|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kupno Fiata Tipo 1.4 na wtrysku - kilka pytań + auto do ocen |
Autor |
Wiadomość |
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-12-2012, 18:04
|
|
|
Tomek1990, nie pisz takich rzeczy na tym forum bo Cię zjedzą
Golf 2 z 1.3 motorem i skrzynią 4ką miał do setki 16,5s Chyba naprawdę źle z Twoim Tipo, skoro twierdzisz, że byłby w stanie je chapnąć
Żeby nie było, że dane z kosmosu biorę, proszę oto link: http://golfvw.pl/vw-golf/volkswagen-golf-1-3-1990
Inne stronki podają podobne czasy
Ale dobra, koniec OT, bo nie o tym temat i nie chciałbym wywoływać tutaj wojny VW vs. Fiat |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
Tomek1990
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 25-12-2012, 18:58
|
|
|
nie znam się tak na autach ale skrzynia chyba też odgrywa role ?
PS : nie wiem mi się wydaje , że ten golf 2 był zrywniejszy
Oczywiście ja źle fiata nie oceniam bo podoba mi się jeszcze jak spalanie rozwiąże to długo się z fiatem nie rozstaniemy |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 25-12-2012, 21:22
|
|
|
Tomek1990 napisał/a: | Jak dla mnie tipo 1.4 nie jest demonem prędkości - jest mułem sam w sobie . Śmiem twierdzić , że nawet jak nowy silnik to jest muł.
Golf 1.3 4 biegowy nz oj chyba łapie tipo
ale to tylko taki offtopic |
proponuje zmienic forum.... |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
Tomek1990
|
Wysłany: 25-12-2012, 21:27
|
|
|
Dobra nie piszę już na temat innych marek. Koniec off topicu i zbędnego gadania.
Dam znać ile spaliło auto - nie będzie to jakiś mega precyzyjny pomiar ale zawsze coś. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-12-2012, 00:25
|
|
|