Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa Omega Maniutka
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-02-2011, 22:51   

osama 33, nie doczytales...ta omega jest z manualna skrzynia....silnik ma inny kolnierz do zamontowania skrzyni...tez na to patrzylem
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-02-2011, 23:03   

maniutek, nie prawda !!! mam praktyki na warsztacie gdzie szef Kocha tylko omegi i nie ma zadnej róznicy mozna przekładać automat manual prawie p&p zworka tylko trzeba zrobic
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-02-2011, 23:52   

byc moze....aczkolwiek dzwonilem do tego kolesia od tej omegi i ma powylaczane telefony...wiec tyle. na sztywno umowilem sie z czlowiekiem z lodzi - pod koniec tygodnia biore tamten silnik

** Dodano: 15-02-2011, 17:35 **
edit:

Silnik przyjezdza do mnie w czwartek
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-02-2011, 20:42   

maniutek, jak będziesz sam wkładał to pozapisuj sobie jak popodpinać wężyki od pod ciśnień bo jest tego od.... a jeden źle podłączony wężyk i masz już połowę kucy mniej
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2011, 20:45   

Wiem wiem Lukaszu...damy rade :) nie pierwszy silnik przerzucam :) W weekend poczynie juz pierwsze kroki....jutro kolo 20 przyjezdza do mnie nowe serducho...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-02-2011, 20:48   

maniutek napisał/a:
jutro kolo 20 przyjezdza do mnie nowe serducho...



no to widzę że praca wre :] i auto niebawem będzie na chodzie
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2011, 20:49   

Ach Panowie....Nie to zebym sie tu za mocno ocenial...ale Maniutek to sie raczej nigdy nie poddaje :P :P:P
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 16-02-2011, 20:52   

maniutek, i bardzo dobrze :) nie ma co sie poddawac albo sobie odpuszczać nie ma sytuacji nie do ogarnięcia :D a Ty maniutek, Pamiętaj, musisz być twardy jak żelki z biedronki :P
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-02-2011, 21:10   

Dzis zostalo nabyte "nowe" X30XE :) We wtorek (niestety dopiero we wtorek) zaczynamy montaż :) dam znac co i jak

Teoretycznie silnik ma 185 tys przebiegu, nigdy nie jezdzil na gazie....przez odkrecone kolektory nie widac, aby uszczelniacze zaworowe puszczaly olej, gdyz jest tam suchutko...do wymiany sa tylko uszczelki pod deklami zaworów :) jak to w oplu :) do uslyszenia...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 17-02-2011, 21:28   

Będzie dobrze ;) Jeszcze na zlocie polecisz nią bokiem :D
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-02-2011, 21:33   

tak tez wlasnie mysle....moze jeszcze beda z niej ludzie... :P
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-02-2011, 22:05   

No no.. powodzenia. Mam nadzieje ze i zdjecia i konkretny opis bedzie. Oby wiecej takich jak Ty!

** Dodano: 17-02-2011, 22:05 **
Tzn Takich co sie nie poddaja ;) ;D
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2011, 08:59   

Opis konkretny bedzie....zdjecia jakies tam sie moze porobi....
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
osama 33 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 324
Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-02-2011, 11:50   

maniutek, ile dałeś z ciekawości?? 8)
_________________
fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-02-2011, 19:42   

2100zl
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2011, 22:23   

Jakiś progress?
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-02-2011, 23:01   

Jutro zaczyna sie dziac... :)



Dodam jeszcze, ze odpalilem silnik (ostatkami sil) wczoraj, zeby jeszcze jakos dojechac kilometr do garazu, gdzie bedzie przerzutka motoru....niestety...juz nie dojechal :) na sam koniec, 100 metrow przed celem strzelil rozrzad :) pierwszy raz w zyciu na wlasne uszy slyszalem jak strzela rozrzad w V6 z 24-zaworami :) muzyka dla uszu....

** Dodano: 23-02-2011, 18:04 **
Aha...przytocze Panom jeszcze jedna informacje....mianowicie....przyczyna takiego obrotu sprawy byl....NA SZTUKE WLANY ZAMIAST OLEJU SILNIKOWEGO OLEJ OD PRZEKLADNI AUTOMATYCZNYCH.....JAK SIE OKAZALO, SWIECE WRECZ SIE W NIM UTOPILY, PO ICH WYJECIU BYLO WIDAC EWIDENTNIE CZERWONA BARWE....BEZ KOMENTARZA

** Dodano: 23-02-2011, 18:06 **
dziwi mnie fakt, ze nawet nei pokusili sie wlac najgorszego hłamu 15 w 40, a jakies zlewki czerwonego szajsu....brak slow...

