Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dylemat , kupic uno czy tipo?
Autor Wiadomość
qwasimodo 



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 91
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-01-2011, 19:05   dylemat , kupic uno czy tipo?

witajcie mam dylemat co kupić...
autko ma być z gazem uno czy tipo?

cena 2 tyś zł.

czy jest duża różnica miedzy uno a tipo w komforcie jazdy itp?
mem teraz uno i chce znów uno albo tipo..

czy ktoś jezdził z was unem i tipem? co polecacie?
  
 
Karol 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 104
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 08-01-2011, 19:14   

Musisz skontaktowac się z Miszkiem on mial uno i Temprę jednocześnie napewno ci podpowie. Osobiście Tipo napewno jest wygodniejsze.
     assistance
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-01-2011, 19:18   

qwasimodo, jest spora różnica w komforcie, wykończeniu i przede wszystkim w przestrzeni. Jednak Uno będzie tańsze w utrzymaniu. Zarówno w spalaniu jak i w cenach i dostępności części.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 08-01-2011, 19:24   

qwasimodo, skoda favorit :D
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Qmaty 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 88
Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-01-2011, 21:06   

Na pewno Tipo ma o wiele lepsze ogrzewanie,no i jest o wiele pojemniejsze.Mam oba te auta...
  
 
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-01-2011, 21:27   

Z własnego doświadczenia wiem, że nie kupiłbym już Uno, jeżdżąc później Tipo.

W mojej rodzinie były 2 Tipo i 1 Uno. Uno zaczęło bardzo szybko rdzewieć. W środku było dosyć ciasno (3 drzwiowa wersja), jednak bez tragedii (masz, więc wiesz jak jest w środku ;) ). O wyposażeniu nie będe się rozpisywał, bo wiadomo, że Uno miało je bardzo ubogie. Tipo jak na te czasy było autem 'wypasionym'. El. szyby, wspomaganie, ABS, poduszka pow. W środku masakrycznie dużo miejsca i jak auto z zewnątrz nie wygląda tak obszernie, tak w środku przestrzeni całkiem dużo. Bagażnik też niczego sobie. Komfort? Bez porównania lepiej się jedzie w Tipo. Auto jest nisko zawieszone, przez co prowadzi się bardzo pewnie. Jednak trzeba uważać na wszelkiego rodzaju spowalniacze i kamienie (w zime koleiny), bo można czymś zahaczyć (miska olejowa w moim przypadku poszła do spawania po spotkaniu z kamieniem).

Ale i tak wybór należy do Ciebie ;)

Powodzenia w poszukiwaniach i zakupach.
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
Dochan Tipo 



Wiek: 32
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 59
Skąd: Bielawa
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-01-2011, 21:30   

Tipo :)
     assistance
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-01-2011, 22:20   

Ja mam Uno 1.0 na gaźniku i tipo 1.6 na monowtrysku (oba bez gazu)
Ceny części są podobne. Jednak uno jest łatwiejsze w naprawie ( w moim wypadku - gaźnik :lol: ). Jednak uno faktycznie szybciej rdzewieje. Uno mam tak zrobione, że kierownica chodzi lżej niż w Tipo ze wspomaganiem ( no może nie na postoju). Gdybym miał wybrac jedno to ciężko by było. Każde ma swoje zalety i wady, ale przedewszystkim to inna klasa aut. Jeszcze plus dla tipo za hamulce tarczowe z tyłu ( ale to subiektywna opinia). Z kolei na plus dla uno 1.0 to silnik bezkolizyjny - zdarzył mi się zerwany pasek przy ruszaniu ze skrzyżowania. Pół godz. roboty na postoju i autko śmiga dalej bez problemu.
     Moneta
 
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-01-2011, 22:28   

lynx napisał/a:
za hamulce tarczowe z tyłu

Nie w każdej wersji były tarczowe :( Ale masz racje. Każde z tych aut ma swoje wady i zalety.
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-01-2011, 22:43   

Jeżeli bym miał do wyboru uno i tipo z takimi samymi silnikami, to jednak wybrałbym tipo ( Głównie za ogrzewanie i ocynk). Pamiętaj jeszcze że uno jest lżejsze i będzie szybciej się zbierało niż tipo z tym samym silnikiem.
P.S. Ja mam tarcze z tyłu, ale za to nie mam poduszki :)
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 08-01-2011, 22:52   

Ja bez wątpienia wybrał bym TIPO

Większe, ładniejsze, lepsze wyposażenie, pomimo tego, że trochę się "gnie " to i tak jest bezpieczniejsze od UNO

lynx napisał/a:
Uno mam tak zrobione, że kierownica chodzi lżej niż w Tipo ze wspomaganiem ( no może nie na postoju).


