Tipo Ottovalvole HF Turbo |
Autor |
Wiadomość |
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-07-2009, 22:35
|
|
|
maciek_wk napisał/a: | Raku, normalnie profi podejście |
On jest chory i tak ma
Wkładasz wydech z tempry? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-07-2009, 23:28
|
|
|
Raku, tam dalej siedzi Ci abarth nie?
Co z zestawem nitro? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-07-2009, 23:36
|
|
|
Co masz na myśli, że
ubek napisał/a: | dalej siedzi Ci abarth nie? |
w sensie kiera i gałka? Obecnie nie, bo się obszywają razem z mieszkami
Co z nitrem? Nie wiem, boję się w niego psikać.
Ma być spokojnym dupowozem. Ale ciągle o tym myślę, no takie delikatne 30KM mu nic nie zrobi, ale.. Program w aucie ma przyśpieszony zapłon. Nitro tego nie lubi.
Więc musiałbym pstryczek elektryczek, i do strzału seryjny program. Ale to musiałbym nową kość zamówić chyba.. ble ble ble |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-07-2009, 23:41
|
|
|
Kod: |
Standardowo w ecu wtrysku w 2.0 16V siedzi EPROM 27c128 więc z jednym 128bitowym bankiem pamięci, chłopak ten o którym pisałem wcześniej nowy EPROM programuje na kości która ma dwa banki pamięci po 128bitów i standardowo mapy wgrywa na bank 1 i poprostu wkładasz w ECU i działa, nie wiem dokładnie jak u was w coupe jest montowany eprom w płytę ECU wtrysku ale jeśli jest na oddzielnym module spinanym taśmą z płytą główna ECU tak jak u mnie możesz się dogadać z nim że wgra Ci na eprom na bank 1 mape seryjna, na bank 2 po modach RpLab i po małej ingerencji w Ecu, dokładniej po modyfikacji jednej ścieżki i dołożeniu przełącznika poprzez podanie na odpowiednią nogę [bodajże nr 27, zapomniałem już bo dawno to u siebie juz przerabiałem] epromu 0V [masy] lub +5V [dostępne z wnętrza ECU] masz możliwość przełączania map wtrysku i zapłonu.
|
Raku napisał/a: | Co masz na myśli, że
ubek napisał/a:
dalej siedzi Ci abarth nie? |
Wydech |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-07-2009, 23:50
|
|
|
Raku napisał/a: | Wydech w temprze jest robiony na zamówienie, z abartha tam jest tylko flansza wydechowa |
Wiedziałem że dzwoni ale pomyliłem kościoły
Kombinuj i zapinaj nową kość, delikatnie psikaj i będzie dupowozik który w miarę się jeździ |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-07-2009, 23:53
|
|
|
Raku napisał/a: | A że teraz nie jeździ? |
Może lepiej |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-07-2009, 23:57
|
|
|
Raku, a czas mierzyłeś że tak mówisz |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 17-07-2009, 05:35
|
|
|
ubek napisał/a: | będzie dupowozik który w miarę się jeździ |
Raku napisał/a: | A że teraz nie jeździ? |
ubek napisał/a: | Może lepiej |
ubek, taaaak, moze twoja corsinka jest szybsza
Raku, pełen szacun dla Ciebie Zrobic tak auto na tip top to moje marzenie, ale niestety troche brak $ ale moze kiedys
Sedici naprawde ładne i az miło czytac o tym, co ty z nim robisz |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 17-07-2009, 07:45
|
|
|
egon. napisał/a: | ubek, taaaak, moze twoja corsinka jest szybsza |
A czy ja coś chociaż zasugerowałem?? Nie wydaje mi się, i nie sądzę że ta uwaga była potrzebna. A co do niej to jeździ w przeciwieństwie do niektórych sedici - i zapraszam do przejechania trasy którą ona jeździ, ciekawe czy przejedziesz nie mówiąc już o lepszym czasie. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 17-07-2009, 10:25
|
|
|
ubek napisał/a: | A co do niej to jeździ w przeciwieństwie do niektórych sedici |
Ciekawe czy by jeździła po sforsowaniu wody na metr wysokiej
ubek napisał/a: | i zapraszam do przejechania trasy którą ona jeździ |
Trzeba by było być niezłym idiota by sedici pościć dziurawą polną drogą 100 km/h
ubek napisał/a: | nie mówiąc już o lepszym czasie. |
Normalnie na forum rośnie drugi Colin Steele McRae
Raku, gratuluje pomysłu i wykonania |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 17-07-2009, 11:23
|
|
|
Raku, powiedz gdzie dostałeś chłodnice oleju no i przedewszystkim węże olejowe.
Mi jak walnął wąż smarowania turbiny to zastanawiam się czy nie zrobić zasilania z miedzianej rurki (bo jakoś nie ufam już producentom węży ) oczywiście ze spiralom co by było elastyczne.