** Dodano: 25-02-2011, 17:11 **
Dzis silnik zostal do konca wyjety...teraz czekamy na klamoty do nowego...w poniedzialek beda wiec zacznie sie skladanie "nowego" motoru do kupy i silnik na samochod...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
julian 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 13
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 13-04-2011, 19:31   

i jak tam ci poszło auto na chodzie ;) ?
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-04-2011, 21:47   

Poskladane. Odebralem gotowe dopiero....przedwczoraj....

A wiec...silnik ktory mi wsadzili te patalachy zatarl sie...nawalili cyba z kilogram czerwonego sylikonu - niby tak dla uszczelnienia....silnik zapalil...zrobil ze 30km i zaczal stukac....okazalo sie ze padło 6 popychaczy hydraulicznych, bo nie mialy sie czym smarowac...skontaktowalem sie ze specjalista od silnikow V6 (w Kwidzynie), laweta i do niego...Tydzien czasu meczyli sie z tamtym silnikiem....wyczyscily wszystko, dali nowe walki rozrzadu, bo mialem wsadzane 4 wydechowe zamiast 2 ssacych i 2 wydechowych...Wyczyscili silnik z sylikonu, zalali olejem i odpalili....popracowal chwile, zagrzal sie i w efekcie zatarl...czemu? bo gdzies w kanalach olejowych w bloku silnika niestety gdzies ten syf zostal....wszystkiego nie da sie wyczyscic.....no i co dalej? 3 Silnik !!!

Kupliem 3 silnik (107 tys km przejechane - udokumentowane - anglik). Wsadzili mi silnik to automat odmowil posluszenstwa....wiec automat tez poszedl do naprawy - nowy hydrokinetyk, nowa pompa oleju, nowy slizg, nowy overdrive...Przy okazji dostalem nowe hamulce przod...

PODSUMOWUJAC:

Auto - 7000zl
Drugi silnik + robocizna - 3000zl

A teraz nastepny warsztat
Silnik + nowy rozrząd kompletny + Olej 10w40 + przełożenie silnika - 4000zł
Reanimacja automatu - coś koło 1000zl + Olej

Generalnie doliczając kwote klamotow potrzebnych do przezbrojenia nowego silnika, kwote klamotow do automatu, klocki hamulcowe - zostawilem u nich 6242zl.(oczywiscie plus moje paliwo i paliwo dla kumpla, ktory ze mna pojechal po odbior, ze o lawecie w tamta strone (300km) nie wspomne....

Do wymiany mam jeszcze tylne amory, tarcze tyl, klocki tyl....


No - zastanowice sie 10 razy, zanim kupicie wymarzone auto....mnie to kosztowalo juz tyle, ze dawo kupilbym Omege B Fl

** Dodano: 13-04-2011, 22:50 **
Aha...zapomnialem jeszcze o niepotrzbnych nerwach i nerwach, ktore jeszcze musze miec na rozmowe z pierwszym warsztatem....Ale mam juz pismo od warsztatu ze specjalizacja Opla, z podpisem, pieczatka....w zwiazku z powyzszym udam sie do nich w najblizszym czasie i zarzadam rekompensaty....
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-04-2011, 22:38   

maniutek, podziwiam cię. ty chyba kochasz opla...
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-04-2011, 22:39   

Kocham swoje marzenia...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-04-2011, 22:42   

teraz go nie sprzedasz nigdy. mam szczerą nadzieję że to już koniec problemów z twoją omcią bo tyle co przeżyłeś z nią to opowiadań na 3 auta by wystarczyło
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-04-2011, 23:17   

No teraz to żal sprzedać, tym bardziej że koszt auta to ponad 16 tys za wóz warty 7 koła. Sam też przez to przechodziłem, niestety takie sytuacje też się zdarzają i musimy sobie z nimi radzić. Nieuczciwych sprzedawców oraz mechaników którzy są zawsze niewinni nigdy nie wyeliminujemy, ale Ci którzy czytają ten temat pewnie będą mieli szerszy pogląd na tego typu sprawy. Oczywiście mam nadzieję że ekstremalne przygody z wozem już się skończyły i teraz będzie długa bezawaryjna jazda ;)
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-04-2011, 17:39   

GRATZ!!!

Kiedy bedzie mozna to w akcji zobaczyc?
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
MarcinWrocław 



Wiek: 43
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 280
Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-04-2011, 22:35   

maniutek, masz zdrowie... Niestety te silniki ( X30XE ) nie za bardzo lubią LPG... Ale - zdrugiej strony - jak tym jeżdzić na Pb, skoro to pali w mieście 16ltr.....:)

POjeździłem pewein czas podobnym sprzętem, i zabawa jest przednia. Zwłaszcza kiedy katapultujesz sie ze świateł tą kupą żelastwa o wadze ponad 1600 kg..

Tak czytam o tych wałkach, i któż to ciężkiej cholery założył 4 wydechowe wałki..?? I do tego olej przekładniowy.. Ehh.. a ja się zastanawiam czy olej zmieniać po 15 tys km, czy lepiej po 10......
_________________
była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load