Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR
Autor Wiadomość
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-06-2011, 19:05   

shwax napisał/a:
Redukcja masy? :lol: Można i tak :lalala:
Po prostu nigdy nie było wiem że w deltach II kilma nawet z 1.6 jest popularna ale moje autko nigdy jej nie miało. Nie przeszkadza mi to bo mam miejsce dzięki temu na IC hehehe :lalala: Poza tym będzie to autko do zabawy a nie do mrożenia tyłka na co dzień od tego mam Menanke :lalala:
mac1us napisał/a:
Raku jesteś zorientowany w temacie to pi razy drzwi ile kosztowałoby porządne zrobienie 16v? Bo moim zdaniem znalezienie zdrowego 16vt w kwocie 6000 zł na komplet na swapa jest się w stanie zamknąć i ma się te niby 190 w serii.
Generalnie może trochę przesadziłem z tymi 180KM ale drobnymi i nie zbyt kosztownymi przeróbkami spokojnie + 30KM powinno wyjść. Gdyby miał kasę na zakup i robienie 2.0 VT to bym się nie wahał. Niemniej prócz standardowego remontu jaki trzeba zrobić musisz na pewno pomyśleć o nowej lepszej dmuchawce i prawdopodobnie nowym wale korbowym a to są kolejne tysiaki, dolicz do tego zakup silnika z osprzętem i dycha może ci nie starczyć :( sam wałek to koszt ponad 3tyś. Mówię może w przyszłości, no chyba że się tanio trafi taki silnik, w co wątpię.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 22-06-2011, 19:32   

bardzo fajny projekt, trzeba reanimować włoskie automobile których jest tak niewiele.. :ttt:

OFF: czemu jak temat brzmi tak jak brzmi a zamiary autora są znane to ludziska i tak dumają co by było gdyby wsadzić silnik "X" :?:

PS. nie chciałbyś się zamienić wnętrzem :?: , chodzi mi o fotele i boczki na pseudo kubełki z sedici ? :D
     assistance
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-06-2011, 19:40   

brynol69 napisał/a:
PS. nie chciałbyś się zamienić wnętrzem :?: , chodzi mi o fotele i boczki na pseudo kubełki z sedici ? :D
chyba żartujesz :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-06-2011, 00:05   

Koszta, a po jakich częściach?

Sądzę, że za 6k nie kupi dawcy na 16vt.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-06-2011, 10:38   

Raku,
Cytat:
Koszta, a po jakich częściach?
Możesz podać koledze (i przy okazji mnie choć mam już pewne rozeznanie) koszt zakupu wałków bo chyba wymieniałeś, remontu głowicy (standard czyli czyszczenie, planowanie, uszczelniacze, kasowanie luzu lub w wypadku nowych wałków ich wymiana, docieranie zaworów lub jak kto woli polerowanie). Odchudzanie koła zamachowego bo to chyba pierwszy raz u ciebie widziałem w temacie, regulowane koła rozrządu. Zrobienie dołu silnika czyli wszystkie uszczelki, panewki, pierścienie, mycie. Nie zakładamy wersji hardcorowej w postaci nowego wału korbowego lub ewentualnego szlifowania. Silnik można też honować ale wiąże się to o ile się orientuję z zakupem nowych tłoków. Zabawa z mapą wtrysków u kogoś kto się na tym zna i ma sprzęt. Koszt wizyty na hamowni. Koszt podniesienia ciśnienia paliwa. Koszt modyfikacji układu wydechowego od silnika aż po sam tłumik, koszt modyfikacji dolotu.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-06-2011, 12:40   

lol, to wszystko zależy gdzie robione są takie prace, miejsca Polski, zakładu.

wałki do 16v to bodaj 3-4k nowe. Nowe wałki w ASO 2,5k.
Głowica, na gotowo z nowymi częściami. Zawory, prowadnice z obróbką 'gt' 1.5-2k
Koło zamachowe ze 100-300zł nie wiem.
Regulowane kółka ceny różne od rzemieślniczych 400zł do 1000zł pewnie za firmowe ładne.

Honowanie ma sens o ile trzymają się wymiary tłoków i tulei i da się później z dobrym luzem złożyć.
Jak masz tłoki ładne a cylindry z dupy to możesz tuleje wymienić.
Tłoki w ASO 1400zł chyba, zamienniki da się znaleźć taniej.
Kosztów szlifowania nie znam. tulejowanie z 1000zł

Panewki, pierscienie, uszczelki nie znam tych cen.


