Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podciśnienia
Autor Wiadomość
krzys80 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 150
Skąd: Żory
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-01-2009, 00:37   Podciśnienia

Ostatnio mam cyrki z autem, ale nie ważne.
Dzisiaj zauważyłem że przewody z podciśnienia są poodłączane.
Sprawdzałem w serwisówce ale schemat mi nic nie mówi.
Jeśli ktoś ma (lub może zrobić) zdjęcie jak to wszystko ma byc poskładane to będę wdzięczny.

Tipo 1,4 gaźnik 1991r
Silnik 159A2.000
_________________
było: Tipo 1,4 LPG 91r.
jest: Mondeo mk2 1,8TD 98r.
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 12-01-2009, 09:16   

Przejrzyj zwłaszcza linki z ostatnich postów, tam masz linki do tematów gdzie są zamieszczone zdjęcia.
Powinno Ci to pomóc.
http://forum.tempra.org/t...ika-vt10270.htm
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-01-2009, 10:33   

I temat jest również tu http://forum.tempra.org/t...ghlight=#149392 i tu: http://forum.tempra.org/t...ghlight=#108628

** Dodano: 12-01-2009, 10:35 **
Linki są dla motorka takiego jak ty masz 159A2.000
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
krzys80 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 150
Skąd: Żory
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-01-2009, 13:29   

JAM_BELFEGOR sprawdzałem te posty i połączenia w Twoim silniczku i wg mnie powinno być to podłączone tak:


Jeśli się mylę to poprawcie mnie proszę.

Przypomne tylko silnik: 159A2.000 zagazowany.
_________________
było: Tipo 1,4 LPG 91r.
jest: Mondeo mk2 1,8TD 98r.
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-01-2009, 21:01   

krzys80, o ile oczy mnie nie mylą to się zgadza. Proponuje użyć przewodów sylikonowych 4mm do połączenia, są bardziej odporne na wysokie temperatury i nie twardnieją jak te gumowe.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
krzys80 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 150
Skąd: Żory
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-01-2009, 00:34   

JAM_BELFEGOR wielkie dzięki za zainteresowanie, podciśnienia podłączone.
Teraz to jakby nie mój Tipek :) Idzie jak bolid Kubicy.
Zobaczymy rano czy odpali, jeśli nie to pozostanie filtr i pompa paliwa.
Jeśli to nie pomoże, to tylko sie powiesić.

P.S.
U mnie 4mm nie zdały rezultatu bo wypadały (za luźno wchodziły).
Musiałem użyć 3,2mm i jest ok.
_________________
było: Tipo 1,4 LPG 91r.
jest: Mondeo mk2 1,8TD 98r.
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-01-2009, 11:05   

Hmm a co masz problemy z zapalaniem? Skoro to 159A2.000 to problemu szukałbym gdzie indziej niż
krzys80 napisał/a:
pozostanie filtr i pompa paliwa.
Zależny jeszcze jaki filtrerk, i jak go odpalasz? Na LPG czy paliwie? Jeśli palisz go w te -15 -20 stopniowe mrozy na gazie to nic dziwnego. U mnie na osiedlu znalazło się kilku takich bohaterów co usiłowało zastartować o 7 rano na LPG i ta nie trafna decyzja skończyła się wizytą na przystanku autobusowym.

** Dodano: 13-01-2009, 11:07 **
Jak coś to pisz chętnie ci pomogę z tym silnikiem bo znam go na wylot, dłubie w nim już od paru lat.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
krzys80 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 150
Skąd: Żory
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-01-2009, 18:38   

Nie będę tworzyć nowego tematu i napisze tutaj.

W ostatnie mrozy mam problemy z odpalaniem. Jeśli aku jest świeżo po ładowaniu to pokręce 5 minut i auto w końcu zaskoczy z tym że musze go przez chwile trzymać na obrotach (2000-2500).
Nawet jeśli zaraz po odpaleniu zgaśnie to problemów z odpaleniem juz nie ma.
W mrozy nie odpalam na LPG.
Przy temperaturze ok 0'C na Pb też muszę trochę pokręcić (30sek-1min.) ale sprawdzałem na LPG i pali od razu.

Ostatnio wymieniłem: świece, kable, palec, kopułkę i zrobiłem porządek z podciśnieniami.

Pisałem że to może być wina pompy paliwa lub filrta paliwa bo wygląda na to że jest problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika.

Dodam tylko, że w lato odpalałem na LPG i odpalał też lepiej niż na benzynie.
_________________
było: Tipo 1,4 LPG 91r.
jest: Mondeo mk2 1,8TD 98r.
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 13-01-2009, 18:48   

Tak się spytam, gasisz auto na benzynie czy na LPG? Bo jeżeli na LPG to przy próbie odpalenia na Pb będziesz musiał dłużej kręcić rozrusznikiem, gdyż gaźnik ma swoją pojemność (komorę z pływakiem). Paliwo musi zostać wpompowane i dopiero wtedy silnik zapali.

