o do modułu wzmocnienia to w 1,8ie jest on zintegrowany - czyli wbudowany w kompa ( elektroniczne urządzenie sterujące) natomiast w modelach 1,8 16v i 2,0 16v jest oddzielny moduł o którym wspominaliście MM600C .
Czyli oboje mielismy racje z tą róznicą, ze nie wiedziałem, ze u Krzycha tego nie ma
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 14-05-2014, 19:13
egon napisał/a:
pit14 napisał/a:
o do modułu wzmocnienia to w 1,8ie jest on zintegrowany - czyli wbudowany w kompa ( elektroniczne urządzenie sterujące) natomiast w modelach 1,8 16v i 2,0 16v jest oddzielny moduł o którym wspominaliście MM600C .
Czyli oboje mielismy racje z tą róznicą, ze nie wiedziałem, ze u Krzycha tego nie ma
oboje to nie wiem bo nie jestem gender ale obaj na pewno - sugerowałeś się silnikiem 1,8 16v , a Krzychu ma 1,8 i,e w dodatku lancii i tu mu się zaczynają schody , bo osprzęt fiata i myśl techniczna , a serduszko lancii . Powinien wyjąć ten moduł czyli komputer , sprawdzić złącze wielostykowe i gniazdo czy gdzieś nie zaśniedziało , a następnie odkręcić obie pokrywki i obejrzeć wizualnie środek , czy któryś pin (szczególnie sterowania cewki ) nie ma zimnego lutu - to się zdarza w wiekowych autach
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 14-05-2014, 19:24
pit14, obecnie próbuje ustalić elektryka z aso fiata co robił mi kiedyś w pierwszym tipo bo tam tam był cyrk na kółkach z elektryką. bo tu trzeba szukać. Dla ciekawostki jak dodaje gazu to czasami pokazuje się szum w radiu i kontrolka poziomu paliwa szaleje.
Tu macie filmik z dziś.
Kontrolka paliwa napiernicza sama jak pokręcona mimo że auto stoi, jak dodaje gazu to zaczyna mrugaj rzadziej a potem znów to samo.....
** Dodano: 14-05-2014, 20:25 **
Aha i pali mi tą samą cewkę cały czas.....
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 14-05-2014, 19:33
a to inna bajka masz coś z masą nie tak - gdzieś jest słaba , ale na odległość nie wiem . a czy tą pod aku poprawiałeś , jeszcze bym sprawdził przekaźnik cewek - jest pewnie przykręcony do grodzi pod czarną puszką , ale ręki sobie nie dam uciąć
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 15-05-2014, 07:58
A więc tak masy do roboty i to zajmie się elektryk bo musi wszystkie sprawdzać a ja nie mam warunkó na to niestety, a co do obrotów to sprawa dotyczy tylko LPG dziś na benie ani raz nie zgasł itp więc będzie kurs do serwisu gwarancyjnego lpg
Jak tam uważasz, ale pomysł, ze jeśli to wina akurat tej masy, którą mógłbyś sprawdzić sam, to trochę samozaparcia i masz autko za darmo zrobione a jeśli to nie ona jest winna, to i tak dasz do elektryka, a ty juz się czegoś nowego nauczysz
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 15-05-2014, 09:13
egon napisał/a:
Jak tam uważasz, ale pomysł, ze jeśli to wina akurat tej masy, którą mógłbyś sprawdzić sam, to trochę samozaparcia i masz autko za darmo zrobione a jeśli to nie ona jest winna, to i tak dasz do elektryka, a ty juz się czegoś nowego nauczysz
Święte słowa , a uczymy się na błędach. Lepiej samemu spróbować niż płacić bo jak nie wyjdzie to i tak damy komuś do naprawy. Krzychu ? Jak już zrobisz na 100% tipka , to mogę podesłać Ci słoiczek żółtej farby ? - żartuję ;-)
** Dodano: 15-05-2014, 11:10 **
Krzychu tak się jeszcze zastanawiam , nie wiem czy masz w kontrolce diodę czy żarówkę , ale może ona ma słaby styk i miga może rozbierz deskę i sprawdź. Słaba masa dawała by więcej objawów np skakanie wskazówek lub miganie kontrolek świateł
** Dodano: 15-05-2014, 11:14 **
Szum w radiu to może być wina szczotki altka , braku masy w antenie lub modułu wtryskowo-zapłonowego
** Dodano: 15-05-2014, 11:14 **
Szum w radiu to może być wina szczotki altka , braku masy w antenie lub modułu wtryskowo-zapłonowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.