niereformowalni i nie przetłumaczysz że to zagra ale nijak i dalej będą upierać sie przy swoim...
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-12-2009, 10:10   

no w sumie szkoda gadać. kupa bzdur i bredni.zola, podajesz moc wzmacniacza przy 1ohm a podpięty pod to sonic 15"
pracuje jako 2x2ohm czyli 4 ohm więc moc właśnie ci spadła z 1286 na 500 .... popatrzmy dalej piszesz że lanzar ma 2x220 przy 2ohm ale tu znowu masz podpięte głośniki które mają 4ohm :badgrin: i moc 115W,więc znowu spada z 2x220 na 2x115.
masz jakieś pojęcie i tym właśnie próbujesz na ściemniać :badgrin:
jesli nadaj się upierasz na swoje 2000W to przelicz to na Ampery ( na pewno potrafisz ) i zastanów się co by powiedział twój alternator i akumulator na obciążenie ponad 150A :badgrin:

sprzęt zapięty pod 4ohm-owe głośniki a podajesz moc wzmacniaczy przy 1ohm, mistrzostwo świata
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 07-12-2009, 10:13   

Leśniczy.....jakbyś wiedział sonic na 2x2 ohm i można spiąć w 1 ohm...

http://www.fotosik.pl/pok...5c516b79cf.html

i ponownie kłaniają sie podstawy CA....i kolejna Twoja teoria wzieła w łeb...a teraz mam dla testu na przód re audio xxx comp 6 które mają oporność 2 ohm i stąd oporność 2 ohm na wzmaku....żal....jakbyś czytał uważnie forum to nawet założyłem temat jaki można największy altek załadować do tempry bo mój nie wydala ale niestety nikt mi nie umiał pomóc....kolego nie wypowiadaj sie już bo sie tylko udowadniasz sobie sam brak wiedzy i kompetencji....i tak jak pisałem na 100000% to do Ciebie nie dotarło a szkoda bo jak chociaż jednego człowieka z błędnego myślenia wyprowadzę to sie ciesze....
Sedze już pare latek w tym,pare zawodów zaliczyłem,troche klocków przerzuciłem i nie ściemniam bo nie mam po co tylko staram sie podzielić jakimś tam wiedzą i doświadczeniem z osobami które tego potrzebują i usiłuje pomagać ale niektórzy to strasznie utrudniają snując teorie spiskowe że próbuje nabijać w butelke innych...

Jak chcesz być głównym mentorem w dziedzinie CA na T/T to ja Ci w żadnym razie nie stoje na drodze tylko poducz sie bo razi trochę taki brak wiedzy.
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-12-2009, 10:40   

dobra spoko masz 2000W :badgrin: w środku auta nic nie słychać ale ważne że słychać cie na drugim końcu miasta. akumulator siada po paru minutach. a z braku co najmniej dwóch kondensatorów po 2F spadki napięcie są tak duże że zamiast basu słychać zniekształcenie a już w szczególności przy 1ohm

to może zakończę to tak weź w rękę miernik cengowy , założ go na kabel plusowy , włącz granie i zrób fotkę (oczywiście bez świateł nawiewu itp) jeśli wskoczy tam przynajmniej 100A to zwracam honor i wysyłam ci skrzynkę piwa

wiem napiszesz że nic nie musisz udowadniać takim amatorom jak my tu na forum , w sumie to może masz rację bo podejrzewam że bardziej zrobi sie przykro tobie niż mi kiedy pobór prądu wykaże że nie przekraczasz nawet 500W
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 07-12-2009, 10:47   

I kolejny chętny do zwrócenia honoru ehhhhh z jednym bój wygrałem a z Tobą będzie jeszcze łatwiej ;) Odwracasz kota ogonem i próbujesz zamaskować swoje wpadki wynikające z niewiedzy,ale spoko jak tylko będę miał chwile czasu to z miłą chęcią przygarnę skrzynie browara ;) Ja niestety muszę Ci udowodnić to bo dalej upierasz się przy swojej wizji,tyle razy już Ci udowodniłem że jesteś w błędzie a Ty dalej swoje...z chęcią zrobię to raz jeszcze...
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-12-2009, 11:57   

Leśniczy napisał/a:
kiedy pobór prądu wykaże że nie przekraczasz nawet 500W


jeśli ma spiete cewki 2x2ohm w 1ohm a jest taka mozliwosc to A6 potrafi napompowac 1kW. Nie jestem nikomu przeciwny i temat traktuje jako wymiana spostrzezen bo nikt z nas tu profesjonalista nie jest. A czepiam sie bo wydaj mi sie ze argument bez potwierdzenia jest niczym. Ale zola zaczynasz marudzic nie od rzeczzy...

zola napisał/a:
I kolejny chętny do zwrócenia honoru ehhhhh z jednym bój wygrałem a z Tobą będzie jeszcze łatwiej ;)


chyba nie mowisz o mnie?
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 07-12-2009, 12:08   

Stivi napisał/a:
chyba nie mowisz o mnie?