Więc przez zgaszeniem warto przełączyć na beznyne i tak pracujący silnik na benzynie zgasić.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-01-2009, 21:12   

miszko, chyba go uczyli jak się korzysta z LPG na gaźniku. Przy przełączeniu na LPG trza dopalić paliwo z gaźnika (pozycja - 0 wszystkie elekro-zawory zamknięte), a przy przełączeniu z powrotem na paliwo trzeba przegarować tak do 3000 i przełączyć dopiero oraz trzymać gaz w podłogę aż złapie na benzynie. Co do twojego problemu odpalaniem to mam parę pytań. Czy korzystasz z cięgna ssania? Dwa czy gaźnik był regulowany ostatnio? Czy jesteś pewien że zapłon jest dobrze ustawiony (u mnie po wyprzedzeniu zapłonu lepiej zapala).
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
krzys80 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 150
Skąd: Żory
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-01-2009, 22:23   

miszko napisał/a:
Tak się spytam, gasisz auto na benzynie czy na LPG?


No i tutaj znowu mój Tipek pokazuje że jest jedyny w swoim rodzaju.
Obojętnie na czym zgaszę to jest podobny problem z odpaleniem z tą różnicą, że jak zgaszę na benzynie i aku jest naładowany to kręce i czasami aku się kończy, a jak na LPG to na dobrym aku zawsze odpali.

JAM_BELFEGOR napisał/a:
chyba go uczyli jak się korzysta z LPG na gaźniku.


Od 2001 roku jeżdże na gaźniku z LPG.

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Czy korzystasz z cięgna ssania? Dwa czy gaźnik był regulowany ostatnio? Czy jesteś pewien że zapłon jest dobrze ustawiony


- Korzystam z Cięgna podczas rozruchu zimnego silnika.
- od kiedy go mam (lipiec2008) nie był regulowany.
- Co do zapłonu niestety nie jestem pewien.

Jeśli chodzi o dwa ostatnie pytania to umówiłem się z mechanikiem po weekendzie na reg. gaźnika i zapłonu.
Jeszcze do tego wymienie filtr paliwa i wyczyszczę pompę paliwa.
_________________
było: Tipo 1,4 LPG 91r.
jest: Mondeo mk2 1,8TD 98r.
     assistance   Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 13-01-2009, 22:45   

krzys80 napisał/a:
i wyczyszczę pompę paliwa.
jeśli na rozgrzanym silniku na Pb chodzi normalnie, to nie ma tam co czyścić. Ale regulacja gaźnika może okazać się zbawienna. Mi też ciężko odpala na Pb, do tego zanim osiągnie 70'c to pracuje nierówno, jakby tylko dwa gary paliły, a reszta się zalewa. Za to na LPG odpala na dotyk i od razu równo pracuje. A chyba tylko gaźnika jeszcze nie regulowałem, bo i tak przepalam go na Pb tylko od czasu do czasu.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
krzys80 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 150
Skąd: Żory
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-01-2009, 23:02   

Ciechu78 napisał/a:
jeśli na rozgrzanym silniku na Pb chodzi normalnie


Na rozgrzanym silniku chodzi aż miło i odpala od sztrzału.
Tylko tak jak pisałem wcześniej, że jak odpalam to kręce pare minut i jak raz zaskoczy ale zdechnie to później juz nie ma problemu z odpaleniem nawet na zimnym. To mnie dziwi.
_________________
było: Tipo 1,4 LPG 91r.
jest: Mondeo mk2 1,8TD 98r.
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-01-2009, 10:21   

krzys80,
krzys80 napisał/a:
od kiedy go mam (lipiec2008) nie był regulowany
poprzedni właściciel też pewnie się nie kwapił do regulacji. Pompa paliwa dla 159A2.000 jest mechaniczna w korpusie silnika, nie ma co czyścić, Nowy zamiennik kosztował mnie około 36zł jakiś czas temu teraz nie powinien kosztować więcej jak 40zł choć uważam że skoro silnik pracuje normalnie gdy jest nagrzany to pompa nic do tego nie powinna mieć. Druga sprawa gaźnik ma zapas paliwa w sobie oraz w zbiorniczku wyrównawczym, nawet gdyby pompa podczas rozruchu nie działała w ogóle to auto zapali i będzie pracowało jeszcze chwilę, pod warunkiem że gasisz na benzynie i dasz mu sobie pochodzić chwile żeby się napełniło wszystko. Zrób sobie taki test przed dojechaniem do domu 1-2km przełącz na benzynę i do domu już tylko na niej, zgaś na następny dzień odpal i zobacz czy jest tak samo.

** Dodano: 14-01-2009, 10:29 **
Poza tym auto może mieć problemy z zapalaniem z powodu przytkanej któreś z dysz, Dobrze było by też sprawdzić czy działa podgrzewacz kolektora dolotowego oraz biały terozawór. Normalnie otwarty na zimnym silniku, powinien dawać podciśnienie do układu wzbogacającego.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-01-2009, 19:01   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Druga sprawa gaźnik ma zapas paliwa w sobie oraz w zbiorniczku wyrównawczym,
chyba w tym tkwi nasz problem. Ja odnoszę wrażenie, że to paliwo po kilku-kilkunastu godzinach znika (cofa się?) z gaźnika, bo faktycznie trzeba kręcić tak długo, aż zaciągnie benzynę. Nawet gdybym w ogóle gazu nie używał. Co może być tego powodem?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
krzys80 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 150
Skąd: Żory
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-01-2009, 19:08   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Zrób sobie taki test przed dojechaniem do domu 1-2km przełącz na benzynę i do domu już tylko na niej, zgaś na następny dzień odpal i zobacz czy jest tak samo.


