Zmiana podświetlenia zegarów na wewnętrzne |
Autor |
Wiadomość |
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 18:37
|
|
|
Panaracer napisał/a: | Mam dylemat nie wiem czy zainstalowac wersje z delikatnym zarysem zegarów-widoczne w dzien tylko po włączniu podświetlenia czy też zrobić to tradycyjnie. |
To już zależy od gustu
Panaracer napisał/a: | skąd można pociagnąć prąd z aku ale tylko taki który załącza sie po przekręceniu kluczyka?? |
Do czego Ci ten prąd?? W którym miejscu chcesz się wpiąć żeby było Ci najwygodniej??
Panaracer napisał/a: | A i jeszcze jedno pytanie- czy dla licznika nie ma rożnicy jaką mu się wskazówke przyłączy? |
Jak u siebie ściągałem, to o założeniu nic się nie zmieniło, widocznie nie ma to znaczenia:)
Panaracer napisał/a: | Problem może być też z miejscem dla wskazówki od poziomu paliwa-tam jest mało miejsca i nie wiem czy kołnierz nowej wskazówki nie bedzie wadził o spód deski |
Również nie mam pojęcia, najprościej sprawdzić |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
yeah90
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 103 Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-03-2011, 23:57
|
|
|
Panaracer chłopie z kąd wziąłeś te tarcze
No i jaki koszt
Co do zasilania to jeżeli chcesz, aby podświetlanie włączało się w momencie zapalenia postojówek (czyli tak jak bylo standardowo) to wyjmij oprawke standardowej żarówki od podświetlenia i tam wlutuj dwa kabelki do których podłączysz całą instalację nowego oświetlenia
Pamiętaj jednak żeby rozpracować na której ścierzce jest "+" a na której "-" bo to bardzo ważne dla diód.
Czekam na zdięcia efektów |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..." |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2011, 16:41
|
|
|
No i nie martw się że uszkodzisz diody w razie jak byś pomylił bieguny. Po prostu nie będą świecić. Właśnie też chciałbym to wiedzieć gdzie nabyłeś te tarcze. Wyglądają lajtowo, do tego niebieskie diody.. Bajka ^^ |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-03-2011, 17:43
|
|
|
dwids już wyjaśniam
Chodzi mi o to ,że chce mieć tarcze podświetlane po przekręceniu zapłonu a nie odpalonym silniku. Gdybym chciał podłączyć pod światła nie ma z tym problemu-oczywiście prąd biorę z listw od żarówek. Problem w tym ,że jak zapodam wersje z niewidoczną skalą to muszę ja podświetlić aby cokolwiek zobaczyć. Ale wszyscy znajomi mówia mi że to dobry pomysł. Jeśli zrobie klasyczną wersje z widocznymi cyferkami i kreskami problem znika ( głównie chodzi o to ,że nie zawsze smigam na światłach
mam zdjęcia lepsze to zaraz wstawie i zobaczycie istote "problemu"
** Dodano: 04-03-2011, 17:54 **
Ostatnie zdjecie przedstawia próbkę wersji tradycyjnej-czytelna w dzień bez podświetlenia. Zdjęcie z lampą błyskową ukazuje efekt w dzień-będą widoczne tylko wskazówki-oczywiście o ile nie włączy sie zapłonu-ale nie wiem na ile to bedzie widoczne w dzień słoneczny nawet na podświetleniu-w nocy efekt jest super-nie daje po oczach i cieszy oko.
Zastanawiałem sie nad alu ramkami aby przełamać czerń zegarów ewentualnie dorobić plekse z dużymi otworami na tarcze-tak aby efekt był jak w wersji z silnika 2.0--ale nie wiem czy mnie fantazja nie ponosi.
Nie bedę wymieniał zarówek w nawiewach i dzwigniach kierónków wiec zastanawiam sie czy białe podświetlenie to dobry pomysł czy lepiej dac oryginalną zieleń. Na pewno nie będzie niebieski.
Czekam na wskazówki-coś długo idą-jak tylko je dostane to postaram sie wszystko do kupy i zrobic zdjęcie( nie mam jeszcze przewodów od podcisnienia)
Chciałem podłączyć voltomierz od A6 ładny jest ale nie wiem jak sie go podłącza czy wystarczy mu zwykłe plus i minus.
p.s. nie ma ktos z was obudowy zegarów od tipka z obrotkiem bo moja niestety spadła mi i szkło pękło.
