|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nowa Omega Maniutka |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 22:51
|
|
|
osama 33, nie doczytales...ta omega jest z manualna skrzynia....silnik ma inny kolnierz do zamontowania skrzyni...tez na to patrzylem |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-02-2011, 23:03
|
|
|
maniutek, nie prawda !!! mam praktyki na warsztacie gdzie szef Kocha tylko omegi i nie ma zadnej róznicy mozna przekładać automat manual prawie p&p zworka tylko trzeba zrobic |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-02-2011, 23:52
|
|
|
byc moze....aczkolwiek dzwonilem do tego kolesia od tej omegi i ma powylaczane telefony...wiec tyle. na sztywno umowilem sie z czlowiekiem z lodzi - pod koniec tygodnia biore tamten silnik
** Dodano: 15-02-2011, 17:35 **
edit:
Silnik przyjezdza do mnie w czwartek |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 16-02-2011, 20:42
|
|
|
maniutek, jak będziesz sam wkładał to pozapisuj sobie jak popodpinać wężyki od pod ciśnień bo jest tego od.... a jeden źle podłączony wężyk i masz już połowę kucy mniej |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-02-2011, 20:45
|
|
|
Wiem wiem Lukaszu...damy rade nie pierwszy silnik przerzucam W weekend poczynie juz pierwsze kroki....jutro kolo 20 przyjezdza do mnie nowe serducho... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 16-02-2011, 20:48
|
|
|
maniutek napisał/a: | jutro kolo 20 przyjezdza do mnie nowe serducho... |
no to widzę że praca wre :] i auto niebawem będzie na chodzie |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-02-2011, 20:49
|
|
|
Ach Panowie....Nie to zebym sie tu za mocno ocenial...ale Maniutek to sie raczej nigdy nie poddaje :P:P |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-02-2011, 20:52
|
|
|
maniutek, i bardzo dobrze nie ma co sie poddawac albo sobie odpuszczać nie ma sytuacji nie do ogarnięcia a Ty maniutek, Pamiętaj, musisz być twardy jak żelki z biedronki |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-02-2011, 21:10
|
|
|
Dzis zostalo nabyte "nowe" X30XE We wtorek (niestety dopiero we wtorek) zaczynamy montaż dam znac co i jak
Teoretycznie silnik ma 185 tys przebiegu, nigdy nie jezdzil na gazie....przez odkrecone kolektory nie widac, aby uszczelniacze zaworowe puszczaly olej, gdyz jest tam suchutko...do wymiany sa tylko uszczelki pod deklami zaworów jak to w oplu do uslyszenia... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-02-2011, 21:28
|
|
|
Będzie dobrze Jeszcze na zlocie polecisz nią bokiem |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-02-2011, 21:33
|
|
|
tak tez wlasnie mysle....moze jeszcze beda z niej ludzie... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-02-2011, 22:05
|
|
|
No no.. powodzenia. Mam nadzieje ze i zdjecia i konkretny opis bedzie. Oby wiecej takich jak Ty!
** Dodano: 17-02-2011, 22:05 **
Tzn Takich co sie nie poddaja |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2011, 08:59
|
|
|
Opis konkretny bedzie....zdjecia jakies tam sie moze porobi.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-02-2011, 11:50
|
|
|
maniutek, ile dałeś z ciekawości?? |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2011, 19:42
|
|
|
2100zl |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-02-2011, 22:23
|
|
|
Jakiś progress? |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-02-2011, 23:01
|
|
|
Jutro zaczyna sie dziac...
Dodam jeszcze, ze odpalilem silnik (ostatkami sil) wczoraj, zeby jeszcze jakos dojechac kilometr do garazu, gdzie bedzie przerzutka motoru....niestety...juz nie dojechal na sam koniec, 100 metrow przed celem strzelil rozrzad pierwszy raz w zyciu na wlasne uszy slyszalem jak strzela rozrzad w V6 z 24-zaworami muzyka dla uszu....
** Dodano: 23-02-2011, 18:04 **
Aha...przytocze Panom jeszcze jedna informacje....mianowicie....przyczyna takiego obrotu sprawy byl....NA SZTUKE WLANY ZAMIAST OLEJU SILNIKOWEGO OLEJ OD PRZEKLADNI AUTOMATYCZNYCH.....JAK SIE OKAZALO, SWIECE WRECZ SIE W NIM UTOPILY, PO ICH WYJECIU BYLO WIDAC EWIDENTNIE CZERWONA BARWE....BEZ KOMENTARZA
** Dodano: 23-02-2011, 18:06 **
dziwi mnie fakt, ze nawet nei pokusili sie wlac najgorszego hłamu 15 w 40, a jakies zlewki czerwonego szajsu....brak slow...