Koszt mapy wtrysku (to nie wystarczy) zależy od tunera. Tu bym się nastawiał na nowy komp ~2000zł + strojenie.
Ciśnienie paliwa za darmo sobie podniesiesz na własnym regulatorze.
Wydech też zależy gdzie robiony, tłumik 'uniwersalny' to środkowy ~300-400zł końcowy zależy co chcesz. Rury i reszta zależy czy sam ogarniasz czy zlecasz firmie itp.

Dolot, sam sobie możesz zmontować, albo z resztek wydechu CI 'firma' zrobi + filtr i/lub modyfikacja puszki.
Hamownia zależy gdzie i jaka. od 100zł w górę.


Ty masz u siebie Kusiów, czy jak oni się nazywają. Wszyscy u nich w Krk robią obróbki. Podjedź pogadaj ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-06-2011, 19:09   

Raku napisał/a:

Ty masz u siebie Kusiów, czy jak oni się nazywają. Wszyscy u nich w Krk robią obróbki. Podjedź pogadaj ;)
Tu bym się kłócił, po pierwsze to są z Rybnika po drugie mają tyle samo zwolenników co przeciwników. Jedni mówią ze są zadowoleni a inny że partacz który wału z traktora nie umie obrobić. A taki wynik mnie nie zadowala. Wolałbym wieźć głowice do np. Katowic byle by mieć pewność że będzie porządnie i starannie zrobiona.

P.S: Sam osobiście znam zakładzik gdzie remontują silnik ale jak to na żywca zobaczyłem to padłem. Były szef naprawiał u nich całą swoją "flotę". Jak jeździłem partnerem i spadł mi pasek z alternatora i wspomagania, kazał mi tam właśnie jechać. To co zobaczyłem przerosło moje najśmielsze oczekiwania warsztat mieścił się w starej szopie obok domu. W szopie był już klient w postaci rozebranego lublina, wszystko walało się na ziemi dosłownie bo w szopie nie było podłogi tylko ubita ziemia (brakowało jeszcze słomy) a gość walił młotem po silniku :) zaś jego pracownik na podjeździe przed szopą kładąc karton żeby się nie ubłocić bo padało wymienił pasek, który zresztą po tygodniu i tak spadł jeszcze raz, gdyż rolka się zatarła i nie obracała. :D Ale jak mówiłem że trzeba wymienić komplet to mnie tylko wyśmiano.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-06-2011, 19:19   

Są dokładnie w Staniątkach, jest bardzo wiele dobrych opinie, ale chyba jak wszędzie są też złe, z pewnością jest ich mniej.
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-06-2011, 19:22   

Może jest ich kilku :lalala:

** Dodano: 29-06-2011, 22:05 **
Dziś zabrałem się za prace demontażowe, na pierwszy ogień poszła tylna kanapa gdyż jest bajecznie prosta do zdemontowania, 7 śrubek później już jej nie było w aucie.

Następnie zabrałem się za plastiki z bagażnika oraz wykładzinę, tu było trochę więcej walki zwłaszcza z moimi ukochanymi spinkami tapicerskimi

Powiem z ręka na sercu ścigałem tapicerkę z nadkoli i okazało się ze nie jest źle. Lewa strona to rdza powierzchowna głównie włoku otworów na spinki (co za poroniony patent żeby spinki wyłaziły na wylot, tak samo jest w tipku to prędzej czy później musi zgnić, gdyż zbiera się tam woda). Okolice mocowania wlewu paliwa skorodowały na wylot wraz z samym mocowaniem. Nie przejmuje się tym bardzo bo nie jest tego dużo za pyzatym na szczęście to odcinek prosty więc bardzo łatwo będzie go wspawać.
Dalej zabrałem się za taborety z przodu poleciało przy okazji trochę plastików z podłogi

Dwie godzinki później oraz jeden bronek tak wyglądało autko i posadzka obok. Zatrzymałem się na tunelu środkowym gdyż po odkręceniu wszystkich śrub okazało się że tunel jest klejony do konsoli środkowej, a ta z kolei na razie nie mam pojęcia jak jest poskręcana. Myślałem że dziś już ściągnę wykładzinę z podłogi by dokonać wstępnych oględzin, a tu kiszka. Muszę się skonsultować z chłopakami z LKP jak to rozebrać by nic nie urwać i działam dalej.

