|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nowa Omega Maniutka |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-02-2011, 17:09
|
|
|
Wiesz co? szukam calego silnika....mija sie z celem remonowanie tego co mam obecnie....znalazlem jeden, dzwonilem do Czlowieka i moge miec kompletny silnik za 2200zl....do tego przekladka okolo 1000zl, wiec podejrzewam ze przekladke zrobie sobie sam....no ale tak czy inaczej napewno to bedzie kosztowac...zastanawiam sie tylko, ile mnie to wszystko wyniesie....
No nic, odezwe sie tutaj jak juz cos zaczne z autem dzialac...remont gruby sie szykuje...
** Dodano: 13-02-2011, 17:11 **
Luczu napisał/a: | maniutek, Będziesz robił "remont" czy szukasz silnika całego ?
Słyszałem o przypadkach podklejania panewek sreberkiem z czekolady przed sprzedażą ale to tak na marginesie ... ludzie niektórzy to po prostu ŚWINIE
** Dodano: 13-02-2011, 17:08 **
nie mówię, że tu tak musi być. Tak mi się tylko przypomniało odnośnie problemu |
Jezeli sprzedal mi auto niczego nie swiadom, to nie mam do niego pretensji.....natomiast jezeli dobrze wiedzial co robi, to naprawde zycze mu, aby mu sie to kiedys odwrocilo przeciw niemu. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-02-2011, 17:12
|
|
|
maniutek, tak szczerze ... Mnie osobiście się wydaje, że coś było kombinowane ...
Kupujesz auto, nie pałujesz i podczas normalnej jazdy walnęła panewka ... 2 dni po zakupie.
Dziwne mi się to wydaje
Z mojej strony to tyle. Powodzenia w doprowadzeniu autaa do porządku |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-02-2011, 17:14
|
|
|
Dziekuje, trudno....zawsze o MV6 marzylem....to w koncu je mam... :/ |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-02-2011, 17:53
|
|
|
maniutek, taniej cie wyjdzie kupienie silnika, najlepiej szukaj jakiegoś angola mniej zajechane silniki, kolega już 3 silnik wstawia Vałke właśnie . Remontu się nie opłaca robić . |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-02-2011, 20:03
|
|
|
Najlepiej byłoby całą Omege z Anglii jak tylko masz gdzie trzymać na zapas części.Za cenę remontu można kupić całkiem zdrową.
1997 VAUXHALL OMEGA 3.0 MV6 IRMSCHER Special Eds
64,000 miles, 1998 model, aircon, e/ windows/sunroof, exceptional condition throughout, drives as new, mot & tax, well above average htroughout, immaculate condition, everything in working order, must be seen. £895 |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-02-2011, 22:22
|
|
|
o fuck ale nie fajnie , nawet sie nie na cieszyłeś za bardzo .... i szczerze mówiąc to ja nie wierze w takie przypadki, że 2 dni po zakupie silnik mówi "nara" prawdopodbnie tak jak pisał Luczu, jakiś magik zrobił to na sztukę , wlał 2 puchy doktora i auto miało przejechać ok 500km ... akurat tyle żeby przejechać jazdę testową. a podczas jazdy testowej było mu porządnie dać po garach i wtedy posłuchać silnika ... no ale kto mógłby się spodziewać szczególnie kiedy auto wygląda na perfekcyjnie zadbane przykre ale jakże prawdziwe w naszych polskich realach...
jak dla mnie to nie przypadek, daleko od domu kupiłeś to auto ? jak się mają prawnie takie akcje ? da się udowodnić, że sprzedający zataił fakt uszkodzonego silnika ? czy raczej sprzedający powie "że nie jest mechanikiem i nie się zna" i po sprawie ?
odnośnie co z tym zrobić to też ciężka sprawa , wraz z nowymi panewami trzeba zrobić szlif wału,a po takim zabiegu i tak nie ma pewności, że wszystko znowu się nie "zesra" bo 1000km ..... dtugi silnik to też taka wielka nie wiadoma , dopóki go nie kupisz i nie przełożysz to też nie wiadomo czy nie trup nawet jak sprzedający da ci jakaś tam gwarancje to nie zminia faktu, że trzeba po niego jechać ( pewnie na drugi koniec polski znając życie ) przełożyć go a w razie problemów , znowu wyjąć i odwieźć ... czyli 1000zł + kupa czasu , nerwów i nie pewności .... o ja pitole nie życzę nikomu takich rzeczy.
