|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wysokie obroty na jałowym |
Autor |
Wiadomość |
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-08-2009, 20:36 Wysokie obroty na jałowym
|
|
|
W sumie wiem, co jest nie tak, ale nie bardzo wiem co jest do wymiany, bo pierwszy raz bawię się w monowtrysku. A więc problem dotyczy Tempry 1.6ie. Na zimnym silniku jest wszystko ok, tzn. obroty okolo 1000 obr/min, ale po jakims czasie przepustnica nie wraca na swoją pozycję i obroty mam nawet pod 3000 obr/min. Opiszę według zdjęcia:
Więc chodzi o to, że mechanizm oznaczony jako '1' po dodaniu gazu nie wraca całkowicie na swoją pozycję. Wygląda to tak, jakby nawinięta sprężyna była za słaba, żeby docisnąć końcówkę '2' do czujnika '3'. Tzn. dotyka go, ale nie powoduje wciśnięcia tego czujnika i tym samym obroty nie spadają. Po ręcznym dociśnięciu wszystko wraca do normy. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś opisał mi przy okazji wyszczególnione części nazwami, bo nie wiem co to jest (do tej pory tylko gaźniki miałem) |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-08-2009, 21:01
|
|
|
3 to silniczek krokowy i to wlasnie on odpowiada za obroty na jalowym a w twoim przypadku on sie wiesza i blokuje po wysunieciu gdy dodajesz gazu i z tad takie wysokie obroty poczytaj o nim i albo czeka cie czyszczenie albo wymiana |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-08-2009, 21:28
|
|
|
ciechu, nie baw się w czyszczenie ,tylko wymień na nowy jeżeli to 100 % on ,ale po tym co piszesz to tak ,,radze ci ,śrubki z tyłu masz 3 ,wyczujesz palcami ,są na takie specjalne imbusy ,ale ja wiem że są przerobione na śrubokręt płaski ,tylko taki króciutki musisz mieć |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 06-08-2009, 11:04
|
|
|
ciechu, co do krokowca to wymiana na nowy by pewnie pomogła, ale na funkiel nówkę, tylko one trochę kosztują - kupisz używkę i nie wiesz ile pojeździsz - jak rozbierzesz ten co masz to w środku jest sprężyna - odwróć ją i poskładaj z powrotem. Dodatkowo sprawdź czujnik położenia przepustnicy. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-08-2009, 11:15
|
|
|
właśnie znalazłem powód dla którego przepustnica nie wraca na swoje miejsce. Otóż wygląda to tak, jakby na ośce przepustnicy był lekki luz, tzn ośkę można docisnąć o około pół milimetra w kierunku wtrysku. Jak puszczę to wraca z powrotem. I tu jest problem. Przy dociśniętej ośce przepustnica w gardzieli (ta blaszka) pracuje poprawnie, jak puszczę to trze o wnętrze i się zawiesza. I teraz pytanie. Co dalej? Można ustawienie tej blaszki wyregulować na ośce, czy raczej nie? Nie wiem jak się tego problemu pozbyć. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 06-08-2009, 18:47
|
|
|
ciechu, jeżeli masz wytartą ośkę to do wymiany jest korpus monowtrysku. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:09
|
|
|
wymieniłem przepustnicę, krokowca i cpp. może powinienem wymienić też sam wtrysk? Objawy jakie teraz mam - na podmienionym krokowcu obroty wariują od 500 do 1500. Na gazie ma 4000 i nie chce zejsc. Jest reakcja podczas ustawiania cpp. Zmienlem spowrotem na starego krokowca i obroty skacza minimalnie ale silnik gasnie. Nie ma reakcji na regulacje cpp. Na gazie wszystko ok - obroty okolo 900-1000. CPU wielokrotnie resetowany. Na benzynie jest w ogole dziwny objaw. Nie reaguje prawie na otwieranie przepustnicy, a jak dam do oporu to sie dlawi i gasnie. Dochodze do wniosku (wraz z grabarzem) ze albo wtrysk jest zasyfiony, albo filtr paliwa, albo pompa juz nie wyrabia. Wtrysk moge podmienic (jak tylko uporam sie ze sruba w ktorej klucz sie slisga), ale odnosnie pompy to nie chcialbym kupowac na darmo i mysle jak ja sprawdzic? Czy lambda tez moze byc przyczyna? Dodam ze na LPG reakcje sa normalne, tylko z Pb mam ciagle problem.