Przy okazji odkryłem dwie ciekawe rzeczy. Pierwsza to że fotele mają jakiś pirotechniczny mechanizm (nie jest to powiązane z pasami) ciekawe jak to działa i po co to jest? Zdążyłem tylko wyczytać na tym żeby zabezpieczyć zawleczką przed wyciągnięciem foteli z auta co też uczyniłem (jak granat hehehe :lol: ). Druga rzecz to tajemnicze wtyczki pod wykładziną w bagażniku. Wygląda że to pozostałość po jakimś audio ale nie zmam się na tym. Czarna wtyczka jest dość specyficzna nigdy takiej nie widziałem.


P.S: co to za nieniebieski komputerek pod kanapą? komp z ABS?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 12:16   

JAM_BELFEGOR, na ostatnim foto wtyczka czarna z lewej to bodajże do podłączenia zmieniarki CD : a ta 2 wtyczka, może być też do zmieniarki albo wzmacniacza 8)
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 12:19   

Kajlon, co ty na wybuchowe fotele? niezły patent hehehe :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 12:21   

JAM_BELFEGOR, niezłe :D może to katapulta przez szyber-dach ewentualnie przez przednią szybę :lalala:
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 12:21   

To zapewne od katapulty ;D poszukaj dobrze to znajdziesz przycisk od autodestrukcji. Po naciśnięciu w ciągu 5 sekund odpada dach i zostajesz wystrzelony w powietrze :D Także zawleczki nie wyciągaj za wcześnie bo może Cię katapultować zanim dach odpadnie haha
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 12:44   

Spokojnie 18 lat z tą petardą przejeździła i zrobi jeszcze drugie tyle. Ale patent swoją drogą ciekawy nie jest to do niczego podłączone jedynie wystaje z tyłka linka w gumowym oplocie biegnąca do okolą fotela w fabrycznych mocowaniach :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-06-2011, 17:41   

to jest pirotechniczny napinacz od pasow przy wypadku od sily tak jak w poduszkach powietrznych w TTT zostaje naprezona linka ktora jest przymocowana do zapiecia pasow dociagajac lekko pas a uchwyt pasa gdzie sie go przypina po wystrzale jest do wywalenia
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 19:46   

MARIOVIRUS, dziękuje ci dobry człowieku za osiwienie nas niedouków :lalala: rzeczywiście ta linka biegunie do mocowania na pasy. Jeszcze pytanko co wyzwala ładunek?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-06-2011, 20:00   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Jeszcze pytanko co wyzwala ładunek?


Porządny dzwon z przydrożnym drzewem :lol:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 20:13   

dziura napisał/a:
Porządny dzwon z przydrożnym drzewem :lol:
dowciapniś :lalala:

Dziś prułem dalej, konsola środkowa poległa :D 1-0 dla mnie:

Zatrzymałem się na boczkach drzwi bo próbuje wybadać jak są przymocowane żeby nic nie urwać.

No i poległem na konsoli od ogrzewania odkręciłem śrubki z dołu z góry wyswobodziłem z zatrzasków a konsola dalej siedzi. Pokrętła ani rusz za wyjątkiem środkowego.

Przy okazji straszliwie się wzbogaciłem o 25gr, i jakieś belgijskie centy :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 21:05   

Kurde a ja garaż mam zawalony i musiałem robić na dworze :D Problem w tym że padało przez cały dzień :D
Ty widzę radzisz sobie i jeszcze zarabiasz.. ;D
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-06-2011, 21:30   

dziura, ma racje najprawdopodobniej ten ladunek wystrzeli dopiero przy odpowiednim przeciążeniu jakie występuje przy dzwonie
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 21:38   

MARIOVIRUS napisał/a:
ziura, ma racje najprawdopodobniej ten ladunek wystrzeli dopiero przy odpowiednim przeciążeniu jakie występuje przy dzwonie
to to wiem pytanie co go wyzwala :D - chodzi o mechanizm a nie sytuacje.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 21:54   

http://skala.friko.pl/napinacze.html
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 30-06-2011, 21:56   

JAM_BELFEGOR, http://bluesbreaker.w.interia.pl/nap.html jeszcze coś takiego
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 21:58   

lordabarth, Czyli wgląda że to jednak mechaniczny napinacz. Rozbierałeś może boczki w Delcie oraz deskę rozdzielczą?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-06-2011, 22:15   

Jeszcze nie miałem potrzeby.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load