Tempra 2,0 8v TURBO |
Autor |
Wiadomość |
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-02-2008, 07:11
|
|
|
No napewno zimniejsza ale już mam punkt zaczepienia.
Dzieki i pozdrawiam |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 20-02-2008, 11:17
|
|
|
Raku napisał/a: | Denso W22EPR-U 3088 Takie mam w wolnossaku 8v. U Was pewnie zimniejsza by się przydała..
Mam bogatą mieszankę, nic im nie jest |
A widzisz mówiłem że to dobre świeczki z rury Ci się przy twoim AFR prawie wylewa a zapłon jest ;], lepsze od NGK ;]
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
szalonystefan
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 20 Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-02-2008, 07:26
|
|
|
We Wtorek Tempra dostała nowy dolot Jeszcze trochę kosmetyki i będzie wyglądał elegancko |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-02-2008, 08:54
|
|
|
Seria Bosch.Własnie wspawałem kawalek rurki 25mm do podłączenia.Jak znajdę w zabawkowym jeden fajny patent to zrobie z niego ćwierkający upust:) |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-02-2008, 09:23
|
|
|
Żebym tylko miał więciej czasu to chętnie sam bym się pobawił tak...
Auto szykujesz dokładnie do czego?
Może na zlot wpadnij Rob wpadnie Integrale to możecie stanąć w szranki.
Co ze środkiem? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
szalonystefan
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 20 Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-02-2008, 09:25
|
|
|
Wydmuszka |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-02-2008, 09:31
|
|
|
Jakaś klatka będzie? To auto szykujesz do ścigania się, czy for fun? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
szalonystefan
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 20 Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-02-2008, 09:32
|
|
|
miszko napisał/a: | Żebym tylko miał więciej czasu to chętnie sam bym się pobawił tak... |
Po godzinach, po godzinach
** Dodano: 21-02-2008, 09:33 **
Do leczenia i zabawy Klatki narazie nie ma w planie |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-02-2008, 09:37
|
|
|
Pomyśl poważnie o tym zlocie Chętnie by każdy zobaczył takie autko...
Jakiś body kit adaptujesz też, czy jedynie wszystko zamykasz w serii i ewentualnie malujesz? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-02-2008, 10:01
|
|
|
Raku napisał/a: | Seria w czarnym macie |
Czarny mat zejebiaszczo wygląda, tylko utrzymać auto w czystości wtedy to sztuka ...... ale kufa co ja gadam jak jeżdżę ciągle brudnym autem |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-02-2008, 10:49
|
|
|
Nie ma kasy na takie zabawki.Seryjny też sapie.Dotego przydrutuje patent i będzie ćwierkał ladniej od hks-a:) |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-02-2008, 13:09
|
|
|
No fakt(mam taki u siebie) ale tu 200zl tam 300zł i robi sie kasa.Narazie to zbędny gadzet:) |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-02-2008, 10:40
|
|
|
Potrzebuje pomocy
Jak już wspominałem Rakowi na GG padają mi świece.5-10min pracy i strzela porcelana.Wyjścia są dwa,albo stukowe albo za ciepło.Rozebrałem jeszcze raz zapłon,wtryski itd wszystko wydaje sie być ok,wszystko z wyjątkiem CPW.Według kilku mądrych ksiąg podczas gdy tłok pierwszego cylindra jest w GMP,CPW powinno pokrywać sie z zębem na fizzokole(jednym z czterech) a u mnie zonk czujnik znajduje sie między zębami koła. Czy ma pozycja fizzokoła ma znaczenie podczas przykręcania do wału?
Ogarnia ktoś może jaki kolor ma przewód sygnałowy do kontrolki wtrysku i gdzie go można spotkać(mam jeden tym szaro czerwony,przy wtyczce pompy paliwowej)
Czy można zdiagnozować kompa metodą spinacza?
Pozdrawiam |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-02-2008, 12:35
|
|
|
Zgredek napisał/a: |
Czy można zdiagnozować kompa metodą spinacza?
Pozdrawiam |
Jaki kom, jeśli IAW Weberowskie to spinaczem nie da rady, jak starszy Bosch to sie da. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-02-2008, 12:49
|
|
|
Niestety Weber.
Dzieki sporo sie naszukałem i nic nie znalazłem na ten temat
Co z resztą pytań....? |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-02-2008, 13:21
|
|
|
Zgredek napisał/a: | Według kilku mądrych ksiąg podczas gdy tłok pierwszego cylindra jest w GMP,CPW powinno pokrywać sie z zębem na fizzokole(jednym z czterech) a u mnie zonk czujnik znajduje sie między zębami koła. Czy ma pozycja fizzokoła ma znaczenie podczas przykręcania do wału? |
Tu masz coś zwalone, zab koła ma byc na wprost CPW przy każdym GMP poszczególnych cylindrów, wiec ustaw 1cylinder w GMP i zobacz czy mozesz inaczej przykrecisz fizzkoło, bo szczerze niepamietam czy ono jest dokrecane normalnie czy wchodzi na klin jakis. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-02-2008, 13:58
|
|
|
No dzieki wiekie
Czyli wtrysk następuje w chwili spodkania zębu z czujnikiem,bez opuznień.U mnie koło przykręcane jest na cztery sruby razem z dwoma kołami pasowymi.Sęk w tym że Fizzokoło można przykręcic jak sie chce bo nic nie ustala jego położenia a kazda zmiana jego pozycji w której można koło przykręcić sprawia że czujnik zawsze ląduje między zębami podczas GMP pierwszego cylindra.Wynika z tego że przestawieniu uległ CPW jednak musiał by sie przestawić o ok 2cm względem swojej pozycji nominalnej co raczej jest nie jest realne.
Zaczynam kochać Fiata |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-02-2008, 14:19
|
|
|
Zgredek napisał/a: | :lol:
No dzieki wiekie
Czyli wtrysk następuje w chwili spodkania zębu z czujnikiem,bez opuznień. |
Dokładniej to moment wtrysku zalezy od położenia fizz koła i czujnika halla w rozdzielaczu zapłonu, jeśli masz IAW to i hall też jest.
|
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-02-2008, 14:32
|
|
|
Tak oczywiscie tylko lece uproszczoną procedurą.Teraz HIT........
Pobiegłem do warsztatu chwilkę temu bo coś mnie thneło i.......Mam fizzokolo z logiem GM Ktoś wydrutował inne koło Kopara mi opadła.Ustawilem solidnie GMP i z dwoma cm przestrzału przesadziłem ale kilka mm było.Wsadziłem teraz fizzo od N/A i nasówa sie pytanie jak ustawić CPW pomijając szczelinę.Czy można go ustawić na oko czy konieczne jest ustawienie go narzędziem nastawczym |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-02-2008, 14:41
|
|
|
Zgredek napisał/a: | Tak oczywiscie tylko lece uproszczoną procedurą.Teraz HIT........
Pobiegłem do warsztatu chwilkę temu bo coś mnie thneło i.......Mam fizzokolo z logiem GM Ktoś wydrutował inne koło Kopara mi opadła.Ustawilem solidnie GMP i z dwoma cm przestrzału przesadziłem ale kilka mm było.Wsadziłem teraz fizzo od N/A i nasówa sie pytanie jak ustawić CPW pomijając szczelinę.Czy można go ustawić na oko czy konieczne jest ustawienie go narzędziem nastawczym |
Marker w reke, na srodku CPW walisz sobie linie i jazda zgrywasz ja ze srodkiem zeba na kole ... Takie ustawienie wystarczy. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
|