** Dodano: 25-02-2011, 17:11 **
Dzis silnik zostal do konca wyjety...teraz czekamy na klamoty do nowego...w poniedzialek beda wiec zacznie sie skladanie "nowego" motoru do kupy i silnik na samochod... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
julian
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 13 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 13-04-2011, 19:31
|
|
|
i jak tam ci poszło auto na chodzie ? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-04-2011, 21:47
|
|
|
Poskladane. Odebralem gotowe dopiero....przedwczoraj....
A wiec...silnik ktory mi wsadzili te patalachy zatarl sie...nawalili cyba z kilogram czerwonego sylikonu - niby tak dla uszczelnienia....silnik zapalil...zrobil ze 30km i zaczal stukac....okazalo sie ze padło 6 popychaczy hydraulicznych, bo nie mialy sie czym smarowac...skontaktowalem sie ze specjalista od silnikow V6 (w Kwidzynie), laweta i do niego...Tydzien czasu meczyli sie z tamtym silnikiem....wyczyscily wszystko, dali nowe walki rozrzadu, bo mialem wsadzane 4 wydechowe zamiast 2 ssacych i 2 wydechowych...Wyczyscili silnik z sylikonu, zalali olejem i odpalili....popracowal chwile, zagrzal sie i w efekcie zatarl...czemu? bo gdzies w kanalach olejowych w bloku silnika niestety gdzies ten syf zostal....wszystkiego nie da sie wyczyscic.....no i co dalej? 3 Silnik !!!
Kupliem 3 silnik (107 tys km przejechane - udokumentowane - anglik). Wsadzili mi silnik to automat odmowil posluszenstwa....wiec automat tez poszedl do naprawy - nowy hydrokinetyk, nowa pompa oleju, nowy slizg, nowy overdrive...Przy okazji dostalem nowe hamulce przod...
PODSUMOWUJAC:
Auto - 7000zl
Drugi silnik + robocizna - 3000zl
A teraz nastepny warsztat
Silnik + nowy rozrząd kompletny + Olej 10w40 + przełożenie silnika - 4000zł
Reanimacja automatu - coś koło 1000zl + Olej
Generalnie doliczając kwote klamotow potrzebnych do przezbrojenia nowego silnika, kwote klamotow do automatu, klocki hamulcowe - zostawilem u nich 6242zl.(oczywiscie plus moje paliwo i paliwo dla kumpla, ktory ze mna pojechal po odbior, ze o lawecie w tamta strone (300km) nie wspomne....
Do wymiany mam jeszcze tylne amory, tarcze tyl, klocki tyl....
No - zastanowice sie 10 razy, zanim kupicie wymarzone auto....mnie to kosztowalo juz tyle, ze dawo kupilbym Omege B Fl
** Dodano: 13-04-2011, 22:50 **
Aha...zapomnialem jeszcze o niepotrzbnych nerwach i nerwach, ktore jeszcze musze miec na rozmowe z pierwszym warsztatem....Ale mam juz pismo od warsztatu ze specjalizacja Opla, z podpisem, pieczatka....w zwiazku z powyzszym udam sie do nich w najblizszym czasie i zarzadam rekompensaty.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-04-2011, 22:38
|
|
|
maniutek, podziwiam cię. ty chyba kochasz opla... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-04-2011, 22:39
|
|
|
Kocham swoje marzenia... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-04-2011, 22:42
|
|
|
teraz go nie sprzedasz nigdy. mam szczerą nadzieję że to już koniec problemów z twoją omcią bo tyle co przeżyłeś z nią to opowiadań na 3 auta by wystarczyło |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-04-2011, 23:17
|
|
|
No teraz to żal sprzedać, tym bardziej że koszt auta to ponad 16 tys za wóz warty 7 koła. Sam też przez to przechodziłem, niestety takie sytuacje też się zdarzają i musimy sobie z nimi radzić. Nieuczciwych sprzedawców oraz mechaników którzy są zawsze niewinni nigdy nie wyeliminujemy, ale Ci którzy czytają ten temat pewnie będą mieli szerszy pogląd na tego typu sprawy. Oczywiście mam nadzieję że ekstremalne przygody z wozem już się skończyły i teraz będzie długa bezawaryjna jazda |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-04-2011, 17:39
|
|
|
GRATZ!!!
Kiedy bedzie mozna to w akcji zobaczyc? |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-04-2011, 22:35
|
|
|
maniutek, masz zdrowie... Niestety te silniki ( X30XE ) nie za bardzo lubią LPG... Ale - zdrugiej strony - jak tym jeżdzić na Pb, skoro to pali w mieście 16ltr.....:)
POjeździłem pewein czas podobnym sprzętem, i zabawa jest przednia. Zwłaszcza kiedy katapultujesz sie ze świateł tą kupą żelastwa o wadze ponad 1600 kg..
Tak czytam o tych wałkach, i któż to ciężkiej cholery założył 4 wydechowe wałki..?? I do tego olej przekładniowy.. Ehh.. a ja się zastanawiam czy olej zmieniać po 15 tys km, czy lepiej po 10...... |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|