Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Alfa Romeo 156 było 2.5 V6 24V a jest już prawie 3.0 ...
Autor Wiadomość
Tipo-14000 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 197
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-10-2008, 18:19   

No to Grzesiu witaj w klubie Alfistów :)

V6 jest boski ale do TSa nie mam nic bo jest zaje ... fajny :)

Jak tylko kiedyś będzie mnie stać na naprawy choćby zawieszenie w 156 to napewno kupie taką alfunie !! Jest Piękna , zresztą jak każda Alfa . Mam nadzieje ,że będzie Ci służyć chciaż w połowie tak dobrze jak wygląda !! :)
_________________
Black Alfa 146 2.0 16v TS '97
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-10-2008, 19:20   

Mały update, jako że zima się zbliża poszukałem na zime felg do oponek Pirelli SottoZero które niedawno nabyłem i kupiłem takie coś:





Wnętrze felgi zostaje tak jak jest na czarno, gwiazda albo pójdzie w polerke i pomalowana zostanie lakierem bezbarwnym albo pojdzie na biało ...

I jak podoba się??

pzdr. Grzesiek

UPDATE: Troche powalczyłem dziś z felgami i widać światełko w tunelu ....

_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Kamitchi 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-11-2008, 23:48   

piekna :) .
Kuloodporna V6- wybrana swego czasu silnikiem roku i dodzisiaj majaca tytul jednego z lepszych silnikow ever made :) .

Od siebie dodam ze standardowe fotele ze skoda momo bardziej mi odpowiadaja od recaro, a i drewniana kierownica lepiej mi lezy w rekach od skory- ale wiadomo o preferancjach sie nie dyskutuje ;) .


I ten kolorek Azuro ;) . Ew. moze byc rosso, albo cosmo:P.
I ten sposob jak auto reaguje na dodanie gazu- majsterszyk, dla ktorego warto doplacic pare plnow wiecej na stacji.

pzdr.

pzdr.
_________________
cuoresportivo 2.0 16v :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-11-2008, 10:46   

Dawaj je na grafit =]
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-11-2008, 11:50   

Kamitchi, powiem tak, zrobiłem wielki błąd że kupiłem włoskie V6 ... ale błąd w pozytywnym tego słowa znaczeniu, po tym silniku kazdy nastepny wypada blado ;] Kultura pracy, reakcja na gaz, to jak to auto się napędza to sama frajda, cos wspaniałego, jezdzilem/jezdze roznymi autami, róznymi silnikami, rzedowkami BMW i V-kami i powiem szczerze zadna nie brzmi tak jak ta włoszka, do 4000rpm bulgocze sobie wesoło, ale wystarczy mocniej wcisnąc gaz aby wskazówka powedrowała poza 4-rke na skali i silnik calkowicie zmienia swoj dzwiek i zachowanie, zmienia sie jak to nie ktorzy mowia w wielka wloska szlifierke ;] przy 5500rpm dostaje jeszcze dodatkowego kopa i naprawde mocno trzeba pilniowac obrotow bo z wielką checia i lekkoscia dokreca sie do seryjnie ustawionego na 7000rpm odciecia i nie robi to na nim zadnego wrazenia, po prostu ten silnik kocha obroty ... no i paliwo ;]

W porównaniu z 16V z sedici ten silnik wkręca sie z wielka lekkością, jednak duzo krotszy skok tloka robi swoje ...

Wiem jedno, szkoda ze juz tych silników nie wkaldaja w AR, nowsza V-ka zrobiona we wspolpracy z GM to juz nie to, nie ta kultura pracy, nie ten dzwiek.... jakoś w życiu udaje mi sie moje mlodziencze marzenia realizowac, bedac w podstawówce zakochalem sie w Tipo SEDICIVALVOLE i gdy troche "urosłem" kupiłem go, od zawsze tez budzil dreszcz na moich plecach dzwiek V6 Alfy i kupiłem 156 2,5 V6 ... teraz jeszcze jedno marzenie zostalo, V6 w najmocniejszej postaci w malych hatchbacku ... i tak oto myślę za rok miec drugą Alfe do kompletu - 147 GTA i ma byc "rosso"

pzdr. Grzesiek

** Dodano: 06-11-2008, 11:53 **
Raku napisał/a:
Dawaj je na grafit =]


Będą białe...