Ja mam tipo bez wspomagania i kierownica chodzi zdecydowanie lżej w czasie jazdy niż w tipo ze wspomaganiem.

Tipo jest wygodniejsze
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-01-2011, 23:18   

lynx napisał/a:
Jeżeli bym miał do wyboru uno i tipo z takimi samymi silnikami

OT ON
Były takie wersje Uno i Tipo? 1.4 na gaźniku?
OT OFF
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 08-01-2011, 23:21   

n-e-o napisał/a:
OT ON
Były takie wersje Uno i Tipo? 1.4 na gaźniku?
OT OFF


z tego co kojarzę to z takich samych silników to było 1.1 i 1.4 na wtrysku

Ale nie wiem czy gaźnik był też w UNO
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-01-2011, 23:23   

Przeszedłem z Uno na Tipo i mogę powiedzieć, że nie zmieniłbym się na uno.
Tipo pakowniejsze, więcej miejsca, inny komfort jazdy. Uniak ma słabszą blachę niż Tipo. A wiadomo, w każdym wszystko popsuć się może.
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-01-2011, 23:34   

Luczu napisał/a:
z tego co kojarzę to z takich samych silników to było 1.1 i 1.4 na wtrysku

Ale nie wiem czy gaźnik był też w UNO

Dokładnie. 1.1 Fire i 1.4i.e., oraz diesle. [Wikipedia] :P

Sorki za OT. To był ostatni raz.
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 09-01-2011, 00:11   

lynx napisał/a:
Z kolei na plus dla uno 1.0 to silnik bezkolizyjny - zdarzył mi się zerwany pasek przy ruszaniu ze skrzyżowania. Pół godz. roboty na postoju i autko śmiga dalej bez problemu.

To chyba Ci pasek alternatora spadł, on zawsze jest bezkolizyjny ;) Natomiast, jeśli chodzi o silniki bezkolizyjne pod względem rozrządu to były fiat z serii FIRE, ale mimo wszystko po awarii rozrząd trzeba ustawić w warsztacie przy użyciu blokad ;)
Cytat:

meter30, Twoje auto jest najładniejsze :)

n-e-o, serio moje byłe Tipo jest najładniejsze czy tak się wyświetla każdemu w zależności od tego kto czyta Twoje posty?? Bo już popadam w samozachwyt ;)
Wracając do tematu to oczywiście polecam Tipo, a dlaczego?? Bo większe, 3 osoby z tyłu na kanapie nie muszą się ściskać. Z powodzeniem przewoziłem z tyłu 4-ech człowieków. Zawsze to w TT możesz wybrać mocniejszy silnik. Poza tym fiak jak fiat - obydwa tanie w eksploatacji ;)

** Dodano: 09-01-2011, 00:31 **
n-e-o, Swoją drogą połechtałeś teraz moje wspomnienia... Chciałbym wrócić do mojego Tipo 3D -to był wóz z DUSZĄ... tylko żeby się tak nie pierd...ł. To był mój pierwszy wóz, mało tego kupiłem go w wieku 18 lat za własne pieniądze i też za własne go naprawiałem oraz eksploatowałem, więc wiem ile to kosztuje. Teraz zmieniam wóz i zadałeś mi klina... ;)
Kiedy sobie przypomnę że pociąłem jedno Tipo 3D na żyletki to mi się serce kraje... przez takich jak ja wymiera ten gatunek :sciana:
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Detectivus 


Wiek: 39
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa - Mokotów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-01-2011, 03:52   

Uno czy Tipo?

Miałem Uno 1.0 czysta benzyna (spalanie 6-7 Pb98 w Warszawie, 6 w trasie) - fajnie się zbierał, fajnie rdzewiał i giął... Części tanie (dostępne na każdym szrocie), wygody mało, ale jak złożyłem kanapę to razem ze mną i pasażerem jechało 615 kg żeliwa (kaloryfery wiozłem na złom) - tak dwa razy i hulał dalej - rozrząd faktycznie bezkolizyjny (sam zerwałem pasek raz).
Mam Tipo 1.9 TD (spalanie 6,5-7 ON, OO, BIO, Nafta, Frytura, Kujawski w Warszawie - 5,5 w trasie) - jak turbinka da czadu to zbiera się jak zły :D Gorzej z częściami bo Diesel jest rzadszy, ale nie mam większych problemów :) Miejsca w grom (w Uno tego nie było). Jeśli chodzi o ruydą to ja narzekam tylko na progi i wnętrza nadkoli i to też nie jakoś strasznie, reszta ocynk :) No i wyposażenie deluxe.