na pociechę moge dodać że jakieś pól roku temu kumpel kupił sharana 2.8 vr6 po okazji .... auto miały problemy z silnikiem , odpalał i jeździł ale miał jakby połowe mocy ... po wizytach u najlepszych mechaniorów w moim mieście okazało się że są problemy z rozrządem, którego nikt nie w był w stanie prawidłowo ustawić ? phiiii .... skończyło się na zakupie silnika na drugim końcu polski , "nowy" silnik chodził jak żyleta ale ze względu na stracone nerwy , kumpel od razu to puścił dalej z cudem wychodząc na swoje |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-02-2011, 22:32
|
|
|
Daj spokoj, zalamany juz jestem. Drugi silnik okolo 2,5 TYS, przeloze raczej sam, ale do nowego silnika trzeba dac nowy rozrzad 500zl, nowy olej, plyn chlodzacy itp i robi sie z tego 3,5 TYS.Na dodatek nie wiadomo,czy po 2000km nie pier*ol od nowa.....szlag mnie juz trafia |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-02-2011, 22:50
|
|
|
maniutek napisał/a: | Na dodatek nie wiadomo,czy po 2000km nie pier*ol od nowa.....szlag mnie juz trafia |
poczuj się tak, jak byś po prostu kupił " nowe " auto. Jeździj nim i się nie martw. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-02-2011, 00:19
|
|
|
Luczu napisał/a: |
poczuj się tak, jak byś po prostu kupił " nowe " auto. Jeździj nim i się nie martw. |
heh luczu to tak nie działa, sprzedaj tipo , dodaj parę tysięcy i za równowartość 4 albo 5 fiatów tipo kupujesz wymarzona maszynę, a po 2 dniach serce twojego nowego bolidu nadaje sie do wyrzucenia .a "przeszczep" nie wiadomo czy sie przyjmie ... to jest tragedia, stres , nerwy , stracony czas i pieniądze ...a przecież po kupnie wymarzonego auta nie tak miało być |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 00:21
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | heh luczu to tak nie działa, sprzedaj tipo , dodaj parę tysięcy i za równowartość 4 albo 5 fiatów tipo kupujesz wymarzona maszynę, a po 2 dniach serce twojego nowego bolidu nadaje sie do wyrzucenia . ja pier.... takiego żalu nie da sie opisać. to jest katastrofa !! |
Widze stary, ze naprawde rozumiesz mnie tak do konca...za to wlasnie tak bardzo lubie to forum....a raczej ta spolecznosc...
Po prostu serducho jej wysiadlo....i nie da sie go wskrzesic... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-02-2011, 01:00
|
|
|
Leśniczy, to nie tak
po prostu w jakimkolwiek aucie jak wymienia się silnik to trza myśleć pozytywnie. Po prostu. Nowy silnik - nowe auto |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 07:50
|
|
|
Zrobić i gonić dalej Omka ładna ale jak już na starcie taka awaria znaczy się że nie warto... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 09:09
|
|
|
Gówno prawda. A jakby się wylały amory z przodu to też zesztukować i pchać dalej?
Silnik jak silnik. Może było picowane, może nie.. Summa summarum należy wsadzić nowy silnik i tyle.
Sprawa nie ciekawa, ale cóż. trza przemęczyć się chwile. Może poczekać z miecha hajs zebrać.
Dobrze będzie, wstawisz silnik/wyremontujesz stary i będziesz się cieszył autem. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 09:29
|
|
|
Wstawi drugi silnik który też będzie picowany i zostanie mu komunikacja miejska, że tak powiem ostatnio sprawdzone na własnej skórze, z tym że mnie trochę taniej wychodziło bo i auto mniej wartościowe i mechanik rodzina... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 09:43
|
|
|
I właśnie dlatego nie jestem przekonany do kupowania silników używanych (słupków).
Ale są trzy wyjątki:
1. Rozsądna gwarancja, nie mowie tu o "30dni rozruchowej", czy "...przy montażu u nas."
2. Silnik z dobrego, znanego źródła, z którego już ktoś brał silniki, poleca itd. + pkt.1
3. Kupno silnika z auta jeżdżącego po uprzednim sprawdzeniu go. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 09:52
|
|
|
Raku, niby tak, ale te wszystkie punkty sprawdzają sie przy zakupie silnika których pełno i montowane w wielu modelach, choć by np 1.9tdi z grupy vag, wybór jest taki że można sobie wybrzydzać, w tym wypadku znalezienie samego mv6 w swojej okolicy będzie wyzwaniem...
