Tempra 2,0 8v TURBO |
Autor |
Wiadomość |
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-02-2008, 14:57
|
|
|
Dzięki wielkie Grzegorzu bardzo mi pomogłęś |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-02-2008, 15:33
|
|
|
Wracając do świec, opisz w jakim stanie jest ta spękana porcelana izolatora, czysta czy raczej suchy czarny nalot ją pokrywa? |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 23-02-2008, 23:08
|
|
|
Można prosić o więciej fotek
Środka, silnika... Jakieś relacje w postępach? Co zamontowałeś już? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-02-2008, 23:40
|
|
|
Porcelena czysta,bez oznak okopcenia.Wygląda na uszkodzenie mechaniczne.Izolatory pękają przez całą wyskokość świecy.
Totalnie zbaraniałem bo pierwszy raz spotykam sie z takim cudem.Generalnie sporo już widziałem ale to mnie rozwaliło.Nie odpalałem na kolejnych swiecach bo ich poprostu szkoda.Może trafiłem dwa lewe komplety......
Odnosnie fotek to do Stefana-właściciela.Coś pstrykał ostatnio:)
Do zrobienia zostało nie licząc tego syfu ze świecami,wydech i hamulce.
pozdrawiam |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 24-02-2008, 00:45
|
|
|
Zgredek napisał/a: | Porcelena czysta,bez oznak okopcenia.Wygląda na uszkodzenie mechaniczne.Izolatory pękają przez całą wyskokość świecy.
|
To następne świece wsadź zimniejsze o stopień, lepsza za zimna świeca niż za ciepła, w pierwszym przypadku najwyżej pokryje się nagarem ale nie przegrzeje jak za ciepła.
Napisz czy po ustawieniu CPW coś się poprawiło, Iskry są tanie więc można eksperymentować, wkładaj zimniejsze i jazda ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-02-2008, 11:09
|
|
|
Własnie w tym cały pic że pierwszy komplet był ciepłoty fabrycznych swiec od turbo a następny był jeszcze zimniejszy |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 24-02-2008, 16:32
|
|
|
Zgredek napisał/a: | Własnie w tym cały pic że pierwszy komplet był ciepłoty fabrycznych swiec od turbo a następny był jeszcze zimniejszy |
No to kurna jedyna szansa że jednak ten zapłon był zwalony, bo jeśli twierdzisz że jest "bogato" to to jedyne uzasadnienie dlaczego świece padają.
OT teraz śmigam na tydzień na słowacje, mam nadzieję że do mojego powrotu juz tempra wyjedzie z garażu. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-02-2008, 18:43
|
|
|
Też mam taką nadzieje |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
szalonystefan
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 20 Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-02-2008, 13:17
|
|
|
I ja również Zdjęcia zapodam jakoś na dniach! POZDRO |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-02-2008, 14:40
|
|
|
Oczywiscie nie ma problemu |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-02-2008, 15:13
|
|
|
Istotnie dzieło wysokich lotów |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
szalonystefan
Dołączył: 11 Lip 2007 Posty: 20 Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-02-2008, 18:59
|
|
|
Bardzo ładnie.... Niestety dzisiaj nowa głowica pasowana :-(( Jutro znowu "testy"
P.S. Bilstein + Eibach - 40mm
heheheheheeh.... gdzie ten bonus?? |
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-02-2008, 20:09
|
|
|
Nie ma sprawy, jak podjadę do chłopaków to zrobię takie zdjęcia że będzie widać bonus
Ale to tylko dla ludzi o mocnych nerwach
Jak wrócę dziś do domu to wrzucę wczorajsze fotki.
Tak, tak, Stefan, wiem że czapka zmieniana. Wszystko mam na bieżąco
Od wolnossaka wjechała?
** Dodano: 26-02-2008, 22:26 **
No i proszę, zdjęcia z wczoraj..
Silnik + orurowania kawałek
Dodatkowe zegarki
Aku przeniesione do bagażnika, we wnęce zapasu widać resztki pozbijanego wygłuszenia
A właściciel na to leje
|
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-02-2008, 22:58
|
|
|
Nom wsadziłem z rana czapkę od N/A.Stara mocno obstukana,szkoda bo kosztowała trochę |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-02-2008, 10:34
|
|
|
Kupić cc700
P.s
Dziś też będe siedział wiec jak masz czas to wpadaj |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-02-2008, 12:15
|
|
|
Defekt usunięty,motor pracuje Już myślałem że go spalę ale sie wybronił.
Uroczyste zagotowanie silnika odbyło się wieczorem,powołuje Raka na świadka
Mam nadzieje że teraz już poleci z górki
Pzdr |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 28-02-2008, 12:35
|
|
|
Podłączenie tej masy przydałoby się lepiej rozwiązać Chociaż puścić grubym kablem na przód do silnika.
Bo tak do karoserii na tyle... |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Zgredek
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 46 Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-02-2008, 15:22
|
|
|
miszko napisał/a: | Chociaż puścić grubym kablem na przód do silnika.
Bo tak do karoserii na tyle... |
Po co?Może czegoś nie wiem ale jakie znaczenie ma gdzie przykrecona jest masa?Co do grubości plusowego i jego przekroju moge sie zgodzić(6mm)ale w niczym to nie przeszkadza.Motor kreci bardzo ładnie. |
_________________ 13s-1/4 |
|
|
|
|
|