Ile w ogole kosztuje NOWY krokowiec, bo nie moge znalezc nic na Allegro? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
krzysiek82
Pomógł: 12 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 237 Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:27
|
|
|
ciechu, Nowy krokowiec kosztuje od 60zł(zamiennik) do 250-300zł(oryginał Bosch).
Ja kupiłem jakieś pół roku temu zamiennik firmy GETZ i na razie nie narzekam
Tu masz krokowce z Allegro: http://www.moto.allegro.p...cat=1&country=1 |
_________________ Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r. |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:51
|
|
|
u siostry w Tipku 1.6 monowtrysk "Bosch" też są takie objawy że jak mu otworzysz przepustnice do się dusi. Wymieniłem sonde lambda , oczywiście kupiłem ory. Boscha, podczas wymiany okazało się że stara sonda miała przetarte kable i zrobiła zwarcie , poszedł bezpiecznik który się znajduję na grodzi. Po wymianie i resecie auto pojeździło jakieś 2 dni i znowu się mu pogorszyło więc pobawiłem się CPP i tym imbusem o którym pisał grabarz, auto chodzi trochę lepiej , dzisiaj jadę kupić cały wtrysk i zobaczymy czy to jego wina. |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:55
|
|
|
Maciek1991, trzeba ustawić CPP zgodnie z instrukcją z pewnego postu o CPP
maciekt8 napisał/a: |
Teraz napiszę jak się to ustawia(kiedyś koleś mi wysłał który robił w serwisie co i jak) więc opiszę.
Pierwsza sprawa to cofamy maksymalnie silnik krokowy po to żeby całkowicie zamknąć przepustnicę. Najlepiej go wykręcić do tej operacji. Albo podać napięcie z jakiegoś źródła co by się cofnął. Lub można też zrobić tak - włączamy zapłon luzujemy wtyczkę od krokowca, otwieramy na maksa przepustnicę, dotykamy do stycznika biegu jałowego palcem jak silnik się cofnie to zwalamy mu wtyczkę, nie wolno poruszyć nawet minimalnie przepustnicą bo silnik się wysunie. Ogranicznik przepustnicy ma się całkowicie opierać na śrubie.
Teraz piny 1 i 5 to zasilanie powinno być około 5V. Nas interesują piny 1 i 2. 1 to masa choć nie jest połączona z masą silnika(nie wiem czemu, ale napięcia są jednakowe przy pomiarach). Do tego celu zrobiłem sobie takie styki do miernika które wkładam do kostki po zdjęciu gumki ochronnej)
Teraz należy ustawić potencjometr tak aby napięcie między pinem 1 a 2 lub 2 a masą było od 0,18V do 0,25V (od 180mV do 250mV)
Jak ustawimy za duże napięcie np 0,40V to silnik będzie się zalewał, za niskie to będzie miał za mało paliwa i też będzie telepało. Ustawiłem w 3 autach tak jak opisywałem i jest dobrze przyjąłem średnią wartość 0,20V
Dla przykładu podam że nowa przepustnica z potencjometrem fabrycznie zaplombowanym miała wartość 0,18V.
Pomiary przy częściowo otwartej przepustnicy czyli z podpiętym silnikiem krokowym będą inne bo np na zimnym silniku będzie to napięcie wyższe a na ciepłym niższe.
Tak jak pisałem minimalny ruch czy nawet dokręcenie tych 4 śrub może spowodować zmianę dlatego przy dokręcaniu kontrolujemy wartość.
Składamy wszystko spowrotem robimy reset kompa i testujemy - jazda próbna.