** Dodano: 04-03-2011, 17:58 **
Jeśli chodzi o same tarcze poszedłem na leniucha i wykorzystałem skany i pliki corelowskie dostepne na forum. NIestety ostatnio jestem zarobiony i nie chciało mi sie bawić w cudowaniu-fakt można to było upięknić ale jak to mówią pierwsze koty za płoty. |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2011, 18:43
|
|
|
Panaracer napisał/a: | Jeśli zrobie klasyczną wersje z widocznymi cyferkami i kreskami problem znika ( głównie chodzi o to ,że nie zawsze smigam na światłach |
No to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie:) Skoro jeździsz czasem bez świateł to lepiej by było zrobić zegary z widoczną skalą- takie jest moje zdanie, bo w przeciwnym razie musisz kombinować z tym podświetleniem co dodatkowo stwarza kolejne zabiegi. Myśląc racjonalnie, po co bawić się w niewidzialne skale?? Dziwnie to będzie wyglądać jak cała decha bez podświetlenia zrobi się czarna.. Byłbym za widoczną skalą bez dodatkowych podświetleń ale wybór jest Twój:)
Panaracer napisał/a: | Zastanawiałem sie nad alu ramkami aby przełamać czerń zegarów ewentualnie dorobić plekse z dużymi otworami na tarcze-tak aby efekt był jak w wersji z silnika 2.0--ale nie wiem czy mnie fantazja |
Wszystko można zrobić przy odrobinie zapału, ale ta ramka to kwestia gustu:) Mi podoba sie bez niej, chociaż z nią też nie jest źle. Możesz się pobawić jeśli Ci się chce:)
Panaracer napisał/a: | Nie bedę wymieniał zarówek w nawiewach i dzwigniach kierunków wiec zastanawiam sie czy białe podświetlenie to dobry pomysł czy lepiej dac oryginalną zieleń. |
Skoro wszystko będzie na zielono to i zegary powinny być:) Z tego co widze każdy na forum dąży do tego aby kolor wszędzie był taki sam (ja mam na niebiesko i wszystkie przyciski również na taki kolor podświetliłem, zostały mi jeszcze rączki)
Panaracer napisał/a: | Chciałem podłączyć voltomierz od A6 ładny jest ale nie wiem jak sie go podłącza czy wystarczy mu zwykłe plus i minus. |
Zależy jakie napięcie ma mierzyć. Jak ogólnie jakie panuje w akumulatorze to możesz wpiąć się gdzieś przy skrzynce bezpieczników (dokładnie nie powiem Ci gdzie, bo sam tego nie robiłem jeszcze)
Panaracer napisał/a: | Jeśli chodzi o same tarcze poszedłem na leniucha i wykorzystałem skany i pliki corelowskie dostepne na forum. NIestety ostatnio jestem zarobiony i nie chciało mi sie bawić w cudowaniu-fakt można to było upięknić ale jak to mówią pierwsze koty za płoty. |
Mam rozumieć że sam je zrobiłeś ?! |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
yeah90
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 103 Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-03-2011, 19:41
|
|
|
[b] Panaracer chłopie z kąd wziąłeś te tarcze
No i jaki koszt [/b]
Po Twojej wiadomości wnioskuje,że... zrobiłeś te tarcze gdzieś w pracy?? Bo na moje pytania powyżej nie widze odpowiedzi kurde na prawdę mi się to podoba. Strasznie jestem ciekaw jak to będzie wyglądać po zakończeniu prac
A propo tego podświetlania. Tak sobię myślę, że gdyby zrobić te tarcze widoczne tylko w momencie podświetlania to wyglądało by to całkiem kosmicznie gdyby ktoś zajrzał do auta a tam na zegarach tylko wskazówki wtedy Ty wrzucasz podświetlanie a tu jebudu i wszystko tak super wyraźnie podświetlone HAHAHA ciekawie to może wyglądać
Panaracer napisał/a: | głównie chodzi o to ,że nie zawsze smigam na światłach |
No to mandacik |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..." |
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-03-2011, 20:00
|
|
|
Widziałem to już w kilku markach ,że po przekręceniu zapłonu wszystko fajnie sie podświetla- ale tak jak dawid pisał generalnie wszystko ma byc dobrze widoczne dla kierowcy. Zrobie najpierw te niewidoczne a jak coś to na momencie sie poprawi na te w pełni widoczne( kwestia odklejenia folii ploterowej)
Zegary wyciął mi koleś co w firmie ma sprzęt do robienia różnych dziwnych rzeczy. Być może zrobi jeszcze kilka sztuk ale za bardzo nie chce ryzykować . cena około 80-90pln. |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2011, 20:10
|
|
|
Byłbym zainteresowany na przełomie maj/czerwiec bo na razie nie mam kasy |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-03-2011, 20:12
|
|
|
Zrobiłbym zielone podświetlenie ale chyba przez naklejenie specjalnej folii z tyłu to odpadłby mi problem z dwoma kolorami diod...
