LANCIA DELTA II 2.0 16V - JAM_BELFEGOR |
Autor |
Wiadomość |
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-02-2012, 09:56
|
|
|
nie wiem czemu szukasz części do delty.Ja większość rzeczy mam na półce.Szefostwo czasami się denerwuje że zamawiam części do takich starych aut pochwal się jak wszystko zmontujesz bo w pudełkach nie ma takiego efektu |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-02-2012, 12:45
|
|
|
ja mysle ze taki zestaw na tej delcie by wygladal zacnie
mam to na nb:
plywaki brembo 305x28
|
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 09:20
|
|
|
Cytat: | Dla osłody mogę pokazać jak wygląda teraz moje biurko |
wyglada zupelnie jak moje 2 lata temu kiedy skladalem silnik do regaty
Bardzo fajnie podchodzisz z tematem "remontu" do swojej delty, brawo! <yes> |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 12:13
|
|
|
Już się nie mogę doczekać aż się dobiorę do silnika, wtedy będę między innymi ciebie męczył Póki co leży sobie na styropianie przykryty kocykiem w garażu, a wujek Kajlon nęci mnie tylko fotkami swojego rozebranego silnika |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-02-2012, 14:28
|
|
|
JAM_BELFEGOR,
Będziesz potrzebował kilku narzędzi pomocnych w rozbieraniu, chętnie użyczę |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-02-2012, 23:36
|
|
|
Części ciąg dalszy...
Rozrząd - GATES, Pasek alternatora - GATES, Uszczelki: kolektora wydechowego, miski olejowej, pokrywy zaworów - ELRING
Sonda - NGK/NTK, CPW - MM, Kabelki, świece - NGK, Kopułka paluszek - włoskiej firmy KW
Poducha skrzyni biegów - SIDEM, Linki ręcznego x 2 - LINEX, zestaw naprawczy do hamulców - FRENKIT
Sprężyna korektora siły hamowania - oryginał, Spinki tapicerek, śruby - oryginał
Do tego partia odnawianych własnoręcznie części. Do tego zabawy z pompa które można zobaczyć w dziale rozwiązane usterki i porady
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-02-2012, 23:40
|
|
|
Masz niekompletne uszczelki pod pokrywę zaworów, bo tam są jeszcze 4 okrągłe uszczelki tam gdzie są świece. |
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-03-2012, 12:52
|
|
|
JAM_BELFEGOR, mac1us ma rację.brakuje ci jeszcze 4 oringów na świece.nie jest to duży wydatek.W granicach 4-8zł za szt |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-03-2012, 19:04
|
|
|
mac1us, wiki1982, wiem ale na razie nie mogłem ich dostać, w razie czego kupie sobie oryginały z ASO |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-03-2012, 21:14
|
|
|
Ja może z pół roku temu kupowałem do turbo więc to samo i Pan w sklepie się pytał, czy komplet czy sama pokrywa, płaciłem 80 kilka złotych za wszystko zapakowane razem. Nie pamiętam jakiej firmy mam gdzieś ją jeszcze w garażu. |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-03-2012, 00:04
|
|
|
JAM_BELFEGOR, co do uszczelki pod pokrywę zaworów to właśnie można kupić komplet za ok.80zł
albo sama uszczelka ok.20zł z Elring-a plus 4 razy (4.0zł sztuka) za wszystkie oringi |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-03-2012, 16:23
|
|
|
JAM_BELFEGOR, jakbyś chciał to ci załatwie i listem poleconym wyślę |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-03-2012, 17:29
|
|
|
A to dawaj szczegóły na PW tylko jakies dobre np. Elring'a |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Alan
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 636 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 09-05-2012, 11:03
|
|
|
Tak się dziś zastanawiałem co przez ten rok się u Delty dzieje.....szczęka opada |