Pozdrawiam |
ja swój CPP ustawiłem wg tej instrukcji i jest jak najbardziej super |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:58
|
|
|
maciek_wk, zobaczymy, jak nie pomoże wymiana całej przepustnicy to będę kombinował dalej. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 16:42
|
|
|
Powiem tyle ,na pewno miernikami i powyższy opis ,jest jak najbardziej ok i zapewne działa w 100 % ,tylko ja jestem prosty człowiek i nigdy przy tego typu operacji nie użyłem miernika ,a samochód śmigał i miał wszystko na tip top ,mógłbym pomyśleć no far tło mi się ,ale robiłem to nie raz i nie tylko u siebie w aucie ,też u innych kolegów i zawsze ten miernik jak przywozili zostawał tam gdzie leżał ,na tylnim siedzeniu , i nawet po takim ustawieniu było auto podpinane pod kompa itp i było wszystko jak w zegarku ,po prostu ja nie wyobrażam sobie majtających mi się kabelków a tu jeszcze ustawiaj ,ale każdy robi tak jak umie ,i naprawdę podziwiam was za te mierniki
ciechu, sondę lambde masz dobrą więc nie szukaj jakiejś dziury w całym ,popełniłeś gdzieś błąd i teraz musisz to przeanalizować ,gdzieś coś pier*ol ,to była robota na góra 2 godziny przy częściach które zakupiłeś z piwem i grillem zarazem i pierdy leniu o starych babach ,sam zauważ pierwszą ważną rzecz odkąd zacząłeś grzebać ,autu nie polepszyło się tylko jest coraz gorzej ,czyli jak pisałem wyżej gdzieś coś spierniczyłeś i brniesz w złym kierunku ,nie potrafię ci tak pomóc ,bo ja musiał bym widzieć ten silnik ,i od początku sam robić .Szkoda ze nie pomyśleliśmy byś zakupione części od razu wysłał do mnie ja bym ja poskładał i byś przyjechał po gotową .I 2 twój błąd że nie zadzwoniłeś ,i nie pisałeś ,mówiłem ci żebyś pytał ,może byś śmigał już ,a tak nie wiem coś tam na wyprawiał ,ale jak czytam to nie mogę uwierzyć że chodzi o auto które ja znam od podszewki.Jeżeli na prawdę nie dajesz rady ,to nie brnij w koszta ,tylko przystopuj i krok po kroku pomyśl co robiłeś ,i wyłap błąd ,i zawsze pytaj ,tyle ile na odległość będę mógł to ci odpowiem .Jak chcesz sprawdzić pompę paliwa ,to odłącz przewód zasilający paliwem od wtrysku ,wsadź w buteleczkę i zobacz z jakim ciśnieniem po przekręceniu kluczyka pompa podaje paliwo ,jak słabe twoim zdaniem to ,najpierw filtr paliwa zmień ,koszt 15 zł
Pozdrawiam magister ,a dla was tych co mierzą miernikiem wielki szacun ,ja chyba nigdy tą technikę nie opanuje |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 21-08-2009, 17:56
|
|
|
ciechu, albo podjedz do mnie zaradzimy |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
jagy
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 20:16
|
|
|
ciechuSpróbuj zewrzeć dwa piny w krokowcu,1z2 lub 3z4(nie pamiętam który to ma być) i tak odpal,jak pomoże to ściągnij mostek na krokowcu i powinno być dobrze.Mi tak poradzili jak zmieniałem krokowca,wtedy też obroty miałem wysokie i nie chciały spaść. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-08-2009, 22:30
|
|
|
maciek_wk, super instrukcja, tylko czy do ustawienia CPP nie musi być sprawny krokowiec? Ja już właściwie CPP wykluczam, bo silnik nie reaguje na jego regulację.
grabarz, jutro z rańca (wreszcie mam czas) sprawdzę pompę paliwa i filtr. I dam od razu znać co i jak. Na pewno się zgadamy, panie Magistrze I nie krzycz na mnie - muszę czasem pogrzebać w aucie, bo w moim silnik nie chce się psuć
egon. napisał/a: | ciechu, albo podjedz do mnie zaradzimy | Tylko jak? Smoczyca narazie odmawia posłuszeństwa.