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 06-11-2008, 16:26   

GrzesiekK., gratuluje zapału :D ja mam silnik 3.0 v6 od alfy i będę chciał go wepchnąć do alfy 145,
aż jestem ciekaw co to będzie jezdzić :D (w tipo zapie....lał jak głupi,spokojnie zamykał licznik)
pozdrowienia i mam nadzieje że zobaczymy twoją Lalę na ogólnym.
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-11-2008, 17:25   

rob, hmmmm 145 + 3.0 V6 - fajny pomysł ale do jazdy po prostej ;] w zakretach nie ma sily bedzie szło pługiem na zewnetrzna ;] ale jak wprawny kierownik bedzie siedzial za sterami i bedzie wiedzial co sie robi z lewa noga w takich sytuacjach to sie ogarnie auto ;]

Co do silnika, 3.0 V6 fajne bo mocniejsze, ale to juz ciut inny charakter silnika, bardziej pasuje do wiekszych aut. limuzyn tak to nazwijmy, on odpycha sie momentem, juz tak chetnie sie nie kreci jak mniejszy brat 2,5 ... wracajac jeszcze do 3.0 V6 nie masz do zdobycia w dobrej cenie podkladek pod wtryski [te aluminiowe flansze przykrecane do glowic] i baranów/kolanek od kolektora na glowice [te chromowane cacka] z silnika właśnie 3.0 V6??? Knuje plan z epromem od Autodelty tyle ze potrzebuje do kompletu w/w elementów od 3.0 z racji ich wiekszych srednic a co za tym idzie przepustowosci ;]

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Alfista 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 162
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 06-11-2008, 19:31   

niedługo to tu forum alfistów bedzie :lol:
  
 
Kamitchi 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-11-2008, 19:52   

Jeszcze jest pytanie jakie 3.0 v6- 12v, czy 24v? :)

3.0 34v w wydaniu qv jezdzil bardzo, ale to bardzo szybko- nawet szybciej od 147 GTA ;) .

Tez ubolewam ze mialem okazje kosztowac v6...
Coz- poki co dzisiaj dostalem w pracy dosc wysoki awans, wiec moze w przyszlym roku tez spelnie swoje marzenie i nabede 156 v6... a jak nie, to pozostanie tylko 156 2.4jtd :( .... kle kle kle


pzdr.
_________________
cuoresportivo 2.0 16v :)
  
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 06-11-2008, 20:06   

GrzesiekK. napisał/a:
Będą białe...

8)

Alfista napisał/a:
niedługo to tu forum alfistów bedzie :lol:

Tak mutuje wirus. Prawda Zdrówko?
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 06-11-2008, 20:09   

Jacacenty, a zdrówko to wogóle się pochwalił swoją AR ???
GrzesiekK., popytam ale będzie ciężko
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-11-2008, 16:28   

Prac nad zimowym felunkiem ciąg dalszy.... usunąłem starą powłoke lakierniczą do "żywego" aluminium, pomalowałem natryskowo felgi farbą epoksyestrową cynkową zabezpieczającą antykorozyjnie i wyglądają sobie jak na załączonym zdjęciu. Pozostał ostatni etap, pomalowac je na biały w połysku i będzie piknie :D




pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 09-11-2008, 17:14   

rob napisał/a:
Jacacenty, a zdrówko to wogóle się pochwalił swoją AR ???


