Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja gaźnika Weber 32/34 TLDE
Autor Wiadomość
DITAN82 



Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-03-2010, 16:58   

Bardzo dziękuję kolego JAM_BELFEGOR nie moge doczekać się regenerowania gaźnika :D
_________________
Tipo 1.4 93r Gaźnik/LPG
Omega B 96r 2.5 V6 LPG BRC
     Moneta
 skype
 
sekowski 


Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 7
Skąd: Głogów
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-10-2010, 10:54   

Bardzo dobry pomysł, właśnie czegoś trakiego potrzebowałem. Oby było więcej takich pomysłów. Pozdrawiam
_________________
Fiat Tempra 1.6 Benzyna 75KM (Gaźnik)
     assistance   Moneta
 
 
danielk 
witamy nowego


Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 08-11-2010, 20:25   

Zabieram sie do czyszczenia gaznika bede robil to pierwszy raz dzieki za pomocne materialy
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 106 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3452
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-03-2011, 21:30   

W Krakowie w sklepie Auto Wanda jest jeszcze kilka zestawów regeneracyjnych do naszych Weberów, można zamówić. Wczoraj pytałem koszt 56zł http://autowanda.pl/ ==> strona sklepu podaję ją żeby mieć namiar na sklep telefon itp. Co prawda jest to bardziej zwykły sklep niż internetowy ale chłopaki na pewno po konsultacji telefonicznej czy @ na pewno wyślą towar we wskazane miejsce. Trzeba podać typ gaźnika przy zamówieniu. Dla nie rozgarniętych potaję jeszcze raz Weber 32/34 TLDE lub Weber 32/34 TLDE 2 (to to samo rożni się drobnym szczegółem, ale zestaw jest ten sam)
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP)
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP)
  
     assistance   Moneta
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 24-03-2011, 23:12   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Dla nie rozgarniętych potaję jeszcze raz Weber 32/43 TLDE

To dla mnie - czyli taki jest w 159A.300?
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
Kajlon 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1365
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-03-2011, 23:13   

kaminkrz, tak 8) z boku gaźnika masz oznaczenie.
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
dspmatrix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 251
Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-08-2012, 17:22   

stefan w okolicy Wojnowa jest stary zaklad gaznikowców moj kumpel zna dokaldniej ten rejon postaram sie dorwac adres do nich babka ma okolo szescdziecieciu paru lat i nadal grzebie w gaznikach
_________________
1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h
     assistance   Moneta
 
 skype
 
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-10-2012, 15:18   

ja też posiadam takie zestawy naprawcze gaźników 1.4-1.6 włoskiej firmy Meat&Doria po 55zł dla klubowiczów + ewentualne koszty wysyłki :) Jeśli są chętni to proszę o PW
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-10-2012, 21:24   

dałem za taki w Krakowie 58zł (Auto Wanda). Po remoncie gaźnika miód i poezja ! nie oczekiwałem aż takich rezultatów.
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
reval666 



Wiek: 25
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 11-10-2012, 22:02   

Dziś oglądałem swój gaźnik i nie mam podpiętego żadnego kabla do elektrozaworu. nie wiem gdzie szukać go, skąd ma on iść? I co jeśli jest on nie podłączony?
     assistance
 
 
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 12-10-2012, 11:10   

reval666, zobacz czy nie ma jakiegoś wolnego przewodu cienkiego pod maską w okolicy gaźnika.Z reguły opiera się na wężach.Może być bez konektorka bo często się urywają.Najlepiej go zalutować i problem z głowy :D
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
Kajlon 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1365
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-10-2012, 14:52   

Za gaźnikiem przy ścianie grodziowej z wiązki powinny wychodzić 2 kable (ze schematu nr. 8 i 12) Sam dojdziesz po schemacie ;)

_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
reval666 



Wiek: 25
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 12-10-2012, 16:55   

A czym sie obiawia brak podlaczonego elektrozaworu?
     assistance
 
 
Kajlon 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1365
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-10-2012, 17:24   

reval666, na wstępie wykręć elektrozawór i sprawdź czy jest kompletny. Co do objawów... gaśniecie silnika lub bardzo niskie obroty. Sprawny i podłączony zawór otwiera się po przekręceniu kluczyka a zamyka przy hamowaniu silnikiem do 1800 RPM poniżej 1800 RPM otwiera się o ile dobrze pamiętam ;D
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
reval666 



Wiek: 25
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 12-10-2012, 19:59   

A to już widać jest przyczyna gasnącego silnika i obroty okolo 800RPM bez roznicy jak sruba pbrotów wkrecona. Gdybybył niekompletny mozna dostać cześci badz calego w motoryzacyjnym?
     assistance
 
 
Kajlon 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1365
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-10-2012, 20:06   

Najpierw zdemontuj to co masz i obadaj. Zrób foto.

Tak powinien wyglądać


Może będzie się dało naprawić jak tylko kabelek jest urwany 8)
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
reval666 



Wiek: 25
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 12-10-2012, 20:20   

No kabel jest urwany przy samej nakretce. jest to rozbieralne? Bo kabel do niego juz znalazlem
     assistance
 
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-10-2012, 11:03   

miałem to ostatnio w rękach bo robiłem remont gaźnika i z tego co widziałem to przewód jest zatopiony w oprawie więc raczej tego łatwo nie rozbierzesz. Ale sama wymiana uszczelek, membran, oringów i zaworu iglicowego czyni cuda :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
bleczkinsan 


Wiek: 35
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 28-01-2013, 16:06   

Ja niedziałający elektrozawór wykręciłem, wyjąłem sprężynę, wcisnąłem dyszę i wkręciłem. Teraz nie gaśnie na biegu jałowym. Czy regulacja gaźnika ma sens, jeżeli nie działa elektrozawór?
     Moneta
 
 
mkuczma 
witamy nowego


Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 1
Skąd: Łańcut
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 28-05-2013, 11:43   

A co może być przyczyną zbyt wysokich obrotów jałowych nawet na całkiem wykręconej śrubce od regulacji?
  
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-05-2013, 21:48   

np. obwód podciśnienia z przedmuchami
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
danieldaniel 
witamy nowego


Wiek: 24
Dołączył: 13 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 17-08-2013, 22:24   

Link do Manuala jest stary i nie działa : ( :sciana:
_________________
TIPO 1.4 93' 78HP
     assistance
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 106 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3452
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-08-2013, 06:08   

Zapewniam cie że jak najbardziej działa, ale jest dostępny dla forumowiczów z grupy vip lub bardziej zaawansowanych stażem.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP)
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP)
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Tanie klucze do gier, cd keye, prepaidy

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 14 days
Network load