_________________ Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...
Lancia Kappa SW 2.4 Tds
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-06-2012, 19:43
|
|
|
Małe zakupy. Zestawy naprawczy tylnych wahaczy Impergom'a, poduchy przedniego zawieszenia również Impergom. Trochę oryginalnych części: osłony tarcz hamulcowych, gumy wydechu, śruby, zawleczki itp. Nowe oryginalne sprężyny, nie mogłem się powstrzymać i dałem im piękną ognistą czerwień (może nie widać bo fota z komórki). Na dniach jak tylko farba wystygnie będę składał dwa nowiutkie mac persony
a tak wygląda stary mocowania zeżarła rdza amortyzatory bez oleju, brak osłon, wyczepane poduchy, zasadniczo praktycznie nic nie nadaje się do odzyskania. No może poza sprężynami które po szlifowaniu malowaniu nadały by się. Niemniej składam wszystko na nowych częściach, jeszcze spróbuje załatwić nowe oryginalne śruby górnego mocowania.
** Dodano: 07-11-2012, 22:01 **
Z racji pewnych problemów zdrowotnych projekt był dość długo zawieszony ale spokojnie nie zrezygnowałem prawdopodobnie w tym lub przyszłym tygodniu stawiamy auto z powrotem na koła, a na wiosnę do lakiernika (niestety choroba wykończyła budżet na lakier i składa się od nowa). Od razu chętnie przyjmę wszelkie informacje na temat dobrego lakiernika w Krakowie, nie chce oddawać auta w ręce jakieś paproków którzy robią na sztukę.
** Dodano: 31-12-2012, 11:35 **
Autko stoi już na własnych kołach
** Dodano: 28-01-2013, 18:23 **
Dziś odebrałem wałeczek ssący z 836A3.000 nie udało mi się dorwać ze starego sedi, ale nie jest źle wałek jest w bardzo dobrym stanie i pójdzie do strugania do Rewaru. Wstępne pomiary pokazały ok. 41,5mm całkowity wymiar krańcowy, zaś wznios ok. 9,5mm na tyle ile można suwmiarką zmierzyć, bieżnie noszą delikatne ryski ale trzymają wymiar ok. 28,5 oraz wymiary krańcowe 30,00mm i 28,5mm. Generalne wałeczek w bardzo dobrym stanie.
** Dodano: 25-03-2013, 21:00 **
Trochę ciekawych artykułów o Delcie II - szkoda tylko że rozpisywali się o najwyższej wersji HPE HF 2.0 16VT i na domiar tego co artykuł to czerwona Delta jak by innych nie było
Polacy o Delcie II:
Anglicy o Delcie II:
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-09-2013, 08:15
|
|
|
Coś tam się już składa ? |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-09-2013, 14:37
|
|
|
Dopiero po malowaniu, a teraz jak ci pisałem na PW miałem trochę przygotowań przed imprezą. Szukam dobrego lakiernika w Krakowie najlepiej który położy nowy lakier na lata a nie miesiące.
** Dodano: 14-10-2013, 21:29 **
W weekend lucyna zaliczyła szlifowanie i od razu niespodzianka przód już był raz malowany co zresztą widać pod lakierem bazowym pokazał się niebieski separator i pod nim taki sam lakier jak w oryginale. Puki co brak jakiejkolwiek szpachli więc wygląda na to że auto było tylko malowanie a nie klepane. Prace nabrały właściwego tępa odkąd sprawiłem sobie szlifierkę oscylacyjna pod kompresor, ręcznie myślałem że mi ręce odpadną
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-10-2013, 17:21
|
|
|
Robota wre
Dobrze zbiera kurz ta szlifiereczka ? bo myślę nad kupnem |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-11-2013, 19:20
|
|
|
Z odkurzaczem dość dobrze, ale zawsze jest coś w powietrzu, choć spróbowałem bez odsysania i masakra w 10 sek. byłem cały biały więc raczej dobrze sobie radzi, na pewno polecam komuś kto bierze się za prace malarskie i ma kompresor w domu znnaaacznieeeeee... przyspieszyło robotę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 05-11-2013, 18:40
|
|
|
