Fiat Tipo 1.4 Gaźnik- nowe serce |
Autor |
Wiadomość |
Danio
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-11-2010, 22:32
|
|
|
masz szczescie ze Tipolot został |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-02-2011, 23:42
|
|
|
No i przyszedł czas na kosmetykę Tipka
Tak na poważeni , to czas zabrać się za blacharkę w końcu , kolega dziura musiał być w Tipku i zostawił ślady po sobie , ale pozbędziemy się ich |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 00:21
|
|
|
Ty mały kupiłeś już 5kg nitów i 25 litrów żywicy,żeby to naprawić |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 07:15
|
|
|
dziura, nie to będzie spawane |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 12:06
|
|
|
Maciek, a ła... dość groźnie to wygląda. Spawanie to jedyne słuszne rozwiązanie. Tylko załatw sobie dobra ocynkowaną blachę nie za gruba bo będzie trochę formowania i klepania młotkiem. Same narożniki, nadkole. Nie zapomnij o fotkach z operacji. A i kup dobrą farbę anty korozyjną najlepiej na pędzel i nie żałuj jej. Te z puszki to pic na wodę po roku znowu rdza wychodziła.
P.S kto będzie spawał? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 15:14
|
|
|
JAM_BELFEGOR, poznajesz drzwi garażowe na ostatniej foto |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 15:54
|
|
|
JAM_BELFEGOR, a tam groźnie , moim zdaniem jest wspaniale , lookaj jak kolega tymek reanimował tempre |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 17:14
|
|
|
Może moją Tempre pospawacie wiosną przed zlotem?
Tak poważnie, to mam dostęp do migomatu, ale nie umiem spawać i nie chciałbym się uczyć na swoim aucie. Trudne to czy lepiej szukać blacharza? |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 19:22
|
|
|
Guzik, większej filozofii przy tym nie ma przyjrzyj się przez maskę jak ktoś to robi a później potrenuj na kawałku blaszki Ja się nauczyłem spawać na swojej Temprze... ojciec zaczął a ja skończyłem |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
tymek
Pomógł: 6 razy Wiek: 48 Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 314 Skąd: Janów
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 22:05
|
|
|
Guzik, potwierdzam słowaKajlon, dla chcącego nic trudnego Maciek, ty to masz połowe mniej roboty(bynajmniej z nadkolami) ale nie powiem troszku posiedzisz przy tym powodzonkai wytrwałosci... |
_________________ BLUE MISTRESS [1.6i.e]
tam mnie znajdziecie:)http://radiobff.wix.com/radiobff |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 22:44
|
|
|
Kajlon, tak myślałem że to będziesz ty. Niedługo staniesz się ekspert od spawania T/T Musimy zrobić zżute i ufundować koledze nowa butlę i drut do miga + plus wielopak zielonego |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ManiekBL
witamy nowego
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 1 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 23:04
|
|
|
ManiekBL, a tam , będzie żyć |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-03-2011, 14:48
|
|
|
Maciek, Ja bym sobie jak już masz tak ładnie rozebrane autko to po łataniu ładnie bym go wygłuszył matami bitumicznymi. Głównie podłogę i nadkola (czyli w sumie większość ) 16 takich mat http://allegro.pl/elastyc...1474292611.html powinno ci wystarczyć, obstawiam że tipek nie ma więcej jak 4m kw. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-03-2011, 15:04
|
|
|
JAM_BELFEGOR, mam gdzieś takie w piwnicy , tylko nie wiem ile |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-03-2011, 20:07
|
|
|
Pierwsza łatka
|
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-03-2011, 22:46
|
|
|
mmmm synek , piknie |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-03-2011, 23:11
|
|
|
Maciek, no to jeszcze 20 i jesteś w domu Kajlon, jednak ładnie spawa. Musze się wybrać na jakieś lekcje do niego. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 07:52
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Maciek, no to jeszcze 20 i jesteś w domu |
no , ale za to Tipek będzie znowu na 19 lub więcej latek |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 15:05
|
|
|
JAM_BELFEGOR, zapraszam jeszcze jest co spawać |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 15:46
|
|
|
Kajlon napisał/a: | JAM_BELFEGOR, zapraszam jeszcze jest co spawać | no trochę jeszcze masz ale jak skończysz i ładnie się zakonserwuje będzie jak nówka ehhh... trochę mi brakuje tego dłubania, przy nowym aucie jedynie co robisz to wlewasz wachę i czasem płyn do spryskiwaczy zero fanu.
Sorki z OT: Poważnie coraz bardziej zastanawiam się nad kupnem własnego miga (trochę sobie odłożyłem) tylko kompletnie nie wiem jaki kupić, ile to mogło by kosztować. No i od czegoś trzeba zacząć przynajmniej jakaś podstawowa wiedza. Jak choćby ustawić mig (kilka pokręteł jednak jest). Co spawać jakim prądem etc. End OT. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 16:17
|
|
|
Ja mam taki sprzęt MIG już chyba ze 3-4 lata i kompletnie nic mu nie dolega raz zmieniłem rolkę z drutem i może ze 3-4 razu butle z CO2 ( wymiana butli do 20zł) Można go podłączyć pod normalne gniazdko jak i 3 fazy-(do spawania grubszych blaszek) Ustawiam mniej więcej moc proporcjonalnie do podajnika drutu, zależne od grubości spawanych blaszek Jak się przesadzi wypali dziurę na wylot |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 17:36
|
|
|
Widze że stan podłogi podobnie jak u mnie. Mam pytanie, bo przymierzam się do wymiany progów. Można je wymieniać bez używania kanału? I najważniejsze. Jest tam dużo wycinania co osłabi konstrukcję auta. Nic się nie złamie, wygnie, rozjedzie jak wytnę próg?? Oczywiście po kolei będę robił każdą stronę. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 17:42
|
|
|
D@wIdS, Myślę, że jest to wykonalne bez kanału tylko trzeba podnieść 1 stronę auta. Nic się złamać nie powinno bo wycinasz tylko zewnętrzną cześć progu. Próg jest zgrzewany punktowo na rantach więc można zrobić odwierty w miejscach zgrzewu co powinno ułatwić trochę demontaż a co do reszty to tylko wycinka. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 17:56
|
|
|
Moment pójdę zrobić fotki bo nie do końca rozumiem. Zaraz dodam i będziemy rozmawiać:) Mam nadzieję że właściciel tematu się nie pogniewa. W sumie to może i dla niego będzie to przydatne
** Dodano: 03-03-2011, 18:09 **
** Dodano: 03-03-2011, 18:10 **
** Dodano: 03-03-2011, 18:11 **
** Dodano: 03-03-2011, 18:12 **
Na podstawie tych zdjeć jesteś w stanie mi wyjaśnić gdzie należy ciąć i gdzie są te zgrzewy?? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
|