Teraz czekam na te nieszczęsne wskazówki
** Dodano: 04-03-2011, 20:15 **
Spoko w razie czego zostawię dla ciebie.
** Dodano: 04-03-2011, 20:18 **
Generalnie to przedostatnia rzecz jaką w Tipo zrobię. Musze jeszcze do kompletu skórzane boczki zrobić na drzwiach i tashky czy jak to się zwie na głośniki. Wredota za dużo mi ostatnio benzyny pochłania a troche dygam sie tego przerobić na gaz. |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-03-2011, 20:43
|
|
|
Panaracer napisał/a: | Spoko w razie czego zostawię dla ciebie. |
Będę bardzo wdzięczny, możliwe że nawet wcześniej mi się uda coś kaski uskładać, ale na pewno jestem zainteresowany, bo na prawdę Ciężko je dostać gdziekolwiek..
Wskazóweczki bardzo ładne. Ile Cię wyniosły?? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
yeah90
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 103 Skąd: Nowy Duninów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-03-2011, 21:27
|
|
|
Panaracer napisał/a: | cena około 80-90pln. |
o kur.... nie steć mnie
Więc pozostaje mi tylko czekać na efekty i zazdrościć
powodzenia |
_________________ /F/I/A/T/ Tipo 1.4 cat i.e rocznik `89 - PEREŁKA
"Życie młodego kierowcy to wieczna rezerwa..." |
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-03-2011, 11:34
|
|
|
Ja już tylekasy w to wrzuciłem-wskazówki 40 z przesyłką( tyle ,że jeszce ich nie dostałem)
generalnie jeśli chodzi o koszt zrobił mi to szwagier mojej dziewczyny-kupiłem sobie plekse 3 mm, dałem mu pliki w corelu-reszte zrobił mi sam za... kasztelana (przysługa za przysługe) jednak nie chce tego robić w wiekszych ilościach-niestety...
Martwi mnie ta szyba od zegarów- jesli użyję mojej oryginalnej to będe musiał wywiercic dwa nowe otwory no i zostaja stare-ale znów zamawiac zegary tylko dla szybki hymmm nie wiem czy znajde takie w idealnym stanie za całe 30 zeta fuks dwa razy się nie zdarza.
Najwiecej pracy pewnie będe miał z zamontowaniem wskazówek zegara- myślalem zeby zostawic to fabryczne zielone podswietlenie plus zarys tylko na nowych tarczach z podswietleniem od spodu ze standarowymi wskazówkami ale to chyba byłoby bez sensu-jak już coś robić to do końca. Przydałby sie jeszcze jakiś spoko termometr i wrzucić wyświetlacz nad informacją o ciśnieniu w oponach.
Tak czy inaczej nie chce aby przeróbki wyglądały obciachowo i w miare pasowały do stylu auta.
Ostatnio sobie pomyślałem że naprawde musze kochać to auto bo wydaje na niego krocie. Ostatnio wciąga mi 10 bezołowiówki a nie mam kiedy na regulacje gaznika podjechać.
