Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra 2,0 8v TURBO
Autor Wiadomość
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2008, 07:11   

No napewno zimniejsza ale już mam punkt zaczepienia.

Dzieki i pozdrawiam
_________________
13s-1/4
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 20-02-2008, 11:17   

Raku napisał/a:
Denso W22EPR-U 3088 Takie mam w wolnossaku 8v. U Was pewnie zimniejsza by się przydała..

Mam bogatą mieszankę, nic im nie jest ;D


A widzisz mówiłem że to dobre świeczki z rury Ci się przy twoim AFR prawie wylewa a zapłon jest ;], lepsze od NGK ;]

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
szalonystefan 



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 20
Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 07:26   

We Wtorek Tempra dostała nowy dolot :D Jeszcze trochę kosmetyki i będzie wyglądał elegancko :D
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 08:34   

Jaki bov będzie?

Fajnie wygląda :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 08:54   

Seria Bosch.Własnie wspawałem kawalek rurki 25mm do podłączenia.Jak znajdę w zabawkowym jeden fajny patent to zrobie z niego ćwierkający upust:)
_________________
13s-1/4
  
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-02-2008, 09:23   

Żebym tylko miał więciej czasu to chętnie sam bym się pobawił tak... ;)

Auto szykujesz dokładnie do czego?
Może na zlot wpadnij ;) Rob wpadnie Integrale to możecie stanąć w szranki.

Co ze środkiem?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
szalonystefan 



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 20
Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 09:25   

Wydmuszka :D
     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-02-2008, 09:31   

Jakaś klatka będzie? To auto szykujesz do ścigania się, czy for fun?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
szalonystefan 



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 20
Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 09:32   

miszko napisał/a:
Żebym tylko miał więciej czasu to chętnie sam bym się pobawił tak...


Po godzinach, po godzinach :D

** Dodano: 21-02-2008, 09:33 **
Do leczenia i zabawy :badgrin: Klatki narazie nie ma w planie
     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-02-2008, 09:37   

Pomyśl poważnie o tym zlocie ;) Chętnie by każdy zobaczył takie autko...

Jakiś body kit adaptujesz też, czy jedynie wszystko zamykasz w serii i ewentualnie malujesz?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 10:00   

Seria w czarnym macie :D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 21-02-2008, 10:01   

Raku napisał/a:
Seria w czarnym macie :D


Czarny mat zejebiaszczo wygląda, tylko utrzymać auto w czystości wtedy to sztuka ...... ale kufa co ja gadam jak jeżdżę ciągle brudnym autem :D
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 10:02   

Zgredek napisał/a:
Serja Bosch.Własnie wspawałem kawalek rurki 25mm do podłączenia.


To nie będzie psst psst z jakiegoś properfecta, hks styl'a :(
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 10:49   

Nie ma kasy na takie zabawki.Seryjny też sapie.Dotego przydrutuje patent i będzie ćwierkał ladniej od hks-a:)
_________________
13s-1/4
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 12:03   

Ale to nie jest jakoś super drogo ;D
http://www.allegro.pl/ite...s13_tuning.html
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 13:09   

No fakt(mam taki u siebie) ale tu 200zl tam 300zł i robi sie kasa.Narazie to zbędny gadzet:)
_________________
13s-1/4
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2008, 13:26   

Ok, ok :)
Tak tylko pytałem..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-02-2008, 10:40   

Potrzebuje pomocy :sciana: :sciana: :sciana: :sciana:

Jak już wspominałem Rakowi na GG padają mi świece.5-10min pracy i strzela porcelana.Wyjścia są dwa,albo stukowe albo za ciepło.Rozebrałem jeszcze raz zapłon,wtryski itd wszystko wydaje sie być ok,wszystko z wyjątkiem CPW.Według kilku mądrych ksiąg podczas gdy tłok pierwszego cylindra jest w GMP,CPW powinno pokrywać sie z zębem na fizzokole(jednym z czterech) a u mnie zonk :sciana: czujnik znajduje sie między zębami koła. :sciana: :sciana: Czy ma pozycja fizzokoła ma znaczenie podczas przykręcania do wału? :sciana: :sciana: :sciana:

Ogarnia ktoś może jaki kolor ma przewód sygnałowy do kontrolki wtrysku i gdzie go można spotkać(mam jeden tym szaro czerwony,przy wtyczce pompy paliwowej)
Czy można zdiagnozować kompa metodą spinacza?


