Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo Ottovalvole HF Turbo
Autor Wiadomość
jacplac2 


Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 61
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 25-09-2010, 12:41   

ile w tym będzie koni ??? 250?
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-09-2010, 16:41   

sie zobaczy ile będzie koni.
W tej chwili mocno szacowana moc to jakieś 200+, szacowana bo na podstawie logów z komputera, można tam wyczytać czas w jakim samochód pokonuje np. od 2krpm do odcięcia na 3biegu, znając przełożenia w skrzyni, i masę (tej do końca jeszcze nie wiem) można policzyć moc na kołach ;)

Zgadza sie, obecnie jestem na wakacjach, auto ma 'stroiciel'- Śpiący :)
pozdrawiam
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-09-2010, 21:49   

ubek napisał/a:
z tego co się orientuje to auto czeka teraz na powrót Raka z wakacji.

Oczywiście panewka nie została przekręcona.

Peace


Korbowody w V6 też na miejscu ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 26-09-2010, 07:26   

GrzesiekK. napisał/a:
Korbowody w V6 też na miejscu ;]


czyli na siedzeniu pasażera ;D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-09-2010, 19:06   

ubek napisał/a:
GrzesiekK. napisał/a:
Korbowody w V6 też na miejscu ;]


czyli na siedzeniu pasażera ;D


Pod falbankiem w garażu ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-09-2010, 19:37   

A może byście się już uspokoili? ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 26-09-2010, 20:01   

Raku napisał/a:
A może byście się już uspokoili?


Już nic nie pisze... jedynie to co devIL :d
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-10-2010, 10:51   

wolę dać chłopakom szansę :P
ubek, pisać pisz, ale nie głupoty ;D


Edit

Żeby nie było, że jest cisza 8)


Tak się prezentuje autko z przodu ;D

Jak pisałem wcześniej prowadzone były zacięte walki z wypadającymi zapłonami - silnik potężnie szarpał/przerywał.
Wiele było kombinacji, przekładania osprzętu odpowiadającego za iskrę, bez skutku.
Okazało się że albo kupiłem zje...ne cewki wcześniej, dwie podwójne nowe takie jak w FC 16vt, albo silnik wymaga wyjątkowo potężnej iskry.

Nowa cewka została zakupiona, wczoraj do końca zamontowana i pierwsze testy :)
Do tego jak już wcześniej wspominałem ogarnięte doładowanie, tak że sprężarka utrzymuje doładowanie do odcinki, a nie jak wcześniej z tendencją spadkową :D

Skutkiem tego jest przeciąg jakie tipo robi na drodze :) Pięknie wkręca się do końca, wcześniej przez spadek doładowania nie była odczuwalna moc w górnych partiach obrotów, teraz pięknie ciągnie do odcinki 7500 :)

Dzisiaj będzie montowany cienki wentylator na chłodnicę, wcześniejszy średnio zdawał egzamin. no i odbiór autka :party!:
Teraz pozostaje mi kupić nowe świece i przewody zapłonowe, dla świętego spokoju, bo są założone używki..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 09-10-2010, 11:06   

Czarne węże samco i będzie git :D

http://www.samcosport.com/row/colours.asp
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-10-2010, 17:16   

i bialy ICek :D jakies plany jeszcze w hardware ?
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-10-2010, 23:05   

ubek napisał/a:
Czarne węże samco i będzie git :D

http://www.samcosport.com/row/colours.asp


Nie ma co robić kosztów, czarna TESA na węże i git będzie.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:08   

GrzesiekK. napisał/a:
Nie ma co robić kosztów, czarna TESA na węże i git będzie.

;D

zastanawiam się :)

Takie kreski z logów zostały zrobione. Są to wartości szacowane oczywiście, bo nie wiem dokładnie ile waży samochód. 'Pomiar' pod górkę i na dość nierównej nawierzchni, stąd takie pofalowania.


** Dodano: 10-10-2010, 22:09 **
Stivi napisał/a:
jakies plany jeszcze w hardware ?


Środkowy tłumik, nowy lepszy wskaźnik AFR, może EBC, turbo timer, może skrzynia z visco, może wypruć środek, może klatka...
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
  
     Moneta
 
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:10   

No ladne rzeczy... Czyli juz sprawny? :) ps. ja bym niebieskie zostawil :D
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-10-2010, 21:11   

Z Wagą to raczej poniosło :D Mniej będzie

Fajnie do końca trzyma śmoc

** Dodano: 10-10-2010, 22:13 **
Raku napisał/a:
może skrzynia z visco, może wypruć środek, może klatka...


viscodrive i wydmuszka na pewno sprawią większy fun :D

BTW: Mam dwa faje kubły sparco - lekkie jak byś chciał
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:15   

ubek napisał/a:
Z Wagą to raczej poniosło

Było nas dwóch :P
pisario napisał/a:
No ladne rzeczy... Czyli juz sprawny?

Można tak powiedzieć :)
Zapłon ogarnięty, nie rwie. Ale np. rozszczelnił się spaw na spływie oleju z turbo.
Samochodu wczoraj nie odebrałem, bo...

Najpewniej jutro, dlatego że poprawiany jest spływ, wentylator zamontowany, jeszcze coś tam. Jak to zwykle bywa :lol:

** Dodano: 10-10-2010, 22:16 **
Pokaż kubły :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:16   

no jak to sie dobrze sklada ze bedziesz mial auto sprawne bo sie spot szykuje :D tzn.. napewno sie jakis zrobi jak juz bedziesz sprawny :D
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-10-2010, 21:18   

Na fotkach tego nie widać ale są mniej więcej 2 dziurki w siedzeniach ( malutkie ) i nie ma wszystkich plastyków na przelotkach.

Kubły są 4 punktowe.

_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
  
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:19   

To trzeba robić spota szybko, póki śnieg nie spadł jeszcze :lol:
pisario napisał/a:
tzn.. napewno sie jakis zrobi jak juz bedziesz sprawny

jestem całkiem sprawny :crazy:

** Dodano: 10-10-2010, 22:22 **
Ale masz ładowarek wpięte :P
PW.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:25   

haha .. fakt ubek masz sklep z gsm :D ?
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-10-2010, 21:32   

Tylko 3....

Zastanawiałeś się już nad klatką coś? Skręcana spawana?
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:36   

Klatka, to takie luźne rozkminki tylko. ale jak już, to spawana.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-10-2010, 21:40   

To budę pasuje od razu ob spawać
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-10-2010, 08:06   

Prosta sprawa. Jak już bym robił klatkę, to i spawy się poprawi :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-10-2010, 12:55   

z klatką nie będzie to samo...

teraz jest takie niewinne.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
jacplac2 


Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 61
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 11-10-2010, 14:40   

Nie wypróżniaj środka taki lepszy :D
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load