Zrobie dzisiaj może kilka zdjęć wnętrza-ale to już w innym poście
Jak tylko zrobie zegary to oczywiście jak zawsze zamknę temat efektem końcowym. |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-03-2011, 16:54
|
|
|
Panaracer napisał/a: | nie chce tego robić w wiekszych ilościach-niestety... |
Ale jeszcze jedną byś mógł
Co do zegarów to po szrotach warto pojeździć
Panaracer napisał/a: | jak już coś robić to do końca. |
Dokładnie Za dużo też nie ma co mieszać bo badziew wyjdzie:) |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-03-2011, 10:49
|
|
|
Tak sobie pomyślałem-Mustang ma 7 kolorów podświetlenia zegarów to czemu ja nie mogę sobie zrobic dwóch?-kupie sobie dwielistwy zielonych ledów i przełącznik-raz kozie
Kończe narazie wypociny. Podziele się później fotkami |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-03-2011, 13:26
|
|
|
Panaracer, Wszystko zależy od gustu. Nie potrafię sobie wyobrazić jak to będzie wyglądać na końcu, dlatego również czekam na te fotki i pamiętaj o jednym zestawie zegarów dla mnie Wolał bym białe ale czarne też zaczęły mi się podobać:) Poza tym ja zawsze włączam światła to mi to bez różnicy czy będzie widać skale bez świateł czy nie |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-03-2011, 08:43
|
|
|
Część rzeczy zrobiłem. Niestety za późno wpadłem na jeden z patentów i prace się przeciągnęły. Jeszcze muszę zegarek zrobić no i czekam na wskazówkę
Potem jakoś to może uda mi się poskładać
Widok na niepodświetlone przedstawia się tak:
niestety nie mam dobrego aparatu a telefonem to sobie można...zadzwonić
Z podświetleniem wygląda to tak...( zła jakość aparatu i bawienie się balansem bieli zle wpłynęło na pewne elementy-te mniej podswietlone rzeczy w rzeczywistości wyglądają jak reszta)
Dzis pobawie się z zegarkiem-niestety tam zupełnie nie ma miejśca na cokolwiek-mechanizm zegarka styka sie z tarczą-ale coś wymyślę.
Oczywiście nie zapomniałem o malkontentach wizualnego stylu ,którzy stwierdzą zaraz ,że białe podświetlenie zegarów nie współgra z zielonym podświetleniem całej reszty.
To specjalnie dla WAS
Projekt nie jest skończony
Jak zamontuje w aucie i będzie wszystko działać to wrzucę fotki zrobione klasowym aparatem.
Z racji ,że jest to pierwsze TIPO(tak mi sie zdaje) z podświetleniem zegarów prosze nie robić sobie beki
** Dodano: 18-03-2011, 08:50 **
A dodam jeszcze jeden z patentów
Pobawiłem się ustawieniami podświetlenia wskazówki obrotomierza. Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej zwiększa się intensywność świecenia wskazówki obrotka ( gdzieś tak od 2500 zaczyna a na około 4500 świeci kure...sko mocno)
** Dodano: 18-03-2011, 08:54 **
Gdyby ktoś chciał przerabiać to dodam tylko ,że wskazówki od Audi pasują idealnie-są dłuższe od oryginalnych i kończą się dokładnie na początku zarysu koła wskaźników- tak powinno być moim skromnym zdaniem.
** Dodano: 18-03-2011, 12:29 **
Chyba wprowadze zmiany i zrobie nową tarcze. W miejsca między 10 wartości wprowadze cieńkie kreseczki. |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 13:06
|
|
|
Panaracer napisał/a: | Z racji ,że jest to pierwsze TIPO(tak mi sie zdaje) z podświetleniem zegarów | nie jest Ale jest chyba pierwsze z podświetlanymi wskazówkami Gratuluję wytrwałości Ja jak robiłem u siebie podświetlanie od spodu to wskazówek nie zrobiłem, a potem już mi się nie chciało I zegarek kombinowałem żeby przerobić na elektroniczny, bo nie miałem pomysłu jak podświetlić 3 wskazówki na raz |
_________________
|
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-03-2011, 13:54
|
|
|
Sekundnik odpuszczam aczkolwiek zrobiłem miejsce na niego ale nie bede go instalował.
Natomiast dzis zrobie podświetlenie zegarka-właściwie to zrobiłem wcześmiej-tarcza i wskazówki nna kolor czerwony ale jak sie bawiłem podłączyłem diody bez opornika i cała moja ciężka praca była ch... warta
teraz w planie mam zrobic-tarcza zegarka na stałe białe podświetlenie i musowo czerwone wskazówki. |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 16:23
|
|
|
Panaracer, wygląda zeje**** moim zdaniem Ciekawi mnie ten patent ze zwiększająca się intensywnością świecenia wraz ze wzrostem obrotów. Bardzo ciekawy pomysł:)
Mam nadzieję że pamiętasz o mnie z tymi zegarami |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 17:12
|
|
|
ogolnie to super to wyglada na podświetleniu
Nie myslałeś o podłożeniu czegoś białego pod spód? |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-03-2011, 19:19
|
|
|
Dawids pamietam pamietam-no i jak myslisz w koncowym efekcie czarne ci sie podobają? Moim zdaniem bardzo mi to bedzie pasowało do czarnego wnetrza auta . mam czarne półskóry no i do tego planuje czarne boczki zrobic.
