Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Fiata Tipo 1.4 na wtrysku - kilka pytań + auto do ocen
Autor Wiadomość
shwax 

Województwo: Łódzkie
Wysłany: 25-12-2012, 18:04   

Tomek1990, nie pisz takich rzeczy na tym forum bo Cię zjedzą :lalala:

Golf 2 z 1.3 motorem i skrzynią 4ką miał do setki 16,5s ;D Chyba naprawdę źle z Twoim Tipo, skoro twierdzisz, że byłby w stanie je chapnąć :roll:

Żeby nie było, że dane z kosmosu biorę, proszę oto link: http://golfvw.pl/vw-golf/volkswagen-golf-1-3-1990
Inne stronki podają podobne czasy :)

Ale dobra, koniec OT, bo nie o tym temat i nie chciałbym wywoływać tutaj wojny VW vs. Fiat :D

Tomek1990 

Województwo: Pomorskie
Wysłany: 25-12-2012, 18:58   

nie znam się tak na autach ale skrzynia chyba też odgrywa role ?

PS : nie wiem mi się wydaje , że ten golf 2 był zrywniejszy :)

Oczywiście ja źle fiata nie oceniam bo podoba mi się :D jeszcze jak spalanie rozwiąże to długo się z fiatem nie rozstaniemy

KrzychuB 

Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 25-12-2012, 21:22   

Tomek1990 napisał/a:
Jak dla mnie tipo 1.4 nie jest demonem prędkości - jest mułem sam w sobie . Śmiem twierdzić , że nawet jak nowy silnik to jest muł.

Golf 1.3 4 biegowy nz oj chyba łapie tipo :D

ale to tylko taki offtopic

proponuje zmienic forum....

Tomek1990 

Wysłany: 25-12-2012, 21:27   

Dobra nie piszę już na temat innych marek. Koniec off topicu i zbędnego gadania.

Dam znać ile spaliło auto - nie będzie to jakiś mega precyzyjny pomiar ale zawsze coś.

JAM_BELFEGOR 

Wysłany: 26-12-2012, 00:25   

Chłopie widać że już jesteś ustawiony na jedyną słuszną markę... niemieckie cuda z bundestagu co się nie psują i osiągają niebywałe prędkości z małej pojemności :badgrin: Jeszcze raz pokusisz się o jakiekolwiek porównania wywalę ten temat bo wprowadza tylko nie bywałe zamieszanie i nie rozwiązuje żadnego problemu.