Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MPI] pali kolo 15l, bez żadnego przyspieszenia
Autor Wiadomość
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 08-03-2011, 13:56   

kable wymienione, a do świec nie zaglądałem ale jakiś czas temu przy wymianie kabli był taki problem ze auto nie paliło na jeden gar i jak odłączałem 4 kabel od świecy i dotykałem go tylko tą gumą to zaczynała iskra dopiero przeskakiwać. potem gdzies pojechałem i podczas drogi zaczęło juz łapać na wszystkie gary i normalnie pracował juz. tyle ze spalanie dalej 10l/100km w trasie przy bardzo ekonomicznej jeździe.
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2011, 20:25   

To wykręć tą świecę i jakąś inną i zobaczysz czy wyglądają tak samo. Potem je podmień i sprawdź jak się zachowuje silnik. Możliwe że świeca jest zepsuta, albo ma za dużą przerwę. Ostatecznie jeden z kabli też może być zepsuty ( to że kable są nowe o niczym nie świadczy)
     Moneta
 
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-03-2011, 17:07   

Świece są w porządku. nie wiem czemu dalej takie spalanie.
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 10-03-2011, 17:10   

sars31, a hamulce przypadkiem nie trzymają któregoś koła ? Masz odpowiednie ciśnienie w oponach ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 21-03-2011, 17:37   

spalanie jest dalej ponad 10l/100 czy spowodować moze to ze świeća sa kazda z innej firmy??
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 21-03-2011, 17:39   

sars31 napisał/a:
czy spowodować moze to ze świeća sa kazda z innej firmy??


no jeszcze okaże się, że każda z nich ma inny odstęp elektrody hehehe

do 1.4 bardzo dobrze się nadają świece NGK v-line 2
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 21-03-2011, 17:52   

tego to nie wim jak z elektrodami viem ze jedna jest boscha jedna ngk jedna super cośtam i jakas jeszcze. a kat zapchany jak dużo większe spalanie moze spowodować bo słyszałem ze do 10% i że mół straszny by był. a on czasami muli ale tylko czasami
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-03-2011, 19:33   

sars31 napisał/a:
czy spowodować moze to ze świeća sa kazda z innej firmy??

:sciana:
Koszt kompletu nowych świec nie jest powalający, więc zacznij od tego.
     Moneta
 
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-03-2011, 08:31   

świece wymienione nie pomogło. co moze być jeszcze?? juz wszystko wymienione oprócz katalizatora. pompy paliwa i wtrysku
  
 
 
BeerfaN 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Warszawa Marysin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-03-2011, 14:32   

sprawdź czujnik temperatury powietrza i oleju - jeśli takie występują. Być może podaje -35stC na dworze i komp odpowiednio wzbogaca mieszankę puszczając Cię z torbami przy okazji
_________________
Temperówka 1,6 gaźnik'93 140kkm


159A3.0000.75.37.430
  
 
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-03-2011, 15:20   

kilkanascie postów wyżej pisałem że sprawdzane były czujniki.
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-03-2011, 19:13   

Tak jak pisał Luczu, sprawdź czy hamulce ci się nie blokują, i jedź na sprawdzenie kompresji. Jak silnik jest już trup, to nic już nie poradzisz.
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 24-03-2011, 19:25   

lynx napisał/a:
Tak jak pisał Luczu, sprawdź czy hamulce ci się nie blokują


napisał że już nie blokują
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-03-2011, 20:14   

Luczu, Tak mi się wydawało, ale nie mogę znaleźć tego postu.
     Moneta
 
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 25-03-2011, 01:17   

tak pisałem juz ze nie blokuja. były przyblokowane delikatnie ale pusciło jak młotkiem popukałem przy cylinderkach.
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-03-2011, 18:42   

Od tej pory się już nie blokują? Bo jeżeli były przyblokowane, to znaczy że trzeba je przynajmniej przeczyścić.
     Moneta
 
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 28-03-2011, 18:56   

Zmierzyłem sondę lambda jeszcze raz wczesnij mi mechanik jakis mierzył z elektrykiem i powiedzieli ze jest ok. a zmierzyłem sam i mi powoli skacze pomiear między 0,67 a o,68. czyli jednak sonda padła zmierzyłem jeszcze raz a zimnym silniku czujnik niebieski i wskazało mi 0,07 mierzone na 200k czyli chyba ok wychodzi 7000 na zimnym silniku odpalanym zaraz przed mierzeniem. zmierzyłem przy temp około 70 stopni silnika i wyszło mi 3500 a przy 90 stopniach wyszło 2000 czyli wszystko ok z czujnikiem
a sonda tak jak by się wieszała skacze jego napiecie ale powoli i skacze w zakresie 0,65-0,68
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-03-2011, 20:24   

Sondę mierzyłeś na nagrzanym silniku??
     Moneta
 
 
sars31 


Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 28-03-2011, 22:00   

tak na rozgrzanym i na zimnym i na temperaturze średniej dla pewności
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load