Po prostu jak jestem czegoś pewny to nie wypowiadam sie,mieliśmy spięcie o remote,zostało wyjaśnione i już po sprawie.nie czuje sie jakby ktoś mi zabrał honor bo wiem co pisze i jestem tego pewny wiec nikt mi go nie zabierze tym że twierdzi inaczej ,a jak nie wiem to siedze cicho,dlatego np nie udzielam sie w sprawach silników itp.
Zakończymy ten spór jak tylko pojadę do znajomego elektryka i nagram filmik bo znając podejście do rzeczy Leśniczego, to samo zdjęcie nie wystarczy bo poda pewnie argument że przerobione photoshopem xD hehehe
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-12-2009, 12:15   

zola napisał/a:
Stivi napisał/a:
chyba nie mowisz o mnie?

Po prostu jak jestem czegoś pewny to nie wypowiadam sie,mieliśmy spięcie o remote,zostało wyjaśnione i już po sprawie.nie czuje sie jakby ktoś mi zabrał honor bo wiem co pisze i jestem tego pewny wiec nikt mi go nie zabierze tym że twierdzi inaczej ,a jak nie wiem to siedze cicho,dlatego np nie udzielam sie w sprawach silników itp.
Zakończymy ten spór jak tylko pojadę do znajomego elektryka i nagram filmik bo znając podejście do rzeczy Leśniczego, to samo zdjęcie nie wystarczy bo poda pewnie argument że przerobione photoshopem xD hehehe


tak albo nie ? nie czuje sie jakbym skims przegral 'boj'. Wyrazam swoje opinie na temat na poziomie informacji jakie posiadam i dziekuje. Ktos sie nie zgadza podaje argument i swieto.
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
zola 



Wiek: 38
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 50
Skąd: Namysłów
Województwo: Opolskie
Wysłany: 07-12-2009, 12:36   

Stivi napisał/a:
Wyrazam swoje opinie na temat na poziomie informacji jakie posiadam i dziekuje. Ktos sie nie zgadza podaje argument i swieto.

Ja też sie nie czuje jakbym wygrał bój,miałem na myśli to że kogoś wyprowadziłem z błędu odpowiednimi argumentami i wyjaśniliśmy spór, i git forum jest po to żeby wyrażać swoje opinie,wymieniać sie poglądami i rozwiązywać problemy,leśniczemu skończyły sie argumenty w temacie to doczepił sie mojego audio mimo to że nie ma pojęcia o mocy i możliwościach danych wzmacniaczy i głośników i instalacji zasilającej to wszystko u mnie w aucie co udowodniłem nie raz w tym temacie i przegra skrzynie browara i to jemu można podziękować że marudzi i powstał meeega OT (swoją drogą dziwie sie że mam jeszcze możliwość pisania postów xD) ja tylko wyjaśniałem mu że sie myli i to nie raz.Do czasu filmiku będe siedział już cicho w tym temacie.Pozdro
_________________
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wku*wiać. To właśnie jestem Ja..
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-12-2009, 13:22   

zola napisał/a:
leśniczemu skończyły sie argumenty w temacie to doczepił sie mojego audio


co ty wogóle dajesz ? kolega lapson podziękował gdyż jego problem został rozwiązany.
doczepiłem sie drutowania bezpiecnzików i twoich 2kw, które mnie śmieszą . zresztą nie kłóćmy się juz o to ty masz 2kw bo tylko tak sobie napisałeś. ja twierdzę że piszesz głupoty.
jeśli miernik pokaże pobór przekraczający 100 Amper (czyli 1200Wat ) wysyłam skrzynkę piwa i mówię poważnie. przy 2kw powinno być 160 amper. jeśli miernik wykażę faktyczne 2000Wat czyli 160A wysyłam dwie skrzynki pod wskazany adres
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load