|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Bandażowanie kolektora wydechowego |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 03-04-2010, 23:15
|
|
|
Jelcyn, napisał : :p
Kod: | Dodatkowo chyba lepiej zmienić dolot na stożkowy |
to nie jest dobry pomysł na gaźniku z LPG |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-04-2010, 23:20
|
|
|
Luczu, dlaczego? wystarczy, ze będzie dostarczał tyle samo powietrza co seria. Generalnie, to chodziło mi o pobieranie zimniejszego, np.: z nad nadkola |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 03-04-2010, 23:23
|
|
|
Jelcyn, poczytaj o stożku i gaźniku z LPG na forum z resztą sprawdzone na własnej skórze |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 04-04-2010, 07:51
|
|
|
Larry075 napisał/a: | Chyba kolego mi się zdaje ale jesteś dobrym teoretykiem... |
Śmieszny jesteś kolego, w czasie gdy Ty pierdzieliłeś głupoty na tym forum na temat bandażowania kolektora ssącego ja złożyłem kolejne mocne auto w jedną całość.
Widać że nic poza teorią i pierdzieleniem głupot nie potrafisz, masz wielki problem znaleźć głowicę do tak pospolitego silnika? Człowieku nowe prowadnice to 6zł sztuka z wprasowaniem, przefrezowanie przylgni gniazd zaworowych 3zł sztuka od gniazda, porting kanałów robisz sam, wiertarka + papier ścierny różnej gradacji i prosty uchwyt z rurki alu/Cu do niego, z zaworami walisz do tokarza, zbierasz fabryczny garb na trzonku tłoka, obrabiasz zawór na 3 kąty i potem polerka, tokarz za przetoczenie zaworów skasuje Cie nie więcej jak 20zł za wszystko bo to 15min roboty, dotrzeć zawory z gniazdami na nowo własnymi siłami też nie problem, kwestii planowania głowicy nie poruszam, wiadomo musisz oddać do zakładu ale tez nie jest to straszny koszt u mnie ok. 50zł.
Ale co ja tam wiem, ja głupi teoretyk jestem, a od składania moich aut mam sztab mechaników .....
Ugodził tekst ze znaczkiem GTI, i dobrze, niestety ale musicie sobie zdawać sprawę że to forum podupadło względem tego co było jeszcze 2 lata temu, kiedyś było tu masę osób z wiedzą wyniesioną z godzin gmerania w autach w garażu a teraz no cóż zrobiło się kółko wzajemnej adoracji dywagujące o pierdołach ... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-04-2010, 10:00
|
|
|
Fajnie to wszystko piszesz, tylko:
W moich okolicach nie ma żadnego zakładu który zajmuje się głowicami, w tym silniku który obecnie mam na warsztacie (blok 165, żeliwna głowica) była robiona głowica, i wiem jakie są kłopoty z znalezieniem warsztatu który zajmnie sie np. wypalonym gniazdem, w każdym większym powiedzieli że 250zł sama robocizna + części bo za mniej to im się nie opłaca, co widziałem w internecie, przy usługach wysyłkowych jest nawet drożej. Znajomy mial UNO z takim silnikiem jak mój i zainwestował blisko 500zł w naprawe głowicy i myślisz że gdyby mógł zrobić to taniej inwestował by drugą wartość samochodu? Dziwi mnie że podajesz tak niskie kwoty...
Być może siedzisz w tym wystarczająco długo i dla ciebie to 5min roboty a dla normalnego zjadacza chleba to jednak troche potrwa.
Cytat: | w czasie gdy Ty pierdzieliłeś głupoty na tym forum na temat bandażowania kolektora ssącego |
Po pierwsze, nic na ten temat nie mówiłem, było to tylko pytanie a nie żadne informacje. Prosze czytać ze zrozumieniem!
Cytat: | Ugodził tekst ze znaczkiem GTI, i dobrze, niestety ale musicie sobie zdawać sprawę że to forum podupadło względem tego co było jeszcze 2 lata temu, kiedyś było tu masę osób z wiedzą wyniesioną z godzin gmerania w autach w garażu a teraz no cóż zrobiło się kółko wzajemnej adoracji dywagujące o pierdołach ... |
NIe wiem co bandażowanie ma go znaczka GTI? Czy ja na tylnej szybie mam napisane "bandażowany wydech + 300KM"? Nie widze związku, nie było mnie 2lata temu na tym forum ale znaleziene tutaj odpowiedzi na wazne pytanie graniczy z cudem, właśnie przez takie biadolenie jak ty, doskonale wiedziałeś o czym jest dyskusja, napisano to w nazwie tematu więc po co się na siłe tu wypowiadasz? |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 04-04-2010, 11:35
|
|
|
GrzesiekK., Larry075, zaczynacie troszkę przeginać, nie mogę was zmusić do zgody, ale mogę zabronić obrażania się nawzajem.
Ps.: chociaż czytając inny temat zastanawiam się, czy jest sens pisania tego postu. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Rudiger
Wiek: 46 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 130 Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|