Swoją droga nie lepiej szukać samego dołu? Rozbierzesz, porobisz co trzeba, sprawdzisz przy okazji resztę swojego, zawsze to pewniejsze, koszty może większe ale skoro to wymarzony bolid to chyba warto... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-02-2011, 11:43
|
|
|
może nie bedzie tak źle ze znalezieniem tej jednostki , na samym allegro jest parę sztuk. więc może na pobliskich szrotowiskach lub u handlarzy coś się znajdzie. w każdym razie tanio ta impreza nie wyjdzie, sam silnik to min. 2000zł |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-02-2011, 12:34
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | może nie bedzie tak źle ze znalezieniem tej jednostki , na samym allegro jest parę sztuk. więc może na pobliskich szrotowiskach lub u handlarzy coś się znajdzie. w każdym razie tanio ta impreza nie wyjdzie, sam silnik to min. 2000zł |
wiesz za 2 tyś to możesz kupić 2 litrowy silnik vałki są droższe . |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 13:15
|
|
|
Maniutek Po pierwsze gratuluje mimo wszystko zakupu. Wiadomo bylo ze dlugo Tigra nie po grzejesz.
A jezeli chodzi o ta sytuacje... Przykre co mozna powiedziec.. Napalony jak kon na owies napewno i nagle kubel zimnej wody. Pamietaj ze jak Ty zrobisz przekladke to auto bedzie mialo jak u Pana Boga za piecem. Z takim wyposazeniem warto napewno o nia zawalczyc, coz moge dodac gdybys potrzebowal pomocy jakiejkolwiek czy lawety, kanalu, dzwigu do silnika to wal jak w dym daleko nie mamy... chyba zes obrazony ;P |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 13:39
|
|
|
No garaż z kanałem i dźwigiem łańcuchowym przy pomocy którego silnik wyjmowaliśmy tak jak najbardziej Lawete niestety odpłatnie nie moja, ale po cenie paliwa. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 19:22
|
|
|
Raku napisał/a: | Dobrze będzie, wstawisz silnik/wyremontujesz stary i będziesz się cieszył autem. |
Raku, dzieki za slowa wsparcia...
Leśniczy, jest pare sztuk, ale konkretnie X30XE z kolnierzem na skrzynie automatyczna na chwile obecna jest 3 sztuki....
pisario napisał/a: | Z takim wyposazeniem warto napewno o nia zawalczyc |
tez tak uwazam, poza tym nieszczesnym silnikiem auto jest naprawde w dobrym stanie....zawieszenie wzorowe i na dodatek posiada jeszcze fabryczne amortyzatory tzw. pompowane, sam jeden taki amorek do tylu kosztuje jakies 800zl. A dodam, ze zawieszenie jest niepowybijane i w pelni sprawne....w srodku jest naprawde czysciutko, nic nie poprzecierane, nic nie popsute. Wszystko dziala...
pisario napisał/a: | No garaż z kanałem i dźwigiem łańcuchowym przy pomocy którego silnik wyjmowaliśmy tak jak najbardziej |
Naprawde dziekuje za propozycje i wyrazy wspolczucia....jednakze mam mozliwosc rowniez przerzutki tego silnika...
Na dodatek powiem Panom, ze zdecydowalem sie zreanimowac auto....dawca stoi w Lodzi....
oto on:
http://allegro.pl/silnik-...1454780442.html
Znajomy z lodzi podjedzie do tych chlopakow i dokladnie sprawdzi ten motor, gdyz obecnie jest on jeszcze zalozony na samochodzie....
W czwartek prawdopodobnie bede jechal po silnik....w weekend zacznie sie przekladka....
NIE PODDAM SIE, POKAZE WSZYSTKIM, ZE POTRAFIE SIE NIE PODDAWAC I JAKIS TAM URWANY TŁOK MNIE NIE POKONA :):)
NAJWAZNIEJSZE, ZEBY UWIERZYC W TO ZE BEDZIE DOBRZE....A AUTA NIE ODDAM, NIE AM TAKIEJ OPCJI....
JAK BEDZIE JUZ JAKIS POSTEP PRAC, BEDE PANÓW INFORMOWAL...
POZDRAWIAM
** Dodano: 14-02-2011, 19:24 **
na dodatek zrobilem juz wstepny bilans kosztowy....4 tys peknie... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-02-2011, 19:42
|
|
|
maniutek, jest ładna więc nie poddawaj się reanimuj ją jest warta tego. |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 14-02-2011, 20:25
|
|
|
maniutek, z ciekawości allegro od rana przeglądałem i właśnie trafiłem na tą aukcję Miałem Ci nawet podlinkować, a widzę już poczynania podjęte. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-02-2011, 20:43
|
|
|
maniutek, prosze coś takiego http://otomoto.pl/opel-om...-C17272204.html |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|