Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo Ottovalvole HF Turbo
Autor Wiadomość
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 16-07-2009, 22:35   

maciek_wk napisał/a:
Raku, normalnie profi podejście


On jest chory i tak ma :D

Wkładasz wydech z tempry?
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-07-2009, 22:56   

A dziękuje. Staram się :)

Wydech z Tempry jest za wąski chyba :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 16-07-2009, 23:28   

Raku, tam dalej siedzi Ci abarth nie?

Co z zestawem nitro?
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-07-2009, 23:36   

Co masz na myśli, że
ubek napisał/a:
dalej siedzi Ci abarth nie?


w sensie kiera i gałka? Obecnie nie, bo się obszywają razem z mieszkami ;)


Co z nitrem? Nie wiem, boję się w niego psikać.
Ma być spokojnym dupowozem. Ale ciągle o tym myślę, no takie delikatne 30KM mu nic nie zrobi, ale.. Program w aucie ma przyśpieszony zapłon. Nitro tego nie lubi.

Więc musiałbym pstryczek elektryczek, i do strzału seryjny program. Ale to musiałbym nową kość zamówić chyba.. ble ble ble :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 16-07-2009, 23:41   

Kod:

Standardowo w ecu wtrysku w 2.0 16V siedzi EPROM 27c128 więc z jednym 128bitowym bankiem pamięci, chłopak ten o którym pisałem wcześniej nowy EPROM programuje na kości która ma dwa banki pamięci po 128bitów i standardowo mapy wgrywa na bank 1 i poprostu wkładasz w ECU i działa, nie wiem dokładnie jak u was w coupe jest montowany eprom w płytę ECU wtrysku ale jeśli jest na oddzielnym module spinanym taśmą z płytą główna ECU tak jak u mnie możesz się dogadać z nim że wgra Ci na eprom na bank 1 mape seryjna, na bank 2 po modach RpLab i po małej ingerencji w Ecu, dokładniej po modyfikacji jednej ścieżki i dołożeniu przełącznika poprzez podanie na odpowiednią nogę [bodajże nr 27, zapomniałem już bo dawno to u siebie juz przerabiałem] epromu 0V [masy] lub +5V [dostępne z wnętrza ECU] masz możliwość przełączania map wtrysku i zapłonu.


Raku napisał/a:
Co masz na myśli, że
ubek napisał/a:
dalej siedzi Ci abarth nie?


Wydech
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-07-2009, 23:47   

No właśnie o tym mówię. Ale to potrzeba na kości eprom mieć dwa programy, modyfikacja ecu i pstryczek. Nie wiem. Może kiedyś. :P

Wydech w temprze jest robiony na zamówienie, z abartha tam jest tylko flansza wydechowa :lol:

Ale zmierzę średnicę obu wydechów. Może by przełożyć z czasem :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 16-07-2009, 23:50   

Raku napisał/a:
Wydech w temprze jest robiony na zamówienie, z abartha tam jest tylko flansza wydechowa


Wiedziałem że dzwoni ale pomyliłem kościoły ;)

Kombinuj i zapinaj nową kość, delikatnie psikaj i będzie dupowozik który w miarę się jeździ ;D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-07-2009, 23:52   

A że teraz nie jeździ? :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 16-07-2009, 23:53   

Raku napisał/a:
A że teraz nie jeździ?


Może lepiej :fiufiu:
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-07-2009, 23:56   

I tak jest najszybsze w klubie :lalala: jak narazie ;D

Zbroi się Młody i EASYKATO, ale ja tą walkę odpuszczę. Szkoda mi auta :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 16-07-2009, 23:57   

Raku, a czas mierzyłeś że tak mówisz :D :lalala:
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-07-2009, 00:03   

mierzyłem przed rozbiórką :)
15,7 @ 400m
7.9 do 100ki
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 17-07-2009, 05:35   

ubek napisał/a:
będzie dupowozik który w miarę się jeździ ;D

Raku napisał/a:
A że teraz nie jeździ? :roll:
ubek napisał/a:
Może lepiej :fiufiu:

ubek, taaaak, moze twoja corsinka jest szybsza haha

Raku, pełen szacun dla Ciebie :D Zrobic tak auto na tip top to moje marzenie, ale niestety troche brak $ :( ale moze kiedys ;)
Sedici naprawde ładne i az miło czytac o tym, co ty z nim robisz :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 17-07-2009, 07:45   

egon. napisał/a:
ubek, taaaak, moze twoja corsinka jest szybsza


A czy ja coś chociaż zasugerowałem?? Nie wydaje mi się, i nie sądzę że ta uwaga była potrzebna. A co do niej to jeździ w przeciwieństwie do niektórych sedici - i zapraszam do przejechania trasy którą ona jeździ, ciekawe czy przejedziesz nie mówiąc już o lepszym czasie.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 17-07-2009, 10:25   

ubek napisał/a:
A co do niej to jeździ w przeciwieństwie do niektórych sedici

Ciekawe czy by jeździła po sforsowaniu wody na metr wysokiej :roll:
ubek napisał/a:
i zapraszam do przejechania trasy którą ona jeździ

Trzeba by było być niezłym idiota by sedici pościć dziurawą polną drogą 100 km/h
ubek napisał/a:
nie mówiąc już o lepszym czasie.