jakim papierem szlifujesz???? ja mam szlifierke oscylacyją ale na prąd, bo kompresoa do domu nie wniose, a simsona jak malowałem to cała przygotówka odbyła sie w pokoju, z workiem na pył niue było problemu z kurzem |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-11-2013, 06:23
|
|
|
Papiery 240 i 320 zastanawiam się nad ręcznym dogładzeniem na papierem 400 |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-11-2013, 11:16
|
|
|
Na ręce 400 będzie dużo grubszym papierem niż 240 czy 320 na maszynce. |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-11-2013, 20:24
|
|
|
a podklad bedziesz sam nakładał czy zlecasz lakiernikowi??? ja czysciłem na maszynce gradacja 320 i nie było ciezko zalac ryski |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
grodek
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 13 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-11-2013, 08:19
|
|
|
opti napisał/a: | ja mysle ze taki zestaw na tej delcie by wygladal zacnie
mam to na nb:
plywaki brembo 305x28
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek |
Piękny zestaw. |
_________________
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-12-2013, 21:57
|
|
|
palidzojnt221, Po szlifowaniu auto jeszcze raz wyczyszczę odtłuszczę, głównie zakamarki np. przy drzwiach w komorze silnika tam gdzie przez lata zebrał się uporczywy bród i smar. Lakiernik przed malowaniem powinien to zrobić, ale mam naturę nieufnika jak sam czegoś nie zrobię... itd. Po tych zabiegach auto trafi w ręce lakiernika.
P.S: w dalszym ciągu szukam jakiegoś naprawdę dobrego lakiernika godnego polecenia z profesjonalnym warsztatem - komora lakierniczą. Czekam na jakieś propozycje.
P.S2: Myślałem że coś porobię przez święta a a tu masz grypa i zapalenie oskrzeli si siedzenie w domu jeszcze przez co najmniej tydzień Sylwester w fotelu też nie napawa optymizmem.
** Dodano: 04-01-2014, 13:07 **
Dziś wpadł do mnie lordabarth i wzbogaciłem się o drugi blok silnika w dobrym stanie i co ważniejsze o bardzo długo poszukiwaną listwę pod grilla. Szukałem jej z małymi przerwami ponad rok. Ebay, allerga google szroty nic... wielka dziura (cztery małe otwory i taki robi problem ). A tu masz sama do mnie przyjechała Jeszcze raz podziękowania dla Michała.
** Dodano: 06-01-2014, 19:49 **
Dziś na warsztat trafił blok i ogołocił się z resztek osprzętu oraz został wstępnie oczyszczony z kilkunastu lat naleciałości i smarów. Pokazał swój piękny oryginalny szary kolor trochę powierzchownej rdzy oraz tajemniczy numer "40". Cylindry i łoże korbowodu do czasu obróbki zasmarowałem olejem. Niestety nie wiem jak wyciągnąć wałki balansujące. Śruby które są na kołach z paska wieloklinowego nie da rady za chiny odkręcić. Zrobiłem sobie blokadę do wałka balansującego tak by się nie obracał i ani drgnie w jedną a nie w drugą stronę. Po ściągnięciu obudowy przy kole widać przy jednym wałku segera niestety nie mam dobrych szczypiec by go złapać. Zaś w drugiem absolutnie bez ściągnięcia koła nie ma szans dostać się do simeringa. Po drugiej stronie wałków są tylko gumowe zaślepki których też bez rozwalenia ich nie mogę ściągnąć. Mile widziane porady za zabrać się za balanse.
** Dodano: 18-02-2014, 22:03 **
Dziś obstukałem młotkiem z rdzy parę rzeczy które idzie do piaskowania i śrutowania. Niestety jedna rzecz się wyeliminowała... hak na przód przeżarty na wskroś, dziury na wylot. Nawet się nie wygłupiam i szukam innego w lepszym stanie.
** Dodano: 28-03-2014, 22:42 **
Dziś wpadł dobry wujek i pospawał dziurwy w podłużnicach, oto efekt wspólnej pracy
Przed:
Po:
Jeszcze raz wielkie dzięki dla Kajlona !!! |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|