Pozdrawiam
_________________
13s-1/4
  
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-02-2008, 12:35   

Zgredek napisał/a:

Czy można zdiagnozować kompa metodą spinacza?


Pozdrawiam


Jaki kom, jeśli IAW Weberowskie to spinaczem nie da rady, jak starszy Bosch to sie da.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-02-2008, 12:49   

Niestety Weber.
Dzieki sporo sie naszukałem i nic nie znalazłem na ten temat

Co z resztą pytań....?
_________________
13s-1/4
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-02-2008, 13:21   

Zgredek napisał/a:
Według kilku mądrych ksiąg podczas gdy tłok pierwszego cylindra jest w GMP,CPW powinno pokrywać sie z zębem na fizzokole(jednym z czterech) a u mnie zonk :sciana: czujnik znajduje sie między zębami koła. :sciana: :sciana: Czy ma pozycja fizzokoła ma znaczenie podczas przykręcania do wału?



Tu masz coś zwalone, zab koła ma byc na wprost CPW przy każdym GMP poszczególnych cylindrów, wiec ustaw 1cylinder w GMP i zobacz czy mozesz inaczej przykrecisz fizzkoło, bo szczerze niepamietam czy ono jest dokrecane normalnie czy wchodzi na klin jakis.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-02-2008, 13:58   

:lol:
No dzieki wiekie :idea:
Czyli wtrysk następuje w chwili spodkania zębu z czujnikiem,bez opuznień.U mnie koło przykręcane jest na cztery sruby razem z dwoma kołami pasowymi.Sęk w tym że Fizzokoło można przykręcic jak sie chce bo nic nie ustala jego położenia a kazda zmiana jego pozycji w której można koło przykręcić sprawia że czujnik zawsze ląduje między zębami podczas GMP pierwszego cylindra.Wynika z tego że przestawieniu uległ CPW jednak musiał by sie przestawić o ok 2cm względem swojej pozycji nominalnej co raczej jest nie jest realne.

Zaczynam kochać Fiata :lol:
_________________
13s-1/4
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-02-2008, 14:19   

Zgredek napisał/a:
:lol:
No dzieki wiekie :idea:
Czyli wtrysk następuje w chwili spodkania zębu z czujnikiem,bez opuznień.


Dokładniej to moment wtrysku zalezy od położenia fizz koła i czujnika halla w rozdzielaczu zapłonu, jeśli masz IAW to i hall też jest.

_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-02-2008, 14:32   

Tak oczywiscie tylko lece uproszczoną procedurą.Teraz HIT........

Pobiegłem do warsztatu chwilkę temu bo coś mnie thneło i.......Mam fizzokolo z logiem GM :?: :?: Ktoś wydrutował inne koło :red_kartka: Kopara mi opadła.Ustawilem solidnie GMP i z dwoma cm przestrzału przesadziłem ale kilka mm było.Wsadziłem teraz fizzo od N/A i nasówa sie pytanie jak ustawić CPW pomijając szczelinę.Czy można go ustawić na oko czy konieczne jest ustawienie go narzędziem nastawczym
_________________
13s-1/4
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-02-2008, 14:41   

Zgredek napisał/a:
Tak oczywiscie tylko lece uproszczoną procedurą.Teraz HIT........

Pobiegłem do warsztatu chwilkę temu bo coś mnie thneło i.......Mam fizzokolo z logiem GM :?: :?: Ktoś wydrutował inne koło :red_kartka: Kopara mi opadła.Ustawilem solidnie GMP i z dwoma cm przestrzału przesadziłem ale kilka mm było.Wsadziłem teraz fizzo od N/A i nasówa sie pytanie jak ustawić CPW pomijając szczelinę.Czy można go ustawić na oko czy konieczne jest ustawienie go narzędziem nastawczym


Marker w reke, na srodku CPW walisz sobie linie i jazda zgrywasz ja ze srodkiem zeba na kole ... Takie ustawienie wystarczy.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load