Obroty spadają, oraz.... |
Autor |
Wiadomość |
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 28-09-2012, 16:28
|
|
|
shagger78 napisał/a: | Jakbys chcial pomierzyc czujnik polozenia przepustnicy mam cala nowke fabrycznie wyregulowana |
Ogólnie to się zastanawiam czy nie pomierzyc teraz właśnie czujników, skoro napięcie idące do nich jest ok...tylko jak |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-09-2012, 19:32
|
|
|
KrzychuB, jak to jak...miernik w reke i mierzysz opornosci czujnikow.Wazne jest tylko to by robic to w okreslonej temperaturze silnika bo wraz ze zmiana temp.silnika opornosci sie mocno zmieniaja.Na poczetek opornosci czujnikow temp.np.Zwykle opornosci podaja dla 20st C.Zmierz po nocy na zimnym i ja zrobie to samo |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-10-2012, 15:32
|
|
|
KrzychuB, i jak tam?Jest jakas zmiana? |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 01-10-2012, 16:55
|
|
|
shagger78, hmm tak jakby jest na razie spokój ale to muszę odczekac bo nie raz było tak że przez jakiś czas nie było problemów ale wiem na pewno że marchewa i tak się franca zaświeciła więc coś z wtryskiem chyba będzie.... |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-10-2012, 17:09
|
|
|
KrzychuB, wyjmij żarówkę to się franca nie będzie świecić |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-10-2012, 19:59
|
|
|
KrzychuB, ale jak masz gaz zalozony to gazownik rozcina obwod wtryskiwacza wiec jak przepniesz na lpg komputer silnika nie widzi obecnosci wtryskiwacza i marchewa musi sie swiecic(podejrzewam ze nie masz emulatora wtryskiwacza)
Wnisek z tego taki,ze zeby marchewa sie nie zapalala nie wolno ani chwili na lpg jechac.Zreszta w tym silniku mozesz odlaczyc czujniki temperatury,krokowy a marchewa i tak nie zaswieci.Zaswieca sie jednak natychmiast od odlaczonego wtryskiwacza. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 01-10-2012, 20:33
|
|
|
shagger78 napisał/a: | (podejrzewam ze nie masz emulatora wtryskiwacza) |
no właśnie nie mam, pisałeś mi kiedyś o tym i nie znalazłem tego dziadostwa |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-10-2012, 06:03
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | shagger78 napisał/a: | Czyli musisz szukac gdzie indziej problemow.Tak mi sie wydaje, |
No to już mi ręce opadają Chyba się nie obędzie bez podjechanie na podpięcie kompem |
a to jeszcze nie byłeś ??? ... mnie się wydaje, że to powinno być pierwsze co musiałbyś zrobić dla świętego spokoju i rozwiania wątpliwości, jak w ASO za drogo to spróbuj jechać do któregoś serwisu Boscha, choć w niektórych z lenistwa mogą Ci mówić że nie mają już takiej przejściówki do wtyku kompa |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-10-2012, 08:12
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | shagger78 napisał/a: | (podejrzewam ze nie masz emulatora wtryskiwacza) |
no właśnie nie mam, pisałeś mi kiedyś o tym i nie znalazłem tego dziadostwa |
Wtedy pisaem o emulatorze sondy lambda
A z podpieciem pod kompa to jest tak.Jak ja mialem problemy i podpiolem to sie nic nie dowiedzialem a skaczace obroty nadal mi sie pojawialy.
Udalo sie naprawic droga prob i bledow poprostu.Ale niemniej jednak warto podpiac z tym,ze musisz po resecie pojezdzic kilka dni ale tylko na benzynie.I dopiero tylko wtedy sprawdzac. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-10-2012, 13:52
|
|
|
Dziś podmieniłem górę wtryskiwacza (dzieki forumowiczowi) zobaczymy co dalej będzie. A teraz po zmianie krokowca i tej góry nie trzeba przypadkiem jechac na regulacje gazu |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-10-2012, 13:55
|
|
|
Po zmianie krokowca raczej nie, ale regulacja nigdy nie szkodzi. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 16-10-2012, 09:48
|
|
|
Tak jak pisałem poczekałem i .... szlag mnie trafii znów jest podobnie. Było przez jakiś czas ok po podmianie krokowca i góry wtrysku. Macie jakiś pomysł jeszcze Czy nigdy ten temat się nie skończy |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-10-2012, 11:28
|
|
|
KrzychuB, nie odpinaj zadnych wtyczek ani klemy z akumulatora i podjedz na diagnostyke.Moze cos pokaze konkretnego.To ze kontrolka wtrysku Ci sie nie pali nie oznacza ze nie ma bledu.Nie wszystkie bledy ja wywoluja.Podepnij,odczytaj bledy,parametry.Wykasuj.I sprobuj znowu pojezdzic.jak beda problemy jeszcze raz na potwierdzenie usterki.Innego wyjscia juz chyba nie masz.
Wtyczke do diagnostyki masz przy prawym blotniku przy sterowniku silnika.Tam jest wtyk 3 pin.Brakuje w nim,,+''.przy podlaczaniu trzeba podciagnac z klemy akumulatora.Mi sie udalo podlaczyc Visa Euroscan.Trzeba miec jedynie w komputerze dwa zlacza RS232 bo z przejsciowkami z USB nie pojdzie.Moze uda Ci sie kogos znalezc kto ma taki stary sprzet |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|