Reasumując: Jeśli za 2 tyś. chcesz auto do jazdy bez nadmiernego wkładania od razu bierz Uno 1.0 Fire - będzie Ci służył.
Jeśli zaś zamierzasz tak jak ja podokładać troszkę powoli, to jednak Tipo polecę i najlepiej Diesel - doprowadziwszy do porządku będziesz miał maszynę nie do zarżnięcia :D

Ach i jeszcze jedna moja uwaga: NIGDY WIĘCEJ INSTALACJI GAZOWEJ - przeżyłem osobiście dwa wybuchy i jeden pożar. Diesel mi tego tak łatwo nie zrobi :D A mocna jazda po Warszwie na odpowiednim paliwie kosztuje mnie ok. 27zł za 100km :)

Wybór należy do Ciebie qwasimodo!
Pozdrawiam!
_________________
Było:
Fiat 125p 2.0 Pb - wersja Milicyjna
Fiat Uno 1.1 Fire
Skoda Favorit 1.3
Ford Probe 2.2 GT Turbo
Citroen C15D 1.8
BMW 3 E30 1.6
Jest
Fiat Tipo 1.9 TD 1993 - NA SPRZEDAŻ
Citroen ZX 1.8 Avantage - moje kochane KOMBI
     assistance
 
 skype
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-01-2011, 08:15   

meter30 napisał/a:
To chyba Ci pasek alternatora spadł, on zawsze jest bezkolizyjny Natomiast, jeśli chodzi o silniki bezkolizyjne pod względem rozrządu to były fiat z serii FIRE, ale mimo wszystko po awarii rozrząd trzeba ustawić w warsztacie przy użyciu blokad


Bo to jest silnik FIRE, ale do rozrządu nie potrzeba żadnego specjalistycznego sprzętu, wystarczą 3 klucze i 2 śrubokręty do naciągu napinacza i po sprawie. Jak się kupi dobry pasek, to silnika nawet nie trzeba ustawia na znaki, bo pasek też ma swoje 8)

Tak jak kolega Detectivus: nie pakowałbym się w gaz (zwłaszcza w uno), poszukałbym jakiegoś diesla.
     Moneta
 
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 09-01-2011, 10:36   

mój wujek ma uno z 98i mu sie dzrwi juz dwa lata temu rozwarstwiły,ogólnie blachy w uno is dead, a sam jeździłem tipo z 92 i rdze miałem tylko na tylnym nadkolu, w Tipo musisz pilnować przednich wahaczy bo to mankament tego samochodu, nie wiem jak to w uno wyglada, mojego tipola pociąłem na złomn tylko dlatego że nie miałem kasy na regeneracje głowicy, jestem uczniem 4 klasy technikum dorabiam w soboty i starczało mi żeby go zalać i utrzymać, ja polecam tipo, osobiście następne auto też chce tipo ale wybór nalezy do Ciebie 8)
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-01-2011, 17:05   

n-e-o napisał/a:

DARREK napisał/a:
Z kolei na plus dla uno 1.0 to silnik bezkolizyjny - zdarzył mi się zerwany pasek przy ruszaniu ze skrzyżowania. Pół godz. roboty na postoju i autko śmiga dalej bez problemu.

To chyba Ci pasek alternatora spadł, on zawsze jest bezkolizyjny ;) Natomiast, jeśli chodzi o silniki bezkolizyjne pod względem rozrządu to były fiat z serii FIRE, ale mimo wszystko po awarii rozrząd trzeba ustawić w warsztacie przy użyciu blokad ;)


mały OT. Ja tego nie napisałem :roll:
coś forum się "pierniczy" :badgrin:
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-01-2011, 17:53   

DARREK, czasem się tak dzieje, poprawiłem posta.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Detectivus 


Wiek: 39
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa - Mokotów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-01-2011, 00:14   

lynx napisał/a:

Tak jak kolega Detectivus: nie pakowałbym się w gaz (zwłaszcza w uno), poszukałbym jakiegoś diesla.


