Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra 2,0 8v TURBO
Autor Wiadomość
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-02-2008, 14:57   

Dzięki wielkie Grzegorzu bardzo mi pomogłęś :) :)
_________________
13s-1/4
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-02-2008, 15:33   

Wracając do świec, opisz w jakim stanie jest ta spękana porcelana izolatora, czysta czy raczej suchy czarny nalot ją pokrywa?
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 23-02-2008, 23:08   

Można prosić o więciej fotek ;)
Środka, silnika... Jakieś relacje w postępach? Co zamontowałeś już?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-02-2008, 23:40   

Porcelena czysta,bez oznak okopcenia.Wygląda na uszkodzenie mechaniczne.Izolatory pękają przez całą wyskokość świecy.
Totalnie zbaraniałem bo pierwszy raz spotykam sie z takim cudem.Generalnie sporo już widziałem ale to mnie rozwaliło.Nie odpalałem na kolejnych swiecach bo ich poprostu szkoda.Może trafiłem dwa lewe komplety......

Odnosnie fotek to do Stefana-właściciela.Coś pstrykał ostatnio:)
Do zrobienia zostało nie licząc tego syfu ze świecami,wydech i hamulce.

pozdrawiam
_________________
13s-1/4
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 24-02-2008, 00:45   

Zgredek napisał/a:
Porcelena czysta,bez oznak okopcenia.Wygląda na uszkodzenie mechaniczne.Izolatory pękają przez całą wyskokość świecy.


To następne świece wsadź zimniejsze o stopień, lepsza za zimna świeca niż za ciepła, w pierwszym przypadku najwyżej pokryje się nagarem ale nie przegrzeje jak za ciepła.

Napisz czy po ustawieniu CPW coś się poprawiło, Iskry są tanie więc można eksperymentować, wkładaj zimniejsze i jazda ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-02-2008, 11:09   

Własnie w tym cały pic że pierwszy komplet był ciepłoty fabrycznych swiec od turbo a następny był jeszcze zimniejszy :?:
_________________
13s-1/4
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 24-02-2008, 16:32   

Zgredek napisał/a:
Własnie w tym cały pic że pierwszy komplet był ciepłoty fabrycznych swiec od turbo a następny był jeszcze zimniejszy :?:


No to kurna jedyna szansa że jednak ten zapłon był zwalony, bo jeśli twierdzisz że jest "bogato" to to jedyne uzasadnienie dlaczego świece padają.

OT teraz śmigam na tydzień na słowacje, mam nadzieję że do mojego powrotu juz tempra wyjedzie z garażu.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-02-2008, 18:43   

Też mam taką nadzieje :sciana:
_________________
13s-1/4
  
 
szalonystefan 



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 20
Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-02-2008, 13:17   

I ja również :D Zdjęcia zapodam jakoś na dniach! POZDRO
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-02-2008, 14:04   

Jeżeli zarząd firmy "Drutowanie u Grzesia" ;D wyrazi zgodę, to ja mogę wrzucić 4 swoje zdjęcia :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-02-2008, 14:40   

Oczywiscie nie ma problemu :lol:
_________________
13s-1/4
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-02-2008, 14:54   

To z wieczora zdjęcia wkleje.. z bonusem na przedniej szybie :crazy: :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-02-2008, 15:13   

Istotnie dzieło wysokich lotów :rozsmieszac:
_________________
13s-1/4
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-02-2008, 17:41   

Sorki, ale jest bez bonusa.
Ale zapewniam oglądaczy, zwłaszcza o słabych nerwach, że lepiej że go nie ma :lol:


silnik onboard , turbo na pierwszym planie ;)

widać kwałek chłodnicy oleju, no i to co najważniejsze IC :)

Malu malu, piękna podłoga

Bilstein + niska sprężyna (nie pamiętam jaka)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
szalonystefan 



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 20
Skąd: wwa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-02-2008, 18:59   

Bardzo ładnie.... Niestety dzisiaj nowa głowica pasowana :-(( Jutro znowu "testy"


P.S. Bilstein + Eibach - 40mm :D

heheheheheeh.... gdzie ten bonus?? :D
     Moneta
 
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-02-2008, 19:13   

Raku, bądź człowiekiem daj bonusa :P
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-02-2008, 20:09   

Nie ma sprawy, jak podjadę do chłopaków to zrobię takie zdjęcia że będzie widać bonus ;)
Ale to tylko dla ludzi o mocnych nerwach :)

Jak wrócę dziś do domu to wrzucę wczorajsze fotki.

Tak, tak, Stefan, wiem że czapka zmieniana. Wszystko mam na bieżąco :twisted:
Od wolnossaka wjechała?

** Dodano: 26-02-2008, 22:26 **
No i proszę, zdjęcia z wczoraj..



Silnik + orurowania kawałek


Dodatkowe zegarki


Aku przeniesione do bagażnika, we wnęce zapasu widać resztki pozbijanego wygłuszenia



A właściciel na to leje ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-02-2008, 22:58   

Nom wsadziłem z rana czapkę od N/A.Stara mocno obstukana,szkoda bo kosztowała trochę :roll:
_________________
13s-1/4
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-02-2008, 08:45   

Kolejna głowica do Turbo która robi problemy.

Wniosek płynie z tego jeden... :doubt:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-02-2008, 10:34   

Kupić cc700 :D
P.s
Dziś też będe siedział wiec jak masz czas to wpadaj
_________________
13s-1/4
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-02-2008, 10:58   

Spoko, jak się ogarnę to wpadnę
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-02-2008, 12:15   

Defekt usunięty,motor pracuje :roll: Już myślałem że go spalę ale sie wybronił.
Uroczyste zagotowanie silnika odbyło się wieczorem,powołuje Raka na świadka :lalala:
Mam nadzieje że teraz już poleci z górki
Pzdr
_________________
13s-1/4
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-02-2008, 12:32   

Ja żem był świadkiem, nie tylko zagotowania silnika :lol:

Mam również zdjęcia z komory tlenowej ;D Dziś wieczorkiem wrzucę :D

Teraz i tak już pierdółki zostały..
Kilka rurek, złączek, zrobić wydech, założyć hamulce i cześć ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-02-2008, 12:35   

Podłączenie tej masy przydałoby się lepiej rozwiązać ;) Chociaż puścić grubym kablem na przód do silnika.
Bo tak do karoserii na tyle... :)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Zgredek 



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 46
Skąd: Wawa/Raszyn
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-02-2008, 15:22   

miszko napisał/a:
Chociaż puścić grubym kablem na przód do silnika.
Bo tak do karoserii na tyle... :)


Po co?Może czegoś nie wiem ale jakie znaczenie ma gdzie przykrecona jest masa?Co do grubości plusowego i jego przekroju moge sie zgodzić(6mm)ale w niczym to nie przeszkadza.Motor kreci bardzo ładnie.
_________________
13s-1/4
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load