Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty spadają, oraz....
Autor Wiadomość
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 15-07-2012, 15:21   

Jelcyn, czyli to wina cewki że marchewa świeci a po przegazowaniu znika :?:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 15-07-2012, 15:33   

U mnie tak było. Generalnie działy się cuda, momentami efekty były podobne do padniętego krokowca, CPW, czy lambdy.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 15-07-2012, 15:47   

Jelcyn, no takie i ja mam właśnie jazdy. Patrzyłem teraz na allegro i nówka o ile to jest moja to jest za 100 zl http://moto.allegro.pl/ce...2435729312.html także wymiana chłodnicy pójdzie na dalszy plan. A cewke się samemu da rade zmienic czy jakieś specjalne klucze itp trzeba :?:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 15-07-2012, 19:08   

Cewka trzyma się na pięciu kablach (cztery zapłonowe i jedna mała kosteczka od dołu cewki) oraz na czterech śrubach imbusowych(6 albo 8mm nie pamiętam dokładnie) więc jest to tak skomplikowana procedura jak wymiana kopułki. Jak nie pomylisz kolejności kabli to będzie to robota na 6minut z przerwą na fajkę. Ale, że jesteś niepalący to odejmij 4,5minuty :P

** Dodano: 15-07-2012, 20:10 **
Ps.: niedawno miałem ori cewkę BOSCHA, mało używaną. Nawet pisałem, czy nie chcesz na zapas, ale nie chciałeś i teraz już się kręci w innym aucie.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-07-2012, 17:38   

u mnie w espero było podobnie :) główne typy : silnik krokowy nie trzyma, czujnik przepustnicy, cewka impulsatora :) Po wymianie wszystkie cisza :) Jeszcze przypuszczenia były na sonde, które dawałby błedne dane do komputera.

Dodam iż obroty świrowały tylko na ciepłym jak troche go pogoniłem. Pewno cewka miała przebicia.

Nie wiem czy te części w ogóle w TT są :D
     Moneta
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-09-2012, 14:11   

Jelcyn, wiem że temat dawno rozpocząłem ale póki co z kasą cienko. oglądnij filmik ;) dalej stawiasz na cewkę :?:



** Dodano: 19-09-2012, 17:00 **
a zapomniałbym. Wtedy co wskazówka idzie do góry to go gazuje sam, jak puszczam na wolne to dzieje się to co widac. Choc nie zawsze tak jest :roll:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 20:53   

mam to samo w Peugeocie 406, silnik 2.0 16V.Co roku zauwazyc mozna to samo jak robi sie zimniej(zmienia sie wilgotnosc powietrza i temp.)!Dla mojego autka oznacza to,ze trzeba wykrecic plastikową śrube w parowniku o jeden obrót i objaw ustaje az do konkretnego mrozu.

Ps.dosyc szybko olej Ci zaczyna swiecic(u mnie obroty spadaja do 500 i olej nawet nie mrugnie)
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-09-2012, 20:55   

kamilsitek1983, no a najlepsze że to nie dzieje się cały czas, objechałem dziś z NS do KRK i z powrotem i dopiero po postoju 25 km od NS zaczeło sie znów :( czasem nie mogę też odpalic tylko przygazowac musze na obrotach
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 21:08   

tak jak u mnie,tylko ja odpalam z PB,ale objawy sa takie same!Czasem jak dojeżdzam do krzyżowki obroty kilkakrotnie wachaja sie od 500-1200 az nieraz gasł!Zrobiłem to co napisałem wyżej i wszystko gra!Dodam ze latem było ok.
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-09-2012, 21:10   

kamilsitek1983, ale u mnie to jest z tego co pamietam i na PB i na LPG
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 21:16   