Pozdrawiam |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 17-07-2009, 12:08
|
|
|
Raku napisał/a: | Jeżeli tak się stało z Egon'owym w czasie ulew, to współczuję. Ale ja bym raczej nie atakował autem jakich kałuż.. |
Ano stało sie A z atakiem tej kałuzy to było tak, ze to była jedyna droga przejazdu
ubek, Przepraszam, ze uraziłem |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-07-2009, 13:36
|
|
|
rob napisał/a: | Raku, powiedz gdzie dostałeś chłodnice oleju no i przedewszystkim węże olejowe.
Mi jak walnął wąż smarowania turbiny to zastanawiam się czy nie zrobić zasilania z miedzianej rurki (bo jakoś nie ufam już producentom węży ) oczywiście ze spiralom co by było elastyczne. |
Założyłem temat na forum fiata coupe i dostałem odpowiedź, że ktoś posiada.
Co do węży to dostałem komplet, więc nie ogarniałem przewodów. Jakbym musiał, to bym dorobił tu -> http://www.dprs.pl/
Nawet w oplot mogą wsadzić przewód i zakuć końcówkę jaką chcesz.
Poszukaj u siebie w okolicy.
Szerokim łukiem omijaj miedziane przewody w odniesieniu do oleju. Moment pójdzie,tak już u wielu niedowiarków było wszystko zarzygane olejem, na szczęście bez ognia. Ty już z tym miałeś doświadczenia, więc rób raz a dobrze, i wymień wszystkie węże na nowe w stalowym oplocie.
A jak nie to re5pect.pl i węże firmy mocal, ale nie wiem jak końcówki.
egon. napisał/a: | Ano stało sie A z atakiem tej kałuzy to było tak, ze to była jedyna droga przejazdu |
Chyba bym zgasił samochód i czekał..
Takie zdjęcie na szybko. Część auta na słońcu, część w cieniu, więc wygląda 'z dupy'
|
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 17-07-2009, 17:15
|
|
|
Normalnie crosscountry paskuda
Co do łapaka na chłodnice oliwy, poczekaj ze 2 tygodnie to ci coś przyślę |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 17-07-2009, 18:51
|
|
|
Raku napisał/a: | Chyba bym zgasił samochód i czekał..
|
Potem tez załowałem, ze tego nie zrobiłem |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 17-07-2009, 23:55
|
|
|
grabarz napisał/a: | ubek napisał/a:
A co do niej to jeździ w przeciwieństwie do niektórych sedici
Ciekawe czy by jeździła po sforsowaniu wody na metr wysokiej |
Jak by wjechał w metrową wodę to pewnie by stanęła. Tyle że ja auta nie przerabiam na amfibie...
grabarz napisał/a: | Trzeba by było być niezłym idiota by sedici pościć dziurawą polną drogą 100 km/h |
Tak jak jeżdżenie autem w wodzie.
grabarz napisał/a: | Normalnie na forum rośnie drugi Colin Steele McRae |
Kto wie czy nie. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 18-07-2009, 05:46
|
|
|
ubek napisał/a: | Tyle że ja auta nie przerabiam na amfibie... |
ubek napisał/a: | Tak jak jeżdżenie autem w wodzie. |
ubek, sorki, ale niewiem o co ci kaman, ciekawe jak ja miałem nie po wodzie jak od ponad godziny cały czas ulewa była, helikoptera z sedici jeszcze nie zrobiłem, wiec sorki, ale pilnuj corsinki, zeby czasem sąsiadowi w płot nie przywaliła
Raku, sorki za OT w temacie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-12-2009, 22:34
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Normalnie crosscountry paskuda
|
Coś się z tym zrobi
GrzesiekK. napisał/a: | Co do łapaka na chłodnice oliwy, poczekaj ze 2 tygodnie to ci coś przyślę |
Trzymam za słowo
Grześ nie ogarnął mi łapaka, ale nie ma to już znaczenia
Tak jak pisałem wcześniej było dłubanie głowicy...
Coś mi mówiło zajrzyj głębiej, ale nie podjąłem tematu.
Po niedługiej chwili się zemściło.
Wysoka temperatura oleju najpewniej spowodowana była popękanymi pierścieniami które w konsekwencji uszkodziły tłok. Popękały półki między pierścieniami. Śladów spalania stukowego - konsekwencji wysokiej temperatury w komorze spalania- nie widać.
Prawidłowo wyglądający tłok:
Uszkodzony:
Do tego doszło ponowne wytarcie się krzywek na wałkach, i chociażby rysy na wale korbowym. Zdjęć już nie robiłem.
Co dalej? Robi się, wolniej nie będzie |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 22:05
|
|
|
nie remontuj tego silnika już ..........
ech szkoda auta |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
|