Nikomu nic nie powiedział.... boi się pewnie bo ze składek zakupił :P
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 24-11-2008, 19:55   

No i zimówki zawitały na auto ... komplecik nówek Pirelli SottoZero 195/65/15


_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-11-2008, 00:32   

Lipa Panie....











bo ciągle fot środka nie widzę.. :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 04-12-2008, 21:26   

Kolejny update bo prace nad bella trwają, po tym jak przejechałem się 156 GTA kolegi stwierdziłem ze cos muszę zrobić z prowadzeniem mojej 2,5 V6 żeby zblizyc sie zachowaniem do GTA, denerwowało mnie troche prowadzenie seryjnego auta, jak dla mnie fabryka dała ciała z amortyzatorami które połaczyła z Eibachem w sportpacku, wiec nie tracac czasu poprawilem to i oto takie coś zawitało do auta:



Jak widac Bilstein B6 sport, prowadzenie auta bardzo się poprawilo, zwlaszcza zachowanie w bardzo szybkich kretych odcinkach drogi i na dohamowaniach, juz nie ma tendencji do nurkowania przodem, sporo usztywnilo sie zawieszenie ale komfort powiem ze lepszy niz na seryjnie wkladanych amorach.

W najbliższym czasie wędruja jeszcze poliuretany na stabilizator i górne wahacze, a potem w zimie w wolnej chwili zdrutuje jakąś rozpórkę kielichów i na tym będzie koniec, w sumie już w chwili obecnej auto prowadzi się zdecydowanie lepiej niż fabrycznie wypuszczone.

Słyszalem parę opinii na temat prowadzenie sie V6 ze niezbyt sie Wlosi postarali i stwierdzam niestety ze to prawda ;/ za słabe hamulce i zle jak dla mnie dobrana charakterystyka pracy amortyzatorow jak do auta o tej mocy.



pzdr. Grzesiek

Raku coś dla Ciebie ...


_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-12-2008, 23:03   

GrzesiekK., dziękuje :lol:
I gdzie te karbony, bo nie wiżu :)
Czemu B6 do obniżanej sprężyny? ;D

Zrób mu/jej? wydech, odetkaj potfffforaaa! :crazy:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-12-2008, 08:45   

Raku, A zrobie ci zblizenie na konsole srodkowa to carbonazobaczysz bo tak to masz racje nie widac na tej fotce;]

A B6 dlatego do tego Eibacha bo ten spring jest tylko o 30mm obnizony i B6 w takim ukladzie sprawdza sie jak najbardziej, jest i tak twardo a jak bym wsadzil B8 to juz wogole by byl beton, B8 praktycznie prawie tylko na tor sie nadaje, do cywilnej jazdy betonowe za mocno ;] a w koncu to auto ma jednak cos komfortu dawac, wystarczajaco juz sie moja taczka poprzednia sedici wytluklem, teraz kregoslupodpoczywac ma ... stary juz jestem :D

pzdr. Grzesiek

EDIT:

Raku obiecane lepsze fotki ;]






Fotele to Recaro, dokładna wersja wyposażenia auta co ustaliłem to Sportpack3, wnętrze w kolorze antracytowym.

A tak sobie gada to maleństwo:



pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-12-2008, 17:03   

Trzeba było nagrać filmik z przyśpieszeń :)



No, całkiem tam milutko w środeczku! :dlon:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-12-2008, 22:20   

No wszystko fajnie tylko kiedy "na żywo" będzie można zobaczyć ?
     Moneta
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-12-2008, 17:22   

Cytat:
No, całkiem tam milutko w środeczku! :dlon:
W środeczku zawsze jest milutko 8) ;D
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
kris_ldz 



Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 279
Skąd: Warszawa / Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-01-2009, 00:03   

i jak Ci się sprawuje alfa? pytam, bo sam przymierzam się do zmiany Tipo na 156, tylko trochę boję się o awaryjność zawieszenia... I jeśli można wiedzieć - ile Ci pali to cudo?? :D
_________________
Fiat Tipo 1.6ie S 93' LPG morski metalik

powoli do przodu... -->
     Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 04-01-2009, 12:26   

kris_ldz napisał/a:
i jak Ci się sprawuje alfa? pytam, bo sam przymierzam się do zmiany Tipo na 156, tylko trochę boję się o awaryjność zawieszenia... I jeśli można wiedzieć - ile Ci pali to cudo?? :D