jagy, co do wysokich obrotów - problem już rozwiązałem. Wymiana przepustnicy, poprzednia się nie domykała. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 22-08-2009, 10:20
|
|
|
ciechu napisał/a: | Tylko jak? Smoczyca narazie odmawia posłuszeństwa. |
To zes ładnie nagrzebał niemam słów, miałes tylko wymienic pare rzeczy, a tu widze, ze coraz goprzej jest
ciechu napisał/a: | tylko czy do ustawienia CPP nie musi być sprawny krokowiec? |
Oczywiscie , ze tak
Powiedz mi czy on ci teraz wogóle nie zapala, gasnie, czy co bo wkoncu sam niewiem
ciechu, jesli
ciechu napisał/a: | Dodam ze na LPG reakcje sa normalne, |
czyli chodzi na LPG to do Pleszewa sie dokulasz |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 14:03
|
|
|
i ja dzisiaj wymieniłem cały wtrysk i Tipek chodzi jak marzenie. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 22-08-2009, 14:06
|
|
|
Maciek1991, no to gratulacje
ciechu, ja powiem tak, pozakładaj wszystko tak jak było jak wróciles od grabarza z wyjątkiem wtrysku.... zaznaczam całego wtrysku z obudową tak jak kupiłes, a stary od smoczycy włuz do szafy, oraz dobrze pouszczelniaj |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 14:26
|
|
|
egon., tak zrobię. mam nadzieję, że będzie jakiś efekt |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 16:16
|
|
|
Maciek1991 napisał/a: | i ja dzisiaj wymieniłem cały wtrysk i Tipek chodzi jak marzenie. |
I tu powinieneś brać przykład z kolegi ,to samo ci mówiłem że masz ciechu, zrobić |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 21:49
|
|
|
Wymiana wtrysku nie przyniosła efektu. Za to podmiana akumulatora (stary bo stary ale naładowany) pomogła! Na jakieś 5-10 minut. Potem znów się Smoczycy pogorszyło, ładowania nie było i znowu na benzynie się dławił.
grabarz, za co? Nie tędy droga. Ale że ładowania nie sprawdziłeś od prawie roku... To jest właśnie powód gaśnięcia Smoczycy w trakcie jazdy. Przerobiłem to już w niej trzy razy i doszedłem z nią do porozumienia A już myślałem, że ona mnie nie akceptuje Ale dziś nawet razem wypiliśmy bruderschafta. Ja setkę Smirnoffa, ona litra Pb95 |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
jagy
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:43
|
|
|
Akumulator akumulatorem,ale duże znaczenia ma pomp paliwa(rozładowany/stary aku nie ma aż tak dużego wpływu jak silnik pracuje)Stara pompa potrafi się sama zapchać.Guma parcieje i odpada tym samym zapychając pompę. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:48
|
|
|
jagy, pompa dziś była sprawdzana na krótko. Z takim zapałem z jakim ona podaje paliwo napewno można ją wykluczyć. Zastanawia mnie tylko dlaczego podmieniony akumulator dał dał odczuwalną różnicę? Ale tylko do momentu, kiedy tez zaczął się rozładowywać. Przypadek? Paliwo przez filtr przechodzi normalnie. Wtrysk wymieniony. Nie ma chyba juz innych możliwości... |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:49
|
|
|
jagy, ale na LPG jest to samo, czytaj uwaznie
ciechu napisał/a: | Za to podmiana akumulatora (stary bo stary ale naładowany) pomogła! Na jakieś 5-10 minut. Potem znów się Smoczycy pogorszyło, ładowania nie było i znowu na benzynie się dławił. |
Szczeze powiem, ze to troche dziwne.... jak bez ładowania dojechałes z ZG do Leszna nie mówiąc juz o jezdzie po Lesznie
To jak jest dobrze to mozesz do Pleszewa podjechac |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:58
|
|
|
egon. napisał/a: | Szczeze powiem, ze to troche dziwne.... jak bez ładowania dojechałes z ZG do Leszna nie mówiąc juz o jezdzie po Lesznie
| to wlasnie kwestia tego, ze czasem cos tam laduje. Zauwazylem ze wplyw na to ma temperatura. Im wiecej po miescie czy w korkach jezdze tym szybciej altek siada. A w trasie zawsze cos kolo 12,5V jest - wystarczy, zeby silnik nie zgasl |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|