Normalnie na forum rośnie drugi Colin Steele McRae :badgrin:

Raku, gratuluje pomysłu i wykonania 8)
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-07-2009, 10:38   

grabarz napisał/a:
Ciekawe czy by jeździła po sforsowaniu wody na metr wysokiej


Jeżeli tak się stało z Egon'owym w czasie ulew, to współczuję. Ale ja bym raczej nie atakował autem jakich kałuż..
grabarz napisał/a:
Raku, gratuluje pomysłu i wykonania

dziękuję
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 17-07-2009, 11:23   

Raku, powiedz gdzie dostałeś chłodnice oleju no i przedewszystkim węże olejowe.
Mi jak walnął wąż smarowania turbiny to zastanawiam się czy nie zrobić zasilania z miedzianej rurki (bo jakoś nie ufam już producentom węży ) oczywiście ze spiralom co by było elastyczne.
Pozdrawiam :)
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 17-07-2009, 12:08   

Raku napisał/a:
Jeżeli tak się stało z Egon'owym w czasie ulew, to współczuję. Ale ja bym raczej nie atakował autem jakich kałuż..

Ano stało sie :( A z atakiem tej kałuzy to było tak, ze to była jedyna droga przejazdu ;)

ubek, Przepraszam, ze uraziłem ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-07-2009, 13:36   

rob napisał/a:
Raku, powiedz gdzie dostałeś chłodnice oleju no i przedewszystkim węże olejowe.
Mi jak walnął wąż smarowania turbiny to zastanawiam się czy nie zrobić zasilania z miedzianej rurki (bo jakoś nie ufam już producentom węży ) oczywiście ze spiralom co by było elastyczne.


Założyłem temat na forum fiata coupe i dostałem odpowiedź, że ktoś posiada.
Co do węży to dostałem komplet, więc nie ogarniałem przewodów. Jakbym musiał, to bym dorobił tu -> http://www.dprs.pl/
Nawet w oplot mogą wsadzić przewód i zakuć końcówkę jaką chcesz.
Poszukaj u siebie w okolicy.

Szerokim łukiem omijaj miedziane przewody w odniesieniu do oleju. Moment pójdzie,tak już u wielu niedowiarków było wszystko zarzygane olejem, na szczęście bez ognia. Ty już z tym miałeś doświadczenia, więc rób raz a dobrze, i wymień wszystkie węże na nowe w stalowym oplocie. ;D

A jak nie to re5pect.pl i węże firmy mocal, ale nie wiem jak końcówki.

egon. napisał/a:
Ano stało sie :( A z atakiem tej kałuzy to było tak, ze to była jedyna droga przejazdu ;)

Chyba bym zgasił samochód i czekał..


Takie zdjęcie na szybko. Część auta na słońcu, część w cieniu, więc wygląda 'z dupy' :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-07-2009, 17:15   

Normalnie crosscountry paskuda :D


Co do łapaka na chłodnice oliwy, poczekaj ze 2 tygodnie to ci coś przyślę :D
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 17-07-2009, 18:51   

Raku napisał/a:
Chyba bym zgasił samochód i czekał..

Potem tez załowałem, ze tego nie zrobiłem :P
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 17-07-2009, 23:55   

grabarz napisał/a:
ubek napisał/a:
A co do niej to jeździ w przeciwieństwie do niektórych sedici

Ciekawe czy by jeździła po sforsowaniu wody na metr wysokiej


Jak by wjechał w metrową wodę to pewnie by stanęła. Tyle że ja auta nie przerabiam na amfibie...

grabarz napisał/a:
Trzeba by było być niezłym idiota by sedici pościć dziurawą polną drogą 100 km/h


Tak jak jeżdżenie autem w wodzie.

grabarz napisał/a:
Normalnie na forum rośnie drugi Colin Steele McRae


Kto wie czy nie.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 18-07-2009, 05:46   

ubek napisał/a:
Tyle że ja auta nie przerabiam na amfibie...

ubek napisał/a:
Tak jak jeżdżenie autem w wodzie.

ubek, sorki, ale niewiem o co ci kaman, ciekawe jak ja miałem nie po wodzie jak od ponad godziny cały czas ulewa była, helikoptera z sedici jeszcze nie zrobiłem, wiec sorki, ale pilnuj corsinki, zeby czasem sąsiadowi w płot nie przywaliła :lalala:


Raku, sorki za OT w temacie :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-12-2009, 22:34   

GrzesiekK. napisał/a:
Normalnie crosscountry paskuda :D


Coś się z tym zrobi 8)

GrzesiekK. napisał/a:
Co do łapaka na chłodnice oliwy, poczekaj ze 2 tygodnie to ci coś przyślę :D


Trzymam za słowo :)

Grześ nie ogarnął mi łapaka, ale nie ma to już znaczenia :P

Tak jak pisałem wcześniej było dłubanie głowicy...
Coś mi mówiło zajrzyj głębiej, ale nie podjąłem tematu.

Po niedługiej chwili się zemściło.

Wysoka temperatura oleju najpewniej spowodowana była popękanymi pierścieniami które w konsekwencji uszkodziły tłok. Popękały półki między pierścieniami. Śladów spalania stukowego - konsekwencji wysokiej temperatury w komorze spalania- nie widać.

Prawidłowo wyglądający tłok:

Uszkodzony:


Do tego doszło ponowne wytarcie się krzywek na wałkach, i chociażby rysy na wale korbowym. Zdjęć już nie robiłem.

Co dalej? Robi się, wolniej nie będzie :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-12-2009, 22:05   

nie remontuj tego silnika już ..........

ech szkoda auta
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load