Wczoraj jeździłem cały dzień na benzynie, wieczorem aku wziąłem do domu i rano o 5,00 po 7 minutach kręcenia skapitulował.

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale podczas jazdy na LPG wkazania wskaźnika Pb zmniejszają się. Np. z trzech kresek schodzi do minimum i to dzieje się podczas jednego kursu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu po kilku minutach wszystko wraca do normy.
Może jest to wina zatkanego jakiegoś przewodu odpowietrzającego i wytwarza się podciśnienie cofające paliwo z układu po zgaszeniu auta.
_________________
było: Tipo 1,4 LPG 91r.
jest: Mondeo mk2 1,8TD 98r.
  
     assistance   Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-01-2009, 19:10   

Ciechu78, Może to być zaworek zwrotny w pompie paliwa.
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-01-2009, 19:28   

krzysiek82, ale czy w mechanicznej pompie jest jakiś zaworek? Nie wydaje mi się...
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 14-01-2009, 19:31   

Ciechu78, niewiem czy jest taki zaworek, ale jak masz membranke w pompie zuzytą to tez ci paliwo bedzie schodzic ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-01-2009, 19:50   

egon., pompę zmieniałem rok temu. Mam MM, bo jakichś tańszych zamienników nie chciałem. Tak działo się przed wymianą i dzieje się po wymianie. Że jeden pies, czy zgaszę na LPG czy na Pb, po 10h i tak zejdzie mi paliwo z gaźnika...

** Dodano: 14-01-2009, 19:52 **
egon. napisał/a:
niewiem czy jest taki zaworek
na pewno nie ma. Bo nie miałoby go co otwierać/zamykać. Pompa jest w bloku silnika, napędzana przez jakiś wałek pośredni czy coś... i do pompy są tylko podłączone dwa przewody paliwowe. Jeden z baku, drugi do gaźnika... Ot, cała filozofia pompy mechanicznej :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-01-2009, 20:16   

No pierwsze słyszę o jakimś zaworku dla pompy mechanicznej
Ciechu78 napisał/a:
Pompa jest w bloku silnika, napędzana przez jakiś wałek pośredni czy coś...
:lalala: nie wałkiem, i nie czy cosiem tylko olejem :D w ruch wprawia ciśnienie oleju z pompy olejowej.
Ciechu78 napisał/a:
Tak działo się przed wymianą i dzieje się po wymianie.
Bo to raczej nie wina pompy. Mnie jak ręką odjął problem z zapalaniem i szarpaniem na zimnym silniku, po regeneracji gaźnika, zestrojeniu go oraz wyregulowaniu konta zapłonu a nawet wyprzedzeniu o 2 stopnie, w między czasie jeszcze wymieniona była pełna elektryka, bo chyba pamiętała lata 90te :lalala: (kopułka + palec, kable, świece, cewka). Dodam że problem występował tylko na benzynie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-01-2009, 20:25   

Ciechu78, Niewiem jak jest w TIPO, ale w maluchu czy skodzie 105, fiat 125p też była membranowa pompa paliwa i były tam zaworki(wlotowy i wylotowy).Zaworki otwiera i zamyka ciśnienie wytwarzane przez ruch membrany(w góre i w dół).
W maluchu czy 125p gdy uciekało paliwo wystarczyło rozebrać pompe i wymienić te zaworki.
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 14-01-2009, 20:36   

krzysiek82 napisał/a:
były tam zaworki(wlotowy i wylotowy)
szkoda ze nie mam juz tej starej pompy, bo bym ja rozebral. Jednak w tym wypadku i tak nie sadze zeby to bylo powodem, bo jak juz wspomnialem - po wymianie pompy nic sie nie zmienilo.

JAM_BELFEGOR napisał/a:
:lalala: nie wałkiem, i nie czy cosiem tylko olejem :D w ruch wprawia ciśnienie oleju z pompy olejowej

Kod:
Mechaniczna przeponowa pompa paliwa jest napędzana od wałka pośredniego (WKŁ)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-01-2009, 20:36   

krzysiek82,
krzysiek82 napisał/a:
ale w maluchu czy skodzie 105, fiat 125p też była membranowa pompa paliwa i były tam zaworki(wlotowy i wylotowy)
Weber 32/34 TLDE tego nie potrzebuje bo ma sporą komorę pływakową, i nawet chwilowy brak paliwa z pompy mu nie straszny. Kto dopala paliwo żeby przetłoczyć się na LPG to wie że to trochę trwa, no chyba że będziemy mocno przyśpieszali.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-01-2009, 20:43   

JAM_BELFEGOR, :uklony: no, chyba że tak :uklony:
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load