Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 15-07-2012, 15:47
Jelcyn, no takie i ja mam właśnie jazdy. Patrzyłem teraz na allegro i nówka o ile to jest moja to jest za 100 zl http://moto.allegro.pl/ce...2435729312.html także wymiana chłodnicy pójdzie na dalszy plan. A cewke się samemu da rade zmienic czy jakieś specjalne klucze itp trzeba
Cewka trzyma się na pięciu kablach (cztery zapłonowe i jedna mała kosteczka od dołu cewki) oraz na czterech śrubach imbusowych(6 albo 8mm nie pamiętam dokładnie) więc jest to tak skomplikowana procedura jak wymiana kopułki. Jak nie pomylisz kolejności kabli to będzie to robota na 6minut z przerwą na fajkę. Ale, że jesteś niepalący to odejmij 4,5minuty
** Dodano: 15-07-2012, 20:10 **
Ps.: niedawno miałem ori cewkę BOSCHA, mało używaną. Nawet pisałem, czy nie chcesz na zapas, ale nie chciałeś i teraz już się kręci w innym aucie.
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
u mnie w espero było podobnie główne typy : silnik krokowy nie trzyma, czujnik przepustnicy, cewka impulsatora Po wymianie wszystkie cisza Jeszcze przypuszczenia były na sonde, które dawałby błedne dane do komputera.
Dodam iż obroty świrowały tylko na ciepłym jak troche go pogoniłem. Pewno cewka miała przebicia.
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-09-2012, 14:11
Jelcyn, wiem że temat dawno rozpocząłem ale póki co z kasą cienko. oglądnij filmik dalej stawiasz na cewkę
** Dodano: 19-09-2012, 17:00 **
a zapomniałbym. Wtedy co wskazówka idzie do góry to go gazuje sam, jak puszczam na wolne to dzieje się to co widac. Choc nie zawsze tak jest
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 20:53
mam to samo w Peugeocie 406, silnik 2.0 16V.Co roku zauwazyc mozna to samo jak robi sie zimniej(zmienia sie wilgotnosc powietrza i temp.)!Dla mojego autka oznacza to,ze trzeba wykrecic plastikową śrube w parowniku o jeden obrót i objaw ustaje az do konkretnego mrozu.
Ps.dosyc szybko olej Ci zaczyna swiecic(u mnie obroty spadaja do 500 i olej nawet nie mrugnie)
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 19-09-2012, 20:55
kamilsitek1983, no a najlepsze że to nie dzieje się cały czas, objechałem dziś z NS do KRK i z powrotem i dopiero po postoju 25 km od NS zaczeło sie znów czasem nie mogę też odpalic tylko przygazowac musze na obrotach
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 21:08
tak jak u mnie,tylko ja odpalam z PB,ale objawy sa takie same!Czasem jak dojeżdzam do krzyżowki obroty kilkakrotnie wachaja sie od 500-1200 az nieraz gasł!Zrobiłem to co napisałem wyżej i wszystko gra!Dodam ze latem było ok.
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-09-2012, 21:16
To po pierwsze musisz fure na PB ogarnać,,sprawdzic krokowy oraz czujnik temperatury cieczy(Tak na 100%) i mysle za ma być dobrze!Jezdzisz czasami na PB cz rzadko?
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-09-2012, 21:24
kamilsitek1983 napisał/a:
Ps.dosyc szybko olej Ci zaczyna swiecic(u mnie obroty spadaja do 500 i olej nawet nie mrugnie)
Rzeczywiscie cisnienie oleju za szybko sie zapala.Ja swojego jak zdusze ze zgasnie to po sekundzie od zatrzymania walu zapala sie lampka cisnienia.A jak krece zimnego gasnie juz na rozruszniku.
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-09-2012, 21:26
KrzychuB, w Twoim silniku zeby stwierdzic czy krokowy dziala wystarczy na niego popatrzec na uruchomionym silniku(ma sie wysuwac i skracac jak dodajesz i puszczasz gaz)Szczegolnie jak dodasz duzo i zanim silnik sie rozpedzi puscisz-wtedy widac wyrazny ruch silniczka krokowego.Wtedy znaczy sprawny
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 20-09-2012, 17:14
Jelcyn, lambda ponoc ok bo gaziarz mi mówił po regulacji...
** Dodano: 20-09-2012, 18:13 **
No sie wkurzyłem. Dziś po powrocie brakło mi gazu po przejechaniu 242 km (pełna butla 27.5 litra weszło) to uważam i tak zbyt za duże spalanie zwłaszcza że z tego może 15 km było po mieście A po przełączeniu na bene silnik jak zwykle zaczął świrowac, poniżej macie jak pracuje (ręcznie próbowałem dac oborty i zamulony jak nic )
Ale chwile potem wypiąłem na chwilę wtyczkę od czujnika temp cieczy z kolektora (niebieska końcówka) i po ponownym odpaleniu zero zamulenia i równo pracował wymiękam
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-09-2012, 19:07
tak o nim pisałem.nic innego nie przychodzi mi na mysl,podejrzewam ze usterka bedzie błacha tylko trzeba ją znależc.Po filmiku widać,ze faktycznie autko zamulone.Pytałem już wyżej>czujnikiem połozenia przepustnicy przypadkiem nie kreciłes?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.