Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
/ F / I / A / T / Tipo Lasgo07 by Pisario
Autor Wiadomość
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2012, 18:29   

maniutek napisał/a:
nie wiem, moze idz do psychiatry?
ej no bez takich, o co ci stary chodzi ? może sam powinieneś iść?

maniutek napisał/a:
osobiscie Ci to zdejme i wcale sie nie bede pytal

to ja się zaprę i cały tłumik ci z Omegi urwę :P pasuje ?
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2012, 18:32   

Lasgo07 napisał/a:
ej no bez takich, o co ci stary chodzi ? może sam powinieneś iść?
o nic mi nie chodzi.widzisz tam trzy usmieszki na koncu? widzisz, ze zartuje tym pytaniem? - nie spinaj sie tak

Lasgo07 napisał/a:
to ja się zaprę i cały tłumik ci z Omegi urwę :P pasuje ?

to bede mial przelot :) i tak to mam w planach wiec jak zrobisz to fachowo to moge ci nawet zaplacic za robocizne :)

** Dodano: 20-02-2012, 18:32 **
Lasgo07 napisał/a:
może sam powinieneś iść?
u mnie to juz za pozno, nie mam sie tam co pokazywac :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 20-02-2012, 18:48   

Lasgo07, a tak właściwie, to jak to to się zasila? Kabelek, czy bateria? I czy włączasz to z wnętrza auta, czy trzeba kucnąć i włączyć jak lampkę rowerową? Ma inne tryby świecenia? Mruga może?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-02-2012, 18:55   

Jelcyn, dobre pytanie ; ) Lasgo07, jutro jeśli będzie pogoda, a mianowicie śliczne słoneczko hehe sprawdź, czy nie zostały ślady po naklejce, którą dobrze że usunąłeś. Sam swego czasu, kiedy dostałem Tipka usuwałem z tylnych drzwi, i dopiero po roku ślady po naklejce kompletnie znikły, natomiast w pełnym słońcu były widoczne. Pewnie za sprawą kwaśnych deszczów, także natura zrobiła swoje ; D
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Frodo89 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-02-2012, 19:58   

Lasgo07 napisał/a:


jest to końcówka wydechu WM Sport podświetlana niebieskimi Ledami przy wciśnięciu STOPu.
[/quote]
_________________
Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98'
  
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2012, 19:59   

Jelcyn napisał/a:
a tak właściwie, to jak to to się zasila?
tez mnie to ciekawi :)

** Dodano: 20-02-2012, 20:26 **
fakt, nie doczytalem
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-02-2012, 20:52   

Pany nie spinajta się tak, ja powiem szczerze że z uśmiechem obserwuję poczynania kolegi Lasgo07, i w Mikorzynie będę z zaciekawieniem oglądał postępy modyfikacji... W zasadzie ja już swoje powiedziałem i z tego co widzę kolega przeczytał, obmyślił i uznał moje rady/pomysły/rozważania za głupie i zamontował świecący wydech z tekstem że pewnie i tak poleci dowód ale jemu się podoba. Lasgo07, jest młody jeszcze, i nie rozumie zbytnio że "sportowy", świecący wydech mało komponuje się z hakiem do ciągnięcia przyczep... to tak jakby do Ursusa C-360 dołożyć spoiler.
Lasgo07, nie obraź się ale niedługo na aucie będzie brakować już tylko spinnerów własnej roboty z blachy i spoilera na tylnej klapie z deski (również własnej roboty).
[takowe spinnery i spoiler miała niegdyś astra jeżdżąca po moim mieście... żenada pomieszana z tandetą, zapadłą wsią i głupotą.]
Zanim wydasz kolejną kasę na upiększenie, zapytaj co inni o tym sądzą albo poszukaj opinii bo na bank nie będziesz pierwszy który stosuje daną "modyfikację". Na pewno spotkasz się z życzliwszymi odpowiedziami a niżeli kiedy pochwalisz się już gotowymi przeróbkami. jest na forum dział Off Topic gdzie możesz podzielić się swoim pomysłem lub wątpliwościami.

Tyle z mojej strony.
     assistance   Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-02-2012, 21:23   

Świstak napisał/a:
jest młody jeszcze, i nie rozumie zbytnio że "sportowy", świecący wydech mało komponuje się z hakiem do ciągnięcia przyczep


Co to ma do rzeczy :lol: Z twojej opinii wnioskuje, że wszystkich jak to określiłeś 'młodych' wkładasz do przysłowiowego jednego wora, sorry ale wypraszam sobie :zolta:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 20-02-2012, 21:26   

Lasgo07 napisał/a:

maniutek napisał/a:
nie wiem, moze idz do psychiatry?
ej no bez takich, o co ci stary chodzi ? może sam powinieneś iść?


on on to musi iść do ortopedy :D bo na resztę to już za późno :badgrin: :badgrin: :lalala:
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
alvaro69alv 



Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 153
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-02-2012, 21:27   

zobaczyłem,uwierzyłem i zwątpiłem .Dla kontrastu trzeba założyć jeszcze migający kapturek na hak
_________________
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-02-2012, 22:04   

maxi napisał/a:
Co to ma do rzeczy

Ma to wiele do rzeczy, z wiekiem zrozumiesz, a wyjątek tylko potwierdza regułę.
Dość dywagacji na temat wieku bo nie o tym jest temat.