Ogólnie auto sprawuje sie bardzo dobrze, nie moge zlego slowa powiedziec, od momentu kupna z ciekawosci zalozylem podobnie jak przy sedici exelowy arkusz i gromadze sobie dane odnosnie kosztow czesci itp, autem zrobilem od wrzesnia 6000km, i oprocz spraw eksploatacyjnych ktore w aucie ktore ma ~200tys przebiegu trzeba zrobic nic niespodziewanego nie wyszlo:
- tarcze przód MIKODA GT - 250zł komplet
- klocki przód Ferodo DS2000 - koło 200zł
- amortyzatory przód Bisltein B6 Sport - 700zł komplet - to raczej z mojego "widzimi się" zmienione bo czasem ostro pociskam tym autem i tor tez widzi, stare amorki jak najbardziej jeszcze byly ok, i w razie jak bede sie z autem rozstawal to je znowu wloze przed sprzedaza bo zostawilem i "leżakuja" w piwnicy.
- zmiana oleju na AGIP 5W50 - 6,7lx30zł/litr= 200zł
- filtr oleju KNECHT - 18zł
- poliuretany na drążek stabilizatora - 100zł

Jak widać wychodzi kolo 1400zł dołożone do auta, czy duzo?? Jak dla mnie nie, do VW czy Opla wcale taniej by nie było.
Co do spalania wczoraj wrocilem z wypadu w Tatry, łacznie zrobilem kolo 850km i na tym dystansie auto wypilo 75litrów paliwa czyli wychodzi jakies 8,82 l/100km średnio, jak na pociskanie z mocno czasem nieprzepisowymi predksociami, Zakopianke i powrot i do Lublina przez gorskie pipidówki zeby minac korek na zakopiance w sniezyce to uwazam za bardzo dobry wynik, na miescie gdy jezdze do pracy po 5km w jedna strone wiec prawie caly czas zimny silnik wychodzi teraz kolo 14,2l/100km w lecie kolo litra mniej.

Czy kupilbym znowu 156?? Zdecydowanie tak, ale tylko V6, 2 litrowy twinspark pije niewiele mniej, z porownania w miescie kolo litry wiecej tylko V6 wypija, w trasie moim V6 potrafie mniej spalic niz kolega 2.0 TS starajac sie dotrzymac mi kroku.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Mati 


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-01-2009, 13:23   

Obrobiłem temat i przez Was zaczynam zakochiwać się w tym aucie... a obiecałem sobie japońca po Temprerówce... troszke odstrasza mnie te 14,5 w miescie :roll: bo ja zazwyczaj robie krótkie odcinki a w weekend jezdze duzo ,ale zazwyczaj ostro... a pewnie przy takije jezdzie spali z 20 :D Może dało by się to zagazować? :death: Tylko nie zlinczujcie mnie za to pytanie :axe:
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 04-01-2009, 15:13   

Mati, wszystko się da zagazować:) starsi kolegi zagazowali coś takiego http://www.wysokieobroty....184261.html?i=7 6 litrów v12 i ... silnik jakoś odmówił współpracy :) Słyszałem, że ktoś zagazował subaru STI i jeździ ... Znajomy ma A8 zagazowane i jeździ ... i to sporo, Ostatnio czytałem na necie jak się śmali z kolesia jak zagazował audi S8. Więc się da. I ci którzy się z tego będą śmiali ... No cóż. Pewnie nie jeden który ma LPG w takiej gablocie ma ją dzięki temu że oszczędzał. A gdzie oszczędzać jak nie na połowie tańszej jeździe na LPG ?

Edit :D teraz mi się jeszcze przypomniało, że jak byłem u gazownika stało tam A6 1.8 Turbo ... Zagazowali :D Przy czym w takich silnikach są takie instalacje, że nie odczuwasz osłabienia mocy na LPG a czasami wręcz przeciwnie - jak dobrze się pobawisz z instalacją to na gazie będzie lepiej szedł jak na PB ale to już inna bajka.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load