Dokładnie :)
Zwłaszcza że uniaczek w dieslu 1.7D spali jeszcze mniej niż moja locha z turboną :)
Kumpel ma Corsę A 1.5 w dielu i mu pali coś kolo 5.5 na Warszawie i litr mniej w trasie :)

Ogólnie kiedyś benzyna mnie rajcowała, ale jak przekona łem się do diesla (a trwało to dłuuugo) to innego silnika juz nie chcę :D
_________________
Było:
Fiat 125p 2.0 Pb - wersja Milicyjna
Fiat Uno 1.1 Fire
Skoda Favorit 1.3
Ford Probe 2.2 GT Turbo
Citroen C15D 1.8
BMW 3 E30 1.6
Jest
Fiat Tipo 1.9 TD 1993 - NA SPRZEDAŻ
Citroen ZX 1.8 Avantage - moje kochane KOMBI
     assistance
 
 skype
 
Xingham 



Wiek: 34
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 199
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-01-2011, 15:46   

Bierz Tipo :P Uno za małe. Jeździłem kiedyś, mniejszy komfort niż w Tipo. I tak jak już ktoś wcześniej napisał z tyłu na kanapie jest wysoki komfort dla 3 osób. W Tipo było wygodniej niż u mnie w Fordzie Escorcie. W Tipo 3 kolegów dosyć szerokich jeździło bez problemu i nie narzekali, wręcz się dziwili. A w Fordzie teraz 3 dziewczyny z tyłu narzekają :P

I osobiście się zastanawiam nad kolejnym autem dla siebie. I dosyć poważnie rozmyślam o starym poczciwym tipolcu :P Więc się nie zastanawiaj. Tipo :)
_________________
Tipo 1.4 gaźnik. 94r. benzyna - crash.
Ford Escort 1.6 16V Kombi 95r. benzyna/gaz
     assistance   Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 10-01-2011, 20:37   

Zalety obu aut:

Tipo:
- do miasta ok, na trasę wygrywa pakownością i komfortem
- stabilniejsze i lepiej wyposażone (4 osoby jadą wygodnie, ale i w 6 czasem jechałem :D )
- ładniejsze niż Uno i nowocześniejsze
- lepsze blachy i wytłumienie
- łatwo je naprawić, jeżeli masz jakieś podstawowe umiejętności i wiedzę

Uno:
- mniejsze, więc po ciasnych ulicach i parkingach będziesz śmigał
- małe spalanie przy tym samym silniku co w Tipo
- na dłuższą metę przy wymianach części będziesz płacił trochę mniej
- jak się popsuje to łatwiej popchnąć :lol:
- mniej skomplikowane

Używałem oba i wiadomo, że lepsze to co lepsze także stawiam na Tipo :)
_________________
     Moneta
 
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-01-2011, 15:47   

Witam. Miałem uno ..mam tipo.. oba mi się podobają i gniją :)

Uno nie było mądrze skonstruowane, wymiany różnych dziwnych rzeczy w tipo jest łatwiejsze bo samochód zrobili z głową, do uniacza naupychali wszystko co mogli bez większej filozofii demontażu podczas napraw (chodzi mi np o wymianę wahacza albo grzebanie w okolicy stacyjki, w tipo wszystko schodziło jak chciało i było na wtyczkach, a do uno cza młotka.

Tipo większe, więcej pali. Uno mi śmigało ale miałem 1,4 na wtrysku i popitalało bo lekkie. paliło gazu od 11 w górę i tylko w mieście. tipo pali podobnie (często więcej, koło 15l LPG) ale mam wyorany silnik niestety. Unem dopakowanym dało się jechać w 5 osób z 5 kompletami bagaży ale nie polecam :) tipo ma lepsze zawieszenie, wygodniejsze, auto jest szersze i dłuższe przez co komfort lepszy. Uno się wciśnie wszędzie, do miasta jak znalazł, ekonomiczny jest 1.0 z gazem ale słaby (pytanie czy chcesz szybko czy oszczędnie jeździć), tipo do miasta troszeczkę większa zabawa, o ogrzewaniu już koledzy wspomnieli, jak tipo to ze wspomaganiem kierownicy ale ciężko trafić 1,4 ze wspomaganiem, cza od 1,6 w górę. Uno turbo jest fajne :P

podsumowując:
Tipo jest mądrzejsze, większe i wygodniejsze.
Uno zwinniejsze, mniej pali, gnije, dobre na początek zabawy z motoryzacją, będzie się od czego odbić :)

Jestem za tipo ze wspomaganiem.

Sory za takiego tasiemca.
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load