** Dodano: 20-02-2012, 22:07 **
ubek, szczery do bólu :badgrin: :badgrin:
     assistance   Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-02-2012, 22:50   

Świstak, i bardzo się głęboko mylisz ; P ale nie będę tu wymieniał przykładów, a na pewno nie jeden użytkownik forum w moim wieku przyznał, by mi racje. Ale no cóż, nie w moim interesie jest zaśmiecać forum zbędnymi postami. Wiek nie ma tu nic do znaczenia, albo jest się rozsądnym, albo całe życie takim samym ( ludzie się nie zmieniają, maksyma stara, jak świat ) :lalala:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 01:56   

ubek, :) ale we dwoch wyjdzie taniej :) lapiesz sie? maxi, a Ty po co sie teraz spinasz? swoje kolega Świstak powiedzial i tyle :) do kazdego postu podchodzmy w miare ze zrozumieniem...to tak jakby Lasgo07 pogniewal sie na mnie za zarty w wyzszych postach. Nie o to chodzi. Wiem ze sie nie gniewasz - Świstak po prostu probuje Ci co nie co pokazac, a jak bedziesz w jego wieku - zrozumiesz....ja tez kiedys bylem najmadrzejszy. I tez rozne rzeczy mnie bawily. Na swoim pierszym samochodzie (126p) w Twoim wieku mialem przeciagnietego przez calego malucha "triballa". Dzis w zyciu bym tego nie nakleil...

** Dodano: 21-02-2012, 01:57 **
Sorry, doczytalem wiek - bylem jeszcze 4 lata mlodszy od Ciebie....w wieku 23 to juz byla Królowa Tempra :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 08:16   

Świstak, Tak jak napisałem z zewnątrz na aucie będzie widniała tylko lotka na klapie z tyłu oraz dokładki progowe. Więcej żadnych upiększeń nie będzie. Nie bawią mnie spojlery typu jak miał kiedyś Kubek. Żeby wszystko ładnie się komponowało to auto będzie obniżone. Nie całkowicie. Będę chciał kupić komplet sprężyn z Sedici. Moim zdaniem takie obniżenie będzie idealne ponieważ nie będzie za wysoko i nie będę zachaczał o pierwszy lepszy krawężnik ;)

Co do wydechu Jelcyn, to pisałem wcześniej że końcówka zasilana jest z lampy tylnej. Można podłączyć ją pod pozycję. Wtedy będzie się końcówa świecić cały czas. Ja podpiąłem pod STOP akurat aby zapalała się tylko podczas hamowania.
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-02-2012, 12:58   

maniutek, nie spinam się ;) tym bardziej, iż nie wiem z kim mam dokładnie do czynienia i jak już wcześniej pisałem temat uważam za zamknięty.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 13:18   

Springi z sedici chyba obniżą tył, bo przodu jakoś mi sie to nie widzi przy lżejszym motorze...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 16:13   

mam czerwone spręzyny h&r chyba, tanio puszcze ;) 200 i są twoje.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 17:28   

Raku, dzięki ale jeszcze nie teraz. Na razie brak funduszy do 10-tego :/
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 21-02-2012, 17:39   

Maniuś pewnie, ale załatwiaj fajną lekarkę 8)
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 18:13   

spoko, są leżą i się kurzą w garażu.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 18:14   

Raku, a napisz mi w razie czego jaki stopien obniżenia one dają ? -20, -30 -40 ?
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 20:52   

-30, standard h&r'a
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-02-2012, 20:53   

Raku, spoko, to z chęcią przygarnę ale po 10-tym :P mógłbyś zrobić fotki i podesłać na PW ? czy cenę można jeszcze trochę po negocjować?

** Dodano: 23-02-2012, 20:09 **
Pokusiłem się dzisiaj na zmianę lamp na przed liftowe z racji że Tipo bardziej mi się podoba z tymi kanciastymi lampami. Może nie wszyscy uznają ten pomysł za dobry ale wiadomo to mi ma się podobać.

Oto zdjęcia porównawcze:


_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
n-e-o 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 332
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-02-2012, 14:37   

Teraz pewno sie równo komponuje z grilem i chyba wypełniła sie szpara między klapą, a lampą.

Mi się bardziej podobają polifty, ale to Twoje auto i Tobie ma się podobać ;)
_________________
Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato
(1998r)

Gość, Twoje auto jest najładniejsze :)
  
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-02-2012, 15:29   

Lift lampy nie mają takiego uroku, jak w przypadku starszej wersji według mnie, także plus dla Ciebie ;) Wydaję mi się, iż efekt wizualny uległ poprawie i chyba zamiana, jednak wyszła Ci na dobre.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load