|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nowa Omega Maniutka |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-04-2011, 23:33
|
|
|
MarcinWrocław napisał/a: | Niestety te silniki ( X30XE ) nie za bardzo lubią LPG... |
bo są matoły, którzy potrafia druga generacje gazu wladowac do tego silnika....ja na szczescie mam porzadna sekwencje BRC i wierz mi, ze z tym to polata... Aczkolwiek nie przychyle sie do opinii, ze silniki nie lubia LPG....pol Omega klubu jezdzi 3.0 z gazem i jakos nie slysze, zeby sie mocno skarzyli....spalanie w trasie, sam sie zdziwilem, bo wykrecilem 11litrow lpg, lecz ganiajac sie po miescie, co chwila swiatla itp....no coz....zjadla mi 20 litrow...taki urok...kupa silnika i duza masa...Ale nie to jest najwazniejsze, wazniejsze sa marzenia....zawsze chcialem miec taka Omege...A kiedys, jak sie ciut dorobie spelnie ostatnie marzenie....BMW serii 7 5.0 V12 ale to jeszcze troszke pzdr |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 15-04-2011, 14:31
|
|
|
maniutek napisał/a: | BMW serii 7 5.0 V12 ale to jeszcze troszke pzdr |
wymiana silników w takim aucie może być kłopotliwa
A tak na poważnie to nie ma jak gonić za marzeniami - gatki Maniuś |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-04-2011, 17:44
|
|
|
maniutek napisał/a: | pol Omega klubu jezdzi 3.0 z gazem |
HEH.... to raczej jasne..., że przy średnim na mieście 16 ltr to na benzynce robi się ..... deliktanie mówiac - mało ekonomicznie... |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-05-2011, 00:24
|
|
|
No to odswiezam temat
Na wstępie chcialem przeprosic wszystkich, ze nie pokazalem sie na tegorocznym zlocie. Niestety nie bylo to wykonalne, abym pojawil sie w tym samym terminie w dwóch miejscach. Za duza rozbierznosc kilometrow miedzy dwoma miejscami.
Przejechalem juz 4 tys km od odebrania auta i jest spokoj w Koncu moge sie naprawde nacieszyc swoim nabytkiem
Dzisiaj dostala ode mnie myjnie, a w nastepnej kolejnosci sesje zdjeciowa Tak aby poczula sie doceniona
** Dodano: 09-05-2011, 01:31 **
W miedzyczasie wymianie podlegly juz świece i przewody. Ktorys przewod odmowil posluszenstwa i miałem V5 Wiec z rozmachem zmienilem i swiece 2 godziny pracy i gotowe
W planach mam:
- podswietlenie stóp kierowcy i pasazera
- prawdopodobnie zmiana alufelg na inny wzor, ale tez 16 cali
- oczywiscie jak to ja mysle juz nad jakas glebą I to taka mocną glebą
- rozgladam sie juz tez za odpowiednim brzmieniem koncowej czesci ukladu wydechowego
- wymiana klapy tylnej, gdyz mam wgniecenie (nieduze na szczescie, ale to pozostalosc po windzie samochodu ciezarowego)
- Kable do subwoofera tez juz kupione, zostalo go jedynie podlaczyc BOSE + woofer - tylko na to czekam
To tak na poczatek z czasem zapewne jak to ja - cos sie wymysli
** Dodano: 09-05-2011, 01:50 **
http://www.youtube.com/watch?v=_ijXzz4O3_8
A tu macie krótki sprint |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-05-2011, 08:05
|
|
|
Piękna
GLEBA?> Toz ona i tak juz niska |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 09-05-2011, 08:24
|
|
|
maniutek, myślałem, że chcesz nią jeździć, daj sobie spokój z glebą, bo nie przejedziesz przez żaden próg zwalniający. Zauważ, że omega jest raczej długa, co będzie jeszcze dodatkowo utrudniało jazdę. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-05-2011, 11:10
|
|
|
maniutek napisał/a: | http://www.youtube.com/watch?v=_ijXzz4O3_8
A tu macie krótki sprint |
ale ma długie biegi :] |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-05-2011, 21:49
|
|
|
Luczu, no dlugie, to prawda Ale w sumie w niczym to nie przeszkadza Dzisiaj dodatkowo dostała ode mnie tube basową Nie jestem jakims tam melomanem czy audiofilem, ale BOSE + tuba - to naprawde fajne połączenie
** Dodano: 09-05-2011, 22:51 **
Aha, no i oczywiscie zapomnialem, dostala rowniez polerke felg zeby nie bylo swieca sie jak psu jajca |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-05-2011, 00:04
|
|
|
maniutek, ładnie już kasy włożyłeś w to auto.
Długie biegi ale i tak daje radę. Ciekawe co by się działo jak by były przełożenia typu - 1 - 50km/h 2 - 90km/h :p
ps. Ja jednak rezygnuję z omegi ... ( chyba wiesz o czym mówię ? :p) |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 10-05-2011, 07:18
|
|
|
Jak w dobrym filmie, miłość... i nóż w serce, przebaczenie i powrót miłości z podwójną siłą
Nic tylko ją teraz kochać i jeździć
maniutek napisał/a: | Na wstępie chcialem przeprosic wszystkich, ze nie pokazalem sie na tegorocznym zlocie. |
Za rok odrobisz |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-05-2011, 09:44
|
|
|
miszko napisał/a: | Jak w dobrym filmie, miłość... i nóż w serce, przebaczenie i powrót miłości z podwójną siłą
Nic tylko ją teraz kochać i jeździć |
Pieknie to ujales oby sie spisywala to sie ja jeszcze doinwestuje
Jeszcze musze sie tylko wziac za polerke lakieru i wymienic klape z tylu:) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-05-2011, 17:46
|
|
|
a tan silnik juz wszystko ok ? w sensie kompresja itd. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-05-2011, 22:43
|
|
|
VEndriuV napisał/a: | a tan silnik juz wszystko ok ? w sensie kompresja itd. |
Rowniutko na wszytskich garkach. Dostałem 3 miesiace gwarancji na ten silnik. Gdy mi go wsadzali do auta mial przebieg 67 tys mil. Czyli niecale 110 tys km. |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|