Białe tarcze wydaje mi się ,że do Tipo nie pasują. Efekt czarnej deski naprawde na żywo co najmniej intrygujący. Przekrecasz zapłon i pojawiają sie cyferblaty. Zobaczymy jak to wyjdzie już na samym aucie.
Wersję "zieloną" będę sobie przełączał na nocną jazde myślę ,że ten kolor mniej męczy oko.
Miro91 nie bardzo rozumiem o co chcodzi ci z tym podkładaniem białego?? |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 19:55
|
|
|
Chodziło mi o uwydatnienie kresek i cyfr, tak zeby było widac na postoju cyferblat. Chyba, że taki efekt byl zamierzony (kwestia gustu)
Ogolnie fajnie to wygląda. Czekam na zdjęcia z auta |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-03-2011, 21:34
|
|
|
Tak tez myślałem...
Efekt zamierzony
Jeśli będę chciał by cyferblat był widoczny wystarczy ze odkleje folie ploterowa z środka....wcześniej masz zdjęcie kawałka obrotomierza z widocznym cyferblatem. Jednak mnie zainteresowała bardziej wersja z niewidoczną skala.
Na początku nawet tego nie zakładałem jednak gdy popatrzyłem na zegary stwierdziłem ,że naprawdę lepsza będzie wersja z niewidoczną skalą. Sa tacy(też w śród nich byłem) ,że lepsza jest wersja z normalnie widoczną skalą-zegary maja być czytelne.
Ale....wizualnie na postoju lepsza jest ta bez widocznej skali-a ta po podświetleniu zachowuje w pełni walory użytkowe także w dzień jak i w nocy. Od... taki element stylistyczny i powiem szczerze zapożyczony z mojego zegarka-taka moda...ale w tym wypadku naprawde pasuje. Nie jestem zwolennikiem tuningu i chcę zachować jak najwiecej z oryginalności auta ale to w najmniejszym stopniu nie wpływa na pogorszeniu estetycznym samochodu. jak wcześniej wspomniałem zdjecia tego nie oddają ale uwierz mi na słowo ,że bardzo estetycznie to wygląda i taki miał być efekt.
Pamiętaj jedno o gustach sie nie dyskutuje. Jedni wolą niebieskie podświetlenie...inni białe tarcze tak czy inaczej wszelkie przeróbki robimy pod siebie i dla własnej satysfakcji...i tej ostatniej wam serdecznie życzę ...
** Dodano: 18-03-2011, 21:42 **
... i jeszcze jedno...
Kiedyś sklejałem modele kartonowe-fajna sprawa i daje duże pole do popisu-różne patenty na wykonanie i masa satysfakcji.
Szczerze powiem ,że mam dużo nowsze auto w ,którym niestety raczej nic się już samemu nie da zrobić. Wbrew opiniom większości społeczeństwa cieszmy się ,że mamy auta w których mamy wpływ praktycznie na każdy detal a naprawy robimy sobie w garażu. "Szczęśliwi " posiadacze nowych aut tego już nie mają. nowe hobby na stare lata? czemu nie |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 21:51
|
|
|
Panaracer, powiem tak: wolał bym czarne takie, niż te białe co mam teraz:) Efekt jest na serio super, ale ja jednak wolał bym żeby wszystko było widoczne przez cały czas:) Aczkolwiek mam pytanie, czy podświetlając cyferblat niebieskimi diodami skala będzie w dzień tak samo czytelna jak w przypadku, gdy podświetliłeś na biało?? Logicznie rozumując w dzień wszystkie cyfry będą niebieskie.
** Dodano: 18-03-2011, 21:52 **
Ja sklejałem plastikowe:) I czasem kupię sobie jeszcze jakiś ale to od święta |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-03-2011, 22:59
|
|
|
Bomba. Serdeczne gratulacje. Czekamy na tutorial |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
|