To po pierwsze musisz fure na PB ogarnać,,sprawdzic krokowy oraz czujnik temperatury cieczy(Tak na 100%) i mysle za ma być dobrze!Jezdzisz czasami na PB cz rzadko?
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-09-2012, 21:20   

kamilsitek1983 napisał/a:
oraz czujnik temperatury cieczy(Tak na 100%)
t
o jest wymienione. krokowiec chyba działa bo inaczej w ogóle by nie trzymał cały czas, a tak nie jest...
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 21:23   

a czujnika TPS nie ruszałes??
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-09-2012, 21:24   

kamilsitek1983 napisał/a:
Ps.dosyc szybko olej Ci zaczyna swiecic(u mnie obroty spadaja do 500 i olej nawet nie mrugnie)


Rzeczywiscie cisnienie oleju za szybko sie zapala.Ja swojego jak zdusze ze zgasnie to po sekundzie od zatrzymania walu zapala sie lampka cisnienia.A jak krece zimnego gasnie juz na rozruszniku.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 21:25   

tak jak u mnie,ale to zostawmy ...
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-09-2012, 21:26   

KrzychuB, w Twoim silniku zeby stwierdzic czy krokowy dziala wystarczy na niego popatrzec na uruchomionym silniku(ma sie wysuwac i skracac jak dodajesz i puszczasz gaz)Szczegolnie jak dodasz duzo i zanim silnik sie rozpedzi puscisz-wtedy widac wyrazny ruch silniczka krokowego.Wtedy znaczy sprawny :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
  
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-09-2012, 21:29   

Kij z kontrolką, on normalnie tak pierdzi, czy to przekłamanie na filmiku albo ,,sportowy'' wydech?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-09-2012, 21:34   

Jelcyn, wydech ;) na żywo słychac normalnie :) a ten filmik ziemniakiem robiłem :) ale nie o tym mowa ;)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-09-2012, 23:47   

Ty jak nie to, to może być jeszcze lambda. Po takim czasie to Łajza pracowała na trzech cylindrach i miała tyle mocy co kulawy maluch.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 20-09-2012, 17:14   

Jelcyn, lambda ponoc ok bo gaziarz mi mówił po regulacji...

** Dodano: 20-09-2012, 18:13 **
No sie wkurzyłem. Dziś po powrocie brakło mi gazu po przejechaniu 242 km (pełna butla 27.5 litra weszło) to uważam i tak zbyt za duże spalanie zwłaszcza że z tego może 15 km było po mieście :roll: A po przełączeniu na bene silnik jak zwykle zaczął świrowac, poniżej macie jak pracuje (ręcznie próbowałem dac oborty i zamulony jak nic :sciana: )



Ale chwile potem wypiąłem na chwilę wtyczkę od czujnika temp cieczy z kolektora (niebieska końcówka) i po ponownym odpaleniu zero zamulenia i równo pracował :doubt: wymiękam
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-09-2012, 18:34   

moze w nim też tkwic usterka,ale pisałes ze sprawdzony.Może spróbuj przyspieszyc mu troszeczke zapłon!?
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 20-09-2012, 18:58   

kamilsitek1983 napisał/a:
moze w nim też tkwic usterka,ale pisałes ze sprawdzony

ale w czym :?: w czujniku temp :?: ja go wymieniałem ale też na używke
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-09-2012, 19:07   

tak o nim pisałem.nic innego nie przychodzi mi na mysl,podejrzewam ze usterka bedzie błacha tylko trzeba ją znależc.Po filmiku widać,ze faktycznie autko zamulone.Pytałem już wyżej>czujnikiem połozenia przepustnicy przypadkiem nie kreciłes?
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 20-09-2012, 19:22   

kamilsitek1983 napisał/a:
czujnikiem połozenia przepustnicy przypadkiem nie kreciłes?

nie dotykałem w ogóle :roll:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-09-2012, 19:29   

jeszcze co mi przychodzi na myśl...moze Ci ssa PB i LPG na raz.moze cut off przepuszcza troszke PB?Myslałes nad tym?
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load